замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
128
2

Хорошоп – це майданчик для створення інтернет-магазинів. Популярність сервісу зростає з кожним днем, адже підприємців підкуповує недорога ціна, простий у використанні інтерфейс, а також можливості, які надає платформа.

Головна зручність полягає в тому, що вам не потрібно шукати підрядників для створення сайту та спеціалістів для подальшого його обслуговування.

Крім всіх можливостей, платформа інтегрована з найбільш популярними та дійсно необхідними для інтернет-магазину сервісами: платіжними системами, бухгалтерським обліком 1С, службами доставки та іншими.

Хорошоп займається створенням інтернет-магазинів та їх обслуговуванням надалі. Просування інтернет-магазину Хорошоп довіряє своїм партнерам, заявляючи, що багато можливостей запроваджено на платформу за замовчуванням.

Просування на Хорошоп

Рис. 1 - Ви можете вибрати тип просування, ознайомитися з цінами та послугами компаній-партнерів

Розберімося, які можливості пошукової оптимізації пропонує Хорошоп та чи потрібний вам SEO-спеціаліст на просування інтернет-магазину на Хорошоп.


1. SEO-можливості платформи

Платформа Хорошоп розроблялася відповідно до рекомендацій SEO-спеціалістів, тому дуже багато функцій, які виконують seo-шники, автоматизовані — тобто впроваджені за замовчуванням.

Що впроваджено на платформі при покупці будь-якого тарифу?

  1. Людинозрозумілі адреси сторінок.
  2. Семантичний HTML-код.
  3. Управління індексацією сторінок.
  4. Контроль за індексацією фільтрів.
  5. Оптимізація сторінок фільтрів.
  6. Шаблони для h1, title, keywords та description.
  7. Генерація sitemap.xml.
  8. Теги microdata, які покращують відображення сайту у видачі.
  9. Можливість розміщувати seo-тексти в каталозі без дублювання на дод. сторінках.
  10. Індексація зображень.
  11. Мобільна версія сайту.

Техаудит при просуванні на Хорошоп

Рис. 2 – Хорошоп заявляє, що заощадить вашій компанії 1000 $ на техаудиті

Крім того, у Хорошопа є Портал підтримки й окремий розділ SEO, який надає інструкції для SEO-спеціалістів. Тепер пройдемося за основними можливостями пошукової оптимізації horoshop.ua.


2. Керування URL-адресами сторінок

У пошуковій оптимізації є таке поняття як людинозрозумілі урли. Це означає, що замість набору знаків, літер та цифр будуть використані слова, що відображають суть.

Наприклад, замість: d/1rzJSvG5fKDRWXvD7z_UmDbMMDY575fraPlQ1fNDd8VQ/ буде /itforce.ua/cases/seo/

На платформі Хорошоп реалізована можливість формувати людинозрозумілі урли. Ви можете використовувати ключові слова, які будуть видно пошуковими системами, що автоматично впливатиме на позиції сторінки у видачі.

УРЛи сторінок товарів

Рис. 3 – Приклади всіх можливих форматів урлів

Ви можете налаштовувати шаблони урлів для:

  • сторінок категорії каталогу;
  • сторінки бренду;
  • сторінок товарів;
  • сторінок новин.

Зміною урлів займається служба підтримки Хорошопа, але жодних обмежень щодо кількості немає. Ще з приємного: система зберігає дані про старі урли й автоматично редиректить користувачів на нові. Ви не втратите трафік або позиції при зміні адреси.
Детальніше про управління індексацією читайте тут.

Функціонал формування ЛЗУ-адрес у Хорошопі реалізований добре – у ньому спочатку закладено всі необхідні правила для url-адрес. Проблеми, з якими зазвичай стикаються SEO-шники на інших платформах, це ЛПУ для фільтрів під низькочастотні запити. У Хорошопі цей функціонал вже є, тож нічого додатково встановлювати не потрібно.

Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department ITForce.


3. Управління індексацією сторінок інтернет-магазину

Проблема кожного інтернет-магазину — це наявність безлічі сторінок зі схожим контентом. Шляхом комбінації фільтрів їх можуть бути мільйони. Кожна така сторінка має вагу, але якщо проіндексуються всі дублі чи схожі сторінки — то вага кожної буде настільки низькою, що позиції сайту у видачі знизяться.

Розробники платформи впровадили рекомендації SEO-спеціалістів із управління індексацією сайту. На Хорошопі можна вибрати, які сторінки індексувати, а які ні, завдяки чому дублі сторінок не потрапляють у пошукову індексацію.

Для боротьби з дублями сторінок та контролем індексації використовують:

  1. Заборона індексації за допомогою тега robots.
  2. Заборона індексації у файлі robots.txt.
  3. Вказівка канонічних сторінок (rel canonical).

Параметри індексування

Рис. 4 – Можливість вибрати необхідні параметри для індексації

Справді, зручно, що мовні версії та категорії в інтернет-магазині відкриті для індексації, у будь-який час їх можна закрити. Фільтри, навпаки, закриті для індексації. Ви маєте можливість відкрити фільтри, які підійдуть для просування інтернет-магазину за низькочастотними запитами. Крім цього закрито безліч комбінацій фільтрів, через які індекс захаращується дублями.

Як створити фільтр

Рис. 5 – Як створити індексований фільтр

Якщо говорити про сторінки пагінації, які обов’язково мають бути проіндексовані, то у вас є можливість:

  • припинити індексацію сторінки;
  • відкрити всі сторінки пагінації індексу та вказати канонічну;
  • індексувати всі сторінки згідно з рекомендаціями Google.

Для сторінок пагінацій ми найчастіше використовуємо варіант, у якому дозволяємо індексувати сторінки пагінації, але унікалізуємо метадані, вказуючи номер сторінки. Однак трапляються випадки, коли доводиться застосовувати інші способи налаштування пагінації — все залежить від проекту: у якому він стані та на який регіон просувається.

Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department in ITForce.


4. Управління метатегами

Для всіх SEO-тегів title, h1, description, keywords на платформі передбачено дві можливості:

  1. Вручну заповнювати кожен тег, використовуючи унікальні значення та ключові слова.
  2. Скористатися шаблонами. Інструкция із застосування шаблонів.

Ви можете використати універсальний seo-текст у всіх категоріях товарів. Для цього його потрібно розмістити в коді.

Заповнення метатегів

Рис. 6 – Ручне заповнення метатегів

SEO шаблони як створити

Рис. 7 – Використання SEO-шаблонів

Якщо уявити, що у вашому магазині навіть 1000 товарів, то шаблони просто полегшать життя та заощадять час.


5. Управління тегом microdata

Google регулярно оновлює алгоритм роботи з тегами, наприклад, додає нові властивості, вводить обов’язкове заповнення полів, які раніше були необов’язковими, забороняє використовувати теги у певних випадках. Хорошоп стежить за всіма оновленнями та миттєво впроваджує зміни на своїй платформі.

У Хорошопі впроваджено всі теги microdata, які підходять для різних типів сторінок сайту. Мітки microdata допомагають пошуковим роботам аналізувати та розпізнавати інформацію сторінки.

За замовчанням у Хорошопі налаштовані базові типи розміток, такі як: schema.org/Organisation, schema.org/BreadcrumbList, schema.org/Product й schema.org/WebSite. А також розмітка Open Graph.

Ксенія Пашкульська, Head of SEO Department ITForce.


6. Створення sitemap.xml

Sitemap на Хорошопі оновлюється автоматично з інтервалом щогодини. У разі потреби його можна згенерувати вручну.
Чому це важливо? Sitemap.xml зберігає всі посилання вашого сайту і допомагає в їхній індексації. А це:

  • незакриті для індексації сторінки;
  • альтернативні мовні версії, які відкриті для індексації;
  • картинки товарів та новин, підписи зображень.

Файл sitemap.xml

Рис. 8 – Приклад файлу sitemap.xml

До речі, на веб-сайті можна зробити HTML карту веб-сайту. Вона буде свого роду путівником по всіх розділах та категоріях.

Структура сайту

Рис. 9 – Як створити HTML карту сайту

Також ви можете додати Sitemap в Google Search Console.


7. Google PageSpeed Insight

Google PageSpeed Insight— це сервіс, який визначає продуктивність сайту.

Платформа вже впровадила цей інструмент для відстеження швидкості завантаження вашого сайту з робочого столу та для мобільних пристроїв.

Дуже важливо регулярно моніторити швидкість завантаження вашого ресурсу. Нормальним показником вважається до 0.8 секунди отримання відповіді сервера. Якщо ваш сайт завантажується довше, можна спробувати внести додаткові налаштування веб-сервера, або перенести сайт на потужніший сервер.

Швидкість завантаження сайту

Рис. 10 – Перевірка швидкості завантаження сайту за допомогою Google PageSpeed Insight

Зручність полягає в інтеграції цього сервісу в Хорошоп.


8. Мобільна версія

Розробники мобільної версії Хорошопа добряче попрацювали над мобільною версією. І ось що вийшло:

  1. Мобільна версія інтернет-магазину Хорошоп легше і швидше за рахунок власного інтерфейсу та коду.
  2. Мобільна версія сайту на Хорошоп та десктопна мають однакові адреси, через що не виникають дублі.

За допомогою технології «Дінамічний показ» можна визначити тип пристрою користувача та показувати йому відповідний урл та відповідний html-код.

Версіі інтернет-магазинів на Хорошоп

Рис. 11 – Тякі великі всеукраїнські мережі на PROSTOR та Жжук мають свої інтернет-магазини на Хорошопі

Незважаючи на кількість товарів на цих сайтах, швидкість завантаження сторінок не знижується.


Висновки

Найголовнішою перевагою Хорошопа є клієнтоорієнтованість.
Розробники платформи оперативно реагують на рекомендації різних спеціалістів та впроваджують їх на платформі. Крім цього, вони намагаються автоматизувати все, що тільки можливо, а також реагують на всі оновлення пошукових систем.
Технічно платформа повністю готова до просування.

З іншого боку, SEO має на увазі унікальність всіх даних, завдяки яким і зростають позиції доменів у пошуковій видачі.

SEO-спеціалісти ITForce працюють із платформою Хорошоп не перший рік і готові провести пошукову оптимізацію вашого сайту на Хорошоп. Звертайтесь!



Google Search Console 2022

Як створити сайт: битва готових шаблонів та розробки онлайн-проекта з нуля

Як аналізувати конкурентів в органіці? Детальний огляд

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.