Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Користувачі обирають ті сайти, що відповідають на їх запитання, викликають довіру та привертають легкістю та простою навігацією. Зі зрозумілим сайтом зручно взаємодіяти, на нього з задоволенням повертаються користувачі.
А трафік і конверсії – основа бізнесу. Щоб їх отримати та примножити, про сайті повинні знати не тільки пошуковики, але й користувачі інету. Чим краще оптимізовані сторінки, тим простіше такий ресурс просунути в пошукових системах. Тим вище він розташовується в Пошуку й тим більше відвідувачів приносить. Перед тим, як замовляти внутрішню оптимізацію сайту, потрібно розуміти, що конкретно будуть оптимізувати SEO-фахівці.
SEO оптимізація сайту – дії, що спрямовані на поліпшення видимості ресурсу в пошукових системах.
Важливо оптимізувати сайт під пошукові системи. Правильне юзабіліті покращує поведінкові фактори та допомагає ранжируванню пошуковими системами. Проста взаємодія сприяє високій конверсійності ресурсу.
Приклад роботи над юзабіліті проекту (введення фільтрації на сайті для інтернет-магазину меблів у USА)
Робота з мікроданими входить до якісної оптимізації сайту. Мікродані відповідають за повноту сніпету. Розширені сніпети більш привабливі, на них частіше клацають користувачі.
Приклад заповнених мікроданних
Саме за ключовими словами відвідувачі знаходять ваш сайт.
Чим ширше ваше семантичне ядро, тим за більшою кількістю запитів показується сайт в Пошуку та тим частіше на нього клікають користувачі. У підсумку ваш веб-проект стає видимим за більшою кількістю ключових фраз, тобто, його відвідують частіше.
Етапи семантичної оптимізації:
Тут важлива точна відповідність сайту запитам, а не кількість ключових слів, за якими ваш сайт знаходять у Пошуку.
Приклад роботи з семантикою клієнтського проекту (кількість запитів, що ранжуються)
Приклад роботи з видимістю сайту після того, як SEO-спеціаліст розширив семантичне ядро проекту
Пропорційно видимості ресурсу зріс й потік клієнтів, бо тепер сайт розташовується в першій видачі та отримує значну кількість переходів та наступних завершених продажів.
Ми дивимося на поточний стан проекту клієнта та його найближчих конкурентів, оцінюємо, наскільки повним чином існуюча структура охоплює семантичне ядро. Далі розділяємо семантику на кластери та визначаємо, чи достатньо ввести фільтрацію на сайт, або ж потрібно буде створити нові розділи під кожну групу подібних за ознаками товарів.
Приклад правильної структури проекту, що розроблена на основі семантичного ядра та аналізі конкурентів
Вимоги до структури сайту:
Меню, хлібні крихти та блоки зі схожими або рекомендованими товарами спрощують взаємодію користувача з веб-проектом. Неважливо, ви замовляєте оптимізацію під Google чи Bing. Правильна структура проекту розподіляє внутрішню контрольну вагу по всіх сторінках сайту згідно їх важливості як для відвідувачів, так і для SEO-просування.
Таким чином, грамотно складена структура допомагає пошуковим роботам швидше індексувати зміни в проекті, що відбивається на ранжируванні сайту пошуковими системами.
Оптимізація сайту для пошукових систем включає також роботу з метатегами. Іноді правильно заповнені метатеги істотно впливають на швидкість виходу ресурсу в ТОП. Адже це перше, що бачить користувач у видачі. За підсумком прочитаного в сніпеті він вирішує, чи варто переходити на сайт.
Етапи роботи з метатегами:
У цьому пункті потрібно обов’язково стежити за унікальністю тегів Title і Description та їх розбіжністю. Тому що якщо ці теги збігаються, пошуковик ігноруватиме ресурс.
Оптимізація контенту та сторінок сайту починається з оптимізації структури сайту.
Згідно зібраної семантиці створюємо контент. Готуємо технічне завдання для копірайтера з побажаннями по:
Чим краще сайт відповідає на запити користувачів, тим більше цільових відвідувачів та користувачів, що повернулися, отримає майданчик. Тим краще поведінкові фактори, на котрі орієнтуються пошуковики при ранжируванні.
Перелінковка – один з істотних етапів внутрішньої пошукової оптимізації сайту.
По-перше, вона допомагає розподіляти вагу сторінок та ключових слів по сайту. Це призводить до зростання відвідуваності ресурсу.
По-друге, перелінковка сприяє зручності користування сайтом.
По-третє, так ви збільшуєте кількість переходів всередині проекту – підвищуєте залученість відвідувачів шляхом збільшення часу перебування користувача на сайті.
В результаті пошукові роботи краще індексують ресурс.
Ці елементи сайту обов’язково повинні бути впроваджені при СЕО-оптимізації. Вони показують пошуковим системам, що на сайті можна щось купити та сайт містить всю важливу для покупця інформацію.
Перелік показників:
Для того, щоб вийти до ТОПу в комерційній тематиці, рекомендується використовувати хоча б частину метрик.
Початок зростання трафіку після впровадження комерційних факторів для монобренду
Кожній ніші підходить своя посилальна стратегія. Ми дивимося поточний стан вашої посилальної маси та конкурентів. Чистимо профіль від непотрібних беклінків – мінімізуємо ймовірність попадання проекту клієнта під фільтри пошукових систем.
Після аналізу виробляємо посилальну стратегію індивідуально з урахуванням бізнесу.
Після оптимізації сайту ви отримуєте проект, що повністю готовий до просування. І котрий просуватиметься легше, оскільки в нього:
Ми виконуємо ті дії, які відповідають вимогам пошукових систем.
Постійна систематична робота над проектом робить його конкурентоспроможним та приваблює цільову аудиторію. Значить, збільшує конверсії. А це – головна мета будь-якого бізнесу в інтернеті.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.