
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Всім привіт!
Що впливає на вартість рекламної кампанії Гугл? Співвідношення попиту й пропозиції? Це, безумовно, так: ціноутворення в контекстній рекламі відбувається за принципом аукціону в реальному часі. Однак, часто набагато важливіше виявляється показник якості (QS), що й грає ключову роль в тому, на якій позиції в рекламній видачі опиниться ваша пропозиція, та скільки ви сплатите за переходи по ньому.
Давайте ж розберемо, що таке показник якості в google ads, як він вимірюється та як на нього можна вплинути.
У 2019 корпорація Google заробила 103 000 000 000$ на продажі реклами. Чи варто говорити, що якість рекламних пропозицій, від якої безпосередньо залежить лояльність аудиторії пошукової системи, жорстко контролюється компанією? Саме для заохочення й покарання рекламодавців існує показник якості.
QS дозволяє оцінити оголошення за шкалою від 1 до 10, де 10 – відмінний результат, а 1 означає, що ваша пропозиція абсолютно не відповідає запиту та не задовольняє потреби користувача.
Цей параметр безпосередньо впливає на рейтинг оголошення, тобто на позицію, яку воно займає в рекламній видачі. Крім цього, на той же рейтинг впливає максимальна ставка, яку ви готові заплатити за розміщення.
З цього випливає, що чим більше показник якості, тим меншою буде ваша плата за розміщення. Тобто, провівши роботу щодо поліпшення якості своєї рекламної кампанії, ви платитиме менше, ніж ваші конкуренти, отримуючи при цьому більш високі позиції. Знижка від гугла за 10-бальну оцінку досягає 50% від ставки.
До кінця невідомо, які параметри впливають на показник якості в google ads. Точно можна сказати, що при розрахунку QS враховуються такі чинники:
Деякі з них, наприклад, очікуваний CTR, залежать від ефективності аккаунту, тобто, від рейтингу оголошення. Виходить своєрідне замкнене коло, в якому ви повинні збільшувати показник якості, щоб підвищувати рейтинг, що в кінцевому підсумку призводить до збільшення QS. І так до нескінченності.
Питання в тому, на які фактори ви можете вплинути. В першу чергу, це зміст заголовка та опису оголошень. Відповідність ключовому запиту – це необхідний мінімум. Крім того, варто додати в заголовок заклики до дії, а в опис – кілька конкурентних переваг вашої пропозиції.
Перейдемо безпосередньо до посадкової сторінці. Принципово важливо, щоб її зміст відповідав заголовку оголошення. Тобто якщо ви рекламуєте якийсь товар, наприклад, телефон конкретного виробника та моделі, то клієнт, перейшовши за посиланням, повинен потрапити до картки цього товару, але ніяк не до каталогу схожих моделей.
Крім цього, сайт повинен відповідати стандартам якості Google, тобто використовувати протокол https, бути оптимізований під мобільні додатки, мати коректні мета-теги та заголовки <H1> – <H16>.
Висновок з усього написаного вище очевидний: показник якості Google Ads – принципово важливий параметр. Від нього залежить прибутковість вашої рекламної кампанії та середня вартість залученого клієнта.
Правилами, які допоможуть вам підвищити показник якості, ми поділилися. Вам залишилося провести аудит своєї рекламної кампанії, виправити помилки, що негативно відбиваються на даному параметрі та спостерігати за тим, як росте ваш CTR і конверсія.
Всім ефективної реклами!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.