замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
357
4

Формат з'явився у соцмережі ще у 2017 році.

Він дуже полегшив життя блогерам та всім тим, хто в рекламі показує товар із кількох сторін. Щоб не викладати 100500 фотографій поспіль і дратувати всіх підвищеною активністю постінгу, стало можливим закинути всі 10 оглядів товарів у єдиний пост.

Розглянемо вимоги до формату та подивимося, які ідеї присутні у мережі. Поговоримо і про безшовні каруселі, і навіть спробуємо зробити їх самостійно.


1. Карусель. Особливості формату

Від звичайного поста з 1 фото карусель відрізняється тим, що під слайдерами фотографій знаходяться 3 точки. А у правому верхньому кутку ми бачимо нумерацію фото: 1/6, 2/6, тощо.

Навигация по карусели

Рис. 1 – Навігація по каруселі під постом

Вимоги до формату:

  • фото чи відео;
  • формат фото JPG або PNG;
  • max тривалість відео – 1 хвилина;
  • max розмір відео – 4Гб;
  • кількість карток – до 10.

Також пам’ятайте, що максимальна довжина тексту під постом – 2200 символів, а кількість хештегів – 30 (хештеги теж входять до 2200 символів).

Навіщо використати формат каруселі? Подивимося на статистичні дослідження.


2. Залученість каруселей та статистика

Познайомимося зі статистикою формату посту. Socialinsider ділиться своїми даними:

Типы постов Инстаграм Статистика Socialinsider

Рис. 2 – Статистика Socialinsider про типи постів в Інстаграм

Висновки дослідження:

  • загальна чисельність каруселей з фото Інстаграм – 88,8%;
  • відео – 4%;
  • змішаних – 7,3.

Головна перевага цього типу посту – висока залученість користувачів.

У січні компанія Hootsuite спільно з We Are Social випустила глобальний звіт про стан Digital у світі. У звіті наводяться орієнтири по залученості (показник ER) в контент Інстаграм для бізнес-акаунтів:

  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social
  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social
  • Статистика постов-каруселей by Hootsuite & We Are Social

Рис. 3 – Статистика постів-каруселей в Інстаграм від Hootsuite та We Are Social

  • для всіх типів постів норма ER – 1,94%;
  • фотопост – 1,18%;
  • відеопост – 1,5%;
  • карусель – 3,15%.
  • залученість каруселей тільки з фотоконтентом – 1,8%;
  • ER з відео – 1,86%;
  • змішаний тип слайдів – 2,33%;
  • кількість коментарів у відеокаруселі – 26,07.

Карусель за показником залучення перевищує інші формати контенту в соцмережі майже у 2,5 рази.

Чому так відбувається?

Соцмережа зчитує будь-які взаємодії з контентом як активність. А т. я. карусель передбачає свайпи вправо/вліво, то кожен свайп зараховується як активна дія. Користувач затримується та гортає фото, отже, контент йому цікавий. А якщо в каруселі є й відео, користувач затримується на слайді довше.

Більше фото у пості -> більше взаємодій -> вище залученість

Користь каруселей в Інстаграм:

  • для бізнеса – найзручніший спосіб представити товар з усіх боків;
  • для блогера – розповісти історію зручно та читабельно.

Рекомендації щодо створення каруселей:

  • продумайте ідею та кількість карток;
  • використовуйте якнайбільше слайдів для більшого залучення користувачів;
  • додайте динаміки – змішайте відео та фото в пост;
  • додайте СТА – закликайте користувачів свайпати слайди.

І потім приступайте до створення каруселі. А який контент туди можна додати, розберемо нижче.


3. Ідеї використання каруселей

Формат застосовується у будь-якій сфері та будь-якому блозі в Інстаграм.

  • Показ товару з різних ракурсів.

Показ товара в разных ракурсах

Рис. 4 – Товар у різних ракурсах

Одне з найуспішніших застосувань у постах: загальний вигляд, крупний план, деталі виробу. Також сюди можна додати коротку відеопрезентацію, щоб користувач побачив, як товар виглядає у русі.

Ролик буде актуальним не лише акаунтам, які продають одяг, ювелірні вироби, але й handmade-сфері, й акаунтам з продажу нерухомості тощо. Будь-яким профілям, де товар бажано показати з різних боків. Де користувач бажає розглянути картинку детальніше.

  • Показ різних товарів із різних цільових сторінок.

Підійде профілям, які мають робочий сайт.

Посадочная под товар в Инстаграм

Рис. 5 – Один товар = одна цільова сторінка

Кожна картка товару вестиме на свою посадкову на сайті, де товар можна додати до кошика та оформити замовлення. На фотокартці є кнопка “В магазин”.

Колір кнопки Інстаграм вибирає автоматично.

  • Фото До/Після.

Раніше для рубрики До/Після використовували колаж і такі колажі сильно різали візуал профілю. Ось чому карусель дуже добре спрацює в рубриці До/Після.

До и после в карусели

Рис. 6 – Формат До та після

  • Відгуки.

Один із варіантів використання формату.

Отзывы в карусели

Рис. 7 – Відгуки про курси німецької

Ви можете розмістити відгуки в окремому пості, а можете у закріплених хайлайтс (актуальному). В актуальному буде навіть зручніше – при відвідуванні сторінки профілю хайлайтс будуть відразу на виду, користувачеві не доведеться шукати відгуки серед постів.

Намалюйте для відгуків окрему обкладинку та розмістіть рубрику під шапкою профілю.

  • Чек-лист або гайд.

Або картка знань: 1не нове слово = одна картка та приклад з контекстом.

Фоторецепт в карусели

Рис. 8 – Рецепт із покроковою демонстрацією етапів приготування

У цей тип можна помістити покрокові рецепти страв, чек-листи по готовності до співбесіди, екзамену, список показників здоров’я, які щорічно має перевіряти людина.

  • Фотозвіт.

Фотоотчет в карусели

Рис. 9 – Фотозвіт про відвідування картинної галереї

На кожну картку – своя картина, пісня (якщо це концерт), відгук чи огляд товару, добірка луків.

Каверы песни в карусели

Рис. 10 – На кожному слайді – кавер тривалістю 1 хвилина на нову пісню Бі-2

Або підбірка-огляд асортименту магазину.

Поборки в каруселях

Рис. 11 – Добірка актуальних й застарілих моделей взуття

  • Розкажіть історію.

Сторителлинг в карусели

Рис. 12 – Історія у слайдах

Мабуть, сторітелінг – один із найпопулярніших способів використання каруселі.
Розповісти можна майже все, і якщо раніше весь текст, що не помістився у 2200 знаків, вішали у верхньому коментарі посту, то сьогодні блогери вважають за краще додавати його на картки. Читати пост-історію набагато зручніше, ніж гортати коментарі.


4. Як зробити безшовну карусель самостійно

Сьогодні можна зустріти й формат “безшовна карусель” – коли гортаєте слайди, а вони ніби нескінченні й перетікають один в одний.

Безшовні каруселі:

  • створюють ефект нескінченності фото;
  • залучають підписників гортати слайди до кінця.

Формат модний та трудомісткий. Якщо у штаті є дизайнер, він малює шаблон, а ви самостійно додаєте туди текст.

Спробуємо обійтися самотужки, зробимо фото без дизайнера.


4.1 Безшовна карусель за допомогою сторіс

Перше просте рішення – беремо слайдер базового фону та робимо на ньому замальовки. Легко це робиться у сторіс:

  • відкриваємо Додати історію;
  • вибираємо будь-яке фото;
  • у верхньому ряду трикрапка – Малюнок;
  • у нижньому ряду вибираємо колір заливки;
  • затримуємо палець на фоні (екрані), екран повністю заливається вибраним кольором;
  • додаємо текст та стікери;
  • зберігаємо картинку або робимо скріншот екрану.

Бесшовная карусель в сторис

Рис. 13 – Створення картки для безшовної сторіс

Проходимо всі пункти стільки разів, скільки слайдів потрібно. А після обрізаємо картки під квадрат в редакторі на телефоні або при додаванні до посту-каруселі.


4.2 Безшовна карусель у Фотошоп

Друге просте рішення – знайти підходящу панораму в мережі або створити свою.
Звичайно, краще створити свою, щоб не думати про авторське право.

Беремо фото та йдемо у Фотошоп. Нам потрібна широка картинка чи панорама, яку розбиватимемо на 3 частини.
1 фото – це 1080*1080 пікселів. Тобто для 3х картинок нам потрібне зображення шириною 3240 пікселів.

  • Відкриваємо картинку в Фотошоп і встановлюємо потрібний розмір за висотою.

Регулировка высоты в Фотошоп

Рис. 14 – Регулювання висоти зображення

  • Оскільки наша картинка ширша за 3240 пікселів, обрізаємо її інструментом Рамка під необхідну ширину.

Кадрирование Фотошоп

Рис. 15 – Регулювання ширини зображення

Щоб побачити, як поріжеться наша картинка, у верхньому меню заходимо в Перегляд – Лінійки. Й Перегляд – Новий макет напрямної. Стовпців у нас 3, тому що панораму ріжемо на 3 картинки. Рядок – 1. Зображення розіб’ється по сітці:

Кадрирование числа постов в панораме

Рис. 16 – Відбір числа стовпців та рядків

  • Вибираємо інструмент Розкройка:

Раскройка карусели

Рис. 17 – Розкройка показує межі карток на панорамі

  • Далі – Фрагменти по напрямних:

Фрагменты по направляющим порезка

Рис. 18 – Фрагменти по напрямних ріжуть зображення на кадри

  • Фрагменти по напрямних показують, як поріжеться панорама при збереженні.

Щоб зберегти карусель, заходимо Файл – Експортувати – Зберегти для Web.

Сохранение постов карусели

Рис. 19 – Зберігаємо 3 картинки в папку

У вікні виставляємо формат – JPEG. Вбудований профіль, Якість 100.

Параметры изображений

Рис. 20 – Параметри збережених зображень

Сохраненные картинки

Рис. 21 – Порізані малюнки

Ось так просто за 7 кроків ми нарізали панораму для каруселі в Інстаграм.
Залишилося додати на неї текст, якщо це потрібно.


4.3 Безшовна карусель у застосуванні

Третє рішення складніше – програма, яка має функцію підтримки створення широкої картинки на телефоні чи планшеті.
Наприклад, для iOS це Swipemix.

Завантажуємо та встановлюємо програму. Я працюю на планшеті, там екран більший, ніж в телефоні, і створювати фото зручніше. Серед безкоштовних шаблонів є лише 1н набір макетів для безшовних фото, його й вибираємо.

Swipemix для карусели

Рис. 22 – Вибираємо безкоштовний пакет для створення

Вибираємо підходящий нам шаблон (я взяла 2 слайдери з 4 фото на тлі).

Swipemix добавление фото в шаблон

Рис. 23 – Додавання фото до шаблону

Додаємо картинки, текст, натискаємо Preview та зберігаємо. До речі, зображення можна відразу запостити в Інстаграм, в меню є ця опція.

Бесшовная карусель в Swipemix

Рис. 24 – Підсумкова безшовна картинка

На лівому слайді бачимо водяний знак програми. Якщо вмієте працювати у Фотошоп, то там можна зафарбувати назву сервісу.

Слід врахувати, що середню картинку краще робити без тексту, тому що користувачі не будуть затримуватися на слайді й читати текст, свайпаючи то вліво, то вправо, щоб дочитати.

Як додати своє фото для каруселі:

  • Натискаємо на + на нижній панелі;
  • За замовчуванням у програмі відкриється шаблон з 2х картинок, додаємо стільки, скільки нам потрібно;
  • Вибираємо формат: квадрат, вертикаль чи горизонталь;
  • Вибираємо 4 різних або 1не фото й розтягуємо його по всій ширині шаблону;
  • Додаємо текст за допомогою Т у нижній панелі, вибираємо шрифт (доступно 6 безкоштовних) та зберігаємо.

Swipemix добавление фото и текста

Рис. 25 – Додавання свого фото та тексту

Ось що вийшло:

Swipemix карусель

Рис. 26 – Потрійна карусель

Будь-який з 3 методів може підійти для різних цілей.


5. FAQ про каруселі

Питання, що виникають у користувачів під час роботи з каруселями:

  1. Чи можна додати до каруселі не квадратне фото?

Так. До каруселі можна додати фото різних форматів: й вертикальне, й горизонтальне. Врахуйте, що у профілі на прев’ю фото все одно обріжеться під квадрат.
А розмір каруселі різатиме або додаватиме краї по першому фото. Наприклад, якщо перше фото квадрат, то ваші картинки поріжуться під квадрат.

  1. Як завантажити фото/відео з каруселі?

Кнопки Завантажити у каруселях немає. Але завантажити фото можна 2 способами:

  1. Як видалити фото/відео з каруселі?

17 листопада Інстаграм анонсував можливість видалення будь-якого фото з каруселі:

Опція доступна поки що для користувачів iOS.

Изменение порядка фото в карусели

Для зміни порядку фото потрібно натиснути на трикрапку у верхньому правому куті посту вибрати Редагувати – вибрати ті фото, які потрібно видалити – натиснути на кошик у верхньому правому кутку.

  1. Як зробити репост каруселі?

Репостнути її можна в сторіс. Або в інші месенджери за допомогою опції Поділитися.

Зробити репост безпосередньо у свій профіль через вбудований функціонал Інстаграм не можна. Проте за допомогою сторонніх сервісів це можливе. Наприклад, для користувачів Android це застосування Regrann, а для iOSRepost: For Instagram.


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.