Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
це налаштування мультиканальної моделі оцінки ефективності інвестицій в маркетинг.
Робота з аналітикою дає розуміння механізму продажу - того, що саме приваблює покупців.
офіційний сервіс Google, що дозволяє управляти різноманітними системами збору даних з одного інтерфейсу.
Диспетчер тегів дозволяє розміщувати скрипти аналітики в одному місці, т. я. GTM - контейнер, де зберігаються всі додаткові коди аналітики для сайту.
блок розширеної електронної торгівлі в Google Analytics, що призначений для аналізу поведінки покупців на ресурсах виду e-commerce.
Головна перевага налаштованої розширеної e-commerce - всі дані зберігаються в одній групі звітів. Звіти мають великий функціонал, бо містять повну інформацію про переглянуті товари й замовленнях.
Веб-аналітика необхідна кожному інтернет-підприємцю для відстеження результатів діяльності. Налаштовувати її потрібно з моменту запуску бізнесу в мережі — щоб взаємодія першого ж відвідувача з сайтом була врахована системою, та почався збір статистики.
WEB-аналітика – система збору, виміру, аналізу інформації щодо відвідувачів ресурсів з метою поліпшення та оптимізації ключових показників ефективності.
Інструменти веб-аналітики оцінюють якість трафіку, контенту, юзабіліті, аналізують вашу аудиторію та оцінюють рентабельність вкладень в маркетинг.
Перед налаштуванням аналітики ми визначаємо цілі, котрих повинен досягти сайт — це цільові дії користувача (реєстрація, підписка, покупка і т. д.).
Коли ви замовляєте налаштування веб-аналітики, ви отримуєте доступ до розширених статистичних даних. Показники ефективності дають чітке уявлення портрета користувачів, розуміння справжніх потреб та очікувань цільової аудиторії. На їх підставі ми розробляємо способи ліквідації виявлених проблем. Впроваджуємо рішення щодо поліпшення патернів користувачів. Запускаємо нові функціональні можливості інтернет-майданчика.
З урахуванням цієї інформації вносимо корективи в поточну стратегію просування та позначаємо вектор розвитку бізнесу.
Після налаштування метрик ефективності отримані відомості дозволять:
Дані завжди знаходяться у швидкому доступі — ви маєте можливість регулярно їх переглядати та оперативно реагувати на зміни.
Кожне завдання вимагає свого вирішення. Але в кінцевому підсумку все вони призводять до зростання кількості відгуків від відвідувачів та збільшення прибутку компанії. Для максимальної віддачі реклами веб-аналітика — обов’язковий для роботи інструмент.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.