Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Заходи на сайт були рідкісні та за низькочастотними запитами. Клієнт прагнув до зростання відвідуваності й продажів.
С ITForce уже работал по одному проекту и получил отличный результат. Решил доверить им и 2й свой сайт, уже на SEO-продвижение. Ребята добавили фильтры и другие фишки, и по некоторым запросам мы уже в ТОПе. Это помогает развиваться и привлекать больше клиентов.
Итого за время сотрудничества посещаемость и продажи выросли. Работой доволен, двигаемся дальше.
SEO (пошукове просування)
Сайт наручних годинників та аксесуарів
Україна
Зростання органічного трафіку в 4,5 рази за 7 місяців
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Підвищити органічний трафік та кількість конверсій
Ринок, на якому працює клієнт, висококонкурентний. У ніші годинників присутні дуже великі гравці, змагатися з котрими складно.
Тому в першу чергу SEO-спеціаліст зосередилася на масштабуванні НЧ-трафіку.
Первинний технічний аудит сайту визначив основні причини, що впливають на відсутність пошукового трафіку:
Ці недоробки істотно обмежували видимість сайту в пошуковій системі Google. В результаті – немає зростання трафіку та конверсій.
Сайт практично не ранжирувався, заходи були випадкові та за низькочастотними запитами. 20-30 користувачів на добу – така середня відвідуваність в серпні 2019 року (початок робіт).
Рис. 1 – Вихідні дані Google Analytics
Що ми зробили для виконання завдання замовника?
Вивчили нішу та склали стратегію просування на найближчі 6 місяців.
ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
Проведено повний технічний аудит. На підставі аудиту склали рекомендації для програміста для виправлення помилок:
Наше завдання полягало в:
Для всіх нових посадкових сторінок ми написали якісні унікальні тексти. Для карток товару та нових розділів сайту склали шаблони метаданих.
Основні точки для поліпшення конверсій:
Основна недоробка сайту була у відсутності фільтрів, а для тематики годинників це дуже важливо. Для збільшення кількості ключових слів, за якими сайт буде “видно” в пошукових системах, ми суттєво розширили фільтри в усіх категоріях.
Створили сторінки з варіаціями фільтрів та окремі сторінки під кожного виробника. Запровадили шаблон метаданих та написали унікальні тексти. Для фільтрів також створили перелінковку. Через масштабність, а впровадили близько 300 нових сторінок, нам вдалося залучити трафік на сайт за великою кількістю НЧ-запитів.
Тепер, після залучення відвідувачів на сайт, головне завдання – зробити їх покупцями.
Для цього ми поліпшили якість фото, виправили помилки при оформленні замовлення, зробили перелінковку з характеристик карток товару на категорії, модуль “Схожий товар”, налаштували url-адреси сайту, та інші доробки.
Все це нам дозволило поліпшити поведінкові чинники на сайті та відвідувачів конвертувати в клієнтів.
Для залучення додаткового трафіку ми вдосконалили блог. Запровадили перелінковку, шаблони метаданих, та написали популярні й корисні статті про годинникі. Поліпшили поведінкові чинники.
Така робота над сайтом розширює кількість ключових слів, за якими й знаходять інтернет-магазин. Тобто, видимість ресурсу в пошукових системах поліпшується, оскільки він допомагає вирішити проблему покупця.
Перший зростання трафіку після впровадження рекомендацій з аудиту:
Рис. 2 – Початок зростання трафіку після виправлення технічних помилок
ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
Невід’ємна частина просування сайту – просування тематичними посиланнями. Для цього ми провели аналіз конкурентів у видачі та склали стратегію придбання посилань:
Рівномірне розміщення посилань на якісних ресурсах призвело до поліпшення рейтингу сайту та конкурентоспроможності у видачі.
Результати не змусили себе чекати. Вже з перших місяців роботи над сайтом ми побачили зростання відвідуваності. А продовжуючи роботу над комерційними факторами, ми збільшили й кількість конверсій.
Рис. 3 – Загальна видимість ресурсу за всіма запитами
Рис. 4 – Зростання показів сайту у видачі та кліки
Рис. 5 – Динаміка зростання органічного трафіку з Google Analytics за 7 місяців
Результат через 7 місяців SEO-робіт:
Що склало приблизно 125 – 155 користувачів на добу з пошукових систем.
Рис. 6 – Порівняння даних Google Analytics
Щодо досягнутих цілей (конверсії):
Рис. 7 – Досягнуті цілі
Ефект ми отримали в ході регулярної та планомірної роботи над проектом: генерували ідеї, вибудовували стратегію та дивилися на результат.
Бажаєте зростання трафіку? Замовляйте в нас SEO-просування!
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.