Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Щоб велику кількість нових користувачів завантажували ваш застосунок, вона повинна бути помітною в Google Play. Більшість користувачів встановлюють застосунки, побачивши їх на перших позиціях у категоріях або пошуку магазину.
ASO просування в Google Play — складний та багатоетапний процес, спрямований на виведення застосунка до ТОП за основними ключовими запитами.
Користувачі все частіше шукають інформацію, вибирають товари та здійснюють покупки через смартфони. Трафік із мобільних пристроїв відкриває ще один канал отримання прибутку для бізнесу. В інтернет-маркетинзі окремий напрямок “mobile” реклами — кампанії, “заточені” під мобільні пристрої, просування мобільних застосунків у Google Play та App Store.
Мобільні пристрої стали дуже значним каналом комунікації з цільовою аудиторією. Наявність свого мобільного – сильна конкурентна перевага для бізнесу.
Наша послуга “просування мобільного застосунку” складається з двох етапів – технічного аудиту та розробки стратегії просування.
Перший етап – це визначення поточних проблем оптимізації, програмної складової, архітектури та інтерфейсу застосунку. Складання технічного завдання та контроль його коректної реалізації відділом розробки.
На другому — пошук, вибір та внесення до плану каналів інтернет-просування проєкту.
Просування застосунків iOS та Android, окрім виведення в ТОП магазинів, вирішує завдання залучення нових користувачів по інших каналах, їх утримання та підвищення конверсій всередині застосунку.
За якими алгоритмами ранжуються застосунки на торгових майданчиках Google Play та App Store, ніхто точно сказати не може. Відомі лише основні фактори:
Вплив на ці фактори для підвищення позицій застосунку й називається App Store Optimization або ASO.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.