замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Просування в Google Play Market


Просування застосунків в Google Play

Щоб велику кількість нових користувачів завантажували ваш застосунок, вона повинна бути помітною в Google Play. Більшість користувачів встановлюють застосунки, побачивши їх на перших позиціях у категоріях або пошуку магазину.

ASO просування в Google Play — складний та багатоетапний процес, спрямований на виведення застосунка до ТОП за основними ключовими запитами.

Етапи просування мобільних застосунків:


  • Оптимізація мобільного застосунка;
  • Налаштування аналітики;
  • Робота з SERM застосунка;
  • Аналіз результатів просування;

Користувачі все частіше шукають інформацію, вибирають товари та здійснюють покупки через смартфони. Трафік із мобільних пристроїв відкриває ще один канал отримання прибутку для бізнесу. В інтернет-маркетинзі окремий напрямок “mobile” реклами — кампанії, “заточені” під мобільні пристрої, просування мобільних застосунків у Google Play та App Store.

Мобільні пристрої стали дуже значним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Наявність свого мобільного – сильна конкурентна перевага для бізнесу.

Наша послуга “просування мобільного застосунку” складається з двох етапів – технічного аудиту та розробки стратегії просування.

Перший етап – це визначення поточних проблем оптимізації, програмної складової, архітектури та інтерфейсу застосунку. Складання технічного завдання та контроль його коректної реалізації відділом розробки.

На другому — пошук, вибір та внесення до плану каналів інтернет-просування проєкту.

Просування застосунків iOS та Android, окрім виведення в ТОП магазинів, вирішує завдання залучення нових користувачів по інших каналах, їх утримання та підвищення конверсій всередині застосунку.

За якими алгоритмами ранжуються застосунки на торгових майданчиках Google Play та App Store, ніхто точно сказати не може. Відомі лише основні фактори:

  • Кількість встановлень;
  • Динаміка зростання встановлень;
  • Оцінки користувачів;
  • Число коментарів;
  • Кількість видалень застосунку з пристрою;
  • Кількість запусків користувачами.

Вплив на ці фактори для підвищення позицій застосунку й називається App Store Optimization або ASO.

Що ми пропонуємо?


  1. Створення прототипу та розробка мобільного застосунку на iOS та Android. На етапі створення застосунку важливо враховувати “потреби” маркетингу. Важливо спочатку внести “маркетинговий” функціонал, який надалі дозволить збільшувати комерційну ефективність застосунку та позитивно вплине на seo просування застосунку.
  2. Підготовка до запуску. Для застосунку дуже важливо, яке охоплення та популярність він отримає в перші дні після релізу на торговому майданчику. Тому потрібно провести попередню підготовку до просування застосунку – зробити ASO-оптимізацію, підготувати майданчики для просування, пресреліз для ЗМІ, налаштувати рекламні кампанії.
  3. Контроль релізу застосунку в Google Play. У момент публікації стартує основний пул робіт з просування застосунку в ТОП видачі маркетплейсу. Сюди відносяться методи зі збільшення кількості завантажень та робота з відгуками.


Замовити
просування застосунків в Google Play

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.