Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Показує, чи треба допрацьовувати готові рекламні кампанії в Google Ads.
Експрес-аудит дає зрозуміти, чи потрібно коригувати кампанії та чи є потенціал для поліпшення показників KPI.
це ведення рекламних кампаній від моменту налаштування, відстеження й коригування роботи з наданням звітності.
На відміну від налаштування, подальше відстеження й коригування роботи рекламних кампаній проводить фахівець.
На старті робіт з контекстною рекламою в Google необхідно розібратися з цілями.
Визначитися, для чого ви запускаєте рекламну кампанію, чітко розуміти ЦА й знати, які інструменти Google Ads будуть ефективніше працювати з вашим товаром чи послугою.
система збору, виміру, аналізу інформації про відвідувачів ресурсів з метою поліпшення й оптимізації ключових показників ефективності.
Веб-аналітика необхідна кожному інтернет-підприємцю для відстеження результатів діяльності. Налаштовувати її потрібно з моменту запуску бізнесу в мережі - щоб взаємодія першого ж відвідувача з сайтом було враховано системою та одразу ж почався збір статистики.
надає можливість показу реклами товарів в Google Shopping.
Товарні оголошення істотно розширюють охоплення потенційних покупців.
Ціна: | від 500$ |
Контекстна реклама – один из видів онлайн-просування, направлений на залучення цільової аудиторії. Вона забезпечує швидкі продажі та підходить для бізнесу будь-якої величини й спрямованості.
Контекстна реклама виводиться у відповідь на запит користувача на сторінках пошуку та на сайтах-партнерах. Місце оголошення в пошуковій видачі залежить від результатів аукціону, на який впливають такі чинники:
Перевага контекстної реклами в демонстрації тим, хто вже шукає товар чи послугу, або зацікавленій в ній. Тому основне завдання рекламного оголошення – схилиті потенційного клієнта перейти за посиланням та купити товар.
Зробити це можна лише звернувшись до професійної digital-агенції, в якої є досвід запуску проектів різної тематики.
За 5+ років ми допомогли збільшити доходи понад 200 клієнтам з України та Європи.
Контекстна реклама повинна продавати. За рахунок досвіду в опрацюванні різноманітних бізнес-ніш наші фахівці налаштовують оголошення, що продають, та які приносять нашим клієнтам максимальний прибуток.
Ми проводимо повний аналіз ніші й глибоко опрацьовуємо семантичне ядро, щоб оголошення бачили тільки зацікавлені користувачі.
Аналізуємо результати кампаній та вносимо корективи в рекламну стратегію й оголошення, що дозволяє скорочувати витрати на рекламу й збільшувати прибуток.
За час роботи в нас сформувалися власні техніки роботи й досягнення ефективності реклами.
Налаштування контекстної реклами відбувається в рекламному кабінеті Google. Продуктивність реклами відстежується через інструменти Google Аналітики. Налаштування, відстеження й коригування проводить сертифікований PPC-спеціаліст.
Замовити контекстну рекламу на нашому сайті ви можете залишивши заявку або зателефонувавши за телефоном. Наш менеджер розповість вам про всі нюанси та особливості, відповість на питання.
Залежно від місця розміщення реклама буває:
При запуску рекламної кампанії ці формати комбінуються для збільшення охоплення аудиторії та зростання кількості конверсій.
Послуги контекстної реклами необхідні бізнесу, якщо вам потрібно:
Гнучкий інструментарій контекстної реклами допомагає вирішити будь-які маркетингові завдання від встановлення додатка до відвідування офлайн магазинів.
Ми займаємося налаштуванням рекламного аккаунта з нуля. Якщо у клієнта він вже є, беремо його на ведення та вносимо корективи в роботу існуючих кампаній.
Наші співробітники – сертифіковані фахівці Premier Google Partner.
З 2015 року допомагаємо рекламодавцям досягати кращих результатів у Пошуку та КМС Google.
Google Реклама також може показуватися в Gmail (вкладка “Промоакції”) у вигляді тізерів та в Discovery Feed (новинна стрічка).
Ми працюємо з різними напрямками:
1) NectarFlowers (вартість конверсії -72%, дохід +350%)
Кейс з налаштування контекстної реклами для магазину квітів в Канаді. Клієнт прийшов до нас з уже готовим рекламним акаунтом та налаштованим відстеженням конверсій. Замовник бажав оптимізувати витрати на рекламу й зменшити вартість конверсії.
Разом за весь період:
На момент початку співпраці вартість конверсії перебувала на рівні 44CA$. Після налаштування кампаній та впровадження ремаркетингу вдалося знизити вартість транзакцій в 3,6 рази та збільшити їх кількість в 2,5 рази.
2) Налаштування контекстної реклами з нуля для магазину контактних та кольорових лінз, аксесуарів до них, а також окулярів
Замовник бажав використовувати новий вид просування й звернувся до нас. За півроку вдалося суттєво збільшити прибуток та кількість транзакцій.
Разом за весь період:
При постійному коригуванні та оптимізації, дохід від реклами збільшився в 2,7 рази, а вартість транзакції впала в 2,5 рази.
1) Залишаєте заявку на консультацію. Протягом доби з вами зв’яжеться наш менеджер та відповість на всі питання.
2) Заповнення брифу. Це необхідно для того, щоб спеціаліст зміг підібрати оптимальну стратегію розвитку. Наша мета не продати вам більше, а підібрати найефективніші інструменти для досягнення найкращих результатів.
3) Комерційна пропозиція. Ми підготуємо пропозицію, що врахує всі нюанси вашого бізнесу та запропонуємо варіанти подальшої співпраці.
4) Реалізація та звітність. Реалізовувати стратегію ми починаємо одразу після укладення договору. В кінці кожного звітного періоду ми надаємо вам докладний звіт.
Контекстна реклама підходить кожній ніші. Вона ґрунтується на інтересах користувачів, тобто, ваша аудиторія вже зацікавлена в покупці й готова до неї.
Ви отримуєте користувачів, готових до покупки.
- від тематики проекту;
- обсягу рекламної кампанії (кількість сторінок чи категорій, що просуваються);
- кількості інструментів контекстної реклами, що використовуються (пошукова реклама, реклама у КММ Google, Google Shopping, та ін.);
- часових витрат на ведення.
Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів. Тобто, заявки та дзвінки ви отримаєте буквально с перших днів показів.
Роботу мы починаємо одразу після заповнення брифу на услугу. Для налаштування вашої реклами знадобиться від 3 рабочих днів.
Строк залежить від складності та обсягу робіт (наявність рекламного кабінету, кількість креативів, запитів, та ін.).
Розробляємо та узгоджуємо рекламну стратегію.
Отриуємо доступи до сервісів Google (Ads, Analytics, Tag Manager). Налаштовуємо системи аналітики.
Підбираємо ключові слова, готуємо креативи, запускаємо рекламні кампанії.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.