Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
функція реклами в медійній мережі, що налаштовує таргетинг рекламної кампанії на користувачів, котрі відвідали ваш сайт чи додаток.
Ремаркетинг допомагає наздогнати "теплих" користувачів - тих, що зайшли на сайт, але так і не зробили на ньому цільового дії (реєстрація, покупка товару/послуги, підписка на e-mail розсилку та ін.).
текстовий вигляд контекстної реклами, що відображається в пошуку Google та на сайтах пошукових партнерів згідно введеному користувачем запиту.
Мета пошукової реклами - привернути користувачів, що шукають конкретний товар. Після введення пошукового запиту система аналізує його й показує те оголошення, чиї ключові слова знаходяться в найбільш відповідну запиту.
мережу партнерських майданчиків, на яких можна розміщувати свою контекстну рекламу.
Варіації таргетингу за аудиторіями, розташуванням та ін. характеристикам забезпечують максимальну ефективність й охоплення.
повернення відвідувачів на сайт.
Динамічний "наздоганяє" користувачів всіх пристроїв не загальною рекламою магазину, а банерами тих товарів, що вони недавно переглядали. Кожній виділеній групі відвідувачів показуються адаптовані конкретно під їх інтереси рекламні оголошення.
інтернет-реклама, спрямована на формування іміджу компанії, просування товарів та послуг, надання інформації для підвищення продажів.
Відеореклама - джерело креативу. Вона добре сприймається користувачами й приносить результат.
рекламний сервіс для інтернет-магазинів.
Google Покупки - аналог прайс-агрегаторів. Він підбирає товари з різних сайтів, та за запитом користувачів виводить їх справа або внизу під пошуком.
Контекстну рекламу можна запустити в будь-який момент – вона не залежить від етапу розвитку бізнесу:
Види контекстної реклами в Google Ads, з якими ми працюємо:
Також здійснюємо налаштування акаунту Google Shopping.
Сервіс Google Ads дозволяє охопити аудиторію мережі Google та користувачів мобільних пристроїв на iOS і Android.
Ми проведемо аудит поточних налаштувань кампаній та запропонуємо рекомендації з розвитку.
Якщо ж у вас ще немає рекламного кабінету в Google Ads, наші PPC-фахівці виконають його професійне налаштування. Ви отримаєте готовий до роботи акаунт.
На старті робіт з контекстною рекламою в Google необхідно розібратися з цілями. Визначитися, для чого ви запускаєте рекламну кампанію, чітко розуміти ЦА й знати, які інструменти Google Ads будуть ефективніше працювати з вашим товаром або послугою.
Потрібно бути готовим до нестандартних рішень.
Ми розробимо стратегію просування й підберемо первинні інструменти для роботи. Для підвищення ефективності рекламний кампаній підготуємо акаунт в технічній частині й налаштуємо аналітику Google Analytics.
Облік аналітичних показників допоможе оптимізувати бюджет на просування.
На підготовчому етапі (налаштування акаунту) розбираємося з деталями:
Приклад виведення рекламної кампанії з 0:
Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.