
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Багатьох цікавить питання "Навіщо проводити розіграші та конкурси в соціальних мережах?".
В першу чергу це - метод залучення нової аудиторії до сторінки. Саме для цього в умовах розіграшів в Інстаграм використовують механіку з репостом або відміткою друга коментарях.
Конкурси та розіграші в Інстаграм - один з інструментів просування у соціальних мережах. Вони дозволяють збільшити показники залученості, кількість підписників, і надалі - потенційних клієнтів.
Умови та механіка проведення конкурсу можуть бути різні.
Щоб визначити, який метод підійде саме вам, необхідно враховувати особливості вашого продукту та цільової аудиторії.
Але головне – розуміти мету, для чого ви проводите розіграш.
Цілі ігрових активностей:
Виходячи з поставлених цілей необхідно вибрати механіку проведення і найголовніше – приз.
Як провести розіграм в Інстаграмі?
Варіантів конкурсів безліч. Все залежить від вашої креативності та продукту, який розігрується.
Такі конкурси підвищують кількість підписників акаунту в Інстаграм та залученість під постом. Переможець обирається за допомогою генератора випадкових чисел.
Наше завдання – залучити реальних людей, які в подальшому можуть підписатися на сторінку. Тому позначки магазинів, блогерів, публічних осіб і т. і. тут не доречні. Це також рекомендується прописати в умовах активності.
У підсумку маємо такі умови:
У коментарях відзначити одного або декількох друзів, яким буде цікавий приз.
Рис. 1 – Приклад розіграшу в Інстаграм
Що необхідно зробити після закінчення розіграшу:
За краще фото з продуктом можна дарувати приз.
Умови:
Таким чином отримуємо контент від користувачів, який за згодою сторін далі можна використовувати в профілі.
Рис. 2 – Приклад розіграшу
Є кілька методів визначення переможця конкурсу за таких умов:
Дуже важливо не забути прописати всі правила в умовах.
Запропонуйте підписникам проявити креатив відносно вашого бренду.
Що це може бути:
У такому випадку варто придумати хештег, за яким вийде знайти всі роботи.
Рис. 3 – Приклад розіграшу
Рис. 4 – Цікавий приклад
Визначити переможця в такому випадку краще або особисто представнику компанії, або за допомогою голосування. Оскільки це творчість, і рандомний вибір кращого варіанту не зовсім доречний.
Як зробити розіграм в Інстаграм? Дуже просто. Але спочатку треба обрати приз.
Це дуже важливий момент, якому варто також приділити увагу. Від того, яким буде приз, часто залежить якість аудиторії, що залучається.
Наприклад, якщо у вас магазин дитячих речей, то ваша ЦА – батьки, у яких є діти відповідного віку.
Так, ви можете розіграти айфон, і такий приз збере багато учасників. Але, швидше за все, в розіграші братимуть участь усі підряд: й мами з дітьми, але також підлітки, й ті, в кого дітей немає, але яким ваша сторінка цікава тільки з боку отримання призу.
Звісно, такі підписники не несуть для вас ніякої цінності, тому в якості приза краще взяти товар, який у вас представлений.
Різновиди призів:
Рис. 5 – Ресторан дарує вечерю в своєму закладі, все логічно
Рис. 6 – Приклад конкурсу
Рис. 7 – Приклад
Часто після швидкого приросту підписників в профілі після проведення розіграшу люди точно так само швидко і відписуються. Тому важливо бути цікавим і корисним в період акції. Це можуть бути:
Конкурси та розіграші – чудовий метод залучення підписників і підвищення залученості.
Найважливіше – зробити це правильно, щоб одержати очікуваний результат.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.