Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
стратегія просування сайту шляхом розміщення зворотних посилань на сторонніх ресурсах.
Головне завдання лінкбілдінгу - підняття авторитету проекту в пошукових системах. Вище авторитет - вище позиції в Пошуку.
роботи з попередньої оптимізації сайту перед запуском.
Пошукова оптимізація на етапі розробки дає можливість передбачити й закласти необхідний функціонал, врахувати технічні та SEO-рекомендації ще до релізу проекту. Після проведення робіт з SEO-підготовки, сайт буде краще ранжуватися пошуковими системами. Значить, у нього більше шансів швидше потрапити до ТОП-10.
дії, спрямовані на поліпшення видимості сайту в пошукових системах.
Зі зрозумілим сайтом зручно взаємодіяти. Чим краще проведена оптимізація сторінок сайту, тим простіше такий ресурс просунути в пошукових системах.
діяльність з управління інформацією про вас в інтернеті.
Купуючи товар або замовляючи дорогу послугу, користувачі хочуть познайомитися з вашою компанією або брендом. Вони шукають інформацію - згадки й відгуки в інтернеті, для того, щоб розуміти, чи можна вам довіряти. У ваших інтересах, щоб результати пошуку містили реальні згадки й відгуки задоволених клієнтів.
це SEO в висококонкурентному середовищі з упором на лінкбілдінг.
SEO в англомовному сегменті орієнтоване на зростання трафіку та продажів. Для західного SEO особливо важливо зібрати вірну семантику - врахувати всі можливі варіанти формування користувачами запитів.
виявляє причини, що заважають проекту вийти в ТОП.
Зміни, що впровадили після аналізу сайту на помилки, покращують видимість проекту в пошукових системах. А це сприяє зростанню позицій та трафіку, тобто, відвідуваності майданчика.
стратегія довгострокового розвитку e-commerce проекту.
Ми формуємо позитивний імідж бренду та комплексно розвиваємо бізнес. E-commerce сайт повинен продавати. Для цієї мети він і створений.
Мета сайту послуг - продажі.
У бізнесі головне - запам'ятовуватися. Серед сотень схожих один на одного сайтів цільова аудиторія повинна розпізнавати ваш легко й швидко. В умовах підвищеної конкуренції споживачеві слід легко ідентифікувати вашу компанію. Тут важливі не тільки зручне юзабіліті, технічна складова проекту, а й повнота відповіді, впізнаваність бренду, УТП й довідкова стратегія розвитку ресурсу.
послуги комплексного просування сайту клінінгової компанії в Україні
Покрокові роботи з просування допоможуть не тільки вивести сайт вашої компанії до лідерів пошукової видачі, але й стане стартовим майданчиком для наступного етапу розвитку вашого бізнесу.
роботи необхідні для успішного просування сайту з продажу металопластикових вікон
це всебічний розвиток і просування сайту для його виходу на перші позиції в результатах видачі за обраними запитами з метою збільшення відвідуваності та подальшого отримання доходу.
Мета будь-якого інтернет-магазину – продаж.
Просування магазину, що пропонує будівельні матеріали, ґрунтується на комплексному розкручуванні в мережі бізнесу.
SEO — це пошукова оптимізація. Назва походить від абревіатури Search Engine Optimization.
Пошукова оптимізація — це комплекс робіт із сайтом, направлений на його видимість та органічне просування пошуковими системами. Простими словами, сео — це інструмент, за допомогою якого сайти розміщуються у певній послідовності у результатах пошуку, тобто ранжуються.
Під час ранжування пошукові роботи сканують внутрішні та зовнішні параметри ресурсів, визначаючи релевантність, іншими словами, відповідність вказаному у пошуковому рядку запиту. Наприклад, наявність та щільність ключових слів, індекс якості сайту, швидкість завантаження та інше.
Щоб просунути сайт за певними запитами у пошуковій видачі, спеціаліст проводить внутрішню та зовнішню пошукові оптимізації, націлені на просування цих самих запитів.
Для чого потрібна seo оптимізація сайту:
Головна ціль сео просування полягає в оптимізації сайту доти, доки він повністю не відповідатиме вимогам пошукових машин. Якщо пошуковий робот вважатиме ваш контент корисним, він проіндексує дані і видаватиме ваш ресурс якомога вище.
Пошукова видача — це перша сторінка пошукової системи, яку бачить користувач після того, як він ввів свій запит. Пошукова видача є відповіддю на ключовий запит у вигляді добірки сайтів з релевантними пропозиціями.
Просування сайту у пошуковій системі неможливо без загального уявлення про пошукову видачу. Чому? Як правило, користувачі переходять за посиланнями найперших результатів пошукової видачі. Лише у поодиноких випадках вони переходять на другу сторінку у гугл.
З чого складається пошукова видача Google, краще розібратися на простому прикладі.
*Олександр вирішив здивувати свою дівчину та подарувати їй на 8 березня фен. Він відкрив гугл та ввів свій запит.
Найвище розміщуються оголошення Google Shopping. Далі — два оголошення контекстної реклами, а вже потім йде органічна видача.
Рис. 1 – Пошукова видача Google
*Олександр чув, як його дівчина обговорювала з подругами найпопулярніший фен, яким користуються усі блогери. Він прогуглив і виявив:
Рис. 2 – Олександр виявив, що це фен бренду Dyson
*Олександр трохи здивувався його вартості, та вирішив, що радість його дівчини варта такого подарунку.
Рис. 3 – Його можно купити на сайті компанії або у магазинах побутової техніки чи маркетплейсах
*Олександр обрав модель фену та ввів його у пошуку.
Рис. 4 – Розетка виявилась найбільш прийнятним варіантом
Як видно з прикладів вище, результати пошуку завжди різні, оскільки змінюється пошуковий запит. Розберемо на прикладі одного із сайтів:
№ | Ключовий запит | rozetka.com.ua |
1 | купити фен | ТОП-1 |
2 | купити фен дайсон україна | ТОП-4 |
3 | Фен Dyson Supersonic HD03 Fuchsia | ТОП-2 |
SEO просування сайту полягає в тому, щоб він був якомога вище у результатах пошуку за різними ключовими запитами.
Сніпет — це візитівка сайту у результатах пошуку. Простіше кажучи, коли ви шукаєте щось у пошуковій системі, ви вказуєте свій запит, у відповідь гугл надає вам до 15 пропозицій на одній сторінці. Кожна пропозиція — це і є сніпет.
Рис. 5 – Приклад сніпета
Зазвичай сніпет складається з:
Розширений сніпет відрізняється додатковими елементами:
Рис. 6 – Розширений сніпет
Розширені сніпети поділяють на rich snippets и featured snippets.
Rich snippet — це блок із елементами, який зображений на Рис. 6. Щоб зробити розширений сніпет, вам потрібно додати у код вашого сайту необхідний тип розмітки.
Featured snippet — це сніпет у вигляді відповіді на питання. Тільки відповідь має бути неповною, щоб змусити користувача перейти на сайт та прочитати більше інформації. Можна виділити такі характерні сніпети:
Рис. 7 – Сніпет абзац
Рис. 8 – Сніпет перелік
Рис. 9 – Сніпет таблиця
Рис. 10 – Сніпет відео
Удосконалення сніпетів Google призвело до загальної задоволеності користувачів, адже пошук товарів став більш ефективним. SEO просування сайту не обходиться без розробки та впровадження розширених сніпетів, і, відповідно, без створення якісного цікавого контенту.
Щодня мільйони людей щось шукають онлайн та кожен пошук — можливість для бізнесу знайти нових клієнтів. Компанії залучають своїх клієнтів по-різному: за допомогою загального маркетингу, реклами у соціальних мережах, пошукової реклами, SEO оптимізації. Але якщо конверсії йдуть саме із сайту, то без пошукової оптимізації не обійтися. SEO – це основа просування.
Для наочності порівняння SEO та PPC (контекстна реклама), ми зіставимо факти у таблиці.
SEO | PPC |
потрібен певний час до видимості перших результатів | швидкі результати |
обсяг трафіку не залежить від бюджету | чим більший бюджет, тим більше трафік |
оплата фахівцю за пул робіт | оплата кожного кліку з реклами |
після змін буде потрібен час | можливість оперативно вносити зміни |
трафік на сайт не припиниться навіть після згортання оптимізації | після зупинки рекламних кампаній, конверсії припиняться |
немає гарантій просування | результат буде 100% |
СЕО оптимізація сайту та налаштування контекстної реклами переслідують різні цілі, але комплексна стратегія – це ефективний інструмент для залучення “гарячого” трафіку та конверсій на сайт.
Просування в пошукових системах — системні роботи з ресурсом для його органічного просування та потрапляння до першої десятки сайтів, які користувач побачить після введення запиту.
Складність SEO просування полягає у відсутності будь-яких гарантій результативності, оскільки сео — це комплекс заходів та факторів, що мають вплив на просування. Seo спеціаліст може лише припускати, що його дії призведуть до певного результату, наприклад: позиція сайту на запит.
На практиці ж seo просування сайтів окупається та приносить замовникам приріст пошукового (органічного) трафіку.
Як і будь-якого інструменту, СЕО має переваги і недоліки, з якими краще ознайомитися заздалегідь. Розглянемо найпоширеніші.
Переваги SEO
1. Ви не платите за клік.
Якщо сайт органічно знаходиться на перших місцях у пошуковій видачі, то вам не доведеться платити за клік на нього, на відміну від кліку на рекламне оголошення. Однак сео просування передбачає залучення фахівця, який отримуватиме зарплатню протягом певного часу. SEO оптимізація сайту передбачає покращення всього проекту, адже будуть опрацьовані: структура, сторінки, посилання, контент. Клієнт отримує цільовий трафік, привабливий сайт для користувачів та пошукових машин.
2. Ви отримуєте цільовий трафік.
Цільовий або “гарячий” трафік – один з найефективніших, адже користувач вже шукає товар, він уже побачив ваш сніпет в пошуку і зайшов на сайт. Все це відбувається зараз, тому органічний вид трафіку вважають найбільш якісним і недорогим.
3. Ви самі створюєте добірку запитів.
Це означає що seo-спеціаліст вивчає поведінку потенційних клієнтів та створює перелік популярних запитів, за якими користувачі звертаються до пошуку. Пошукове просування сайтів передбачає опрацювання ключових запитів на різних етапах воронки: знайомство з продуктом, зацікавленість, покупка, подальша лояльність. У той же час можна сконцентруватися на запитах, які пропонують найбільше клієнтів. Такі запити можна дивитися у Google Search Console.
4. Технічний стан сайту покращиться.
Сео просування полягає в оптимізації сайту доти, доки ресурс не буде повністю відповідати вимогам пошукових систем. Тому сеошники постійно працюють над покращенням технічної складової сайту. Це означає, що зменшиться кількість помилок та підвищиться швидкість завантаження ресурсу на будь-якому пристрої.
5. Юзабіліті сайту покращиться.
Юзабіліті або зручність використання сайту є не менш важливим фактором, який бере участь у ранжуванні ресурсу пошуковими роботами, проте він відіграє роль і для самих користувачів.
Недоліки SEO
1. Вы побачите результати через деякий час.
Seo-просування сайту не просто може не показати результати через місяць – два, а взагалі ніколи, якщо стратегія просування була обрана неправильно. За позитивного сценарію індексація сайту після оптимізації займе до 2-х місяців, далі ваш сайт почне ранжуватися за пошуковими запитами, поки він не опиниться в ТОП-10 позицій. На це може знадобитись до півроку.
2. Можливі додаткові витрати.
Серед інших – на доопрацювання сайту. По суті, seo розкрутка сайту складається з плану та його реалізації. SEO-фахівець продумує план, дає рекомендації, а ось реалізація потребує додаткового фінансування команди розробників. На всі роботи потрібен час та бюджет. З іншого боку: ваш сайт буде найкращим, він буде залучати трафік з перших позицій у пошуку, ви отримуватимете більше конверсій з різних джерел трафіку.
3. Актуальність пошуку.
Ви можете перебувати в такій ніші, що запитів на вашу тему буде дуже мало. Тоді вкладати час та кошти у пошукове просування нерентабельно. Ймовірно, вам доведеться вибрати іншу стратегію. Дізнатися кількість запитів можна за допомогою сервісів Google Trends.
Як і в будь-якій справі, у SEO є дозволені та заборонені методи оптимізації. Залежно від ступеня забороненості методів їх називають: біле SEO, сіре SEO та чорне SEO.
В даному випадку колір визначає коректність використання фахівцем тих чи інших практик при дії на пошукових роботів, тобто оптимізації.
Біле сео — це оптимізація сайту всіма дозволеними методами з урахуванням рекомендацій Google. Спеціаліст проводить внутрішню та зовнішню оптимізації, працює з контентом та наповнює ключовими словами сторінки, покращує юзабіліті, виправляє помилки, підвищує авторитетність ресурсу тощо. У середньому результати такої оптимізації виявляються за півроку.
Біле СЕО орієнтовано на користувачів, адже при спробі обману пошукових роботів, оптимізатор не надає великого значення контенту та загальному наповненню сторінок.
Сіре сео — це оптимізація сайту незабороненими методами, але такими, що викликають підвищену популярність ресурсу за більш короткий час.
Спеціаліст балансує між стандартними методами оптимізації та деякими забороненими можливостями. Наприклад, на якійсь сторінці вставити більше ключових слів, ніж потрібно, або купити посилання на біржі, але розміщувати на них якісний контент.
Чорне сео — це використання неприйнятних для пошукових систем методів, що загрожує попаданням ресурсу під фільтри чи санкції.
Наприклад:
На щастя, Google дуже клієнтоорієнтований, і пропонує користувачам справді релевантний контент. Пошукові роботи швидко розпізнають чорні методи оптимізації.
Пошукові системи постійно працюють над якістю видачі результатів та удосконалюють алгоритми. Якщо порівняти результати пошуку Google 10 років тому і зараз, ви відчуєте величезну різницю.
Рис. 11 – Так виглядали результати пошуку Google в 1998 році. Тоді це було справжнім проривом і ніхто не міг зробити пошуковик простішим і зручнішим.
У наші дні просування сайтів у пошуку не обходиться без SEO оптимізації. Наразі просування сайтів у пошуку не обходиться без SEO оптимізації. Просування за допомогою сео передбачає комплексні роботи, як технічні, так і з контентом. Залежно від напряму діяльності оптимізацію поділяють на внутрішню та зовнішню.
Внутрішня оптимізація займає більш вагоме місце, порівняно із зовнішньою. Оскільки внутрішня оптимізація включає великий перелік робіт із ресурсом, від яких залежить його якість, юзабіліті, зручність, наповнення тощо.
Розберемо докладніше найпоширеніші складові внутрішньої оптимізації.
Дублі сторінок
Ваш ресурс повинен відкриватися лише за однією адресою, навіть найменша відмінність у вигляді слеша (/) на кінці url-адреси може призвести до проблем з індексацією.
Причини появи дубльованих сторінок:
Перевірити наявність дублів можна за допомогою сервісу Screaming Frog або ж самостійно, дописавши index.php або index.html в адресному рядку після слешу. Якщо вам вдалося відкрити сторінку без помилки 404, ресурс має дублі сторінок.
Що ж робити?
Налаштувати 301-й редірект. Це свого роду «головне дзеркало» сторінки, потрапляючи на яку користувачів автоматично перенаправить на ваш сайт.
Метадані та оптимізація зображень
Робота з контентом починається зі складання семантичного ядра, після чого потрібно оптимізувати метадані, використовуючи ключові слова.
Деякі теги видно користувачам, а деякі лише пошуковим роботам, однак вони однаково впливають на просування веб сайтів.
Не варто нехтувати оптимізацією зображень, оскільки пошукові системи ще не навчилися розпізнавати, що на них зображено. Ви повинні допомогти їм і проставити Alt та title, щоб залучити додатковий трафік під час пошуку зображень.
Використання robots.txt
Файл robots.txt повідомляє пошуковим системам про потребу в індексації тих чи інших сторінок. З його допомогою можна закрити від індексації сторінки, які не несуть цільової інформації чи користі для клієнта. Наприклад, навіщо індексувати сторінку реєстрації чи зворотний зв’язок.
Як створювати файл robots.txt для Google – ви можете ознайомитися тут. Далі його необхідно завантажити на сайт та відкрити для пошукових роботів, а також додати до Google Search Console.
Карта сайту (sitemap.xml)
За допомогою файлу robots.txt ви повідомляєте пошуковикам про необхідність індексації сторінок, а ось за допомогою файлу sitemap.xml ви отримуєте дані у вигляді карти з усіма сторінками, що індексуються.
Складання карти у форматі xml особливо потрібне, якщо у вас великий сайт (наприклад, інтернет-магазин) з розбивкою на розділи, категорії, підкатегорії товарів.
Чому?
За добу пошуковий робот відвідує та сканує кожен сайт певну кількість разів, це називається краулінговим бюджетом. За допомогою sitemap розробник або seo-спеціаліст може вказати маршрут пошукового боту. Заданий маршрут прискорить індексацію сторінок.
Використовуйте допоміжні послуги на кшталт XML-Sitemaps, щоб створити карту. Далі завантажте його в корінь сайту та Google Search Console.
Ви можете ознайомитись детальніше з файлом у Підтримці Google.
Унікальність seo текстів
Seo просування неможливо без унікального контенту, адже чим унікальніша інформація на вашому ресурсі, тим вище оцінить її якість пошуковий робот.
За допомогою спеціальних безкоштовних сервісів ви можете перевірити: унікальність, граматику, переспамленість, відсоток води, а також провести сео-аналіз.
Обов’язковою умовою для seo текстів є наявність ключових запитів. Нагадаємо, їх ви опрацьовуєте на етапі збирання семантичного ядра. Після чого використовуєте у тегах та текстах.
Щоб текст на сторінках виглядав органічно і користувачі могли використовувати цей контент, довірте написання seo текстів професійним копірайтерам.
Отже, головні правила: якісні тексти для користувачів, унікальність та наявність ключових запитів.
Перелінкування
Внутрішня оптимізація сайту неможлива без перелінкування, тобто без зв’язування сторінок ресурсу за допомогою посилань.
Перелінкування служить для спрощення навігації сайтом для користувачів і для передання певним сторінкам ваги (важливості).
Можна виділити внутрішнє та зовнішнє перелінкування, власне, посилання на сторінках в межах одного сайту, або посилання на інші сайти.
Розібратися з перелінкуванням досить складно, для початку необхідно вивчити типи та види перелінкування, щоб успішно впровадити їх на своєму ресурсі.
Мікророзмітка
Мікроформати повідомляють пошукові системи, яку інформацію несе сторінка за допомогою спеціальних тегів у коді у форматі HTML.
За допомогою мікророзмітки можна домогтися відмітного виду сніпету, що виділятиме вашу пропозицію від інших.
Рис. 12 – Сніпет у вигляді рецепту
Тема структурування даних у гугл також дуже широка і спочатку потрібно ознайомитися із загальними принципами.
Юзабіліті та інтерфейс
Обидва поняття належать до зручності використання сайту користувачами. Під зручністю мається на увазі:
Отже, внутрішня seo оптимізація сайту — це досить трудомісткий та комплексний процес. Всі роботи не можуть бути зроблені за один день або навіть тиждень, тому і результати сео оптимізації видно через певний час.
Зовнішня оптимізація ресурсу — робота над його авторитетністю.
Пошуковий робот оцінює авторитетність (вага) ресурсу за допомогою посилань на ваш домен на інших сайтах. Це можуть бути каталоги, форуми, блоги, загалом будь-які інтернет-платформи). Тому розкрутка та просування сайту за допомогою seo неможлива без лінкбілдингу.
Як це працює?
Чим більший у сайту посилальний профіль, тим більша ймовірність просунутися в ТОП за пошуковими запитами.
Загальні рекомендації щодо зовнішньої оптимізації
Нарощуйте посилальний профіль регулярно і не поспішаючи. Пошуковик враховує кількість, якість та швидкість появи посилань.
Пошукові системи обережно ставляться до молодих ресурсів. Починайте розміщувати посилання на сторонніх ресурсах не раніше ніж через 3 місяці після початку індексації сайту, поступово нарощуючи темп.
Перед розміщенням посилань сайт-донор слід перевірити за такими параметрами:
Можна перевірити сайт-донора на спеціальному ресурсі, наприклад, Ahrefs.
Не виключайте роботу з вихідними посиланнями, тобто посиланнями, які ви розміщуєте на своєму ресурсі, посилаючись на сторонні майданчики. Однак краще вставляйте тег rel=”nofollow”, щоб не передавати вагу свого ресурсу іншим.
Будьте обережні з покупкою посилань: це досить популярний і простий спосіб нарощування профілю, але варто вивчити донорів.
Комплексна розкрутка сайту неможлива без SEO. До цього ми розібралися, для чого потрібна пошукова оптимізація, які методи та види оптимізації бувають, які інструменти можна використовувати. Тепер давайте розберемося, із чого складається сео-оптимізація сайту.
Дуже важливо розуміти загальні принципи та суть робіт, які проводитиме спеціаліст, щоб компетентно проаналізувати виконані роботи.
Аудит перед оптимізацією потрібний для того, щоб зібрати всі дані про ресурс за допомогою сервісів аналітики (наприклад, Google Analytics та Google Search Console).
Після аудиту у SEO-фахівця буде інформація про всі проблеми з індексацією, можливі обмеження при ранжируванні, дані про видимість сайту, геоприв’язки. Тобто, повна аналітика технічного стану ресурсу.
На цьому етапі фахівець аналізує нішу і тематику сайту, основних конкурентів, товари та послуги, що просуваються. На основі отриманих даних сеошник може скласти стратегію комплексного просування конкретного ресурсу.
Завдяки аналізу конкурентів, фахівець матиме цінні дані:
Складання семантичного ядра – ключовий етап SEO просування. Від того, наскільки коректно та правильно підібрано пошукові запити, залежатиме загальний успіх просування.
Ключові запити надалі будуть потрібні для: текстів, метатегів, посилань, зовнішньої оптимізації та аналізу видимості сайту.
Формування семантичного ядра – процес не швидкий, і може тривати кілька місяців. Наприклад, СЯ для невеликого сайту може складатися з кількох пошукових запитів, а для інтернет-магазину з кількох сотень тисяч. У таких випадках фахівець розбиває ядро на розділи та категорії, щоб не гальмувати процес просування ресурсу.
Серед найпопулярніших сервісів для складання семантичного ядра можна назвати: SemRush, Keyword Tool, Key Collector та інші.
Кластеризація — це групування запитів на посадочні сторінки, які можна просувати в ТОП. Кластеризація здійснюється на основі перетину запиту та URL-адреси на сторінці пошуку. Чим більше перетинів — тим вища точність, і водночас менше запитів у кластері.
Можна виділити два типи групування запитів:
Ви вивчили пошукові запити користувачів, розбили їх на кластери (групи), тепер вам необхідно для кожної групи підібрати відповідну сторінку на сайті. Сторінка має відображати головний інтент користувача, тобто бажання/намір/проблему в момент пошуку.
Якщо такої сторінки немає, її потрібно розробити.
Грамотна структура сайту сприяє індексації та просуванню сайту у пошуку.
Можна розділити оптимізацію на технічну та роботи з контентом. Ми розповідали досить детально про внутрішню оптимізацію у відповідному розділі. Наразі підготували добірку складових внутрішньої оптимізації.
Технічна оптимізація полягає:
Роботи з контентом включають:
Також до внутрішньої оптимізації слід зарахувати аудит комерційного чинника. З чого він складається:
Перелінкування необхідне для розподілу ваги сторінок, а вага у свою чергу допомагає пошуковій роботі визначити важливість (авторитетність). Чим вища авторитетність сторінки, тим ефективніше просування.
Перелинкування важливе і для користувачів, у яких не повинно виникати проблем із переходом на розділи та категорії сайту.
Організація перелінкування сприятиме:
Цей етап передбачає роботу з нарощуванням посилального профілю. СЕО-фахівець аналізує конкурентів, вибирає відповідні (авторитетні) ресурси-донори.
Найкраще підходять тематичні майданчики, де можна безкоштовно розмістити посилання.
В ідеалі створювати настільки якісний та унікальний контент, щоб користувачі та інші майданчики самостійно посилалися на нього.
Після проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайт вже займає в пошуку непогані позиції, можливо навіть сайт став ТОП-1 за певними запитами, настає «робота над помилками».
Аналіз поведінкових факторів передбачає збір інформації про слабкі місця проекту, що просувається. Це може бути будь-що: час, проведений користувачами на сторінках, найнепопулярніші сторінки, найнеефективніші пошукові запити.
Завдяки отриманим даним можна вдосконалити сайт або окремі сторінки, щоб підвищити ефективність. Що можна виправити?
Юзабіліті сайту – має на увазі зручність використання ресурсу. Від цього фактора залежить, чи зробить користувач конверсію, заради якої і були виконані всі роботи протягом кількох місяців.
Аудит юзабіліті проводить UX-спеціаліст, який сформує свої рекомендації щодо покращення user experience (досвіду користувача).
Серед рекомендацій можна виділити:
Просування сайту в пошуковій системі за цільовими запитами включає комплексні роботи цілої команди. Кожен етап сео просування впливає на загальний процес оптимізації сайту, тому дуже важливо, щоб роботи не припинялися. До того ж, алгоритми пошукових систем регулярно оновлюються, тому необхідно постійно змінювати тактику оптимізації та стежити за актуальністю даних на сайті.
SEO оптимізація сайту — це довгостроковий процес. Якщо хочете миттєвих результатів, зверніться до налаштування контекстної реклами.
Чому SEO не може бути швидким?
Таким чином, на просування сайту в пошуковій системі знадобиться від 3-х до 6-ти місяців, щоб побачити перші позитивні результати. Чим більше часу пройде — тим краще ставатимуть результати. Навіть після припинення оптимізації, органічний трафік буде “литися” на сайт ще дуже довгий час.
Збільшення бюджету на сео просування не завжди сприяє скороченню термінів оптимізації, оскільки багато в чому визначальним фактором є самі пошукові системи.
SEO просування має найнижчу ціну серед інших видів просування та реклами, тому що немає необхідності оплачувати кліки/покази/переходи.
З чого формується ціна на сео просування?
Ціна на SEO просування
Послуга | Мінімальна вартість |
Форма оплати |
SEO-просування | від 750$ | щомісяця |
SEO-оптимізація | від 750$ | разово |
SEO-аудит | від 500$ | разово |
SEO консультація | 50$ | година |
* – Послуги сторонніх спеціалістів (копірайтерів, дизайнерів, програмістів) оплачуються додатково.
** – Зовнішня оптимізація (купівля посилань) оплачується додатково.
Кінцева вартість буде озвучена лише після заповнення брифу та аналізу нашим SEO-фахівцем масштабу робіт, виходячи з ваших потреб!
Кожному бізнесу, котрий планує закріпитися в ніші й масштабуватися. Пошукове просування сайту працює на довгострокову перспективу.
Ефект від пошукової оптимізації постійний, і навіть після завершення робіт з SEO ви його відчуватимете.
- від початкових даних сайту на початок просування;
- бізнес-ніші та конкуренції тематики;
- популярності та кількості обраних запитів;
- обсягу робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації.
Строк залежить від початкових даних проекту.
Якщо на вашому сайті вже реалізовані базові етапи оптимізації сайту (опрацьована структура та семантика, усунені основні технічні помилки, впроваджена перелінковка та інше), ефект можна буде побачити досить швидко (від 3 місяців).
Погоджуємо пріоритетні напрямки (категорії, сторінки) для просування.
Ви відкриваєте нам доступ до акаунтів Google (Analytics, Google Search Console) та до адмінки сайту. Ми розробляємо план робіт та приступаємо до його впровадження.
Ми використовуємо тільки біле SEO. Так ми плавно й природнім чином покращимо позиції сайту у видачі та посилимо трафік. Ваш сайт призведе більше цільових користувачів, готових до дій.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.