
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
*за about.instagram.com та later.com.
Як можна отримати додаткове охоплення та залучити нову аудиторію в Інстаграм? Потрапити до розділу Рекомендації чи Рекомендоване (Explore). У Рекомендоване попадають дописи, відібрані алгоритмом Інстаграм.
Навіщо потрібно прагнути потрапити до розділу, які його переваги:
Потрапляння в Рекомендації – найкраща безкоштовна реклама в Інстаграм. За даними мережі, 200 мільйонів облікових записів переглядають стрічку Explore щодня.
Як же все-таки потрапити до Рекомендацій? Розберемо алгоритм роботи вкладки та наведемо 9 практичних порад для використання.
Алгоритм розділу Рекомендації в Інстаграм відбирає контент індивідуально для кожного користувача, що робить кожну сторінку унікальною.
Алгоритм відстежує типи контенту, з яким користувачі регулярно взаємодіють, і на їхній основі показує схожі пости на сторінці розділу:
Рис. 1 – Розділ Рекомендації у різних профілях
Згідно Інстаграм, контент для розділу формується виключно з облікових записів, на які користувач ще не підписан.
Ось що каже Адам Мосері з приводу потрапляння в Рекомендації:
Алгоритм Рекомендацій в Instagram для ранжування контенту використовує ті самі сигнали, що й основна стрічка:
Перш ніж потрапити до Рекомендаційг, контент проходить два етапи:
При доборі контенту для сторінки Рекомендації алгоритм починає пошук вихідних акаунтів, тобто облікових записів, з якими люди взаємодіяли раніше. Аналізуючи вихідні облікові записи, Instagram може знайти пов’язані профілі, які можуть зацікавити людину.
Після того, як алгоритм збирає набір вихідних облікових записів та облікових записів, схожих на вихідні, він аналізує фотографії та відео, опубліковані обліковими записами або з якими вони взаємодіяли.
Наприкінці етапу генерації кандидатів алгоритм скомпілює тисячі потрібних фрагментів контенту (кандидатів) для показу користувачеві. Потім Інстаграм бере вибірку із 500 кандидатів та відправляє їх на наступний етап.
Другий етап відбору контенту для Instagram Explore включає триетапну фільтрацію.
При першому проході алгоритм звужує кількість кандидатів із 500 до 150. Потім кількість кандидатів скорочується зі 150 до 50 і, нарешті, із 50 до 25. Тепер алгоритм готовий заповнити сторінку Рекомендоване найякіснішими та релевантнішими постами. Все це відбувається миттєво кожного разу, коли користувач відвідує сторінку Огляд або оновлює її.
Останні 25 кандидатів — це те, що показано на першому екрані Рекомендацій людині.
Інстаграм передбачає, які дії люди зроблять з публікацією, побачивши її в розділі Рекомендоване. Лайки, коментарі та збереження — все це позитивні дії, які може зробити користувач. Кожна дія має свою вагу. Інстаграм використовує вагу прогнозованої дії, щоб виміряти, наскільки релевантна частина контенту даного користувача.
Наприклад, якщо дія зі збереження публікації має більшу вагу, ніж лайк, Інстаграм вибере публікацію, яку користувач, швидше за все, збереже. Інстаграм не надає жодних конкретних відомостей про вагу дій користувача.
Мета розділу Рекомендації – допомогти користувачеві відкрити для себе щось нове. Ось чому попадання в цей розділ може значно підвищити залучення вашого контенту, особливо якщо ви охоплюватимете людей, які вже взаємодіють зі схожими публікаціями або відео.
Перш ніж розпочати створення нового контенту, проведіть аналіз поточного.
Зайдіть у вкладку Рекомендації, уважно подивіться на контент там і дайте відповідь на запитання:
Рис. 2 – Рекомендоване
Напевно, серед постів виділяється кілька тематик, у яких ви зараз найбільше зацікавлені.
Як тільки ви зрозумієте, що працює (фото, відео), ви зможете черпати натхнення з цих постів і створювати свої власні.
Інстаграм неодноразово заявляв, що у соцмережі у пріоритеті відео та рілс. І для роликів рілс є навіть окрема вкладка у профілі.
Рис. 3 – Рілс у профілі
Як правило, рілс — коротке відео-залипалово. На рисунках вище у Рекомендованому ми їх бачимо у верхньому правому кутку.
Важливо зробити рілс важливою частиною Інстаграм-стратегії у 2022 році, особливо якщо ви хочете потрапити на сторінку Рекомендації. Пробуйте формат, знімайте, тестуйте. І ось добірка корисних застосунків для створення гарних відео.
І врахуйте, що Інстаграм відрізняє ролики з водяним знаком TikTok від новостворених. Тож не захоплюйтеся репостами. Заливайте відео окремо у соцмережі.
Наша стаття Рілс чи ТікТок? Що ефективніше допоможе вам у виборі платформи та опануванні відео.
Якщо ви зі своїх причин все ще не працювали з форматом рілс, подивіться на Статистику: відео в рамці — рілс, а ролики праворуч і ліворуч — звичайні відео в стрічці. У першу добу після публікації рілс зібрав близько 70 переглядів. Все, що вище – бонуси зі влучення в Рекомендоване. Кількість переглядів каже сама за себе.
Рис. 4 – Статистика рілс у профілі
Якщо ви все ще сумніваєтеся у корисності рілс і не бажаєте знімати та монтувати ролик, у нас для вас є важливий лайфхак.
Лайфхак: якщо у вас є красиве змістовне актуальне (хайлайтс), ви можете зробити з нього рілс.
Як зробити рілс з хайлайтс:
Рис. 5 – Як зробити рілс зі сторіс
Рис. 6 – Рілс з Актуального
Як бачите, все просто. Плюс, тут вам й необхідна динаміка у рілс одразу — природна зміна картинки. Тож просто спробуйте цей формат.
Більшість сторонніх сервісів статистики мають дані про найбільшу активність аудиторії.
Наприклад, сервіс відкладеного постінгу Later на основі аналізу 35 млн постів в Інстаграм наводить такі дані:
Рис. 7 – Найкращий час для публікації контенту згідно з later.com
Картинка каже, що користувачі надактивні в обідню пору й після робочого дня (найчастіше зустрічаємо цифри 13, 15 і 15-18, й особливо 18).
Таким чином, враховуючи періоди активності користувачів, ви можете підвищити свою залученість та підвищити шанси на місце на сторінці Рекомендації. Або ж скористайтеся своєю Статистикою Інстаграм.
Заходимо до Instagram Insights (Статистика Інстаграм) і дивимося загальну картину:
Рис. 8 – Instagram Insights
Нас цікавить вкладка Загальна кількість читачів:
Рис. 9 – Вкладка Загальна кількість читачів
Тут ми дивимося на періоди найбільшої активності:
Дні показують, що читачі, які взаємодіяли з контентом, активні щодня тижня — стовпчики з днями тижня йдуть врівень.
Години говорять, що активність користувачів починає зростати з 9 ранку. Тобто весь 8 годинний робочий день й після люди відвідують Інстаграм та активно взаємодіють із контентом у ньому.
Ще один спосіб підвищити залученість в Інстаграм — експериментувати з різними форматами постів.
Формати постів в Інстаграм:
Пости-каруселі за умовчанням мають залучення вище, ніж одиночний фотопост. Т. я. формат каруселі передбачає гортання, тобто взаємодію. А соцмережа кожну взаємодію зчитує як інтерес до контенту. Більше користувачів, що гортають фото, більше шансів потрапити до Рекомендацій.
Знову йдемо до Instagram Insights. Переходимо до Охоплення – це потенціал нашого контенту.
Охоплення – скільки профілів охопили наші записи, скільки користувачів переглянули наш контент.
Рис. 10 – Вкладка Охоплення
Вкладка Охоплення стане в нагоді для оцінки поточного контенту: дивимося на статистику постів, відео, сторіс. Який вид контенту виявився найбільш популярним, а який — ні. Що було на відео, у постах, сторіс.
Далі переходимо до Взаємодії.
Рис. 11 – Вкладка Взаємодія
Дивимося, який контент (пости, сторіс, відео) лайкали, коментували, шерили, зберігали й що там було.
Змішуйте формати контенту, які ви використовуєте.
Хештеги зараз справді втратили ту актуальність, яку мала у 2012 році. Сьогодні хештеги засмічені спамом. Але вони, як і раніше, цінний інструмент для виявлення та збільшення ваших шансів з’явитися на сторінці Рекомендації.
Думайте про хештеги як про спосіб маркування контенту.
За хештегами алгоритм Інстаграм розуміє, до якої категорії віднести ваш контент. Також це спрощує для Instagram показ ваших постів найрелевантнішим користувачам.
Рис. 12 – Використання тегів різної частотності
Під дописом бачимо використання комбінації тегів:
Потестуйте використання вузькотематичних та широких тегів.
І не забувайте про геотеги – кожен запис (пост чи сторіс) потрапляє в історію локації. Так ваш контент побачить ще більше людей, а це ще одна перевага для алгоритму та потрапляння в Рекомендації.
Колаб з інфлюєнсерами — один зі способів розширити релевантну аудиторію блогу в Інстаграм. Врахуйте, що блоги повинні бути схожими або доповнюючої тематики.
Наприклад, якщо блог про фітнес, то природніше запартнеритися з блогом про ЗCЖ та правильне харчування, медичним фахівцем, брендом спортивного одягу та ін.. Таким чином, контент, який виходить в результаті вашої співпраці, однаково знаходить відгук в обох аудиторій, що призводить до більш високого залучення контенту. І найпростіше це зробити за допомогою прямого ефіру.
Рис. 13 – Спільний прямий ефір бренду та клініки
Аудиторія бренду Vovk – жінки. Цілком можливо, що якість шкіри на обличчі та догляд за нею їм важливі. Тобто ефір з лікарем-косметологом буде цікавий та корисний. Такий ефір виглядає природним: бренд жіночого одягу та клініка медичних послуг. Так у контенту більше шансів потрапити до Рекомендованого.
Важливо! Переконайтеся, що будь-які ваші колаборації виглядають природно та мають цінність для користувачів. Підхід, орієнтований на аудиторію, завжди працює краще.
В Інстаграм конкурси та розіграші – це ефективний спосіб привернути увагу спільноти, нову аудиторію та потрапити на сторінку Рекомендації.
Рис. 14 – Спільний розіграш інфлюєнсерів
Використовуйте 2 в 1: об’єднайте цю пораду з попереднім пунктом – зробіть спільний розіграш.
Додайте SEO до контенту профілю. Додавання ключових слів до заголовка допису може допомогти алгоритму сторінки вивчення зрозуміти, про що ваш контент.
Рекомендації до контенту в Інстаграм:
Третій пункт особливо важливий для попадання на сторінку Рекомендоване в Інстаграм: під час перегляду поста користувач повинен відразу зрозуміти, про що пост.
А використання релевантних описових ключових слів у заголовках Instagram допоможе алгоритму правильно маркувати ваш контент.
Також один із гарантованих способів залучити користувачів через сторінку Рекомендоване, це розміщення реклами на цій сторінці.
Рис. 15 – Джерело картинки Instagram
Механізм роботи:
Важливо: реклама не відображатиметься у самій сітці Рекомендоване, у тематичних каналах чи розділах Відео, Покупки чи Історії в Інстаграм.
При виборі місць розміщення в рекламному кабінеті можна вибрати Цікаве в Instagram:
Рис. 16 – Налаштування реклами у Рекомендованому
Спробуйте створити нові оголошення спеціально для розділу, вимкніть інші місця розміщення та протестуйте свої креативи.
Прочекайте вірність відображення візуальних ефектів, тексту, зображення або відео, відібрані місця розташування для реклами. На них приходитимуть користувачі, тому кожен елемент повинен виконувати свою функцію із залучення аудиторії. А тепер, коли все перевірено, надсилайте креативи на затвердження.
Пара порад перед запуском рекламних кампаній у Рекомендованому:
Потрапити на сторінку Рекомендоване Інстаграм – це чудовий спосіб швидко розширити свою аудиторію у соцмережі. Дотримуйтесь наших 9 порад, щоб підвищити свої шанси на отримання цієї бажаної функції.
На додаток до створення бренду та залучення зацікавленої аудиторії, ви повинні бути в курсі оновлень платформи та постійно постачати машину новим контентом. Тестуйте рілс та каруселі, використовуйте теги, проводьте один чи два конкурси, експериментуйте, так ви підвищуєте свої шанси на потрапляння в Рекомендоване.
Стежте за своїми успіхами та отримуйте задоволення.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.