Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У клієнта була сторінка додатку та він вирішив випробувати новий вид просування для поліпшення продуктивності сторінки в магазині Google Play
ASO-просування
Додаток з модифікаціями та доповненнями для гри Minecraft
США
+26,7% встановлень додатку
Збільшити кількість відвідувачів на сторінці додатка, збільшити кількість установок
Оптимізація додатку в Google Play
Minecraft – одна з найпопулярніших ігор на сьогодні. Один з факторів користувальницького інтересу – можливість модифікувати світ на свій розсуд. Модів для Майнкрафт вже налічується понад 20000. Їх створенням займаються сторонні розробники, дозволяючи цим значно перетворити внутрішній ігровий світ.
Грати в Minecraft можна як на комп’ютері, так і на смартфоні. Останній спосіб використовується особливо часто, тому що дає можливість грати на ходу. Це дало поштовх до створення збірок доповнень, які можна знайти в Google Play.
Рис. 1 – Сторінка додатка клієнта в Google Play Store
Додаток клієнта як раз використовується для поліпшення внутрішнього світу Майнкрафт. Конкурентів в цій сфері багато, тому без оптимізації сторінки поліпшити показники завантажень і привернення клієнтів не вийде.
У цьому кейсі розповімо, що становить собою ASO й поділимося корисними порадами. Читайте про те, як ми досягли приросту кількості залучених користувачів в 1,3 рази.
Магазин додатків працює за принципом пошукової системи: користувач вбиває запит і обирає з результатів те, що цікавить більше.
Як і в SERP, додатки у верхній частині сторінки результатів в Play Store певним чином ранжуються. Місця у ТОПі завжди зайняті, вгору прагне кожен додаток, тому що у верхніх позицій завжди більше установок і відвідувань.
Оптимізація додатка передбачає роботу з інформацією на сторінці додатка, зображеннями, відгуками та т. і. для поліпшення ранжування в магазині. Це комплексний процес, який докладніше описаний в статті про оптимізацію додатків в блозі.
У клієнта розміщено додаток в Google Play – збірник з модифікаціями та доповненнями для гри Minecraft. Мета оптимізації – збільшити кількість відвідувачів на сторінці додатка, збільшити кількість установок.
Будь-який вид просування починається з аналізу конкурентів. Отримана інформація допомагає побачити їх переваги та знайти точки зростання для проєкту, що просувається.
Замовник надав список з понад 30 конкурентів, яких ми проаналізували:
Рис. 2 – Приклад розподілу установок за ключовими словами
Рис. 3 – Видимість за ключовими словами
Конкурувати за брендовими запитами легше тому що це говорить про те, що конкуренти менше часу приділяють на просування по цільових запитах. Для нас це перевага.
Деякі конкуренти потрапили в ТОП за нецільовими для нас запитами. Але такий аналіз дозволив виявити додаткові ключові слова, які можна використовувати для просування. Чим частіше додаток знаходять в пошуку і відвідують сторінку, тим швидше він буде просуватися до перших позицій у видачі за різними запитами.
Аналіз метаданих показав, що найсильніші конкуренти мають оптимізований Title і Description (містять ключові слова). З описів конкурентів можна виділити додаткові ключі, за якими також можна просувати застосунок.
У результаті аналізу були виділені ТОП-3 запити, необхідні для подальшої оптимізації додатка:
Після аналізу конкурентів ми зібрали семантичне ядро. На основі ключових слів, що входять в СЯ, склали ТЗ для написання основного тексту для сторінки.
Презентаційний текст повинен ознайомити користувача з додатком, містити переваги й опис основних функцій. Просто набір символів за темою краще не розміщувати взагалі.
Розробляючи структуру тексту, приділіть увагу таким аспектам:
В Play Store основний текст використовується для ранжирування. Тому додавати в нього ключові слова необхідно. Чим більше, тим краще, але саме додавати, а не спамити текст ключами. Для даного проєкту була встановлена оптимальна довжина тексту у 2500-3000 символів.
При ранжируванні також має значення заголовок (назва) додатка. Передбачалося, що назва програми має містити у собі ключовий запит “mods for minecraft”.
Ми запропонували клієнту варіант “Minecraft Mods by Master for Minecraft app”. Але політика магазину Google забороняє використовувати назву бренду першим словом в імені.
Тому зі списку запропонованих варіантів замовник затвердив “Master for Minecraft PE”.
Оптимізація додатка в Google Play повинна відбуватися, відштовхуючись від аналізу конкурентів і опрацювання зображень, відгуків, оцінок, тексту на сторінці.
За невеликий період роботи вдалося домогтися гарних результатів. З проєктом ми почали працювати у грудні:
Рис. 4 – Динаміка залучення нових користувачів (вересень 2020 – лютий 2021)
Так само як і в пошуковій оптимізації, ASO має бути постійним процесом, внаслідок якого відбуваються оперативні зміни на сторінці в додатку. Саме так досягається результат, через те що ефект від оптимізації накопичується, якщо вона постійна.
Рис. 5 – Статистика приросту по країнах (всі країни, США, Бразилія, Росія, Мексика)
Кількість залучених нових користувачів за лютий 2021 у порівнянні з груднем 2020. Оптимізація виконувалася тільки для сторінки з англійським описом:
Рис. 6 – Зміна показників установок додатка (вересень 2020-лютий 2021 в порівнянні з березень 2020-серпень 2020)
Збільшення кількості відвідувачів сторінки додатка в магазині:
Рис. 7 – Динаміка відвідуваності
Оптимізація – це завжди тільки комплексна робота. Туди також входять інші елементи сторінки: зображення, значок, оцінки, відгуки.
Крім тексту, заголовків і опису важливі зображення. В Play Store користувач бачить перші 2 зображення. Якщо одне з них відео, то картинка буде всього одна. При цьому перші 2 зображення впливають на рішення користувача відкрити сторінку додатка, а усі наступні підштовхують до установки.
Рис. 8 – Зображення зі сторінки додатка замовника
Пам’ятайте, що картинки повинні співвідноситися з темою додатка й зацікавлювати користувача своїм вмістом.
Це відноситься й до відео. Довгий ролик мало хто додивляється до кінця. Тому намагайтеся зробити відео коротким, але залучаючим.
Під назвою додатка користувач бачить його середню оцінку в зірках і кількість завантажень. Якщо рейтинг менше 4-х зірок, то дивитися нижче назви користувач не буде, а знайде аналог з вищою оцінкою.
Низька оцінка свідчить про незадовільну якість програми та знижує її популярність.
Рис. 9 – Оцінки
Значення має не тільки рейтинг, але й відгуки. У відгуках можна знайти корисну інформацію (наприклад, дізнатися про баги і кількість реклами в додатку). За наявністю відповідей розробника/видавця можна зрозуміти, чи постійно проводяться роботи з покращення продуктивності, і т. ін..
Рис. 10 – Відгуки
Якщо відгуки хороші, то ймовірність завантажити програму збільшується. Але навіть додатки з високим рейтингом можуть містити негативні коментарі. Негатив потрібно опрацьовувати та намагатися усунути проблеми й непорозуміння.
Результат за період роботи (грудень 2020 – січень 2021) показує, що оптимізовані метадані та опис на сторінці значно впливають на відвідуваність і кількість установок програми.
Шляхом використання релевантних ключових слів додаток краще ранжується в магазині Google Play. Кількість установок та трафіку зросла. Це показує, що ASO ефективно проявляє себе навіть якщо оптимізуються тільки окремі елементи.
Опрацювання всіх аспектів сторінки додатка необхідне для досягнення максимально можливих результатів.
Новачкам важко пробитися на перші місця видачі, але з оптимізацією додатка це стає справою часу. І ми готові в цьому допомогти.
Звертайтеся за консультацією.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.