
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Формат з'явився у соцмережі ще у 2017 році.
Він дуже полегшив життя блогерам та всім тим, хто в рекламі показує товар із кількох сторін. Щоб не викладати 100500 фотографій поспіль і дратувати всіх підвищеною активністю постінгу, стало можливим закинути всі 10 оглядів товарів у єдиний пост.
Розглянемо вимоги до формату та подивимося, які ідеї присутні у мережі. Поговоримо і про безшовні каруселі, і навіть спробуємо зробити їх самостійно.
Від звичайного поста з 1 фото карусель відрізняється тим, що під слайдерами фотографій знаходяться 3 точки. А у правому верхньому кутку ми бачимо нумерацію фото: 1/6, 2/6, тощо.
Рис. 1 – Навігація по каруселі під постом
Вимоги до формату:
Також пам’ятайте, що максимальна довжина тексту під постом – 2200 символів, а кількість хештегів – 30 (хештеги теж входять до 2200 символів).
Навіщо використати формат каруселі? Подивимося на статистичні дослідження.
Познайомимося зі статистикою формату посту. Socialinsider ділиться своїми даними:
Рис. 2 – Статистика Socialinsider про типи постів в Інстаграм
Висновки дослідження:
Головна перевага цього типу посту – висока залученість користувачів.
У січні компанія Hootsuite спільно з We Are Social випустила глобальний звіт про стан Digital у світі. У звіті наводяться орієнтири по залученості (показник ER) в контент Інстаграм для бізнес-акаунтів:
Рис. 3 – Статистика постів-каруселей в Інстаграм від Hootsuite та We Are Social
Карусель за показником залучення перевищує інші формати контенту в соцмережі майже у 2,5 рази.
Чому так відбувається?
Соцмережа зчитує будь-які взаємодії з контентом як активність. А т. я. карусель передбачає свайпи вправо/вліво, то кожен свайп зараховується як активна дія. Користувач затримується та гортає фото, отже, контент йому цікавий. А якщо в каруселі є й відео, користувач затримується на слайді довше.
Більше фото у пості -> більше взаємодій -> вище залученість
Користь каруселей в Інстаграм:
Рекомендації щодо створення каруселей:
І потім приступайте до створення каруселі. А який контент туди можна додати, розберемо нижче.
Формат застосовується у будь-якій сфері та будь-якому блозі в Інстаграм.
Рис. 4 – Товар у різних ракурсах
Одне з найуспішніших застосувань у постах: загальний вигляд, крупний план, деталі виробу. Також сюди можна додати коротку відеопрезентацію, щоб користувач побачив, як товар виглядає у русі.
Ролик буде актуальним не лише акаунтам, які продають одяг, ювелірні вироби, але й handmade-сфері, й акаунтам з продажу нерухомості тощо. Будь-яким профілям, де товар бажано показати з різних боків. Де користувач бажає розглянути картинку детальніше.
Підійде профілям, які мають робочий сайт.
Рис. 5 – Один товар = одна цільова сторінка
Кожна картка товару вестиме на свою посадкову на сайті, де товар можна додати до кошика та оформити замовлення. На фотокартці є кнопка “В магазин”.
Колір кнопки Інстаграм вибирає автоматично.
Раніше для рубрики До/Після використовували колаж і такі колажі сильно різали візуал профілю. Ось чому карусель дуже добре спрацює в рубриці До/Після.
Рис. 6 – Формат До та після
Один із варіантів використання формату.
Рис. 7 – Відгуки про курси німецької
Ви можете розмістити відгуки в окремому пості, а можете у закріплених хайлайтс (актуальному). В актуальному буде навіть зручніше – при відвідуванні сторінки профілю хайлайтс будуть відразу на виду, користувачеві не доведеться шукати відгуки серед постів.
Намалюйте для відгуків окрему обкладинку та розмістіть рубрику під шапкою профілю.
Або картка знань: 1не нове слово = одна картка та приклад з контекстом.
Рис. 8 – Рецепт із покроковою демонстрацією етапів приготування
У цей тип можна помістити покрокові рецепти страв, чек-листи по готовності до співбесіди, екзамену, список показників здоров’я, які щорічно має перевіряти людина.
Рис. 9 – Фотозвіт про відвідування картинної галереї
На кожну картку – своя картина, пісня (якщо це концерт), відгук чи огляд товару, добірка луків.
Рис. 10 – На кожному слайді – кавер тривалістю 1 хвилина на нову пісню Бі-2
Або підбірка-огляд асортименту магазину.
Рис. 11 – Добірка актуальних й застарілих моделей взуття
Рис. 12 – Історія у слайдах
Мабуть, сторітелінг – один із найпопулярніших способів використання каруселі.
Розповісти можна майже все, і якщо раніше весь текст, що не помістився у 2200 знаків, вішали у верхньому коментарі посту, то сьогодні блогери вважають за краще додавати його на картки. Читати пост-історію набагато зручніше, ніж гортати коментарі.
Сьогодні можна зустріти й формат “безшовна карусель” – коли гортаєте слайди, а вони ніби нескінченні й перетікають один в одний.
Безшовні каруселі:
Формат модний та трудомісткий. Якщо у штаті є дизайнер, він малює шаблон, а ви самостійно додаєте туди текст.
Спробуємо обійтися самотужки, зробимо фото без дизайнера.
Перше просте рішення – беремо слайдер базового фону та робимо на ньому замальовки. Легко це робиться у сторіс:
Рис. 13 – Створення картки для безшовної сторіс
Проходимо всі пункти стільки разів, скільки слайдів потрібно. А після обрізаємо картки під квадрат в редакторі на телефоні або при додаванні до посту-каруселі.
Друге просте рішення – знайти підходящу панораму в мережі або створити свою.
Звичайно, краще створити свою, щоб не думати про авторське право.
Беремо фото та йдемо у Фотошоп. Нам потрібна широка картинка чи панорама, яку розбиватимемо на 3 частини.
1 фото – це 1080*1080 пікселів. Тобто для 3х картинок нам потрібне зображення шириною 3240 пікселів.
Рис. 14 – Регулювання висоти зображення
Рис. 15 – Регулювання ширини зображення
Щоб побачити, як поріжеться наша картинка, у верхньому меню заходимо в Перегляд – Лінійки. Й Перегляд – Новий макет напрямної. Стовпців у нас 3, тому що панораму ріжемо на 3 картинки. Рядок – 1. Зображення розіб’ється по сітці:
Рис. 16 – Відбір числа стовпців та рядків
Рис. 17 – Розкройка показує межі карток на панорамі
Рис. 18 – Фрагменти по напрямних ріжуть зображення на кадри
Щоб зберегти карусель, заходимо Файл – Експортувати – Зберегти для Web.
Рис. 19 – Зберігаємо 3 картинки в папку
У вікні виставляємо формат – JPEG. Вбудований профіль, Якість 100.
Рис. 20 – Параметри збережених зображень
Рис. 21 – Порізані малюнки
Ось так просто за 7 кроків ми нарізали панораму для каруселі в Інстаграм.
Залишилося додати на неї текст, якщо це потрібно.
Третє рішення складніше – програма, яка має функцію підтримки створення широкої картинки на телефоні чи планшеті.
Наприклад, для iOS це Swipemix.
Завантажуємо та встановлюємо програму. Я працюю на планшеті, там екран більший, ніж в телефоні, і створювати фото зручніше. Серед безкоштовних шаблонів є лише 1н набір макетів для безшовних фото, його й вибираємо.
Рис. 22 – Вибираємо безкоштовний пакет для створення
Вибираємо підходящий нам шаблон (я взяла 2 слайдери з 4 фото на тлі).
Рис. 23 – Додавання фото до шаблону
Додаємо картинки, текст, натискаємо Preview та зберігаємо. До речі, зображення можна відразу запостити в Інстаграм, в меню є ця опція.
Рис. 24 – Підсумкова безшовна картинка
На лівому слайді бачимо водяний знак програми. Якщо вмієте працювати у Фотошоп, то там можна зафарбувати назву сервісу.
Слід врахувати, що середню картинку краще робити без тексту, тому що користувачі не будуть затримуватися на слайді й читати текст, свайпаючи то вліво, то вправо, щоб дочитати.
Як додати своє фото для каруселі:
Рис. 25 – Додавання свого фото та тексту
Ось що вийшло:
Рис. 26 – Потрійна карусель
Будь-який з 3 методів може підійти для різних цілей.
Питання, що виникають у користувачів під час роботи з каруселями:
Так. До каруселі можна додати фото різних форматів: й вертикальне, й горизонтальне. Врахуйте, що у профілі на прев’ю фото все одно обріжеться під квадрат.
А розмір каруселі різатиме або додаватиме краї по першому фото. Наприклад, якщо перше фото квадрат, то ваші картинки поріжуться під квадрат.
Кнопки Завантажити у каруселях немає. Але завантажити фото можна 2 способами:
17 листопада Інстаграм анонсував можливість видалення будь-якого фото з каруселі:
Covering this week:
– Carousel Deletion (finally!)
– Rage ShakeDid you know about these diamonds? Any other features you’d like me to cover? Let me know pic.twitter.com/Yx0q4UGFfb
— Adam Mosseri (@mosseri) November 17, 2021
Опція доступна поки що для користувачів iOS.
Для зміни порядку фото потрібно натиснути на трикрапку у верхньому правому куті посту вибрати Редагувати – вибрати ті фото, які потрібно видалити – натиснути на кошик у верхньому правому кутку.
Репостнути її можна в сторіс. Або в інші месенджери за допомогою опції Поділитися.
Зробити репост безпосередньо у свій профіль через вбудований функціонал Інстаграм не можна. Проте за допомогою сторонніх сервісів це можливе. Наприклад, для користувачів Android це застосування Regrann, а для iOS – Repost: For Instagram.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.