
Катерина Дьоміна
редактор ITForce
Ми розвиваємо блог ITForce та приймаємо в роботу матеріали з кожного сегменту digital. Якщо ви маєте що розповісти про свій досвід в інтернет-маркетинзі, надсилайте заявки на пошту та очікуйте відповіді.
Ми з вами зацікавлені випустити корисну та чітко орієнтовану на свою ЦА публікацію. Не лякайтеся правок редактора, будьте готові допрацювати статтю.
Зустрінемось у блозі!
Тепер ви маєте можливість написати свою статтю в блог агентства ITForce.
Якщо ви бажаєте поділитися цікавою та корисною інформацією чи розповісти читачам щодо новинок в діджитал – напишіть нам гостьову статтю. Мы розмістимо ваш матеріал у блозі з активним посиланням на ваш профіль.
Наш сайт:
- 18 000+ унікальных відвідувачів щомісячно з різних каналів;
- 30 000+ переглядів публікацій на місяць;
- 1 200 активних підписників, що читають нашу розсилку + соцмережі (Telegram-канал, LinkedIn, Instagram, Facebook).
Наші читачі:
- Новачки в інтернет-маркетинзі.
Спеціалісти, котрі тільки починають розбиратися зі сферою та ті, котрі поки що нічого не знають про діджитал, але мають стійке бажання працювати з предметом. Поняття “конверсія, беклінки, RFM-сегментування” їм ні про що не говорять – для цих відвідувачів ми створили Словник термінів та пишемо зрозумілі докладні інструкції з 0.
- Експерти (співробітники digital-агенцій, фрілансери).
Сегмент користувачів, добре обізнаний в інтернет-маркетинзі. Вони потребують зовсім вузьких тем, лайфхаків та особистих напрацьовок спеціалістів, а також новин та оновлень алгоритмів систем, з якими вони взаємодіють.
- Власники бізнесу сфер e-Commerce, SaaS, сегменту B2B, що мають бажання розбиратися у цифровому маркетинзі.
Группа відвідувачів від тих, хто самостійно налаштовує рекламу, email-розсилки, працює над пошуковим просуванням та бажає розбиратися в SMM без найму спеціаліста, – тоді вони попадають до першої групи читачів. До підприємців, що працюють з нами на довгостроковій основі та вникають у всі тонкощі роботи з їх сайтом. Їм важливі кейси та професійний досвід підрядника.
Краще за все про digital-маркетинг розповість той, хто кожен день знаходиться всередині процесу та живе ним – спеціаліст. Якщо ви маєте, що розповісти та чим поділитись з читачами, надсилайте матеріали на нашу пошту editor@itforce.ua.
Гостьові статті ми публікуємо на безкоштовній основі
Ваші бенефіти:
- стаття, разміщена в блозі ITForce;
- опубліковану статтю ми пропіаримо в соцмережах (Instagram, Facebook, Telegram-канал);
- зробимо розсилку за своєю базою підписників.
А можливо, таким способом ви через наш блог знайдете клієнтів.
Наша аудитория приходить в блог за найрізноманітнішим контентом: від статей how-to та покрокових посібників з просування сайтів до маркетингових досліджень. Для кожної групи ми створюємо свій матеріал.
Ми не обмежуємося тільки контент-маркетингом, SEO, PPC, Email, SMM, UI/UX дизайном. Блог ITForce відкрит й для навколоцільових тем у діджитал.
Наші читачі цінують особистий досвід автора, т. я. це перевірена інформація від реальної людини з вимірними результатами. Якщо у вас поки немає своїх прикладів, візьміть їх з досвіду колег та приведіть посилання на джерело.
Які матеріали нам цікаві:
- нове у SEO, PPC, Email, SMM, UI/UX-дизайні (приклад – стаття “Оновлення алгоритму Google (грудень 2020)”);
- веб-аналітика;
- прогнози й тренди на майбутнє;
- інструкції, чек-листи та керівництва по роботі з інтернет-маркетингом;
- просування на Заході/Сході (США, Китай, Японія й т. ін.), “SMM-просування для польского агентства з працевлаштування”;
- інструменти в діджитал;
- контент-маркетинг та копірайтинг;
- власний досвід праці я будь-яким сервісом (“Власний досвід: 7 інструментів підняття залученості в Instagram Stories”);
- робота в месенджерах та чат-ботах;
- кейси з вашими успіхами та невдачами з розбором причин факапів.
Продивіться публикації в нашому блозі, щоб приблизно уявляти, які саме матеріали мі розміщюємо.
Головний критерій – ваш особистий підтверджений досвід та користь для читача
Ми розглянемо будь-який матеріал, важливо, щоб він був конкретним та корисним для нашої аудиторії. Щоб розкривав заявлену тему та його можна було застосувати в роботі.
Наприклад:
НІ – “Що таке контекстна реклама” (такий матеріал ми вже маємо).
ТАК – “Як я самостійно впровадив контекст в бізнес та що з цього вийшло”.
НІ – “Все про SMM” (це занадто велика тема, а SMM змінюється кожен день).
ТАК – “Гід в Instagram. Як правильно використовувати”.
Вимоги до статей
Стаття оформлена в Google Docs з правом редагування для editor.itforce@gmail.com.
Зміст
- Унікальність. Не рерайт, ми перевіряємо текст в різних сервісах, плагіат не пройде.
- Логічний зміст з розкриттям пунктів.
- Приклади – скріни або ілюстрації.
- Пруфи – якщо ви посилаєтеся на статистичні дані, дослідження, слова лідерів думок, приведіть джерело інформації.
- Простота, зрозумілість, конкретика та ємність.
Наприклад:
НІ – “Нами була проведена наступна робота”;
ТАК – “Ми зробили”.
НІ – “В умовах невідомості й відсутності стабільного майбутнього”;
ТАК – “Сьогодні під час пандемії коронавирусу…”.
Геть важкі конструкції. Читач повинен розуміти, про що йдеться та як застосувати вашу інформацію в поточній роботі.
Технічна частина
- Об’єм – від 7000 символів б/п (средня довжина наших статей – приблизно 9000 знаків);
- Банер – 2 банери для статті оформлює наш дизайнер. Надсилайте побажання щодо картинки або готові референси, ми їх врахуємо.
- Час публікації – з моменту затвердження статті до публікації в блозі може пройти до 2-х тижнів, т. я. всі матеріали виходять в порядку черги та згідно контент-плану ITForce. Також додайте сюди час на виправлення правок від редактора.
Структура
- Чіткий заголовок.
- Вступ або лід – коротко, про що піде мова в публікації та які проблеми читача закриває матеріал.
- 2 й більше підзаголовків Н2, якщо необхідно за змістом – кілька Н3.
- Абзаци, марковані списки, таблиці – бажано.
- Ілюстрації та скріншоти, що доповнюють та підтверджують ваші слова.
- Висновок.
Про автора
- Ім’я та прізвище – вірне написання українською мовою.
- Фото – постарайтеся знайти портретну фотографію (в крайньому випадку підійде й селфі на нейтральному тлі (НЕ туалетолук), також в кадрі не повинно бути відображення телефону).
- Посада (експертність).
- Посилання на ваш сайт чи будь-яку соцмережу.
Куди надсилати готову статтю?
На пошту редактору сайта editor@itforce.ua (Катерина Дьоміна).
Формат – документ Google Docs.
Також коротко напишіть, чому ви обрали саме цю тему й свою експертизу в ніші.
Щоб зробити нашу взаємодію продуктивною та прискорити час обробки заявки, одразу обговорюйте тему, структуру, обсяг статті, ілюстрації, час публікації і ін. важливі вам питання.
Які зараз теми вільні для написання, ви можете подивитися в таблиці.
Або ж запропонуйте свою тему, заповнивши гугл-форму. Ми розглянемо її та надішлемо фідбек.
Будьте готові допрацювати текст та структуру статті за проханням редактора.
Ми разом попрацюємо над поліпшенням статті, й результат влаштує і мене, і вас.
Якщо вам щось незрозуміло, задавайте питання, пишіть на пошту, всі проблеми вирішимо разом.
Чекаємо ваших пропозицій щодо співпраці!
*Редактор залишає за собою право вносити фінальні правки в матеріал згідно редполітиці блогу ITForce.