Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
комплекс дій, спрямований на покращення видимості програми в App Store.
Щоб отримати максимум завантажень в App Store, потрібно займатися просуванням відразу після запуску застосунка. Це дозволить користувачам знайти вас та отримати правильно уявлення про ваш застосунок
дії, спрямовані на покращення видимості застосунку в Google Play.
Для кожного розробника мобільних проектів заповітною мрією є те, щоб його додаток опинився в рейтингу найкращих та затребуваних програм серед користувачів
Послуга | Мін. вартість | Форма оплати |
---|---|---|
ASO просування | від 750$ | щомісячно |
ASO оптимізація | від 750$ | разово |
Просування мобільних застосунків – невід’ємна частина успішного старту та зростання популярності продукту в мережі.
Оптимізація дозволяє підняти застосунок в топ App Store та Google Play, збільшити органічні встановлення та кількість зацікавлених користувачів. Робота над просуванням застосунку містить не лише аналіз ключових слів, оптимізацію текстів та графіки, а й роботу з конверсією.
Приклад правильно підібраної стратегії ASO-оптимізації мобільного застосунка та збільшення кількості встановлень застосунка після проведених робіт
Головним і початковим завданням ASO або App Store Optimization, є отримання безкоштовних природних завантажень та встановлень. Більшість цього можна провести без значних фінансових вкладень. Базова оптимізація мобільних застосунків передбачає:
Насамперед варто ретельно продумати можливість реалізації ASO Google Play або App Store. Які показники вже є оптимальними, а над чим потрібно ретельно попрацювати? Як правило, оптимізація під Google Play починається з формування семантичного ядра та вписування ключових слів у метатеги – SEO для застосунків, оскільки в цьому маркеті алгоритми ранжування індексують навіть опис.
Одним із вирішальних факторів, які передбачає оптимізація для App Store, є поліпшення якостей застосунка, котрі продають. Крім SEO мобільних застосунків, що передбачає роботу над впровадженням ключових запитів у назву та опис, важливо зробити ці атрибути зрозумілими та привабливими для користувача. A/B-тестування демонструє наочно результативність SEO для застосунків та кожної дії ASO.
Більшість користувачів маркетів застосунків вибирають їх за привабливістю та якістю іконок. Тому ASO оптимізація застосунків приділяє увагу аналізу та покращенню візуальних компонентів. Скриншоти у високій якості, якісна іконка, а також наявність короткого, але змістовного відеоролика надають помітний ефект на ASO просування. Це збільшує кількість органічних завантажень, що згодом враховується під час ранжування мобільних застосунків.
Після того, як ви запустили свій застосунок на сервісі Google Play Market, одразу постає питання, як просунути програму в google play. Існує ряд способів розкручування та популяризації додатків у мережі, які спеціалісти ITForce активно застосовують у своїй роботі.
Для будь-якого розробника одним із ключових етапів у розвитку власної мобільної пропозиції є виведення її в топ на таких ресурсах, як AppStore. Наша компанія допоможе вам розібратися і покращити видимість вашого застосунка, доклавши максимум зусиль на етапах просування застосунку в ТОП AppStore.
Оптимізація мобільних застосунків приносить плоди, але для цього може знадобитися час. Для прискорення просування розробники вдаються до мотивованого трафіку. Як і ASO Google Play або App Store, органічні встановлення використовуються для підвищення рейтингу застосунка, тобто його позиції в пошуковій видачі.
Поєднуючи прийоми, які включає оптимізація під Google Play, App Store з мотивованими встановленнями, ви зможете потрапити в ТОП за лічені дні або навіть години.
Наводимо більше трафіку:
Допомагаємо користувачам знайти ваш застосунок у сторах – за брендовими та тематичними запитами, через топи за категоріями.
Збільшуємо конверсію на скачування:
Допомагаємо збільшити кількість завантажень завдяки роботі з юзабіліті. Після робіт з ASO конверсія зростає в середньому в 1,5-2 рази.
Команда спеціалістів:
Головна перевага замовлення послуги в агентстві – досвід спеціалістів. Співробітники ITForce працюють з проєктами в абсолютно різних нішах наших клієнтів та отримують вимірний результат.
App Store та Google Play ретельно захищають та часто оновлюють алгоритми ранжування застосунків у магазинах, тому розкрутка мобільних застосунків – складний та комплексний процес.
Практика показує, що вирішальними критеріями, що впливають на потрапляння до «обраного», є:
А комплекс дій щодо роботи з цими критеріями, спрямований на збільшення притоку трафіку та зростання конверсії з перегляду в установку, називаються ASO – App Store Optimization.
Головними перевагами експертного просування мобільних прикладних застосунків є:
Текстова оптимізація передбачає оптимізацію контенту на сторінці застосунка під ключові запити: назва, підзаголовок, ключові слова, опис тощо.
Ключові запити дозволяють знайти ваш застосунок в Google Play і App Store серед багатьох інших
Графічна оптимізація застосунка — це комплексна робота з усіма графічними елементами для конвертації перегляду застосунка в пошуку перегляду сторінки та встановлення. Виходить, якщо текстове ASO допомагає вас знайти в App Store та Google Play, то графічне – зацікавитися продуктом, перейти на його сторінку й в разі успіху завантажити.
Ми не просто так починаємо розбір графічних елементів із іконки. Її мета – відображати суть застосунка та одразу привертати увагу. Пам’ятайте, що найчастіше це головний графічний елемент, який впливає на бажання користувача зайти на сторінку застосунка.
Щоб збільшити процент успіху, потрібно займатися графічною оптимізацією. Тоді користувачі помітять та зрозуміють вашу іконку, а через скриншоти та відео отримають потрібну інформацію. Але починати треба з ретельного аналізу конкурентів.
Скриншоти відіграють не менш важливу роль у всьому цьому ланцюжку і переконують користувача натиснути кнопку «Встановити». Скриншоти також потрібно тестувати. І важливо уникати типових помилок:
Відео розташоване в галереї скриншотів й займає перше місце, а іноді й усі три (в App Store). Доцільно буде показати туторіал, вражаючий тізер або геймплей.
Радимо підійти до опрацювання дизайну так само відповідально, як і до решти графічного ASO.
Аналізуємо застосунки конкурентів у Google Play та App Store. Ранжуємо показники за впливом, знаходимо вдалі рішення та взаємозв’язки.
Збираємо семантичне ядро, кластеризуємо.
Готуємо рекомендації для контенту, які включають: технічне завдання для текстів, заголовків, описів та ключових слів.
Відправляємо вам підсумкові рекомендації щодо оптимізації застосунка та контролюємо впровадження.
Назва послуги | Ціна на послугу |
Уточнення щодо ціни |
ASO просування | від 400$ | щомісячно |
ASO оптимізація | від 400$ | разово |
1) MasterForMinecraf (кількість переглядів +116,4%, встановлень +26,7%)
Кейс з оптимізації мобільного застосунка під основний регіон США. Клієнт раніше не займався просуванням й звернувся до нас вперше. Замовник хотів збільшити кількість відвідувачів та встановлень свого застосунка.
Разом за весь період:
На момент початку співпраці кількість встановлень була на рівні 5000 на місяць. Після оптимізації застосунка та впровадження всіх рекомендацій встановлення виросли на 26%.
1) Залишаєте заявку на консультацію. Протягом доби з вами зв’язується наш менеджер та відповідає на всі запитання.
2) Заповнення брифу. Ми складаємо оптимальну стратегію розвитку проекту відповідно до бізнес-ніші клієнта. І підбираємо найефективніші інструменти.
3) Комерційна пропозиція. Виходячи з особливостей вашого бізнесу пропонуємо варіанти співробітництва.
4) Реалізація та звітність. Після підписання договору розпочинаємо реалізацію стратегії. Наприкінці кожного звітного періоду ви отримуєте докладний звіт про проведені роботи.
ASO (App Store optimization) - це комплекс заходів для оптимізації вашого застосунка, а саме: title (назва), keywords (ключові слова), descriptions (опис), з метою максимального збільшення видимості вашого додатка в пошуку.
Роботи з просування застосунка складаються з наступних етапів:
- Аналіз схожих за тематикою та призначенням застосунків з метою виявлення привабливих для цільової аудиторії характеристик;
- Підбір правильної назви;
- Складання ємного опису з використанням ключових слів;
- Оптимізація іконки та скриншотів програми;
- А/В тестування з метою оцінки реакції користувачів на кінцевий результат.
У середньому, перші результати з'являються у перші 4-6 тижнів після початку робіт з просування застосунку. Найчастіше ці результати полягають у зростанні позицій запитів та збільшення їх густини.
Усі етапи роботи виконуються експертами, що гарантує високу якість результату. Перш ніж розпочати просування мобільного застосунку, наша команда також аналізує актуальні тенденції на ринку. На основі отриманих результатів ми розробляємо подальші рішення та підходи. При цьому вартість наших послуг доступна для власників бізнесу будь-якого масштабу.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.