Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник звернувся до нас із побажанням збільшити кількість нових клієнтів та посилити продаж.
SEO (пошукове просування)
Інтернет-магазин техніки та аксесуарів
Україна
Збільшення відвідуваності в ПМ Google у 2 рази за 4 місяці, зростання доходів у 2,3 рази
Збільшити відвідуваність сайту, збільшити конверсії на сайті з органічної видачі Google
Збільшити трафік та продажі
Відгук клієнта на clutch.co
Покупка техніки та аксесуарів все частіше відбувається через Інтернет. Тому сайт інтернет-магазину повинен бути відмінно відпрацьованим за структурою та юзабіліти, мати хорошу видимість (пророблене семантичне ядро) й займати перші позиції ТОП-10 у пошуковій видачі. Також необхідно розвивати блог, щоб розвиватися як за комерційними, так й за інформаційними запитами.
У тесній конкуренції всеукраїнських мереж магазинів електроніки збільшити відвідуваність сайту можна тільки для детально розробленої стратегії SEO-просування та командної роботи, що сталося з нашим клієнтом – інтернет-магазином skay.ua.
За останні 4 місяці просування (червень-вересень 2021 року) нам вдалося збільшити відвідуваність магазину.
Наш клієнт – власник інтернет-магазина техніки та аксесуарів з офлайн-точками в Одесі. Доставка товарів здійснюється по всій Україні.
Замовник звернувся до нас із побажанням збільшити кількість нових клієнтів та посилити продажі.
SKAY – великий сайт (велике число категорій/підкатегорій/товарів), тож необхідно постійно відстежувати позицію, за необхідності виконувати добір семантики, писати нові оптимізовані тексти та виконувати рерайти текстів, де з’явилися нові пошукові запити. Також необхідно активно займатися розвитком посилального профілю та наповненням блогу.
Рис. 1 – Список категорій продуктів Apple на сайті клієнта
Сайт клієнта постійно розвивається: додаються нові категорії та товари.
Ніша продажі електроніки є висококонкурентною. Без аналізу конкурентів знайти точки росту й можливості для просування неможливо. Це один із основних етапів вивчення ніші, який ми проводимо для кожного проекту. Він дозволяє побачити ефективні рішення й внести їх до проекту замовника.
Проведений аналіз показав, у яких напрямках рухатися при роботі з цим проектом:
Офлайн-магазини клієнта знаходяться в Одесі, онлайн-доставка здійснюється по всій Україні. Тому в семантиці ми враховували запити з геоприналежністю, до прикладу: “купити apple watch одеса або “макбук купити україна”. Це правило геозапитів працює з усіма висококонкурентними тематиками – якщо в компанії на сайті є фізична адреса й він вказаний на сайті, то у просуванні під цей регіон ми маємо перевагу. Конкурювати, наприклад, з ТОП видачею по Києву без представників у цьому регіоні неможливо.
При проведенні аудиту ми врахували сайти, схожі за наповненням + брали до уваги квеликих гравців ринку. Тестували та застосовували фішки, які допоможуть зайняти топові позиції та отримати максимум трафіку та конверсій.
Також, на основі аналізу конкурентів, ми розширяємо інформаційну семантику (створюємо ТЗ для написання статей в розділ блогу).
Одна з таких статей про бездротові навушники зайняла перше місце в пошуку й отримала виділений сніпет від Google.
За рахунок збільшеного місця в органічній видачі (сніпет) стаття дає можливість отримати більше трафіку.
Рис. 2 – Стаття з блогу в ТОПі Google
Рис. 3 – Органічний трафік за липень-вересень 2021 року для статті Рейтинг бездротових навушників
За вересень стаття принесла 11588 заходів з органічного пошуку, а за весь час з моменту розміщення (червень 2021) принесла 24523 відвідувань.
Уявіть ефект від постійного розвитку блогу!
Крім впровадження нових функцій для покращення досвіду користувача та поведінкових факторів ми також складаємо ТЗ для написання та рерайту умовно “старих” текстів для блогу. Таким чином, впроваджуємо зібрану семантику на сайті, що призводить до збільшення трафіку.
У світі техніки часто з’являються нові товари, для яких потрібно створювати окрему сторінку, проробляти текст, щоб товар якнайшвидше з’являвся в пошуку за запитами користувачів.
Текст для категорій необхідний, щоб робот Google, який скануватиме сторінку, розумів, яка інформація знаходиться на цій сторінці, й показував її за потрібними запитами. Бот сканує текст та бачить ключові слова, які підказують йому, для яких запитів підійде сторінка, та як добре вона відповідає на запит користувача.
Цей підхід ми застосували для опрацювання метаданих, семантики та рекомендацій для сторінки iPhone 13. Це один із топових та найбільш очікуваних на ринку гаджетів, який цікавить багатьох українців. Тому ми якнайшвидше підготували дані для оптимізації посадкових сторінок сайту: нові тексти з використанням ключових слів із семантичного ядра для iphone 13 та метадані. Також ключові слова, які були зібрані для iPhone 13, будуть використовуватися як анкори для зовнішньої оптимізації сторінки: як для статей, так і для крауд-маркетингу.
Рис. 4 – Запити під майбутні сторінки для iPhone 13
Рис. 5 – ТЗ для сторінок блогу
Рис. 6 – Метадані
Після реалізації сторінки та мета виглядають так:
Рис. 7 – Метадані для сторінки нового iPhone на сайті
Ми також періодично оновлюємо контент на старих статтях: актуалізуємо семантику та зміст. Це дозволяє отримувати більше трафіку на оновлені сторінки та покращувати їх позиції у пошуковій видачі.
Результат, отриманий після рерайту статті Завантажити фільм на айфон – як завантажити фільм і серіал на iPhone:
Рис. 8 – Зростання трафіку статті за жовтень (після рерайту) порівняно з періодом до рерайту (серпень)
Відвідуваність цієї статті після апдейту зросла в 44 рази!
Рис. 9 – Зростання позицій СЧ та ВЧ ключів в оновленій статті
Таким чином, тексти не з перших сторінок безкоштовної видачі підвищують свою видимість та наводять нових читачів/клієнтів.
Наприклад, написана з нуля стаття IPS або OLED – який екран телефону краще: OLED, SUPER AMOLED, IPS або Retina дисплей увійшла до ТОП пошукової видачі та стабільно приносить відвідуваність.
Рис. 10 – Зростання відвідуваності сторінки блогу
За перший та останній місяць (серпень та жовтень) після рерайту кількість трафіку на сторінку зросла в 5 разів і продовжує зростати. Ця тенденція простежується на всіх сторінках блогу.
Блог на даний момент – основне джерело відвідувань для сайту.
Через особливості CMS, на якій збудовано сайт клієнта, ми зіткнулися з тим, що роботами були проіндексовані сторінки, які не повинні бути у видачі.
Наприклад, у фільтрах створювався дубль категорії, що просувається (що впливає на втрату позицій), або в індексі були присутні сторінки пагінації. При цьому основна сторінка категорії не скрізь індексувалася.
За допомогою Search Console ми прибирали дублі та відправляли сторінки на примусову переіндексацію.
Рис. 11 – Зменшення кількості сторінок на сайті після виправлення проблем з індексацією
Спочатку визначили всі сторінки, які необхідно видалити з індексу, тому що вони заважали просуванню, а саме:
Потім ми додали на всі ці сторінки метатег “noindex”, й після повторного сканування сторінок Google почав викидати їх з індексу.
За даними Search Console, кількість сторінок в індексі помітно зменшилася: було 66 512, а стало 52 084.
Виходить, що з видачі було видалено 14 тисяч сторінок: дублі фільтрів, сторінки пагінації та сортування. Після чого продовжилася робота з індексацією тих сторінок, які через дублі не могли потрапити у видачу.
Ми активно працюємо над збільшенням профілю, що призводить до більшої впізнаваності ресурсу та до рекомендацій з боку аудиторії.
Рис. 12 – Зростання числа доменів, що посилаються
Але у клієнта також відбувається приріст природної маси посилань.
За період ведення проекту активно зростає кількість запитів, за якими сторінки сайту ранжуються на ТОП-позиціях:
Рис. 13 – Позиції до початку просування
Рис. 14 – Позиції після початку просування
Внаслідок розширення семантичного ядра та активної роботи над блогом у ТОП-10 зараз перебуває 180 000 запитів із загальної кількості.
У результаті застосування описаної стратегії за 4 місяці просування (червень-вересень 2021 року) досягли зростання користувачів та сеансів майже в 2 рази, а прибуток замовника збільшився в 2,3 рази.
Рис. 15 – Порівняння червня-вересень 2021 з червень-вересень 2020
Таких результатів ми змогли досягти завдяки командній співпраці та допомозі з боку клієнта. Замовник прислухається й виконує наші рекомендації – швидко віддає готові тексти за складеним текстовим ТЗ (у клієнта свій копірайтер).
Щодо бюджету на просування – клієнт прислухається до наших рекомендацій та на прохання збільшує кошти на зовнішню оптимізацію. Це дозволяє нарощувати темпи просування та покращувати результати з SEO.
На даний момент продовжуємо роботу з клієнтом:
Зараз ми також експериментуємо з мікророзміткою для збільшення клікабельності сніпету у видачі. Шукаємо нові точки зростання, переглядаємо поточну стратегію зовнішнього просування для покращення показників SEO.
Таких результатів не вдалося б досягти без підтримки й згуртованої роботи з боку клієнта та швидкого вирішення технічних помилок на сайті.
Пробитися в ТОП-10 у висококонкурентних нішах самостійно – дуже складно. Необхідно діяти відповідно до розробленої SEO-стратегії, з регулярними роботами щодо покращення видимості ресурсу у пошуку за всіма видами частотності та характеру запитів.
Раді будемо допомогти командою ITForce у цьому питанні!
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.