Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Раніше сайтом клієнта займалася інша команда SEO. Замовник бажав поліпшити результати пошукового просування.
We were looking for a company for SEO listing and setting up Google ads. The competition in the niche is very high, therefore, it was necessary to do SEO as correctly and focally as possible.
The task was to get the maximum number of customers at the lowest price.
The decision to start work was made after studying company cases and observing it ratings on different freelance platforms. Also, before changing our current vendors, we asked for audit real situation with the expected work plan.
Before starting work, we detailed the goals. What positions do you want to get in SEO. What is the maximum client price for campanies. What is the budget and how much we want to get customers. Within a week, the guys tuned the campany and we started work. By google ads we got the result instantly. Seo had to wait a bit. But when the traffic went we received more customers than we expected.
We had weekly phone calls for project statuses. But if necessary, all the guys were online and were ready to answer all questions.
I am absolutely pleased with the results of our work. I got the planned value of customers for cheaper than I had planned. For all key queries I took first place in the issuance of Google.
SEO (пошукове просування)
Мережа шкіл англійської мови
Україна
Зростання пошукового трафіку на 155%
Залучити максимальну кількість цільового трафіку на сайт
Збільшити органічний трафік
При технічному аудиті ми виявили безліч помилок, які в подальшому необхідно було усунути.
Основні проблеми сайту на момент початку робіт:
Також в ході робіт з аналізу з’ясувалося, що компанія мала старий сайт, який після ребрендингу не використовувався. Ми вирішили скористатися ним як донором для отримання посилальної ваги старого сайту.
Пул основних робіт над сайтом, що було зроблено для досягнення результатів за максимально короткий період.
Шляхи швидкого отримання SEO-трафіку ведуть до фільтрів і санкцій від пошукових систем. А для досягнення стабільних результатів без надійного фундаменту в просуванні не обійтися. З перших днів роботи над проектом ми почали активно аналізувати основних конкурентів в ніші в плані зовнішніх даних.
Детальний аналіз ніші та конкурентів:
Надалі це дозволило сформувати стратегію просування та визначити бюджет для зовнішньої оптимізації.
Також провели детальний аналіз нашого сайту за зовнішніми даними. SEO-аудит сайту показав наступні проблеми:
Сьогодні сніпет з оновленими метаданими виглядає так:
Рис. 1 – Новий сніпет проекту
Потрібно відзначити, що ми змогли закласти першооснову, на якій можна було б далі будувати стратегію просування. На жаль, не всі помилки з рекомендацій були виправлені.
Рис. 2 – Динаміка зростання зворотних посилань з початку робіт
Стратегія нарощування посилального профілю полягала в поступовому плавному зростанні обсягу зовнішніх посилань.
Рис. 3 – Кількість ключових фраз за рік до початку збору семантичного ядра та розширення структури
Після правильно зібраної розширеної семантики й угруповання запитів сайт став краще ранжуватися пошуковими системами.
Наступним кроком ми допрацювали структуру сайту для повноцінного охоплення всіх цільових запитів, підібраних виходячи з аналізу конкурентів і їх семантики.
Рис. 4 – Приклад сформованої структури сайту
Однак, повноцінно реалізувати цей варіант структури на сайті не вдалося через відсутність наданих конкретних послуг та відмови клієнта щодо впровадження.
Проміжний підсумок після першого місяця роботи – ми змогли збільшити кількість органічного трафіку в цілому на 20%:
Рис. 5 – Результат робіт першого місяця над проектом
За 5 місяців роботи над проектом клієнта ми домоглися таких результатів:
Рис. 6 – Швидке збільшення динаміки відвідуваності від початку просування
Відвідуваність сайту склала близько 1500-4000 користувачів щодня. З середини березня ми бачимо різкий сплеск відвідуваності – ймовірно, це пояснюється продовженим карантином і бажанням людей підтягти англійську, перебуваючи в самоізоляції.
Рис. 7 – Відвідуваність в порівнянні з попереднім періодом
Графік показує значний приріст пошукового трафіку.
Підсумки робіт з зовнішньої оптимізації:
Рис. 8 – Динаміка зростання посилальної маси до кінця робіт над проектом
З графіка ми бачимо активне зростання посилаються на сайт сторінок з моменту старту наших робіт над проектом клієнта.
Рис. 9 – Динаміка зростання органічного трафіку
Рис. 10 – Зростання органічних ключових слів
Кількість ключів, що ранжується в топ-3, виросла з 53 до 96.
Навіть в такому конкурентному бізнес-ніші послуг, як курси англійської мови, успіх реальний, якщо працювати над пошуковим просуванням по чіткої стратегії.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.