
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Спершу робота з контекстною рекламою може бути складною і лякаючою. Потрібно пам'ятати про багаточисельні нюанси, постійно відстежувати роботу кампаній і проводити оптимізацію.
Ми в ITForce розуміємо, що починати завжди нелегко. Тому склали гайд з налаштування облікового запису Google Реклами, тому що це найпоширеніша платформа для налаштування контексту.
Посібник допоможе вам у налаштуванні, і ви перевірите, чи є у вас все необхідне для ведення успішних кампаній. Розглянемо налаштування облікового запису, структуру і налагодження кампанії, варіанти сплати та відстеження. Крім базового настроювання, поговоримо про аналіз ключових слів і поділимося корисними рекомендаціями.
Є кілька ключових елементів, які необхідно враховувати, щоб домогтися успіху на платформі Google Ads:
Щоб зареєструватися в Google Ads для розміщення реклами, необхідно створити обліковий запис Google. Потім просто перейдіть на сайт ads.google.com і увійдіть в систему.
Після реєстрації пропонується вказати свою основну рекламну мету.
Далі обираємо «Перейти у режим експерта» нижче.
Рис. 1 – На основі рекламної мети Google запропонує створити відповідну рекламну кампанію
Створюємо аккаунт без кампанії, щоб розібратися з інтерфейсом:
Рис. 2 – Можна створити обліковий запис без налаштування кампаній
Нам пропонується підтвердити інформацію про організацію.
*Важливо, щоб ця інформація була вірною, тому що змінити її в майбутньому неможливо.
Рис. 3 – Необхідно підтвердити країну, валюту та часовий пояс
Рис. 4 – З цього екрану можна зайти у створений обліковий запис
Ось як виглядає акаунт Ads перед початком роботи:
Рис. 5 – Початок роботи в Ads
Рис. 6 – Початок роботи в Ads, кампанії
Рис. 7 – Вид інтерфейсу Google Ads до створення РК
Перед створенням кампанії потрібно провести деякі процедури, щоб уникнути повторення у процесі налаштування:
Аналіз ключових слів – основа кампанії з платою за клік.
Ключові слова – це слова або фрази, які клієнти будуть використовувати при пошуці вашого продукту або послуги. Коли користувач вводить ключове слово, на яке ви робите ставку, йому буде показано оголошення.
Є кілька джерел, які допоможуть зі створенням свого списку ключів:
Рис. 8 – План ключових слів
Аналіз ключових слів – це безперервний процес. І краще одразу зібрати максимально релевантний список без дичини.
Організація – ключовий момент при розробці структури ваших кампаній. Правильна організація облікового запису вплине на показник якості й на роботу вашого облікового запису.
Кампанії слід сегментувати за ідеями більш високого рівня, щоб після перейти до вузькотематичних груп оголошень і ключових слів.
Розгляньте наступні способи сегментування своїх кампаній:
Краще правило, якого треба дотримуватися при розробці структури, – переконатися, що групи оголошень відповідають кампаніям. В межах кампанії не можна допускати об’єднання груп оголошень, присвячених різним категоріям товарів.
Мета – створити структуру, в якій кампанії, групи оголошень, ключові слова та оголошення релевантні одне одному у межах вашої структури.
Останнє, що потрібно зробити, перш ніж перейти до створення кампанії й зосередитися на налаштуваннях, – це написання оголошень та співставлення посадочних сторінок з кожною групою оголошень.
Навіть найкращий список ключів і структура кампанії можуть не спрацювати без належної якості реклами та цільової сторінки. Релевантні оголошення та лендінги допомагають досягти необхідного CTR, ціни за ліда та рентабельності інвестицій. Однак, є дещо більше: від цього залежить ваш показник якості.
Система Google Реклами присвоює кожному ключовому слову показник якості на рівні ключового слова (що розраховується відповідно до точних збігів), а показник CTR – один з найважливіших факторів при розрахунку.
Високий показник якості в кінцевому підсумку допомагає зайняти більш високу позицію на сторінці і знизити загальну вартість кліків. Це означає, що бюджет може трохи збільшитися при тій же кількості кліків.
Перш ніж ви з головою зануритесь у написання реклами, зробіть крок назад і подумайте про аудиторію, до якої ви хочете звернутися. Є багато аспектів, пов’язаних з компанією, які повинні допомогти вам в написанні тексту оголошення.
Приклад: купіть зараз, зареєструйтесь сьогодні, дізнайтеся більше.
Є 300 потенційно видимих символів (3 заголовки, 2 описи та URL-адреса), щоб спонукати користувача натиснути на ваше оголошення.
Обмеження на кількість символів:
Порада для новачків: нижче поля введення тексту праворуч підраховуються символи в процесі написання тексту.
Крім розгорнутих текстових оголошень новітній формат текстових оголошень називається адаптивними пошуковими оголошеннями. При їх створенні кількість символів зростає до 360, тому що заповнити можна не 3, а 5 заголовків. Потрібно заповнити всі поля, тому що система буде генерувати оголошення самостійно, на основі внесеної вами інформації.
Рис. 9 – Вікно створення адаптивного оголошення
Крім самої реклами рекламодавці можуть скористатися розширеннями оголошень (відображаються під основним текстом оголошення). Повний список доступних розширень можна знайти на сайті підтримки Google Реклами.
У роботі ми найчастіше використовуємо такі:
Коли будете писати текст оголошення, спробуйте направити клієнта безпосередньо до конверсії.
Якщо покупець шукав сумки Gucci, то ваша мета – відправити його на сторінку сайту з сумками Gucci, які ви пропонуєте.
Користувачі нетерпеливі, вони повертаються назад в пошук до тих пір, поки не досягнуть бажаного результату одним натисканням миші.
На цьому підготовка до занурення в інтерфейс і початку налаштування першої кампанії завершена. У вас повинен бути список ключових слів, розбитий на кампанії та групи оголошень. Для кожної групи оголошень необхідно підготувати кілька варіантів оголошень, які повинні відповідати лендінгам.
На цьому етапі ви повернулися до початку. Увійдіть на сайт ads.google.com, перейдіть в розділ «Усі кампанії» зліва й оберіть «+ Нова кампанія».
Потрапляємо на сторінку, де пропонується обрати мету. Можна обрати мету або «Створити кампанію без зазначення мети». Якщо вибрали другий варіант, ви перейдете до наступного кроку, що містить кілька налаштувань.
Рис. 10 – Кампанії з різними цілями відрізняються налаштуваннями
Тип кампанії – мережа Google дозволяє вибрати з безлічі різних варіантів:
Найбільш поширеним вибором для тих, хто перебуває на етапі тестування, буде Пошукова мережа.
Мережа – в цьому представленні Google пропонує три налаштування:
Найбільш поширеною опцією для тих, хто перебуває на етапі тестування, буде Пошукова мережа. Залежно від бюджету і бажаних показів можна включити партнерів з пошуку. Це забезпечить більший обсяг трафіку, але він може бути менш якісним, ніж трафік, що надходить безпосередньо з пошукової мережі Google.
Пристрої – за замовчуванням відображається для всіх пристроїв в мережі. Щоб відмовитися від показу реклами за пристроями, потрібно використовувати модифікатори ставок.
Місцеположення/Мови – цей параметр дозволить вибрати регіон, в якому ви хочете показувати свою рекламу. Якщо у вас місцевий бізнес, ви можете вибрати таргетинг по місту або радіусу. Нижче налаштувань місцеположення ви можете обрати найбільш придатну мову для вашої аудиторії.
Рис. 11 – Вказувати місцеположення потрібно згідно території проживання вашої ЦА
Стратегія призначення ставок – важливе налаштування. Продумайте розподіл денного бюджету. Якщо встановити занадто велике значення, можна дуже швидко витратити увесь місячний бюджет. Для початку встановіть що-небудь реалістичне для кожної кампанії, а потім змінюйте бюджет в залежності від фактичного рівня витрат по мірі отримання знань.
Рис. 12 – Вибір мети дозволить системі вивести найбільш підходящі типи ставок
Рис. 13 – Щоб відкрилося це меню, потрібно клікнути на пункт “Або виберіть стратегію призначення ставок” у вікні “Ставки”
В межах цього налаштування також можете встановити стратегію призначення ставок (ручна або автоматична).
Зазвичай ми рекомендуємо спочатку запускати ставку вручну і встановлювати зручну для вас ціну за клік для кожної кампанії.
Коли ви обираєте функцію створення нової кампанії, Google виконує чотири кроки по налаштуванню вашого профілю. Оскільки у вас всі налаштування готові, це буде досить просто.
На цьому етапі пропонується додати свою платіжну інформацію перш ніж оголошення почнуть показуватися. Якщо ж про це не питають, натисніть на пункт “Платежі” або “Налаштування і Платежі” в правому верхньому кутку інтерфейсу програми й оберіть “Налаштування платежів”.
Якщо ви не домовилися з Google заздалегідь про виставлення рахунку, то метод оплати за замовчуванням – автоматичні платежі. Вони списуються з кредитної картки після початку нарахування витрат кожні тридцять днів або при досягненні порогу оплати.
Тепер, коли обліковий запис створено й основні налаштування кампанії реалізовані, є можливість змінити розширені налаштування кампанії.
На етапі настроювання можна встановити параметри показу реклами. Для тестів підійде рівномірне чергування, для результативності – показ найбільш ефективних оголошень.
Рівномірне чергування дозволяє краще контролювати тести та дозволяє кампанії агрегувати дані до того, як ви довіритесь процесу машинного навчання. Змінити цей параметр можна і під час роботи РК.
Рис. 14 – Ротація оголошень може відбуватися автоматично на основі їх ефективності
Відстеження переходів за допомогою Google Реклами безкоштовне і дозволяє використовувати багато з доступних зараз «розумних» функцій. Наприклад, розумне призначення ставок і оптимізація для конверсій. Це дозволяє відстежувати безліч різних показників, включаючи:
Хоча для кожного типу конверсії він працює трохи по-різному, ви повинні вставити тег відстеження конверсій Google Реклами у код свого веб-сайту. Повну інструкцію з реалізації див. на сайті підтримки Google Реклами.
Рис. 15 – Приклад коду глобального тегу з сайту підтримки Google Реклами
Ще один рекомендований варіант відстеження – прив’язати ваш акаунт Аналітики (як це зробити із Google Analytics 4). Інструкцію щодо зв’язування облікових записів можна знайти в розділі довідки на сайті Google Analytics.
Вищенаписане – це основи запуску облікового запису Google Ads. Крім налаштування, витратьте час на перегляд статистики та оптимізацію свого облікового запису.
Одна з найбільших помилок щодо PPC полягає в тому, що можна налаштувати її і забути. Але це не так – кампаніям потрібен аналіз показників роботи та оптимізація.
Якщо ви не бажаєте розбиратися з усім цим самостійно, пишіть нам, ми допоможемо з рекламою.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.