Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник звернувся до нас із завданням збільшити відвідуваність сайту та обсяг замовлень послуги.
Пользовались услугами ITForce на протяжении нескольких месяцев.
В частности заказывали настройку контекстной рекламы и SEO-продвижение. В компании хорошо поставлен процесс работы и отчетности за каждое движение.
Результатами довольны и будем обращаться еще. Заметно выросла посещаемость сайта и позиции в поисковой системе. Рекомендуем.
SEO-пошукове просування
Візова агенція
Україна
Збільшення трафіку в 2,5 рази за 5 місяців
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Збільшити органічний трафік і конверсії
Ніша, в котрій працює клієнт, вузька. І при цьому досить конкурентна – через скасування візового режиму України з країнами ЄС основні гравці у візовій тематиці перекваліфікувалися на роботу з іншими ринками. Ніша вимагає ретельної праці та чітко вивіреної стратегії просування через особливість тематики.
Вже під час складання КП та первинного технічного аудиту сайту ми визначили основні проблеми, що заважають сайту замовника просуватися коректно:
Ці помилки істотно впливали на відвідуваність – у порівнянні з конкурентами вона була вкрай низькою.
Початок робіт (червень 2019 роки) – 40-50 користувачів на добу.
Рис. 1 – Дані на початку робіт (Google Analytics)
Автоматичні сервіси Ahrefs, Serpstat та SreamingFrogSeoSpider допомогли з аналізом ніші та аудитом веб-проекту. Вручну SEO-спеціаліст переглянув головні сторінки сайту, включаючи код, на предмет частих помилок. Після цього ми склали список рекомендацій програмісту для виправлення знайдених проблем.
Які помилки показав детальний технічний аудит:
На багатьох сторінках відсутні теги Title та Description, а на наявних вони були не оптимізовані під ключі.
Контент на категоріях послуг був значно переспамлен КС. На підкатегоріях ж тексти були присутні тільки для галочки, без оптимізації під цільові запити.
На сайті не вистачало додаткових сторінок (з типами віз, розбиттям за країнам, розділів “Новини”, “Інформація про співпрацю” та ін.), що додатково могли б приводити ЦА за цільовими та навколоцільовими запитами.
За фактом, його взагалі не було – посилальну масу ми будували буквально з нуля.
Безліч дублів через додавання слешів, некоректне відображення мовних версій з наявністю параметрів в URL.
Особливо на сторінках з 404 відповіддю. Всі непрацюючі посилання на сайті замінили на робочі.
Зараз сніппет з мікророзміткою виглядає так:
Рис. 2 – Новий вигляд сніппету
Після виправлення виявлених помилок пішов перший зріст трафіку:
Рис. 3 – Зріст після перших впроваджень (Google Analytics)
Сайт належить до вузької тематики, тому аналіз основних конкурентів ніші з оформлення віз допоміг нам з контентною частиною пошукової оптимізації.
Інформація з Ahrefs та Serpstat дала зрозуміти, що сайт, котрий ми просуваємо, має:
Наприклад, в цій ніші тексти на основних категоріях зазвичай складаються з 5000 – 10000 символів. Наш сайт містив тексти кількістю до 3000 символів. Потрібно було розширити семантику проекту та написати нові оптимізовані тексти для категорій.
Вихідна семантика була мала. Вона торкалася тільки надчастотних ключів, що відповідали сторінці. Середньо- та низькочастотні ключові слова взагалі не використовувалися. Для збору повної семантики ми використовували KK. Щоб максимально опрацювати СЯ, SEO-фахівець зібрав й пошукові підказки.
Т. ч. нове розширену семантичне ядро включало великий спектр високо-, середньо- та низькочастотних запитів. Вийшло близька 1000 запитів.
Рис. 4 – Тренд зростання видимості ключових запитів, Serpstat
На основі нового СЯ ми склали детальні ТЗ для копірайтера. Після узгодження ТЗ та готових текстів із замовником, дійшли до перелінковки.
Рис. 5 – Тренд видимості, дані Serpstat
Аналіз посилальної маси головних конкурентів в ніші показав, скільки гостьових постів нам потрібно, крауд-посилань та інших типів посилань для впевненого просування.
Сайти з ТОПу мали мінімальну кількість донорів від 100 (за Ahrefs), в той час як наш сайт мав їх до 10 штук.
Донорів ми підбирали за показниками з різних «пузомірок», – а саме: користувалися даними з Ahrefs, Serpstat, Similarweb, Checktrust. Орієнтувалися на тематичність донора та його ГЕО.
Тобто, йшли зрозумілим та логічним алгоритмом SEO-просування з коригуванням на тематику сайту та виділений бюджет.
Головне – витримувати динаміку, як в текстових факторах, так і в посилальних.
Рис. 6 – Динаміка посилального профілю (дані Ahrefs)
Зростання було хвилеподібним бо на кожну зміну пошукові алгоритми реагували дуже швидко, але потім йшло коригування.
Рис. 7 – Зростання показів сайту у видачі та кліки (Google Search Console)
Підсумкові роботи з зовнішнього просування:
На шляху оптимізації будь-якого проекту зустрічаються труднощі та певні перешкоди. Наш проект з оформлення віз не виняток.
Проблеми, що вплинули на підсумковий результат:
Всі ці труднощі вплинули на результат, що ми отримали.
Отже, що ж ми зробили згідно затвердженої клієнтом стратегії просування:
Деякі результати стали помітні в перші ж місяці, бо для першого поштовху було достатньо тільки внутрішньої оптимізації.
В кінцевому підсумку зростання трафіку склало 152%:
Рис. 8 – Порівняння даних за перший та останній місяці (червень – жовтень, дані Google Analytics)
Також нам вдалося збільшити залученість користувачів:
Рис. 9 – Показники залученості відвідувача
Пошукове просування – одна з найефективніших, але трудомістких та дорогих послуг.
У рамках робіт з SEO ми реалізували головне завдання клієнта – збільшили пошуковий трафік в 2,5 рази. Це склало 100-110 користувачів на добу, незважаючи на всі труднощі й перешкоди.
Склали план дій для подальшого просування, за яким сьогодні розвиваємо сайт.
Бажаєте таких самих результатів? Звертайтеся до наших фахівців та замовляйте SEO-просування вашого сайту!
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.