замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1319
3

Спершу робота з контекстною рекламою може бути складною і лякаючою. Потрібно пам'ятати про багаточисельні нюанси, постійно відстежувати роботу кампаній і проводити оптимізацію.

Ми в ITForce розуміємо, що починати завжди нелегко. Тому склали гайд з налаштування облікового запису Google Реклами, тому що це найпоширеніша платформа для налаштування контексту.

Посібник допоможе вам у налаштуванні, і ви перевірите, чи є у вас все необхідне для ведення успішних кампаній. Розглянемо налаштування облікового запису, структуру і налагодження кампанії, варіанти сплати та відстеження. Крім базового настроювання, поговоримо про аналіз ключових слів і поділимося корисними рекомендаціями.


1. Підготовка до успішної реклами

Є кілька ключових елементів, які необхідно враховувати, щоб домогтися успіху на платформі Google Ads:

  • веб-сайт спроектований таким чином, щоб легко підводити користувачів до кінцевої конверсії;
  • є стратегія PPC і поставлені цілі. У вас в наявності чітка стратегія просування, яка допоможе досягти основних цілей;
  • визначте бюджет і складіть графік проведення тесту. Ми рекомендуємо виділяти не менше 300-500 доларів в місяць протягом 3 місяців.

2. Основи налаштування облікового запису

Щоб зареєструватися в Google Ads для розміщення реклами, необхідно створити обліковий запис Google. Потім просто перейдіть на сайт ads.google.com і увійдіть в систему.

Після реєстрації пропонується вказати свою основну рекламну мету.

Далі обираємо «Перейти у режим експерта» нижче.

Аккаунт Гугл Эдс

Рис. 1 – На основі рекламної мети Google запропонує створити відповідну рекламну кампанію

Створюємо аккаунт без кампанії, щоб розібратися з інтерфейсом:

Гугл Эдс

Рис. 2 – Можна створити обліковий запис без налаштування кампаній

Нам пропонується підтвердити інформацію про організацію.

*Важливо, щоб ця інформація була вірною, тому що змінити її в майбутньому неможливо.

Акк Гугл Эдс

Рис. 3 – Необхідно підтвердити країну, валюту та часовий пояс

Акк Гугл Ads

Рис. 4 – З цього екрану можна зайти у створений обліковий запис

Ось як виглядає акаунт Ads перед початком роботи:

Google Ads

Рис. 5 – Початок роботи в Ads

Акк Google Ads

Рис. 6 – Початок роботи в Ads, кампанії

Аккаунт Google Ads

Рис. 7 – Вид інтерфейсу Google Ads до створення РК

Перед створенням кампанії потрібно провести деякі процедури, щоб уникнути повторення у процесі налаштування:

  • підбір ключових слів;
  • структура облікового запису.

3. Формування списку ключових слів

Аналіз ключових слів – основа кампанії з платою за клік.

Ключові слова – це слова або фрази, які клієнти будуть використовувати при пошуці вашого продукту або послуги. Коли користувач вводить ключове слово, на яке ви робите ставку, йому буде показано оголошення.

Є кілька джерел, які допоможуть зі створенням свого списку ключів:

  • Веб-сайт компанії. Він містить досить ключових слів і фраз, що описують ваш бізнес. Огляд макета веб-сайту також допоможе визначити основні теми й структуру ваших РК.
  • Інструменти аналізу ключових слів – рекомендую їх використовувати, щоб розширити основний список, узятий з веб-сайту. Більшість інструментів також дадуть уявлення про обсяг, конкуренцію, порекомендують початкову ставку і допоможуть визначити варіанти ключових слів і синоніми.
  • Думайте, як ваш покупець – зробіть крок назад і поставте себе на місце покупця. Що буде робити той, хто шукає ваш продукт або послугу в пошуковій системі? Швидше за все, ви виявите, що люди шукають проблему, для якої у вас є рішення.
  • Не забувайте про брендові запити. Здається досить очевидним, але є сенс в тому, щоб показуватися за брендовими ключами як в платній, так і в безкоштовній видачі.

Account Google Ads

Рис. 8 – План ключових слів

Аналіз ключових слів – це безперервний процес. І краще одразу зібрати максимально релевантний список без дичини.


4. Основи та рекомендації щодо структури кампанії

Організація – ключовий момент при розробці структури ваших кампаній. Правильна організація облікового запису вплине на показник якості й на роботу вашого облікового запису.

Кампанії слід сегментувати за ідеями більш високого рівня, щоб після перейти до вузькотематичних груп оголошень і ключових слів.

Розгляньте наступні способи сегментування своїх кампаній:

  • на основі продуктів та послуг, які ви пропонуєте;
  • в залежності від географічного положення;
  • на основі результатів й ставок;
  • на основі брендових і загальних найменувань;
  • в залежності від сезонності вашої послуги або продукту;
  • на основі типів відповідності ключових слів (ви також можете сегментувати цей спосіб на рівні групи оголошень).

Краще правило, якого треба дотримуватися при розробці структури, – переконатися, що групи оголошень відповідають кампаніям. В межах кампанії не можна допускати об’єднання груп оголошень, присвячених різним категоріям товарів.

Мета – створити структуру, в якій кампанії, групи оголошень, ключові слова та оголошення релевантні одне одному у межах вашої структури.


5. Створення реклами та відповідність її цільовій сторінці

Останнє, що потрібно зробити, перш ніж перейти до створення кампанії й зосередитися на налаштуваннях, – це написання оголошень та співставлення посадочних сторінок з кожною групою оголошень.

Навіть найкращий список ключів і структура кампанії можуть не спрацювати без належної якості реклами та цільової сторінки. Релевантні оголошення та лендінги допомагають досягти необхідного CTR, ціни за ліда та рентабельності інвестицій. Однак, є дещо більше: від цього залежить ваш показник якості.

Система Google Реклами присвоює кожному ключовому слову показник якості на рівні ключового слова (що розраховується відповідно до точних збігів), а показник CTR – один з найважливіших факторів при розрахунку.

Високий показник якості в кінцевому підсумку допомагає зайняти більш високу позицію на сторінці і знизити загальну вартість кліків. Це означає, що бюджет може трохи збільшитися при тій же кількості кліків.

Перш ніж ви з головою зануритесь у написання реклами, зробіть крок назад і подумайте про аудиторію, до якої ви хочете звернутися. Є багато аспектів, пов’язаних з компанією, які повинні допомогти вам в написанні тексту оголошення.

  • Бренд: запозичте текст з інших маркетингових галузей та посадочних сторінок, щоб повідомлення було послідовним.
  • Продукти/послуги: мова рекламного тексту повинна відображати, який продукт або послугу ви можете запропонувати покупцеві і які у бренду переваги.
  • Мета: окреслити в загальних рисах дію, яку ви хочете, щоб аудиторія зробила на цільовій сторінці.

Приклад: купіть зараз, зареєструйтесь сьогодні, дізнайтеся більше.


5.1 Розширене текстове оголошення

Є 300 потенційно видимих символів (3 заголовки, 2 описи та URL-адреса), щоб спонукати користувача натиснути на ваше оголошення.

Обмеження на кількість символів:

  • Заголовок 1: 30;
  • Заголовок 2: 30;
  • Заголовок 3: 30;
  • Опис 1: 90;
  • Опис 2: 90;
  • URL 1: 15;
  • URL 2: 15.

Порада для новачків: нижче поля введення тексту праворуч підраховуються символи в процесі написання тексту.

Крім розгорнутих текстових оголошень новітній формат текстових оголошень називається адаптивними пошуковими оголошеннями. При їх створенні кількість символів зростає до 360, тому що заповнити можна не 3, а 5 заголовків. Потрібно заповнити всі поля, тому що система буде генерувати оголошення самостійно, на основі внесеної вами інформації.

Account Google Ads ad

Рис. 9 – Вікно створення адаптивного оголошення


5.2 Розширення

Крім самої реклами рекламодавці можуть скористатися розширеннями оголошень (відображаються під основним текстом оголошення). Повний список доступних розширень можна знайти на сайті підтримки Google Реклами.

У роботі ми найчастіше використовуємо такі:

  • додаткове посилання – залучайте клієнтів безпосередньо до розділів вашого веб-сайту;
  • уточнення – текстові посилання для виділення переваг;
  • адреса – привертає до відвідування офлайн-магазинів;
  • дзвінок – дозволяє людям дзвонити прямо з вашого оголошення;
  • ціна – показує ціну продуктів або послуг;
  • промоакції – виділяйте рекламні спецпропозиції на своєму сайті;
  • структурований опис – покажіть користувачам особливості вашого товару або послуги.

5.3 Відповідність цільовій сторінці

Коли будете писати текст оголошення, спробуйте направити клієнта безпосередньо до конверсії.
Якщо покупець шукав сумки Gucci, то ваша мета – відправити його на сторінку сайту з сумками Gucci, які ви пропонуєте.
Користувачі нетерпеливі, вони повертаються назад в пошук до тих пір, поки не досягнуть бажаного результату одним натисканням миші.

На цьому підготовка до занурення в інтерфейс і початку налаштування першої кампанії завершена. У вас повинен бути список ключових слів, розбитий на кампанії та групи оголошень. Для кожної групи оголошень необхідно підготувати кілька варіантів оголошень, які повинні відповідати лендінгам.


6. Створення та налаштування кампанії

На цьому етапі ви повернулися до початку. Увійдіть на сайт ads.google.com, перейдіть в розділ «Усі кампанії» зліва й оберіть «+ Нова кампанія».

Потрапляємо на сторінку, де пропонується обрати мету. Можна обрати мету або «Створити кампанію без зазначення мети». Якщо вибрали другий варіант, ви перейдете до наступного кроку, що містить кілька налаштувань.

Account Google Ads type campaign

Рис. 10 – Кампанії з різними цілями відрізняються налаштуваннями

Тип кампанії – мережа Google дозволяє вибрати з безлічі різних варіантів:

Найбільш поширеним вибором для тих, хто перебуває на етапі тестування, буде Пошукова мережа.

Мережа – в цьому представленні Google пропонує три налаштування:

  • Пошукова мережа Google.
  • Пошукова мережа Google, включаючи пошукових партнерів.
  • Медійна мережа Google.

Найбільш поширеною опцією для тих, хто перебуває на етапі тестування, буде Пошукова мережа. Залежно від бюджету і бажаних показів можна включити партнерів з пошуку. Це забезпечить більший обсяг трафіку, але він може бути менш якісним, ніж трафік, що надходить безпосередньо з пошукової мережі Google.

Пристрої – за замовчуванням відображається для всіх пристроїв в мережі. Щоб відмовитися від показу реклами за пристроями, потрібно використовувати модифікатори ставок.

Місцеположення/Мови – цей параметр дозволить вибрати регіон, в якому ви хочете показувати свою рекламу. Якщо у вас місцевий бізнес, ви можете вибрати таргетинг по місту або радіусу. Нижче налаштувань місцеположення ви можете обрати найбільш придатну мову для вашої аудиторії.

Account Google Ads geo

Рис. 11 – Вказувати місцеположення потрібно згідно території проживання вашої ЦА

Стратегія призначення ставок – важливе налаштування. Продумайте розподіл денного бюджету. Якщо встановити занадто велике значення, можна дуже швидко витратити увесь місячний бюджет. Для початку встановіть що-небудь реалістичне для кожної кампанії, а потім змінюйте бюджет в залежності від фактичного рівня витрат по мірі отримання знань.

Account Google Ads clicks

Рис. 12 – Вибір мети дозволить системі вивести найбільш підходящі типи ставок

Account Google Ads

Рис. 13 – Щоб відкрилося це меню, потрібно клікнути на пункт “Або виберіть стратегію призначення ставок” у вікні “Ставки”

В межах цього налаштування також можете встановити стратегію призначення ставок (ручна або автоматична).

Зазвичай ми рекомендуємо спочатку запускати ставку вручну і встановлювати зручну для вас ціну за клік для кожної кампанії.


7. Завершення створення нового акаунту Google Ads

Коли ви обираєте функцію створення нової кампанії, Google виконує чотири кроки по налаштуванню вашого профілю. Оскільки у вас всі налаштування готові, це буде досить просто.

  1. Створення та налаштування кампанії (завершено).
  2. Створення групи оголошень і ключових слів (завершено).
  3. Створення першого оголошення (завершено).
  4. Збереження (завершено).

На цьому етапі пропонується додати свою платіжну інформацію перш ніж оголошення почнуть показуватися. Якщо ж про це не питають, натисніть на пункт “Платежі” або “Налаштування і Платежі” в правому верхньому кутку інтерфейсу програми й оберіть “Налаштування платежів”.

Якщо ви не домовилися з Google заздалегідь про виставлення рахунку, то метод оплати за замовчуванням – автоматичні платежі. Вони списуються з кредитної картки після початку нарахування витрат кожні тридцять днів або при досягненні порогу оплати.


8. Після настроювання перевірте розширені налаштування

Тепер, коли обліковий запис створено й основні налаштування кампанії реалізовані, є можливість змінити розширені налаштування кампанії.

На етапі настроювання можна встановити параметри показу реклами. Для тестів підійде рівномірне чергування, для результативності – показ найбільш ефективних оголошень.

Рівномірне чергування дозволяє краще контролювати тести та дозволяє кампанії агрегувати дані до того, як ви довіритесь процесу машинного навчання. Змінити цей параметр можна і під час роботи РК.

Account Google Ads optimization

Рис. 14 – Ротація оголошень може відбуватися автоматично на основі їх ефективності


9. Можливість відстеження

Відстеження переходів за допомогою Google Реклами безкоштовне і дозволяє використовувати багато з доступних зараз «розумних» функцій. Наприклад, розумне призначення ставок і оптимізація для конверсій. Це дозволяє відстежувати безліч різних показників, включаючи:

  • Дії на сайті.
  • Телефонні дзвінки.
  • Установки програми та дії в додатку.
  • Імпорт з показника офлайн-конверсій.

Хоча для кожного типу конверсії він працює трохи по-різному, ви повинні вставити тег відстеження конверсій Google Реклами у код свого веб-сайту. Повну інструкцію з реалізації див. на сайті підтримки Google Реклами.

Account Google Ads code

Рис. 15 – Приклад коду глобального тегу з сайту підтримки Google Реклами

Ще один рекомендований варіант відстеження – прив’язати ваш акаунт Аналітики (як це зробити із Google Analytics 4). Інструкцію щодо зв’язування облікових записів можна знайти в розділі довідки на сайті Google Analytics.


Висновок

Вищенаписане – це основи запуску облікового запису Google Ads. Крім налаштування, витратьте час на перегляд статистики та оптимізацію свого облікового запису.

Одна з найбільших помилок щодо PPC полягає в тому, що можна налаштувати її і забути. Але це не так – кампаніям потрібен аналіз показників роботи та оптимізація.

Якщо ви не бажаєте розбиратися з усім цим самостійно, пишіть нам, ми допоможемо з рекламою.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.