Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Для підвищення ефективності реклами ми запропонували нашому лояльному клієнту налаштувати Розумну торгову кампанію. У загальному підсумку Розумна торгова кампанія за 2 місяці роботи дала нам більш ефективні результати, ніж стандартний шопінг за 7 місяців
Сотрудничать с данной компанией по Google Ads начал более года назад. Нам оптимизировали и продолжают оптимизировать нашу контекстную рекламу (отключили неработающие обьявление, добавили минус слова,…), настроили ряд новых кампаний. Посещаемость и доход начали расти сразу после настройки стандартной торговой кампании. После была запущена умная торговая кампания, в итоге за период их работы посещаемость моего сайта выросла в 3 раза, а расходы на рекламу только в 2 раза.
Что касается тех поддержки, то она оперативна, и не раз отвечали даже в неурочное время. Приятно и неожидано было получить на Новый Год от них подарок).
В данный момент мы расширили наше сотрудничество и теперь ребята работают с нами по SEO-продвижению. Сотрудничество начали только в этом месяце, потому о результатах пока ничего не готов сказать.
PPC (контекстна реклама)
Інтернет-магазин эко-продуктів
Україна
Збільшення кількості транзакцій на 26,7% та зниження вартості транзакції на 15,5%
Підвищення ефективності рекламної кампанії
Збільшення кількості продажів та транзакцій з сайту
У жовтні 2018р. ми вже розповідали, як налаштовували Google Shopping для цього клієнта та які результати отримали за підсумками роботи стандартної торгової кампанії.
Завжди приємно мати довірливі відносини з клієнтами, тому що саме довіряючи нам, наш клієнт погодився піти далі в нашому прагненні збільшити ефективність його рекламної кампанії, та дав згоду на налаштування Розумній торгової компанії.
Перед тим, як запропонувати клієнту налаштувати Розумну торгову кампанію, ми переконалися, чи дотримані такі обов’язкові умови для запуску Smart Google Shopping:
Основні переваги Розумній торгової кампанії, про котрі говорить Google, та котрі допомогли нам в переконанні клієнта:
1) Перевірка/оптимізація фіда даних.
На етапі налаштування стандартної торгової кампанії був створений фід у форматі Google Таблиці, що на практиці виявилося не дуже зручним.
Магазин містить більше 1500 позицій товарів, асортимент оновлюється досить часто, додаються/видаляються товари, можуть змінюватися ціни. Всі зміни такого характеру доводилося вносити в ручному режимі, що часто вимагало значних витрат часових ресурсів.
З цієї причини було прийнято рішення змінити формат фіда з Google Таблиці на формат xml, що дає можливість вивантажувати дані в онлайн режимі за необхідними категоріям, наявністю в магазині, з максимально актуальною інформацією щодо самого товару.
Крім цього, завдяки фіду даних в форматі xml, ми отримали повніший опис товару (стовпець Description), т. я. до цього опис товару заповнювався вручну та багато характеристик товару в силу людського фактора нівелювалися.
При генерації фіда у форматі xml поле Description заповнюється безпосередньо інформацією щодо товару з сайту, а це дає можливість створювати більш докладний опис для товару та покривати більшу кількість запитів користувачів, що можуть викликати покази нашого оголошення.
2) Цінність конверсії ми визначаємо за допомогою звіту з електронної торгівлі в акаунті Google Analytics.
Звіти з електронної торгівлі містять відомості про покупки, що були скоєні на вашому сайті. В них ви знайдете докладну інформацію щодо товарів та транзакцій, середню вартість замовлень, коефіцієнти транзакцій, час до завершення купівлі та інші корисні дані.
Щоб в Google Analytics з’явилися дані з електронної торгівлі, необхідно зробити наступне:
На основі даних звіту з електронної торгівлі система отримує дані щодо цінності транзакцій.
3) Створили Розумну торгову кампанію в акаунті Google Ads.
Початковий обсяг бюджету та % цільової рентабельності інвестицій були рекомендовані системою при створенні кампанії на основі даних про цінність конверсії.
З часом навчання системи при необхідності бюджет збільшувався.
Google рекомендує одразу відключати всі стандартні торгові кампанії при запуску Розумної, пояснюючи це тим, що розумні торгові кампанії в рамках облікового запису мають пріоритет над стандартними, а також над медійними кампаніями з ремаркетингу.
Нам було важливо не втратити кількість отриманих транзакцій та трафік під час навчання Розумній торгової кампанії.
З цієї причини місяць в нас працювали обидві кампанії:
Під кінець першого місяця роботи Розумної торгової кампанії було прийнято рішення зупинити роботу стандартної торгової кампанії.
У загальному підсумку Розумна торгова кампанія за 2 місяці праці дала нам більш ефективні результати, ніж стандартний Шопінг за 7 місяців:
Контекстна реклама – швидкий та дієвий інструмент просування.
Клієнт залишився задоволений результатом в повній мірі.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.