Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Клієнт звернувся до нас з метою підвищити рівень продажів за допомогою контекстної реклами.
First of all, the ITForce team started by setting our Google Ads account and campaigns. Then they defined main keywords for launching Search campaigns and adding negative keywords. Also the ITForce team prepared ads and set search and shopping campaigns. After all settings, the team began supporting the Google Ads account.
According to the Google Analytics reports income that we received from Google Ads was 27% from the total income of the company. Transactions from Google Ads are 32% from all our transactions. Average price per lead is 5$. From google/cpc we received 70% traffic on our website.
They are always open to communication and available. I’m always receiving different account development suggestions. And what is very important for me, all the tasks on deadlines.
They not only offer new tools of Google ads but also try to give suggestions to receive more results. And of course fast reaction on all my questions.
Read full review
SEO (пошукове просування), PPC (контекстна реклама)
Інтернет-магазин парфумованих виробів
Україна
Дохід компанії зріс на 264,59%, транзакції на 162,99%
Підвищити рівень продажів товарів з сайту та збільшити рівень органічного трафіку
Досягти показника вартості ліда 10-15% від замовлення
Співпраця з замовником, який працює у люксовому сегменті, завжди виклик для кожної команди. Чому? Аудиторія, якій було б цікаво придбати певні товари, завжди вузька, а налаштування реклами також спрямоване на те, щоб звузити аудиторії.
Таким чином, майстерність команди полягає у виборi найефективнiших типiв РК та правильних налаштуваннях кабінету.
Наш клієнт виробляє парфумовані вироби для дому та бізнесу.
Poetry Home — виробник парфумованих товарів класу люкс. Компанія працює на ринку України з 2018 року. Це найбільш відомий бренд у Києві. Втім, одним з завдань для нашої команди було — популяризувати фірму по всій країні.
На сайті компанії представлені наступні товари:
Рис. 1 – Головна сторінка сайту
Окрім самої продукції, компанія Poetry Home поширює філософію ароматів. Наприклад, клієнти можуть замовити аромат для власного бренду або аромат для якогось заходу. Колектив Poetry Home вивчає компанії та розробляє унікальну ароматизовану айдентику: окрім самого запаху ще й брендування – тобто, яким чином аромат бренду буде поширюватися.
Співпрацювати з компанією Poetry Home наша команда почала у липні 2021 року з послугою налаштування контекстної реклами у Google.
Аналіз конкурентів та ніші завжди передує виконанню будь-яких робіт з просування.
Особливість бізнесу нашого клієнта полягає в тому, що за багатьма категоріями пошук Google та ТОП-10 переповнений агрегаторами та великими інтернет-магазинами. Тож ми маємо справу з гіперконкурентною нішею.
Рис. 2 – Наші конкуренти — це здебільше великі онлайн та офлайн магазини
Наш клієнт — це той, хто готовий заплатити за якість та бренд продукту більше, хоча й вводить в пошукову строку найпоширенішi запити.
Налаштування контекстної реклами здебільшого завжди демонструє швидкий результат та ідеально підходить для реклами будь-якого товару чи послуги. Особливістю даної рекламної моделі є плата за кожний клік на оголошення (pay per click).
Клієнт звернувся до нашої команди з конкретним побажанням: досягти показника вартості ліда у розмірі 10-15% від замовлення.
Перед початком робіт показники в інтернет-магазині парфумованих товарів були наступні:
Рис. 3 – Як видно на скриншоті, платного трафіку не було взагалі
Спочатку наша команда склала план робіт та виокремила поетапні задачі при налаштуванні кабінету та запуску рекламних оголошень. Серед них: збір семантики, підбір мінус-слів, налаштування рекламного кабінету тощо.
На старті співпраці були налаштовані пошукові кампанії за типами товарів, кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями, торгові (пізніше розумні торгові) та брендові РК, ремаркетинг та КМС.
Рекламні кампанії ми запускали двома мовами: російською та українською.
У зв’язку з тим, що конкурентами є великі маркетплейси, після місячного тестового періоду відмовилися від просування за загальним ключовими словами та від кампанії з динамічними пошуковими оголошеннями.
Рис. 4 – Приклади об’яв
В процесі ведення акаунту тестували відеокампанії, Discovery.
Ролик на відеокампанію за участі співачки Тіни Кароль.
Також торгові РК були сегментовані за типами товарів та гео показів (бренд більш відомий у Києві, відповідно, робили поділ РК на Київ та інші регіони). До Нового року було налаштовано кампанії для реклами корпоративних подарунків. Останньою налаштованою рекламною кампанією була Performance Max.
Співпраця за послугою налаштування контекстної реклами продовжується по сьогодні.
Після ефективного запуску РК у Google Ads з липня 2021 року клієнт вирішив співпрацювати з нами по іншій послузі — пошукова оптимізація інтернет-магазину. З жовтня 2021 року до проєкту приєдналися команда SEO-спеціалістів.
Спільно з клієнтом було сформовано основні цілі та очікування від SEO просування:
Рис. 5 – Показники перед початком робіт з оптимізації
На початку був проведений стандартний технічний аудит.
Виконання аудиту ми проводили за допомогою сервісів:
За результатами аудиту наша команда виявила критичні помилки та сформувала рекомендації щодо їхнього усунення.
Так, наприклад, були проблеми з тегом Canonical. Це такий тег, який повідомляє пошуковій системі, що сторінка не є дублем. Програміст вносить тег у код кожної сторінки, після чого всі сторінки сайту будуть вказувати самі на себе як канонічна сторінка.
Рис. 6 – Через проблеми ізданим тегом 75% сторінок не було проіндексовано
Розв’язання проблеми з тегом також залежало від CMS. Наша команда рекомендувала у разі неможливості виправити ситуацію самостійно, змінити CMS на більш лояльну для seo-просування. Порадившись з програмістами клієнта, ми вирішили залишити CMS, але мониторіти, щоб данні налаштування залишилися без змін.
Також через canonical з’явилось багато неіснуючих сторінок. Рішення: налаштувати правильну генерацію урлів. Отож, виправлення цієї проблеми вже підвищило трафік сайту.
Сайт Poetry Home має дві мови: російську та українську. У зв’язку із цим сайт потребує додавання атрибуту hreflang, який вказує на посилання на сторінки сайту різними мовами, завдяки чому не виникає дублів сторінок.
Файл robots.txt, який повідомляє пошуковим роботам, які сторінки потрібно і не потрібно індексувати, на сайті був оптимізований, однак потребував доопрацювання.
Після переїзду сайту з www на адресу без www з’явилось багато сторінок з 301-м редиректом. Щоб виправити проблему з редиректами на сайті, необхідно, щоб сторінка одразу посилалася на потрібний url. Для того, щоб такі помилки не траплялися на сайті, рекомендуємо завжди залишати внутрішній редирект на сайті.
Рис. 7 – Потрібно виправити усі посилання на правильні
Після перевірки швидкості завантаження сторінок у Search Console алгоритм рекомендував збільшити швидкість саме для мобільних пристроїв.
Рис. 8 – Сканування швидкості
Задля покращення швидкості було проведено цілий пул робіт з кодом та контентом.
Щодо покращення юзабіліті сайту, серйозних зауважень не було, структура та зовнішній вигляд були з самого початку оптимізовані. Серед незначних рекомендацій:
Рис. 9 – Як видно зі скриншоту, помилки незначні
Окрім зазначених вище проблем, наші SEO спеціалісти рекомендували виправити циклічні посилання, дублі, та мікророзмітку, зокрема: розмітку блогу, хлібні крихти та FAQ на сторінці рефіли.
Як відомо, метадані відіграють дуже важливу роль у пошуковій оптимізації та SEO-просуванні. Їх сканують пошукові роботи, завдяки чому вони мають уявлення про інформацію, що індексується. З іншого боку, кожному користувачі легше знайти потрібний йому контент.
Так, після проведення технічного аудиту, було виявлено 95 дублів Title. Тег Title або назва повідомляє пошуковому алгоритму про те, що передається у повідомленні. Дублі тегу на товарах та сторінках пагінації виникли внаслідок того, що на товарах не використовується шаблон для заповнення метаданих.
Після затвердження семантики сеошники ITForce прописали унікальні метадані із входженням ключових слів на всі категорії. В шаблоні даних ми використовували мову liquid.
Рис. 10 – Аналіз метаданих
Так само були не оптимізовані зображення, хоча вони можуть слугувати додатковим джерелом трафіку. Атрибут Alt повинен бути змістовним та описувати картинку, складатися із 3 – 5 слів, але не більше 250 символів (адже дійсно складно описати картинку двома словами) та по можливості містити ключовий запит.
Рис. 11 – Аналіз метаданих зображень
Перевірку вже запроваджених метаданих краще робити за допомогою розширення SEO META 1 CLICK в інтернет-магазині Google Chrome.
Після запровадження усіх рекомендацій наша команда почала поступово нарощувати масу посилань.
Серед головних вимог до розміщення посилань:
Брендові запити було опрацьовано ще до роботи з нами, на початку роботи головний акцент ставився на високочастотні (ВЧ) запити у категорії. Сайт зростає, тому можна легко просунути ключі з частотністю 1 000+. Зокрема, через хороші поведінкові фактори на сайті.
Загалом тактика просування інтернет-магазину парфумованих виробів заснована на використанні алгоритму MUM від Google, який на загальні (вони ж частотні) запити надає більш релевантний й різноманітний контент. За загальними запитами можна було рухатися за допомогою максимально докладних статей, які відповідають на запитання користувача та підвищують довіру користувача до нашого сайту.
Щодо контекстної реклами, то запущені рекламні кампанії демонстрували свою ефективність з перших днів після запуску:
Найефективніше працюють розумні торгові та брендова РК.
Рис. 12 – Збільшення рівня транзакцій
Загалом у результаті SEO просування збільшився трафік та продажі по комерційних запитах, тобто окремі товари в інтернет-магазині. Хоча на початку клієнт акцентував увагу саме на брендовому трафіку. Непоганий трафік надходить і з блогу для особливо конкурентних запитів.
Видимість сайту була 0.12, стала – 1.69.
Кількість ключів, за якими ранжується сайт, було 6К, стало 14,44К.
Рис. 13 – Результати пошукової оптимізації
Отож, весь комплекс робіт з просування (налаштування та запуск контекстної реклами + seo оптимізація + ведення соцмереж + колаборації з зірками) демонструє позитивну динаміку збільшення продажів в інтернет-магазині Poetry Home.
Робота з замовником — власником магазину Poetry Home, продовжується за обома послугам: пошукова оптимізація інтернет-магазину та запуск контекстної реклами в Google.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.