Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник звернувся із завданням збільшити органічний трафік та обсяг продажів через сайт
SEO (пошукове просування)
Інтернет-магазин товарів для здоров'я
Україна
+195% трафіка за 9 місяців
Отримання клієнтів за меншу вартість
Зростання органічного трафіку
Сьогодні з нашим ритмом життя на здоров’я залишається мало часу. “Правильні” продукти в магазині біля будинку продаються рідко, а бігти у віддалений супермаркет після напруженого дня не хочеться.
Інтернет-магазини здорових товарів пропонують асортимент рідкісних продуктів. Але навіть серед них доводиться постаратися, щоб знайти саме той каталог, що влаштує асортиментом та цінами.
Сайт Store4u – інтернет-магазин з широким вибором товарів для здоров’я, серед яких:
За свій порівняно невеликий період існування магазин напрацював близько 3000 задоволених продукцією клієнтів.
До нас замовник прийшов до побажань:
Так як клієнт співпрацював з нашим агентством по контекстній рекламі (кейс з налаштуванням Розумній торгової кампанії, кейс з налаштування Merchant Center та Google Shopping). Не дивно, що за SEO-оптимізацією сайту він також звернувся до нас.
У цьому кейсі розповімо про те, як досягли приросту відвідуваності сайту та пояснимо, чому оптимізований сайт може стати одним з основних джерел конверсій.
Одна з цілей оптимізації – збільшення органічного трафіку на сайт. При цьому, кількість клієнтів також збільшується. Взагалі, це закономірний процес.
Клієнт звернувся до нас з бажанням збільшити чинний трафік у 2-3 рази (200-300 тис. користувачів в місяць) й отримувати клієнтів за нижчою вартістю.
Відвідуваність сайту клієнта на початку нашої співпраці – 2-3 тисячі осіб щодня.
Рис. 1 – Відвідуваність сайту клієнта (безкоштовний трафік) за 27 вересня 2019 роки (до початку робіт з оптимізації)
Рис. 2 – Загальна відвідуваність сайту з усіх каналів трафіку
Пошукова оптимізація для проектів в рамках просування виконується як для внутрішньої структури й контенту, так і для зовнішньої посилальної маси. Йде розробка семантичного ядра та написання контенту на пріоритетні для замовника теми.
У процесі роботи з проектом замовника ми зіткнулися з труднощами щодо запровадження техрекомендацій. Цікаво, яких? Про це якраз і поговоримо далі.
Перший етап робіт по SEO – технічний аудит. Спеціаліст перевіряє сайт на наявність помилок та формує документ для замовника із зазначенням несправностей та порадами щодо виправлення.
На цьому етапі часто виникає проблема: деякі клієнти не бажають вносити всі виправлення. Але цього разу ми зіткнулися з проблемами в функціоналі платформи, на котрій працює сайт замовника – Prom.ua.
У платформи закритий код і 80% всіх технічних рекомендацій впровадити або не можна, або можна, але частково. У підсумку ми витратили багато часу на комунікацію з підтримкою Prom.ua та з’ясування, що ж з рекомендацій ми все-таки зможемо впровадити. З боку підтримки співпраці не було – співробітники prom зміни не вносили, але консультували, як зробити те, що можна було змінити.
Ось з якими складнощами ми зіткнулися:
Prom.ua дозволяє продавати товар як через власний каталог, так і за допомогою вашого сайту. Але значні зміни багатьох елементів структури сайту через закритість системи неможливі. Так що, читайте далі про те, як кількість органічного трафіку зросла в більш ніж 8 раз після оптимізації!
За погодженням із замовником ми розширили структуру сайту й додали нові підкатегорії. Це дає плюс до кількості посадкових, відповідно, плюс до кількості користувачів та клієнтів. Цей прийом також покращує навігацію, а, як відомо, відвідувачі люблять, коли все легко й зрозуміло.
Тут важливо не перестаратися: одна справа, коли намагаєшся зорієнтуватися в 5 різних розділах, й інша – коли шукаєш потрібний розділ у 20 схожих назвах.
Рис. 3 – Наші пропозиції виділені зеленим
Приклад структури для розширення категорії “Лікарські трави”:
Рис. 4 – Список можливих підкатегорій для категорії “Лікарські трави”
Це блок із зображенням, ціною, опціями оплати та іншою інформацією про товар. Візуальне розташування елементів nf їх баланс відносно один одного повинні бути зручними для сприйняття q спонукати купити товар.
Оформляти краще яскравими кольорами, щоб привертати увагу й задіяти тригери, щоб користувач задумався й зробив покупку.
Рис. 5 – Блок ціни варто зробити більше
При аудиті розробили такі рекомендації:
Продаюча картка повинна одразу звертати на себе увагу, тоді вона принесе максимум користі для бізнесу.
Кількість зовнішніх посилань, що ведуть на сайт замовника, впливає на його рейтинг серед користувачів та пошукових систем. Якщо людина буде часто натикатися на лінки, що ведуть на один і той самий ресурс, то і вона самостійно забажає відвідати цей сайт. І дуже ймовірно, що навіть купити якийсь товар.
Деяким допомагають відгуки, й вони схиляються до покупки виробів тільки після прочитання відгуків на форумах в групах обговорень на тему, цікавлячого товару.
Лінкбілдінг відбувається поступово, закупівля посилань та відгуків повинна проводитися спеціалістом, інакше ризикуєте втратити гроші й рейтинг відразу.
Ринок, з яким працює клієнт, вся Україна. Для нас цей факт став орієнтиром при нарощуванні посилальної маси – в пріоритеті були доменні зони ua, com, info, kiev. Дотримуючись цієї стратегії, посилальний профіль виглядатиме як природно нарощена маса за рахунок корисності, експертності, а не за рахунок витрачання грошей.
Рис. 6 – Домени й сторінки посилаються на сайт клієнта на початку оптимізації
Вивчення конкурентів дає зрозуміти загальні тенденції сфери ринку та знайти ті джерела, за якими необхідно розміщувати зовнішні посилання. Але їх можуть бути тисячі. Пошук потрібних доменів в списку відбувається за відповідністю вимогам. Таким як індекс, наявність сторінки в кеші Google, певною величиною посилальної маси і т. д..
Для додаткового ефекту ми скористалися закупівлею дроп-доменів. Це сайти, які не були продовжені й тепер відкриті для реєстрації. Їх переваги в тому, що:
У роботі проект знаходився з жовтня 2019 року по липень 2020. За 9,5 місяців роботи кількість транзакцій зросла втричі.
Рис. 7 – Кількість продажів до початку робіт з SEO
Рис. 8 – Кількість продажів до початку й після призупинення послуги SEO
Це пов’язано зі зростанням відвідуваності ресурсу. Приріст трафіку склав 195%, а нових користувачів стало в 3 рази більше.
Рис. 9 – Порівняння періоду, поки працювали з проектом 01.10.19 – 31.07.20, з попереднім аналогічним: 30.11.18 – 30.09.19
Підсумкова відвідуваність зросла на 730%:
Рис. 10 – Зміна кількості безкоштовного трафіку
Рис. 11 – Порівняння обсягу трафіку за вересень 2019 і листопад 2020
Подивіться на останній графік – він викликає питання: Чому основне зростання відвідуваності стався вже після зупинки послуги?
Як ми неодноразово згадували в блозі, основні результати від SEO з’являються через півроку й далі. Так відбувається тому, що досягається достатній ефект для прояву позитивних змін. Потрібно терпіння, щоб працювати, змінювати й виправляти помилки.
В один момент ми бачимо, як показники починають рости вгору, і клієнт це теж бачить. Пошукова оптимізація дає довгостроковий ефект, але секрет у тому, що сайтом потрібно займатися постійно. Тоді ви побачите стабільний ріст кількості користувачів і транзакцій.
Зростання в перші місяці буде нестабільним, як приклад, результати по трафіку за період грудень 2019-січень 2020 по порівнянні з листопад 2019-грудень 2019:
Рис. 12 – Зростання трафіку – 43%
й зростання за жовтень 2019-листопад 2019 в порівнянні з вересня 2019-жовтень 2019:
Рис. 13 – Зростання трафіку – 12%
Надихаючі результати з урахуванням такої кількості опрацьованих аспектів через закритість системи управління контентом, чи не так?
Саме пошукова оптимізація сайту й здатна перетворити його в успішний канал доходу, який може стати навіть основним джерелом прибутку. Звичайно, без нюансів не обійдеться, але SEO – визначальний фактор успіху в такій справі.
Кейс показує, що навіть при значних обмеженнях на зміни сайту, ефект від пошукової оптимізації буде помітний. Поетапне нарощування посилального профілю, написання оптимізованих текстів, робота над структурою сайту допомогли нам досягти значних результатів зростання трафіку й прибутку, що можна побачити в розділі “Результати”.
Якщо ви ще не користувалися послугою пошукового просування, задумайтеся, адже ми розробляємо рішення індивідуально під потреби кожного бізнесу.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.