замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1725
2

Пошукова оптимізація не працює без внутрішньої оптимізації.

On-Page SEO або оптимізація на сторінці потрібна для зручності користувачів та покращення ранжування сайту в пошуку.

Крім неї для успішного ранжування контенту у 2022 також необхідно оптимізувати:

  • досвід користувачів;
  • показник відмов та довжину кліка (Dwell time);
  • пошуковий інтент;
  • швидкість завантаження сторінки;
  • CTR.

У статті розглянемо основи On-Page SEO (внутрішня оптимізація на сторінці) та методи його оптимізації.


Що таке On-Page SEO?

On-Page SEO – оптимізація контенту сайту для пошукових систем для покращення ранжування сайту в пошуку, отримання більш високого рейтингу та більшої кількості органічного трафіку.

On-Page SEO – протилежність зовнішнього SEO. Це більше, ніж заповнити HTML-код сторінки ключовими словами.

З чого складається On-Page SEO:

  1. зміст сторінки;
  2. заголовок;
  3. метатеги (description, ключові слова, robots);
  4. зображення (альтернативний текст, ім’я файлу, розмір зображення);
  5. посилання (внутрішні та зовнішні);
  6. ієрархія заголовків;
  7. URL-адреса.

Чому важливо On-Page SEO?

Добре оптимізована сторінка допомагає Google зрозуміти, про що контент, його контекст, значення та актуальність сторінки. Що допомагає систематизувати та ранжувати вашу сторінку у пошуку. І в свою чергу, приносить більше цільового трафіку на сайт. Тобто ви допомагаєте Google краще виконувати свою роботу.

Крім того, деякі елементи на сторінці – прямі фактори ранжування. Наприклад, Google використовує такі сигнали, як ключові слова в заголовку, ключові слова в тексті, пов’язані ключові слова в тексті та ключові слова в заголовках та підзаголовках для ранжування веб-сайтів.

On-Page, Off-Page та технічне SEO

У чому різниця між внутрішньою оптимізацією, технічним SEO та зовнішнім SEO?

Технічне SEO відноситься до внутрішніх аспектів сайту, які сприяють ранжуванню, таким як сканування, швидкість сайту та структура сайту.

On-page використовує індивідуальний підхід для оптимізації вмісту окремої сторінки. Технічне SEO та On-page відноситься безпосередньо до внутрішньої оптимізації сайту. І обидва мають певний технічний збіг (наприклад, на сторінці оптимізуються певні атрибути HTML). Але це дві різні роботи.

Зовнішня оптимізація відноситься до будь-яких дій, які допомагають покращити рейтинг, але відбуваються за межами сайту. Наприклад, створення посилань, огляди чи згадки бренду.

До загальних елементів технічного SEO відносяться:

  • швидкість завантаження сторінки;
  • редиректи;
  • XML-карта сайту;
  • структура сайту;
  • сканування/індексування;
  • зручність для мобільних;
  • hreflang (для міжнародних сайтів);
  • SSL-сертифікат та ін.

Зовнішнє SEO (дії поза сторінкою) містить:

  • лінкбілдінг;
  • дистрибуція контенту;
  • згадки бренду;
  • відгуки клієнтів;
  • гостьові публікації;
  • інфлюєнсер-маркетинг.

Розглянемо 9 кроків щодо покращення On-Page SEO.


1. Оптимізація контенту сторінок

Релевантний високоякісний контент — основна умова просування.
Google хоче показувати своїм користувачам контент, який дає їм все, що вони хочуть на одній сторінці. Якщо текст на сторінці охоплює всю тему, у нього більше шансів на ранжування.

Якісно наповнена сторінка починається з контенту, який:

  • задовольняє наміри користувачів;
  • повністю охоплює тему;
  • фокусується на основній темі (захоплює не так багато суміжних тем).

Унікальний контент

Унікальний – не в сенсі 100% унікальний, а ще новий. Та інформація, яку раніше ви ще не давали користувачеві, нові дані.

Наприклад:

Цінний контент

Унікальний контент — добре, але лише унікальності недостатньо.
Щоб ваш контент виділявся і був помічений серед інших мільйонів сторінок, він має бути справді цінним.

Як зробити контент цінним:

Експертність контента On-Page SEO

Рис. 1 – Експертність та корисна практика

При оптимізації контенту враховуйте 3 основні складові:

  1. релевантність ключових слів;
  2. інтент користувача;
  3. глибину контенту.

Релевантність ключового слова

Чи зосереджений контент на цільовому ключовому слові?

Google хоче знати, яка сторінка в Інтернеті є найбільш релевантною пошуковому запиту. Чим більш сфокусована сторінка, тим вона більш релевантна.
Google надає більшої ваги термінам, які з’являються на вашій сторінці на самому початку. Використовуйте своє основне ключове слово один раз у перших 100-150 словах статті. Використання основного цільового ключового слова в першому абзаці дозволяє від початку чітко позначити мету і тему як для ваших читачів, так і для пошукових систем.

Алгоритм пошукової системи шукає ключові слова і терміни, які дають уявлення про ваш контент і тип інформації, що міститься в ньому. Обов’язково увімкніть семантичні та пов’язані ключові слова, щоб спиратися на основну тему без спаму ключових слів.

Переконайтеся, що кожна сторінка орієнтована на певне ключове слово та одну тематику. Ви, як і раніше, ранжуватиметеся за варіаціями ключового слова (тобто ключовими словами з довгим хвостом) і пов’язаних ключових слів (тобто семантичних ключових слів). А ось спроба охопити дуже багато і дуже широко на одній сторінці, швидше за все, нашкодить.

Перевірте, чи не поглинаєте ви інші ключові слова.

Наприклад, якщо у вас занадто багато однакових ключових слів на великій кількості сторінок (канібалізація ключових слів), Google буде складно визначити, яка сторінка найбільш релевантна для того чи іншого ключового слова. Зрештою, Google може розділити рейтинг або зменшити рейтинг для всіх.

Інтент користувача

Чи задовольняє ваша сторінка намір — те, що шукає користувач?

Завдяки машинному навчанню, обробці природної мови та штучному інтелекту Google тепер може розуміти значення (намір) кожного запиту. Це означає, що ранжування у пошуку починається зі створення контенту, який задовольняє наміри користувача.

Чого хоче досягти користувач?

Інформація: бажання дізнатися щось нове. Наприклад, Посадкові сторінки.
Комерція: шукає можливість зробити покупку. Наприклад, Screaming Frog SEO Spider чи Netpeak Spider.
Навігація: пошук певної сторінки на сайті. Наприклад, Ціни на Screaming Frog SEO Spider.
Транзакція: прагне зробити покупку або прийняти дію прямо зараз. Наприклад, Netpeak Spider безкоштовний тестовий період.

Який тип контенту очікує знайти користувач? Перелік? Тематичне дослідження? Статистика чи дані? Відгуки? Відео? Довгий контент? Курс?
Вивчіть результати першої сторінки, щоб дізнатися, який тип контенту займає перше місце за цим запитом.

Який контекст пошуку? Сезонний? Чутливий до часу? Оновлений/актуальний? Вічнозелений? Новачок або просунутий?
Задовольняйте всім цим вимогам під час оптимізації контенту.

Глибина утримання (довжина)

Чи достатньо докладно ви досліджуєте тему? Не існує жорсткого та швидкого правила для довжини сторінки.
Хоча результати пошуку на першій сторінці містять у середньому від 2 000 до 2 500 слів.

Середня довжина контенту On-Page SEO

Рис. 2 – Середня довжина тексту першій сторінці видачі (sweor.com)

Крім того, більш довгий текст на сторінці, як правило, отримує більше зворотних посилань.

On-Page SEO зовнішні посилання й текст

Рис. 3 – Залежність кількості посилань від довжини тексту (sweor.com)

Більш довгі тексти стають більш популярними. Довжина тексту — не фактор ранжирування, але залучення більшої кількості уваги до контенту може призвести до збільшення кількості зворотних посилань та згадок – а обидва ці фактори безпосередньо впливають на ранжування.

Більш довгі тексти домінують у результатах пошуку, зворотних посиланнях та репостах у соцмережах. Чому?

Довгі тексти за своєю суттю є більш інформативними. Статті стали довшими не заради обсягу, сайти стали краще визначати інтент користувачів та надавати більш якісні та докладні відповіді, які вимагають більшої кількості слів.

Оптимізуючи свій контент, думайте про глибину, а не про довжину: чи докладно ви вивчили тему, щоб зайняти перший рядок рейтингу? Ви глибше, ніж решта? Чи відповіли ви на всі запитання? Висвітлюйте заявлену тему.


2. Як оптимізувати тег Title

Тег title сторінки — це елемент HTML, який визначає заголовок сторінки.

<title>Заголовок сторінки</title>

Крім відображення у вкладках браузера та посиланнях, якими можна поділитися в соціальних мережах або додатках для обміну повідомленнями, теги title з’являються в основному в сніпетах SERP (сторінки результатів пошукових систем).

Title для On-Page SEO

Рис. 4 – Title у видачі

Тег заголовка дає пошуковим системам загальний огляд того, про що ваша сторінка. І чим ближче ключове слово до початку тега title, тим більшу вагу має для пошукових систем.

Принципи використання тегів Title для оптимізації сторінки:

  • Помістіть головне ключове слово в тег заголовка: Google використовує теги заголовків як фактор ранжування. Завжди розміщуйте своє головне ключове слово у тезі Title.
  • Розмістіть ключові слова ближче до початку, це буде плюсом для Google.
  • Не набивайте теги заголовків ключовими словами: оптимізуйте теги заголовків для людей. Теги мають бути читабельними.
  • Брендуйте їх, якщо хочете: додайте назву свого бренду до тегів заголовків, якщо у вас є місце. У міру зростання впізнаваності бренду зростатиме і рейтинг (CTR).
  • Будьте лаконічні: все, що перевищує 70 символів, буде усічене (обріжеться) в результатах пошуку.
  • Зберігайте унікальність: Декілька сторінок ніколи не повинні мати однакові або схожі теги заголовків.

Використання таких модифікаторів, як кращий, керівництво, чек-лист, швидко та огляд, може допомогти вам ранжуватися за версіями з довгим хвостом вашого цільового ключового слова.


3. Оптимізуйте метатеги

Метатеги — це елементи HTML, які містяться в <head> кожної сторінки. Вони допомагають пошуковим системам зрозуміти сторінку.

Існує 2 метатеги, які необхідно перевіряти при оптимізації сторінки: Description та robots. Раніше в облік брали й keywords, але Google їх давно не враховує.
Чому? SEO-фахівці маніпулювали тегами ключових слів, щоб ранжувати сторінки за популярнішими ключовими словами, що не мають жодного відношення до їхньої сторінки. І Google це помітив.

Сьогодні не варто витрачати час на заповнення тега keywords.

Description

Description – коротке релевантне резюме сторінки, що з’являються у результатах SERP відразу під тегом title. Розглядайте метаописи як міні-рекламу для вашої сторінки: хоча вони безпосередньо не впливають на рейтинг, вони можуть спонукати читачів перейти на вашу сторінку, а не на чиюсь іншу.

Правильне метаопис допомагає вашій сторінці виділитися, що може підвищити органічний CTR.

Незважаючи на те, що Google переписує метаописи більш ніж у 70% випадків, важливо писати їх для кожної сторінки. Google переписує метаописи з багатьох причин, у тому числі оновлює їх відповідно до пошуку. Виходячи з чого деякі Description переписуються, а деякі — ні, Google не пояснює.

Дексріпшен не завжди виводиться точно так, як його вказати. Якщо якийсь контент тексту Гуглу здасться більш релевантним запиту, то він виведений саме цей шматок тексту. У Description немає можливості охопити всі можливі запити.

При пошуку у видачі Google виділяє жирним шрифтом терміни, які відповідають запиту користувача, що також може трохи підвищити CTR.

Ключові слова в Description On-Page SEO

Рис. 5 – Терміни, що відповідають запиту користувача, підсвічуються жирним

  • Пишіть для ясності: Описи повинні бути описовими та читабельними.
  • Увімкніть факти: Google пропонує об’єднати всі дані фактами, наприклад, ім’я автора, дату, ціну, інформацію про виробника тощо. І вони необов’язково мають бути у форматі пропозиції.
  • Зробіть їх привабливими: додайте вигоду. Що вони можуть очікувати по той бік кліка, що принесе їм користь? Яка ціна відмови від кліку?
  • Будьте лаконічні: Як і у випадку з тегами заголовків, Google також усікає метаопис після приблизно 920 пікселів або 290 символів. Однак ваш опис може бути довгим, залежно від запиту/тематики.

robots

Тег meta robots вказує пошуковій системи, що робити з вашою сторінкою. У цьому випадку він вказує їм, чи слід переглядати та індексувати сторінку.

Існує кілька тегів meta robots, які можна використовувати. Але найважливішими є теги follow чи nofollow й index чи noindex.

On-Page SEO

Рис. 6 – Використання тегів noopener та nofollow

index – вказівка пошуковим системам індексувати сторінку в результатах пошуку. Параметр заданий у налаштуваннях сторінки за замовчуванням.

noindex – вказує пошуковим системам не індексувати сторінку у результатах пошуку. Це не параметр сторінки за замовчанням (вам потрібно змінити його на “noindex”).

follow – дескриптор вказує пошуковим системам слідувати за посиланнями на сторінці й передавати масу посилань іншим сторінкам, на які вона посилається, навіть якщо сторінка не проіндексована. Наприклад, ви не хочете, щоб сторінка індексувалася (“noindex”), але хочете, щоб Google передавав вагу посилань з цієї сторінки на інші сторінки, на які вона посилається.

nofollow – вказує пошуковій машині ігнорувати посилання на сторінці та не передавати їм вагу.

Рекомендації для robots:

  • Для індексації та переходів за посиланнями за замовчанням використовується тег robots index, follow. У випадках, коли ви не бажаєте, щоб сторінки індексувалися, але бажаєте передати посилальну вагу, наприклад, для сторінки вебінару, змініть тег robots на noindex, follow.
  • Метатег robots — елемент HTML для конкретної сторінки, а не для всього сайту.

4. Оптимізуйте ієрархію тегів за допомогою заголовків

Заголовки Н1-Н6 використовуються для визначення чіткої ієрархії між розділами на сторінці, оскільки теги h1 більше ніж теги h2 й більше ніж теги h6. Вони дають зрозуміти, що контент має ієрархію — інакше кажучи, вони роблять схему контенту зрозумілою для алгоритму, щоб він зрозумів, як організований текст на сторінці.

Заголовок та підзаголовки також містять ключові підказки про матеріал, включений в абзаци, що йдуть за заголовком. А це спрощує для пошукової системи реєстрацію важливої інформації про ваш матеріал.

Створення чіткої структури тегів H1 і H2, яка сподобається пошуковим системам – базова практика SEO, яку слід застосовувати під час створення контенту. І перегляньте старий контент, якщо в ньому немає тегів заголовків, орієнтованих на ключові слова.

Google заявляє, що використання тега H1 допомагає Google зрозуміти структуру сторінки. Увімкніть цільове ключове слово хоча б d один підзаголовок. І оберніть цей підзаголовок тегом H2.

Наприклад, якщо ви подивитеся на HTML-код цієї сторінки, заголовки та підзаголовки перших розділів будуть виглядати наступним чином:

Meta On Page SEO

Рис. 7 – Відображення заголовків

Вірність відображення заголовків можна переглянути через надбудову Google SEO META in 1 CLICK.

Як видно з прикладу, теги заголовків визначають основні заголовки, їх підрозділи та підрозділи їх підрозділів, якщо такі є.

Google також надає пріоритет контенту, орієнтованому на взаємодію з користувачем. Контент, який виглядає як гігантська стіна тексту, читається важко, особливо для користувачів мобільних платформ.

І хоча Google каже, що це не прямий фактор ранжування, включення ключових слів у тег заголовка може допомогти Google краще зрозуміти релевантність сторінки. А це, зрештою, допоможе підвищити рейтинг. Суть у тому, що теги заголовків допомагають читачам краще переглядати вашу сторінку та розуміти важливість кожного розділу, у порівнянні з іншими. А що добре для користувача, добре й для Google.

При оптимізації ієрархії сторінок спочатку оптимізуйте їх для відвідувачів та зручності читання: використовуйте різні теги заголовків, щоб чітко (і візуально) показати відносини між розділами та їх важливість. Потім оптимізуйте заголовки для Google: увімкніть спільні ключові слова або пов’язані ключові слова, щоб допомогти Google краще зрозуміти релевантність вашої сторінки.


5. Як оптимізувати URL

URL-адрес — це веб-адреса. Наприклад, https://itforce.ua/uk/ — це URL-адреса.

Слаг — це частина URL-адреси, що йде за останньою косою межею ( / ).

Слаг в URL

Рис. 9 – Слаги в URL-адресі

roas-reklami-u-facebook/ – й є слаг.

Чи можна вважати URL-файли фактором ранжування? Незначним.

За словами Джона Мюллера з Google, “Вважаю, що це дуже незначний фактор ранжування. Тому я не наполягав би на цьому. І я не сказав би, що варто витрачати зусилля на реструктуризацію сайту тільки для того, щоб отримати ключові слова в URL”.

У будь-якому випадку добре оптимізований slug створює кращий досвід користувача для відвідувачів сайту. Вони повинні знати, де і про що сторінка, просто прочитавши УРЛ. А що добре для відвідувачів, то добре і для Google.

  • Робіть злагоди короткими: якщо він містить більше п’яти слів, то, швидше за все, буде усічено в результатах пошуку.
  • Увімкніть цільові ключові слова: помістіть цільове ключове слово в склад.
  • Зробіть їх зручними для користувача: дайте своїм складам унікальні описові імена. /schscho-take-seo зручніший для користувача, ніж /p=212.
  • Видаляйте стоп-слова, коли це можливо. Стоп-слова — це перехідні/заповнюючі слова в реченні, такі як або, то або і. Фільтри Google блокують слова. Тож і ви можете. Якщо тільки видалення стоп-слова не ускладнить розуміння. Наприклад, замість kak-povysit-rejting-sajta-s-pomoshhju-vhodjashhih-ssylok-30-rabotajushhih-strategij виберіть kak-povysit-rejting-sajta.
  • Використовуйте тире (-) між словами: Не використовуйте прогалини. Пробіли автоматично перетворюються на %20. Наприклад, schscho take seo виглядатиме як schscho%20take%20seo після публікації.

6. Оптимізуйте внутрішні та зовнішні посилання

Внутрішні посилання — це гіперпосилання, що вказують на сторінки вашого сайту. Наприклад, це внутрішнє посилання на нашу домашню сторінку.

Зовнішні посилання — це гіперпосилання, що вказують на інші веб-сайти (не на ваші). Наприклад, це зовнішнє посилання на google.com.

Обидва види посилань важливі для SEO.

Посилання з авторитетного та ефективного контенту на вашому сайті можуть допомогти підвищити ефективність інших сторінок. Використання внутрішніх (або вхідних) посилань також дозволяє роботі Google легше сканувати сайт.

Переконайтеся, що на кожну сторінку вашого сайту є посилання хоча б на одну (або кілька) різних сторінок. Інакше вона вважатиметься втраченою сторінкою.

Зовнішні посилання

Зовнішні посилання (або вихідні посилання) — це зворотні посилання для інших веб-сайтів, це голоси від вашого імені, які надають сайту, на який ви посилаєтеся, довіру.

Зовнішні посилання на пов’язані сторінки допомагають Google визначити тему сторінки. А також показують Google, що сторінка містить якісний контент.

Зовнішні посилання на авторитетні сайти

Внутрішні посилання

Внутрішні посилання:

  • надсилають відвідувачів піти глибше на ваш сайт;
  • збільшують час перебування на сайті;
  • збільшують кількість переглядів сторінок;
  • знижують показник відмов.

При цьому вони збільшують краулінговий бюджет сайту. Роботи Google не завжди сканують кожну сторінку сайту, оскільки вони обмежують ваш краулінговий бюджет. Це означає меншу можливість індексації кожної сторінки.

Внутрішні посилання полегшують пошук сторінок на сайті, які нелегко знайти за допомогою навігації чи статей у блозі. Внутрішні посилання допомагають поширювати SEO – припустимо, є сторінка, яка отримує зворотні посилання й вагу сторінки, що посилається, тоді частина цієї ваги сторінки передається сторінкам, на які вона посилається.

Наявність міцної внутрішньої структури посилань полегшує взаємодію користувачів із сайтом — можна перейти за внутрішнім посиланням і продовжити вивчення сайту, що знижує показник відмов та підвищує позитивні асоціації з брендом.

Завдяки внутрішнім посиланням Google бачить, як контент на сайті співвідноситься один з одним, а також глибину змісту на певні теми, що ще більше підвищує ваш авторитет.


7. Оптимізуйте зображення

Користувачі менш схильні до взаємодії з довгим полотном тексту. Тоді на допомогу приходять зображення. Оптимізація зображень така ж важлива, як метатеги та структура. Чим корисніше зображення, тим вища ймовірність того, що користувачі краще залучаться до контенту.

Оптимизація зображень:

  • підвищує швидкість роботи сторінки шляхом зменшення розміру файлу;
  • допомагає Google зрозуміти, про що сторінка;
  • підвищує рейтинг зображень у пошуку за рахунок файлів зображень та alt-тексту;
  • створює кращий досвід користувача для людей з ослабленим зором.

Alt та Title

Рис. 10 – Теги Alt та Title на зображенні

Рекомендації до зображень:

  • Дайте своїм файлам зображень описові імена. Уникайте таких імен, як «Знімок екрана 2022-05-27 в 15.46.49». Google використовує імена файлів для розуміння та ранжування зображень.
  • Стискайте зображення перед вбудовуванням. Швидкість завантаження сторінки — критичний фактор ранжування. Занадто великі файли зображень уповільнюють час завантаження. Зображення не повинні перевищувати 70-100 кб. Стискайте зображення безкоштовно за допомогою таких інструментів, як ILoveIMG чи Image Compressor.
  • Використовуйте зручні для Інтернету файли зображень: GIF, PNG, JPG, BMP, TIFF та власний формат WebP від Google.
  • Використовуйте атрибут alt – заміщує текст для опису зображень. Заміщаючий текст — це те, що з’являється замість зображення, коли воно не завантажується. Також alt використовується програмами читання з екрану вголос для людей з вадами зору.
  • Підписуйте свої зображення: згідно Google, пошуковик витягує інформацію з підпису до зображення, щоб допомогти визначити, про що воно. А це покращує досвід користувача.

8. Мікророзмітка: як використовувати

Розмітка Schema схожа на цифрову дорожню карту для ботів. Google.

Пошуковик використовує ботів, які допомагають сканувати, індексувати та відображати контент сайту. Щоб зрозуміти сайт, Google використовує технічну мову (або мікророзмітку), щоб зрозуміти, про що сайт і як пов’язані сторінки.

Цей словник кодування також відомий як структуровані дані. Мікророзмітка говорить роботам, про що і навіщо сайт:

  • Події;
  • Товари;
  • Люди;
  • Місцеві підприємства;
  • Організації;
  • Відгуки;
  • Рецепти;
  • Медична тематика тощо.
  • Мікророзмітка On-Page SEO
  • Мікророзмітка у On-Page SEO

Рис. 11 – Приклад впровадженої мікророзмітки на сайті

А у коді сторінки мікророзмітка виглядає так:

Мікророзмітка на сайті

Рис. 12 – Впроваджена мікророзмітка на сайті

З приклада бачимо, що на сторінці вказаний Тип сторінки та назва товару.

Після впровадження мікророзмітки проведіть аудит сайту, щоб виявити будь-які проблеми зі структурованими даними.


9. Швидкість завантаження сторінки

Google офіціально заявив, що швидкість завантаження сторінки — один із сигналів ранжування SEO.

Швидкість завантаження можна підвищити, перейшовши на швидший хостинг. Або скористатися нашими рекомендаціями щодо покращення швидкості завантаження. Також не забувайте про мобільну версію.

Щоб дізнатися швидкість завантаження сайту, скористайтесь безкоштовним інструментом Google PageSpeed Insights. Він покаже загальну оцінку продуктивності для мобільних пристроїв та для настільних комп’ютерів, а також дасть дієві пропозиції щодо покращення.

  • Швидкість завантаження PageSpeed ​​Insights
  • Швидкість завантаження у PageSpeed ​​Insights
  • Швидкість завантаження в PageSpeed ​​Insights

Рис. 13 – Аналіз швидкості завантаження сайту в PageSpeed Insights


Висновок

SEO не працює без внутрішньої оптимізації.

Чек-лист від ITForce перевірки On-Page SEO:

  • Переконайтеся, що сторінку сфокусовано на основному ключовому слові.
  • Задовільніть інтент відвідувача. Чого він хоче досягти? Який тип контенту шукає? Який контекст пошуку?
  • Увімкніть ключові слова у теги заголовків. Але не перестарайтеся.
  • Пишіть привабливі description.
  • Використовуйте теги заголовків, щоб зробити заголовки та підзаголовки зручнішими для читання та більш зрозумілимия Google.
  • Пишіть URL-слаги короткими та зрозумілими. Увімкніть туди ключове слово.
  • Переконайтеся, що сторінка доступна для виявлення Google (теги index/follow).
  • Давайте посилання на важливі сторінки вашого сайту. Розподіліть авторитет сторінок і зробіть свої внутрішні сторінки доступнішими для виявлення, сканування та індексації.
  • Розміщуйте зовнішні посилання на відповідних авторитетних сайтах.
  • Не нехтуйте зображеннями: робіть файли невеликими, title зрозумілим, alt-текст інформативним.
  • Структуруйте дані, коли це можливо.
Обчислювані показники GA4

Обчислювані показники в Google Analytics 4

Google Trends baner

Google Trends: інструкція з використання

Google Analytics 4 courses banner

Курси з Google Analytics 4

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.