Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Когда клиент обратился к нам, он не пользовался контекстной рекламой. Исходя из тематики бизнеса заказчика, мы предложили запустить контекст и настроить 4 вида кампании.
С компанией ITForce я знаком уже почти год и успешно продолжаю сотрудничество 🙂
Пришел к ребятам с целью попробовать контекст, т. к. много о нем слышал, и меня интересовал рост продаж.ITForce помогли настроить рекламные кампании, а дальше оптимизировали их, чтоб добиться лучшего эффекта. Касательно процесса работы – каждый месяц я получал отчет с аналитикой и дальнейшим планом. Общение проходит в общем чате со специалистами. Мои вопросы решаются быстро.
Что касается эффекта – за время сотрудничества продажи магазина выросли в 2 раза, при этом стоимость перехода по объявлению сократилась более, чем на треть.
Работой я доволен и могу уверенно их рекомендовать.
PPC (контекстна реклама)
Магазин контактних лінз та аксесуарів
Україна
Збільшення доходу на 164% завдяки оптимізації реклами
Підвищення ефективності рекламних кампаній
Зростання доходу
Коли клієнт звернувся до нас, він не користувався контекстною рекламою.
Виходячи з тематики бізнесу замовника, ми запропонували запустити контекст та налаштувати кампанії:
Пошукові кампанії.
Доопрацювали семантику за категоріями товарів для пошукових кампаній. Запустили кампанії, паралельно оновлюючи список мінус-слів (раз в 3-4 дня). Тестували креативи оголошень. Аналізували ключові слова за їх ефективністю. Тестували стратегії призначення ставок.
Далі запустили динамічну пошукову кампанію за індексом сайту для пріоритетних категорій. Створили фід сторінок для запуску динамічної кампанії за URL з фіда сторінок. Додали ключі в точній відповідності до пошукових кампаній, щоб уникнути перетину.
Рис. 1 – Показники роботи пошукових кампаній (01.02.2019 – 31.08.2019)
Запуск кампанії з фідом дозволив досягти зниження CPA на 31% та збільшення коефіцієнта конверсії в 2 рази.
Торгові кампанії.
Для запуску сформували ТЗ зі складання фіда та відправили рекомендації з вимогами до його запуску та впровадження на сайті.
Спочатку торгові кампанії запустили з поділом товарів за категоріями, при цьому ретельно опрацювали список мінус-слів. Max СРС виставили згідно маржинальності товарів.
Розумна торгова кампанія.
Перед створенням кампанії оптимізували товарний фід (внесли коригування до назв та описів товарів за допомогою правил перетворення фіда).
Запустили її, зупинивши покази звичайної торгової.
Рис. 2 – Показники роботи кампаній Shopping (01.02.2019 – 31.08.2019)
За підсумками розумна торгова кампанія дала нам більш ефективні результати: вартість транзакції в Smart Shopping нижче, ніж у звичайній, на 41%.
За півроку роботи контекстної реклами нам вдалося отримати такий результат.
Прибутковість реклами:
Рис. 3 – Прибутковість реклами за період (01.02.2019 – 31.08.2019)
Ми щомісяця аналізували ефективність реклами та оптимізували її. Так ми могли регулярно збільшувати показник прибутковості.
Рис. 4 – Порівняння роботи кампаній за період (01.08-31.08 та 01.02-3.03)
Порівнюючи перший та останній місяці, оптимізацією реклами ми домоглися:
Рекламний бюджет при цьому зріс на 32%.
Отриманий результат обумовлений чіткою роботою і своєчасною оптимізацією рекламних кампаній.
У будь-який момент ви можете замовити в нас аудит рекламних кампаній та подивитися, чи ефективно працює ваш контекст.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП-1 за запитами всіх груп послуг, які надає компанія.
Замовник звернувся до нас з метою просування сайту в ТОП 1-10 за ключовими словами в пошуковій системі Google
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.