Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Рекламні активності до Дня закоханих вже неодноразово проводилися. Цього разу з метою експерименту вирішили налаштувати Розумну локальну кампанію.
Работаем с компанией ITForce с декабря 2016 года. Начали наше сотрудничество потому, как ранее я разочаровался вообще в настройщиках контекстной рекламы – сменил до этого гору подрядчиков, все мне выносили мозг всякой ненужной мне хренью и не хотели хоть немного разобраться в нашем продукте.
Поэтому я дал задание Марине, она на то время занимала пост управляющего в ЮМИ, иди на курсы контекста, послушай там, что к чему, и найди мне адекватных и нормальных подрядчиков, чтобы мы светились в Гугле на первом месте за адекватные деньги. Что Марина и сделала. И нашла вас, ребята.
Потом мы плодотворно работали, и одним из главных плюсов я могу выделить то, что присутствует вовлеченность в то, чтобы мы реально нормально работали и у нас реально были заказы.
У меня-то просьбы были простые:
– Запрос “воздушные шарики Харьков” – тут мы должны светиться первыми, ок?
– ОК.
– Значит, работаем. Бюджет на рекламу стабилен?
– Стабилен.
– Заказы приходят? Телефония звонит?
– Да, все норм.
– Ну, вот и зашибись.
Вот такая у меня оцифровка заказов.
По внутренним настройкам в кабинетах или там какая цена клика, я в это вникать точно не хочу. У меня движуха только вперед, а остальное – пусть ребята разбираются. Будем решать проблемы по мере их поступления. Пока звонят – значит все норм.
И хочу сказать нашему менеджеру Елене большое спасибо, что избавляете нас от лишних вопросов и что за время нашей работы Вы точно показали вовлеченность в том, чтоб разобраться в нашем продукте, ведь без этого нормальную рекламу не настроить.
Последние полгода мы занимались СЕО оптимизацией сайта. Тут тоже критерии оценки работы ребят у меня простые: мы выросли в поисковой выдаче, да, выросли, но потом то карантин, то кризис какой-нибудь, то еще что-то, поэтому работы мы временно приостановили, но, я думаю, в скором времени к ним вернемся.
В общем, короче, сколько можно писать, пора и работать. Сотрудничеством с компанией ITForce я доволен. Двигаем дальше!
P.S. Реально показателем нацеленности на результат является упорство и навык достижения целей. Елена с упорством “доставала” из меня этот отзыв. Не потому, что она пыталась меня как-то напрячь, а потому, что я ее немного “динамил”. Но, все-же, она меня дожала. Респект, Елена, Вы молодец, так держать!
Контекстна реклама
Магазин повітряних куль та товарів до свята
Україна
Зростання конверсій +113
Збільшити кількість заявок до свята Святого Валентина, використовуючи різні типи РК
Збільшення кількості замовлень
З клієнтом ми співпрацюємо з 2016 року та рекламні активності до Дня закоханих вже неодноразово проводилися.
В цьому році ми працювали з уже існуючими в акаунті кампаніями:
А також, з метою експерименту, на 10-14 днів вирішили налаштувати Розумну локальну кампанію.
Локальні кампанії призначені для збільшення відвідуваності магазинів або зростання дзвінків в компанію. Такі кампанії працюють із застосуванням машинного навчання.
Вимоги до запуску:
Далі створюємо креативи. Google Реклама буде автоматично оптимізувати ставки, місця розміщення оголошень та комбінації креативів.
Рекламний аккаунт клієнта вже був пов’язаний з сервісом Google My Business. Ми вирішили показувати рекламу з прив’язкою до радіусу навколо адреси компанії.
Рис. 1 – Геотаргетинг оголошень
Далі обираємо напрямок діяльності компанії. На підставі цієї інформації система пропонує потенційні пошукові запити наших користувачів. Можна скористатися цією підказкою, або ж ввести свої ключові слова (максимум 10 словосполучень).
Коли кампанія почне працювати, стане доступна статистика роботи зазначених фраз та з’явиться можливість відключити окремі ключі.
Рис. 2 – Ключові фрази
Далі створюємо оголошення.
Необхідно задати 3 заголовка та 2 описа. Це оголошення буде показуватися в Google Пошуку, на Google Картах та сайтах партнерів. Також є можливість додати графічні креативи та логотип, завдяки чому система використовуватиме варіанти оголошення із зображенням в КМС.
Рис. 3 – Створення оголошення
У цільовому url можна вказати адресу сайту або ж посилання на сторінку в GMB.
Так виглядають оголошення на Google Картах:
Рис. 4 – Оголошення в Google Картах
Останній етап налаштування – бюджет.
Система пропонує 3 варіанти з прогнозом ефективності, або ж можна вибрати власний.
Рис. 5 – Визначення бюджету кампанії
Після запуску на дашборді можна відстежувати ефективність роботи кампанії.
Під дзвінками маються на увазі натискання на кнопку “Подзвонити» в оголошеннях на мобільних пристроях.
За допомогою функції «Дії по карті» можна дізнатися, скільки разів, переглянувши оголошення, користувачі натискали на маркер компанії на Google Картах або прокладали маршрут до офісу.
Рис. 6 – Ефективність перегляду оголошення
Активні дії з оголошенням:
Локальна кампанія працює на стратегії Максимальна кількість кліків та призначає ставки автоматично.
Після тестового періоду роботи несподівано для нас виявилося, що експериментальна кампанія вийшла на першу позицію в акаунті, обігнавши Smart Shopping:
Рис. 7 – Порівняння Локальної кампанії та Smart Shopping
Ми бачимо, що показів у Локальної кампанії менше, ніж у Smart Shopping. Це пояснюється місцем показів: Локальна показувалася тільки в Харкові, а Шопінг крутився по всій Україні.
Показники Локальної:
Вартість кліка обох кампаній приблизно однакова (13,68 грн проти 12,17 грн), а коефіцієнт конверсій у Локальної вище майже в 2 рази (11,41% проти 6,9%).
Крім того, що кампанія вийшла на перше місце по транзакціях, вона також приносить найбільше дзвінків. А клієнт в силу специфіки бізнесу якраз і отримує більше замовлень після прямого спілкування з клієнтом. Транзакції для нього не є показником успішності рекламної кампанії.
У свою чергу, ми рекомендуємо бізнесам не боятися експериментів і перерозподіляти частину коштів на різні типи рекламних кампаній, а також не поспішати з висновками. І завдяки цьому отримувати нових клієнтів, замовлення і прибуток.
А за допомогою в налаштуванні реклами звертайтеся до нас!
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.