
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Що таке метатеги, навіщо вони потрібні та як їх правильно складати? Давайте дізнаємось разом.
Метатеги - HTML-теги в контейнері, що передають пошуковикам дані про сторінки сайту.
Навіщо прописувати метатеги?
Upd. 11.10.2021, джерело - ppcseo.com.
Google оприлюднив 2 додаткових документа, які стануть в нагоді для складання title та description:
На що неодмінно слід звернути увагу:
Title:
Description:
Детальніше читайте в документах вище.
Тег Title – це назва сторінки.
Title відображається в заголовку вкладки браузеру та демонструє пошуковим системам і відвідувачам, про що йде мова на сторінці. Цей атрібут розмітки враховується ботами при ранжуванні сайту.
Title розташовується на початку коду сторінки.
Видимість Title в HTML-коді
У Пошуку він виглядає як посилання на сайт.
На сайтах Title ми бачимо, коли наводимо курсор на вкладку браузера. Саме за тим, як виглядає заголовок, користувачі й приймають рішення щодо переходу або ігноруванню ресурсу.
У браузері
У Пошуку
У соцмережах
Під час складання Title слід спиратися на результати Пошуку, метадані конкурентів, семантичне ядро та частоту запитів.
У разі, якщо ваш Title написаний невірно, Google здатен змінити заголовок.
В яких випадках це зазвичай відбувається:
Як тоді зміниться Title:
У прикладі з Пошуку Title чимось не сподобався Google (або ж цей тег був не прописаний), і пошуковик дозавантажив в заголовок зовсім не ту інформацію, що ми запитували.
Щоб такого не відбувалося, при написанні Title дотримуйтесь правил:
Правильно складений Title піднімить вас в Пошуку вище конкурентів і принесе більше трафіку на сайт.
Загальний шаблон:
[Головне ключове слово] – [Другорядне ключове слово] | [Назва бренду/сайту]
Приклад:
Або [Заклик до дії] – [Фраза] – [Стимул (обмеження)]
На зображенні хлопці навіть у Description прописали обмеження.
Для картки товару:
Тег Description – це зміст чи короткий опис сторінки.
При ранжуванні пошуковими системами враховується для визначення вмісту сторінки.
Чим повніше Description відповідає на інтент користувача, тим вище ймовірність того, що відвідувачі перейдуть на ваш сайт.
Правильно складений Description сприяє покращенню поведінкових факторів: зростає CTR, а це поліпшує показники сайту в цілому. В результаті для пошукових систем ви стаєте затребуваним ресурсом.
Видимість Description в HTML-коді
Якщо ви вирішили не витрачати час на створення Description, то в сніппеті отримаєте те, що на зображенні:
Тут ми бачимо ту саму ситуацію, що склалася вище з тегом Title – Google дозавантажив якийсь “лівий” контент до Description.
Правила заповнення Description:
Маска для написання Description:
Купити [Назва розділу] Перевага [Контакти] Інтернет-магазин [Назва магазину]
Для картки товару:
Перевірити відображення сніппету у видачі дозволяють сервіси:
Бажаєте бути більш привабливими для користувачів та розташовуватися вище у видачі?
Відстежуйте теги конкурентів, це корисно. Існують букмарклети, що дозволяють дивитися повну інформацію щодо метаданих сторінки.
Також не варто нехтувати мікророзміткою, особливо для карток товару. Доцільно додати туди рейтинг товару, кількість відгуків, ціну. Підвищують кількість переходів використання емодзі, спецсимволів, кодування UTF-8.
При складанні метатегів в першу чергу відштовхуйтесь від списку ключових слів.
Всі метатеги слід уникалізувати.
Довжина Title – 60-90 символів, Description – 70-170.
Сенс тегів повинен розкривати зміст сторінки.
Правильно складені метатеги піднімуть вас у видачі вище конкурентів і принесуть більше трафіку на сайт.
Є зауваження для статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.