
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Хорошоп – це майданчик для створення інтернет-магазинів. Популярність сервісу зростає з кожним днем, адже підприємців підкуповує недорога ціна, простий у використанні інтерфейс, а також можливості, які надає платформа.
Головна зручність полягає в тому, що вам не потрібно шукати підрядників для створення сайту та спеціалістів для подальшого його обслуговування.
Крім всіх можливостей, платформа інтегрована з найбільш популярними та дійсно необхідними для інтернет-магазину сервісами: платіжними системами, бухгалтерським обліком 1С, службами доставки та іншими.
Хорошоп займається створенням інтернет-магазинів та їх обслуговуванням надалі. Просування інтернет-магазину Хорошоп довіряє своїм партнерам, заявляючи, що багато можливостей запроваджено на платформу за замовчуванням.
Рис. 1 - Ви можете вибрати тип просування, ознайомитися з цінами та послугами компаній-партнерів
Розберімося, які можливості пошукової оптимізації пропонує Хорошоп та чи потрібний вам SEO-спеціаліст на просування інтернет-магазину на Хорошоп.
Платформа Хорошоп розроблялася відповідно до рекомендацій SEO-спеціалістів, тому дуже багато функцій, які виконують seo-шники, автоматизовані — тобто впроваджені за замовчуванням.
Що впроваджено на платформі при покупці будь-якого тарифу?
Рис. 2 – Хорошоп заявляє, що заощадить вашій компанії 1000 $ на техаудиті
Крім того, у Хорошопа є Портал підтримки й окремий розділ SEO, який надає інструкції для SEO-спеціалістів. Тепер пройдемося за основними можливостями пошукової оптимізації horoshop.ua.
У пошуковій оптимізації є таке поняття як людинозрозумілі урли. Це означає, що замість набору знаків, літер та цифр будуть використані слова, що відображають суть.
Наприклад, замість: d/1rzJSvG5fKDRWXvD7z_UmDbMMDY575fraPlQ1fNDd8VQ/ буде /itforce.ua/cases/seo/
На платформі Хорошоп реалізована можливість формувати людинозрозумілі урли. Ви можете використовувати ключові слова, які будуть видно пошуковими системами, що автоматично впливатиме на позиції сторінки у видачі.
Рис. 3 – Приклади всіх можливих форматів урлів
Ви можете налаштовувати шаблони урлів для:
Зміною урлів займається служба підтримки Хорошопа, але жодних обмежень щодо кількості немає. Ще з приємного: система зберігає дані про старі урли й автоматично редиректить користувачів на нові. Ви не втратите трафік або позиції при зміні адреси.
Детальніше про управління індексацією читайте тут.
Функціонал формування ЛЗУ-адрес у Хорошопі реалізований добре – у ньому спочатку закладено всі необхідні правила для url-адрес. Проблеми, з якими зазвичай стикаються SEO-шники на інших платформах, це ЛПУ для фільтрів під низькочастотні запити. У Хорошопі цей функціонал вже є, тож нічого додатково встановлювати не потрібно.
Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department ITForce.
Проблема кожного інтернет-магазину — це наявність безлічі сторінок зі схожим контентом. Шляхом комбінації фільтрів їх можуть бути мільйони. Кожна така сторінка має вагу, але якщо проіндексуються всі дублі чи схожі сторінки — то вага кожної буде настільки низькою, що позиції сайту у видачі знизяться.
Розробники платформи впровадили рекомендації SEO-спеціалістів із управління індексацією сайту. На Хорошопі можна вибрати, які сторінки індексувати, а які ні, завдяки чому дублі сторінок не потрапляють у пошукову індексацію.
Для боротьби з дублями сторінок та контролем індексації використовують:
Рис. 4 – Можливість вибрати необхідні параметри для індексації
Справді, зручно, що мовні версії та категорії в інтернет-магазині відкриті для індексації, у будь-який час їх можна закрити. Фільтри, навпаки, закриті для індексації. Ви маєте можливість відкрити фільтри, які підійдуть для просування інтернет-магазину за низькочастотними запитами. Крім цього закрито безліч комбінацій фільтрів, через які індекс захаращується дублями.
Рис. 5 – Як створити індексований фільтр
Якщо говорити про сторінки пагінації, які обов’язково мають бути проіндексовані, то у вас є можливість:
Для сторінок пагінацій ми найчастіше використовуємо варіант, у якому дозволяємо індексувати сторінки пагінації, але унікалізуємо метадані, вказуючи номер сторінки. Однак трапляються випадки, коли доводиться застосовувати інші способи налаштування пагінації — все залежить від проекту: у якому він стані та на який регіон просувається.
Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department in ITForce.
Для всіх SEO-тегів title, h1, description, keywords на платформі передбачено дві можливості:
Ви можете використати універсальний seo-текст у всіх категоріях товарів. Для цього його потрібно розмістити в коді.
Рис. 6 – Ручне заповнення метатегів
Рис. 7 – Використання SEO-шаблонів
Якщо уявити, що у вашому магазині навіть 1000 товарів, то шаблони просто полегшать життя та заощадять час.
Google регулярно оновлює алгоритм роботи з тегами, наприклад, додає нові властивості, вводить обов’язкове заповнення полів, які раніше були необов’язковими, забороняє використовувати теги у певних випадках. Хорошоп стежить за всіма оновленнями та миттєво впроваджує зміни на своїй платформі.
У Хорошопі впроваджено всі теги microdata, які підходять для різних типів сторінок сайту. Мітки microdata допомагають пошуковим роботам аналізувати та розпізнавати інформацію сторінки.
За замовчанням у Хорошопі налаштовані базові типи розміток, такі як: schema.org/Organisation, schema.org/BreadcrumbList, schema.org/Product й schema.org/WebSite. А також розмітка Open Graph.
Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department ITForce.
Sitemap на Хорошопі оновлюється автоматично з інтервалом щогодини. У разі потреби його можна згенерувати вручну.
Чому це важливо? Sitemap.xml зберігає всі посилання вашого сайту і допомагає в їхній індексації. А це:
Рис. 8 – Приклад файлу sitemap.xml
До речі, на веб-сайті можна зробити HTML карту веб-сайту. Вона буде свого роду путівником по всіх розділах та категоріях.
Рис. 9 – Як створити HTML карту сайту
Також ви можете додати Sitemap в Google Search Console.
Google PageSpeed Insight— це сервіс, який визначає продуктивність сайту.
Платформа вже впровадила цей інструмент для відстеження швидкості завантаження вашого сайту з робочого столу та для мобільних пристроїв.
Дуже важливо регулярно моніторити швидкість завантаження вашого ресурсу. Нормальним показником вважається до 0.8 секунди отримання відповіді сервера. Якщо ваш сайт завантажується довше, можна спробувати внести додаткові налаштування веб-сервера, або перенести сайт на потужніший сервер.
Рис. 10 – Перевірка швидкості завантаження сайту за допомогою Google PageSpeed Insight
Зручність полягає в інтеграції цього сервісу в Хорошоп.
Розробники мобільної версії Хорошопа добряче попрацювали над мобільною версією. І ось що вийшло:
За допомогою технології «Дінамічний показ» можна визначити тип пристрою користувача та показувати йому відповідний урл та відповідний html-код.
Рис. 11 – Тякі великі всеукраїнські мережі на PROSTOR та Жжук мають свої інтернет-магазини на Хорошопі
Незважаючи на кількість товарів на цих сайтах, швидкість завантаження сторінок не знижується.
Найголовнішою перевагою Хорошопа є клієнтоорієнтованість.
Розробники платформи оперативно реагують на рекомендації різних спеціалістів та впроваджують їх на платформі. Крім цього, вони намагаються автоматизувати все, що тільки можливо, а також реагують на всі оновлення пошукових систем.
Технічно платформа повністю готова до просування.
З іншого боку, SEO має на увазі унікальність всіх даних, завдяки яким і зростають позиції доменів у пошуковій видачі.
SEO-спеціалісти ITForce працюють із платформою Хорошоп не перший рік і готові провести пошукову оптимізацію вашого сайту на Хорошоп. Звертайтесь!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.