
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Одне з найважливіших понять в контекстній рекламі - ціна за клік або cost-per-click (CPC). Це сума, яку платить рекламодавець за показ оголошення.
Високий CPC робить контекстну рекламу нерентабельною, тому фахівці намагаються зменшити витрати. Вартість кліка в Google Ads розраховується, спираючись на численні фактори.
Розберемо, які та як впливають на прибутковість бізнесу.
Мінімально можлива ціна за клік – 1 цент (1 копійка для України). Вартість можна порахувати, розділивши витрати на кількість переходів за посиланням або переглядів відео (дія залежить від типу реклами).
В акаунті цей показник можна знайти у вкладці “Кампанії” у стовпці “Середня ціна”.
Загальна формула для розрахунку СРС:
Разберем подробнее.
Перед запуском рекламних кампаній розрахуйте щиру ставку.
Щира ставка простими словами – найбільша сума, яку рекламодавець готовий заплатити за клік. Знаючи цю цифру, можна приблизно розрахувати місячний бюджет на рекламу.
Розрахувати щиру ставку можна, знаючи бажану вартість замовлення та коефіцієнт конверсії. Розрахунок проводиться у 2 етапи:
Після того як порахували ці 2 значення, можемо дізнатися значення щирої ставки:
Можна рахувати не вручну, а, наприклад скористатися онлайн калькулятором.
Система не спише з рахунку більше максимальної суми, яку ви вказали. Виставляти ставку можна на рівні кожного ключового слова і на рівні групи оголошень.
В Google Ads також є симулятор ставок. Він допомагає побачити, яку кількість кліків, показів і конверсій можна отримати, якщо встановити вартість нижче або вище щирої ставки в акаунті.
Рис. 1 – Вкладка “Інструменти” в Google Ads
Спеціалисти з налаштування контексту самі підбирають необхідне значення щирої ставки.
Рис. 2 – Статистика для фрази “кожаная обувь”
А можна використовувати планувальник ключових слів, він покаже розрахункові ставки (максимально і мінімально можливі для участі в аукціоні) і популярність запиту в цілому.
Ставити потрібно ту суму, внаслідок якої вийде конкурувати з іншими оголошеннями в ніші. Якщо поставити занадто маленьку ставку, то оголошення просто не будуть показуватися.
CPC в Google Ads залежить від таких факторів:
Пройдемося по кожному пункту.
Ціна кліка буде високою, якщо за запитом розміщено дуже багато оголошень. Іноді вона може досягати сотень гривень:
Рис. 3 – Ключові фрази можуть бути дуже дорогими)
Ставки на популярні ключі завжди будуть високими. Знизити витрати в такому разі можна, фокусуючись на менш популярних ключах, але тоді та трафік буде нижче.
У Ads можна дізнатися мінімальну і максимальну суми для показу оголошення у верхній частині сторінки. Планувальник ключових слів покаже не тільки інформацію по введеному ключу, а й по всіх подібних йому запитах.
Конкуренція у сферах обслуговування, нерухомості, побутової електроніки посилюється рік за роком. Вартість в таких нішах залежить від кількості рекламодавців, які претендують на показ реклами.
Місця розташування дозволяють задати конкретний район, місто або країну показу контекстної реклами. Вартість в великих містах (наприклад, Харків чи Москва) завжди буде вище, ніж в регіонах.
Є 2 причини відмінностей в ціні:
Рис. 4 – Максимальна вартість кліка за запитом “кросівки шанель” (зверху-вниз – Росія, Москва, Санкт-Петербург)
Рис. 5 – Максимальна вартість кліка за запитом “кросівки шанель” (зверху-вниз – Україна, Харків, Київська область)
Подивіться на дані вище. Планувальник ключових слів в Google Ads показує, що ціна за клік для одного запиту може істотно відрізнятися по регіонах.
Користувачі шукають інформацію за допомогою запитів, саме вони та є ключові слова. Правильно підібрані, вони здатні привернути увагу більшої кількості користувачів. Діляться на типи:
Завдання – Переконати користувача в своїй експертності, що підштовхне його купити товар або послугу саме у вас.
Завдання – підштовхнути користувача натиснути на одне з посилань або оформити замовлення. Ціна за клік тут найвища, запити містять в собі слова замовити, купити та ін..
Завдання – запропонувати краще рішення з існуючих.
Запускати рекламу за високочастотними запитами дорого. Орієнтуйтеся на середньочастотні та низькочастотні аналоги – це допоможе зменшити витрати на просування товарів.
З їх допомогою Google Ads знатиме, по яких запитах не потрібно показувати оголошення в пошуку і на сайтах-партнерах. Необхідно виключити всі нецільові запити: при невідповідності до заявленого, користувачі будуть йти з сайту, а ціна за клік спишеться.
Реклама в Google доступна для показу на 3 типах пристроїв:
Два останніх типу – найбільш рентабельні для показу контексту, тому що більшість користувачів переглядають товари на цих пристроях. Ставка на ключові слова для ПК і смартфону може відрізнятися.
У статистиці можна побачити розклад показу і дізнатися, коли креативи показуються найчастіше. Щоб обійти конкурентів, які готові витратити ті ж гроші, що і ви, варто застосувати коригування ставок. Тоді шанси на отримання кращого місця і показу саме вашого оголошення збільшаться.
Те ж саме стосується й аудиторії, якщо ви продаєте специфічні товари та послуги. Виділіть певну групу людей, яка з більшою ймовірністю зацікавиться оголошенням, якщо побачить його.
Користувач набагато охочіше перейде за оголошенням, в якому міститься точний пошуковий запит. Посадкова сторінка, на яку потрапляє користувач після переходу, також повинна відповідати інформаційному запиту. Якщо людина хоче купити машину, то посилання повинно вести в каталог на картку товару, а не на головну сторінку дилера.
В Google Ads є власна оцінка релевантності оголошень і цільових сторінок (показник якості). Високий показник якості дозволяє знизити ціну за клік та поліпшити позиції. Але він не має значення при визначенні рейтингу оголошення.
Показник якості – загальна оцінка, за якою можна визначити, наскільки добре фахівець з контексту справляється зі своїм завданням.
Рис. 6 – Оголошення за запитом
Як ви думаєте яке з оголошень більше відповідає запиту? Дайте знати в коментарях.
Використовуючи розширення при створенні оголошення, можна доповнити основну пропозицію додатковою інформацією. Наприклад, номер телефону або адреса, посилання на інші розділи сайту, ціни і т. ін.. Це підштовхне потенційного клієнта зателефонувати вам або відвідати магазин, якщо він знаходиться недалеко.
Система самостійно вирішить, які розширення показати, щоб підштовхнути користувача натиснути на посилання.
Всі фактори вище впливають на клікабельність (CTR). Щоб дізнатися, наскільки часто користувачі натискають на вашу рекламу, розділіть кількість кліків на загальне число показів. Чим вища ймовірність кліка, тим нижче буде його вартість.
Рис. 7 – Рейтинг, опис акцій, дод. посилання та спонукаючий текст багаторазово збільшують клікабельність креативів
Для того, щоб збільшити CTR, використовуйте всі доступні розширення для збільшення привабливості оголошення.
Формування CPC – рівняння з безліччю змінних. Комбінація всіх складових збільшить click-through-rate і загальні позиції рекламодавця.
Зрозуміти, як все налаштувати, щоб робота рекламних кампаній приносила прибуток, і є завдання PPC-фахівця. Але не кожен контекстолог може впоратися з цим.
Тільки якісне пророблення усіх аспектів, від яких залежить ціна кліка, дозволяє створювати релевантні оголошення, що приведуть користувача на цільову сторінку.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.