замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Налаштування Google Ads

Послуги

Ремаркетинг Google Ads
Пошукова реклама Google Ads
КММ Google Ads
Динамічний ремаркетинг
Відеореклама Google Ads
Google Shopping

Налаштування Google Ads

Контекстну рекламу можна запустити в будь-який момент – вона не залежить від етапу розвитку бізнесу:

  • ледь виходячим на ринок підприємцям контекст принесе перших клієнтів;
  • бізнесам з історією – поверне частину аудиторії й допоможе з відомістю бренду.

Що дозволяє зробити реклама в Google Ads?


  • залучити цільовий пошуковий трафік з контекстно-медійної мережі;
  • оптимізувати витрати на рекламу (плата лише за цільових відвідувачів, обраних в налаштуваннях таргетингу);
  • відстежити ефективність реклами.

Види контекстної реклами в Google Ads, з якими ми працюємо:

  • пошукова реклама;
  • відеореклама;
  • ремаркетинг;
  • динамічний ремаркетинг;
  • реклама в медійній мережі.

Також здійснюємо налаштування акаунту Google Shopping.

Сервіс Google Ads дозволяє охопити аудиторію мережі Google та користувачів мобільних пристроїв на iOS і Android.
Ми проведемо аудит поточних налаштувань кампаній та запропонуємо рекомендації з розвитку.
Якщо ж у вас ще немає рекламного кабінету в Google Ads, наші PPC-фахівці виконають його професійне налаштування. Ви отримаєте готовий до роботи акаунт.

На старті робіт з контекстною рекламою в Google необхідно розібратися з цілями. Визначитися, для чого ви запускаєте рекламну кампанію, чітко розуміти ЦА й знати, які інструменти Google Ads будуть ефективніше працювати з вашим товаром або послугою.
Потрібно бути готовим до нестандартних рішень.
Ми розробимо стратегію просування й підберемо первинні інструменти для роботи. Для підвищення ефективності рекламний кампаній підготуємо акаунт в технічній частині й налаштуємо аналітику Google Analytics.

Правильне налаштування аналітики дозволяє:


  • виявити сильні й слабкі сторони сайту;
  • визначити реальні бізнес-цілі;
  • розібратися з проблемами й мотивами здійснення покупок ЦА;
  • зрозуміти окупність ROI.

Облік аналітичних показників допоможе оптимізувати бюджет на просування.

На підготовчому етапі (налаштування акаунту) розбираємося з деталями:

  • формуємо структуру облікового запису;
  • збираємо семантику;
  • складаємо оголошення.

Приклад виведення рекламної кампанії з 0:

Услуги РРС

Етапи робіт після налаштування рекламного акаунту:


  1. вивчаємо бізнес (УТП, товари й послуги, що рекламується, регіони показу);
  2. аналізуємо конкурентів (їх бюджет та ставки);
  3. визначаємо цілі й погоджуємо KPI (CTR, конверсії);
  4. підбираємо ключові слова й створюємо оголошення (збираємо й кластеризуємо семантичне ядро, визначаємо мінус-слова, пишемо заголовки й текст оголошень в кабінеті, додаємо розширення);
  5. встановлюємо й налаштовуємо аналітику;
  6. оптимізуємо й автоматизуємо кампанії (системи автоматизації та call-tracking’у);
  7. збираємо статистику й супроводжуємо кампанії після налаштування.

Перші користувачі побачать вашу рекламу вже через 3-6 днів.



Замовити
налаштування Google Ads

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.