замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
SMM - просування
6927
4

В травні 2019 я тестувала метод просування за хештегами в Інстаграм. Як виявилося, він все ще працює. Сьогодні перевірю, чи працюють інструменти Instagram з підняття залученості в Stories.

Залученість - головний фактор ранжування в Instagram.

За офіційною версією додатку:

Залученість - відношення числа відміток "Подобається" до коментарів публікацій.

Насправді ж, при підрахунку залученості враховуються лайки, коментарі, шери й збереження поста. Чим вище ці показники, тим вище охоплення. Тим більше людей побачать профіль та контент. Це щодо постів. А що таке залученість у Сторіз?

*стаття оновлена 24.06.2021.


1. Залученість в Stories

Це час, що користувач витрачає на взаємодію з Історією.

Тому блогери й бренди намагаються залучити користувачів до Сторіз в Інстаграм – збільшити час, що люди відводять переглядам. Адже деякі дивляться тільки Історії, а не стрічку. Для контенту в Сторіз не так важливі прилизані фото та відео – це моментальні знімки, для котрих спочатку й створювався Інстаграм.

За даними спільного дослідження Buffer и Delmondo, 500 млн фоловерів переглядають Інста сторіз, коефіцієнт перегляду Stories більше 50%. Плюс, Історії розташовані над стрічкою, й одразу кидаються в очі при заході в Інстаграм.

Раніше Сторіз показувалися в хронологічному порядку. Зараз контент в Stories, як і в стрічці, теж ранжується – за кількістю показів та отриманих коментарів.

Які дії очікуються від перегляду Історій?

  • перегляд наступних сторіз;
  • отримання коментаря в Директ;
  • перехід до акаунту або посту;
  • відправка Stories другу.

Це зворотній зв’язок користувача. Стандартні передбачувані реакції людей на життя аккаунта. Так профіль просувається природним шляхом, і охоплення зростає.


2. Інструменти Instagram

Є додаткові інтерактивні інструменти в Сторіз – стікери, що пропонує сам сервіс.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 1 – Інструменти Instagram Stories

Вони передбачають використання стікеру: вибір варіанта відповіді, написання чого-небудь у вікно зворотного зв’язку, перехід до згаданого аккаунту, та ін..

Чим корисні стікери-інтерактиви:

  • збирають контент користувачів;
  • збирають думки фоловерів;
  • підвищують інтерес до Історій;
  • збільшують охоплення аудиторії;
  • підвищують залученість.

Більше дій у відповідь – вище залученість.

1) Геомітка

Працює разом з присутністю бренда у Google My Business.
При кліку на позначку відвідувач перенаправляється на сторінку з фотографіями користувачів, котрі теж відзначили цю локацію. Тут 3 переваги:

  • Сторіз користувача потрапляє до Сторіз цієї геомітки і так вона може вирватися до ТОП за результатам пошуку;
  • зростання переглядів аккаунту;
  • залучення підписників.

При цьому в середній частині екрану відображається карта. При натисканні на карту користувач переходить до Google Maps.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 2 – Інструмент “геомітка”

Користь геоміток:

  • можливість прокладення маршруту;
  • розуміння, в якому районі місцевості знаходиться локація;
  • заскрінити мітку та потім до неї повернутися.

Контент при цьому потрапляє до Історії міста або зазначеного місця. Так історія отримує ще більше переглядів. Як Історія з прикладу вище – пост блогера був доступний в Історії Національного ботанічного саду м. Києва.

Бонуси міток:

  • збір UGC та додавання його до Stories або Хайлайтс;
  • популяризація геомітки;
  • попадання до Історії локації.

2) @ – згадка аккаунту

Головна користь цього інструменту – ймовірність перегляду публікації згаданим аккаунтом.

Бонуси:

  • зростання популярності того, кого згадали за рахунок переходів в акаунт;
  • підвищення довіри, якщо профіль згадав опініон-лідер;
  • приріст підписників;
  • збір UGC (якщо зазначений бренд, цю сторіз можна репостнути в себе, а якщо це e-commerce-профіль, то після додати до Хайлайтс з відгуками покупців);
  • автоматичне створення діалогу, за яким після можна запустити розсилку.

Що це дає мені – звичайному користувачеві, що зазначив бренд чи лідера думок?
Репост Сторіз в Інстаграм-профілі компанії. А це – ймовірність перегляду моєї сторінки іншими користувачами. Або ж знижка чи якась безкоштовність за відгук (трапляється рідко, але чому ні?).

Приклад – пост-запитання менеджера Києва (екскурсовода) Юлії Бевзенко @yuliabevzenko, автора проекту @shukay.kyiv:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 3 – Інструмент “згадка”

Після дівчина протестувала кав’ярню. Залишилася задоволена результатом та зробила огляд і рекламу закладу.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 4 – Інструмент “згадка”

Тут використано одразу 2 інструменти: стікер-запитання та клікабельна згадка в тексті.
В результаті вийшла ціла захоплююча історія. Навіть ті користувачі, що не планували відвідувати локацію, подивилися інтер’єр та меню. Плюс отримали позитивний відгук від неупередженого відвідувача.

3) # – хештеги

Хештеги бувають 2х типів:

  • Загальні.

Ці хештеги збирають користувацький контент (UGC). Виходить т. з. галерея фотографій певної тематики. Наприклад, світанок/захід, вітальне повідомлення, пори року, і т. д..

Приклад – постійна рубрика #шуткаминутка від б’юті-блогера Лізи Краснової @totallyblond. До речі, контент для неї Лізі часто надсилають підписники.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 5 – Інструмент “хештег”

  • Брендові.

Їх переваги:

  • збір UGC (якщо згаданий брендовий тег, можна зібрати ці фото/відео до Хайлайтс з відгуками покупців);
  • зростання довіри до бренду.

Це якщо згадка позитивна. Якщо відгук негативний – потрібна реакція бренду та робота з SERM (в червні я якраз писала про правильне SERM в пошуковій видачі).

Занадто велика ймовірність того, що після вирішення ситуації незадоволений користувач викладе діалог з брендом далі в Інста Сторіз (як лакоманьяк я раз на місяць стабільно спостерігаю сутички блогерів та просто користувачів з ТМ та онлайн-магазинами). І це або сформує позитивне/нейтральне ставлення до бренду, або знищить всю репутацію ТМ.

*Блогери (й не тільки) охоче діляться будь-яким досвідом спілкування з брендами. А негативним – особливо.

Здорово запустити авторський тег, фотопідтвердження котрого можна після знайти й в стрічці. Дивіться, як відмінно спрацював SMMщік гурту Muse: хлопці були влітку в турі та запропонували фанатам відзначати себе в Інстаграм спецтегом #simulatedmusers. А потім менеджер репостив оцей UGC до Історій аккаунту групи:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 6 – Використання авторського хештегу

А якщо сьогодні вбити до Пошуку Інстаграм #simulatedmusers, то з’являться й фото з профілів користувачів. По-моєму, це класне рішення, правда?

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 7 – Авторський тег зі стрічки

Або такий варіант у виконанні Rammstein, тег #rammstein2019:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 8 – Авторський тимчасовий тег в Сторіз

Зараз там вже безліч зайвих фото, але під час літнього туру кожен міг подивитися відео з виступів, послухати живе виконання та побачити фаєр-шоу групи 🙂

4) Опитування «так/ні»

Найзрозуміліший інструмент. Вимагає не тільки перегляду Історії, а й активної взаємодії з нею.

Бонуси:

  • підвищення залученості (активні дії глядачів Історії);
  • зростання інтересу користувачів (повернутися через деякий час і подивитися статистику).

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 9 – Інструмент “Опитування”

І навіть тут можна пофантазувати – замість типових «так/ні» написати розгорнуті або формулювання з гумором. Ті ж брати Кочут:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 10 – Варіації інструменту «Опитування»

5) Запитання

Поле запитання містить до 80 символів. Все, що більше – доступно господарю аккаунту, але не видно при публікації відповіді в Історії. Це потрібно враховувати.
При цьому частково зберігається інкогніто – після показу стікеру з Запитанням користувачі побачать лише аватарку аккаунта користувача, який поставив запитання або написав відповідь.
Також, ділитися можна одразу декількома стікерами й відповідями на Запитання.

Це найпопулярніший інструмент серед блогерів для підняття залученості.

Як?

“Поділитися відповіддю” – скачати Історію – завантажити Історію як нове зображення в Сторіз – поділитися наступною відповіддю.

Запитання – найширше поле для спілкування, вони забезпечують:

  • контентом для наступних сторіз;
  • темами для постів в Інстаграм.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 11 – Інструмент «Запитання»

Більш того, у полі “Запитання” можна навіть влаштовувати голосування.

Дивіться, який цікавий крок – так вчинила Анна @hleb_nash:

  • запропонувала підписникам придумати ходові фрази й актуальні смішні цитати;
  • написати їх почерком фоловерів профілю;
  • на їх основі запустила серед підписників голосовалку за вибором шрифту стікерів для магазину значків @hleb_shop;
  • найпопулярніші варіанти потрапили до фінального опитування “Так/Ні”;
  • лідери читацького вибору пішли до друку.

Так кожен фоловер, що проголосував в опитуванні, вплинув на вибір варіанта друку та побачив підсумок своєї роботи.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 12 – Голосовалка у “Запитанні”

Такий хід виконав одразу 2 функції:

  • допоміг спільно зробити вибір;
  • підняв залученість в обліковому записі.

Підсумок спільної роботи:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 13 – Результат голосування

Цим же способом фоловери голосували й за осінню колекцію значків та стікерів.

6) Бігунок

Інструмент передбачає інтерес та дію користувача, залучення до Історії.
Можна обрати фон та смайлик, що будуть використовуватися в шкалі.
Максимальна довжина тексту – 35 символів.

Бонуси:

  • розуміння, наскільки подобається підписникам контент такого типу;
  • підвищення залученості (активні дії з Історією).

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 14 – Інструмент «бігунок»

7) Тест

Стікер-голосовалка володіє таким же великим потенціалом, як і “Запитання”. Але крім створення тестів можна запускати опитування з максимум 4-ма варіантами відповіді, а після – підраховувати голоси.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 15 – Інструмент “Тест”

Через елементи гри інструмент відмінно залучає користувачів.
Можна продумати кілька ходів та розважити підписників грою, як це зробило “Видавництво Старого Лева”:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 16 – Гра у «Тесті»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 17 – Гра у «тесті» (продовження)

І 8й, додатковий інструмент, що стає все популярнішим.

8) Маска

Коли користувачі використовують авторські маски, творець маски вказується вгорі Сторіз та його нік клікабелен. Запити на овідмальовку масок підвищуються – у багатьох селебретіз та блогерів є свої іменні маски.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 18 – Інструмент «Маска»

Зверніть увагу, 3й профіль – український тревел-блогер @juli_berk, а останній аккаунт – наш рітейл @prostor_ua – вони пропонують повний макіяж (вирівнюють шкіру, тіні + стрілки на очах, помада).

Для чого потрібна маска?

  • будь-який користувач може спробувати маску – це зростання охоплення;
  • коло знайомих з автором маски розширюється;
  • кількість фоловерів та можливих клієнтів дизайнера збільшується.

А яка ж користь користувачеві?

Блогеру – пріоритет проби або іменна маска, реклама автора маски та монетизація.
Бренду – оцифровка товарів (косметика, аксесуари) та примірка. Надалі – онлайн-продаж.
Дизайнеру – пошук нових клієнтів.


3. Практична частина

Влітку був введений інструмент масслукінгу Сторіз, коли в кожного користувача статистика Сторіз просто скаженіла (наприклад, Історії в моєму акаунті набирали до 220 переглядів при звичайних 80). З масслукінгом боролися, і в 20х числах жовтня алгоритм видачі Stories оновився.

Який новий принцип роботи?

Якщо користувач не додивився Історії поточного профілю, а змахнув вліво й перейшов до Історії наступного користувача, попередній акаунт перелітає до кінця списку. І якщо ця людина викладе нову Сторі, профіль з недоглянутими Сторіз не переїде в початок стрічки, як було раніше. А якщо ж недоглянуті Сторіз зникнуть через тимчасовість обмежень, то цей аккаунт все ж перейде в початок.
Це означає, що перегляди Сторіз повернулися до реальних цифр – тієї кількості живих підписників, що дивляться Історії та залучені в життя аккаунта.

Тепер я перевірю всі інструменти на своєму профілі – він звичайний людський, без оплаченої реклами та іншого.
Чи вийде в мене з допомогою стікерів підвищити залученість? Підключу на час експерименту бізнес-акаунт та врахую розширені дані статистики.

На які показники рекомендують орієнтуватися в Buffer.com:

  • коефіцієнт проглядання Сторіз;
  • охоплення й покази;
  • показник виходів відповідно до кадрів Історії;
  • час публікації;
  • тривалість Історії.

SMM-спеціалісти радять постити Сторіз кожен день. Намагатимусь дотримуватися цієї рекомендації. Подивимося, чи спрацюють інструменти підняття залученості на мені, неблогері.

Вихідні дані

Профіль Instagram – мій особистий аккаунт зі своєю ЦА.
Тематика контенту – на мій розсуд.
Час постинга – з урахуванням рекомендованого дослідженням Buffer.
Термін – 2 тижні (6 – 20 березня).

Buffer наводять такий графік ефективного часу перегляду Сторіз (згідно США):

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 19 – Графік ефективного часу перегляду

Продуктивний час (за спаданням, США/Україна):

  • ранок 4 – 6 (12 – 14 дня Україна);
  • вечір 20 – 22 (4 – 6 ранку);
  • день 12 – 14 (20 – 22 вечір);
  • день 8 – 10 (16 – 18 день).

З урахуванням поправки +8 годин для місцевого часу видно, що час показів актуальний й для України. Крім останнього – це все ще робочий час.
Спробую постити Сторіз в цих тимчасових рамках. Кількість публікацій в добу – від 1.


3.1 Геомітка

Об’єкт – відео з концерту Lindemann 6.03.2020 в Києві;
Локація – концертний майданчик StereoPlaza, позначаю її міткою.
Час постингу – вечір 22 – 24.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 20 – Використання геомітки

Реакція:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 21 – Реакція користувачів на геомітку

Переглядів – 73.
Історія потрапила до 3 історій локації: “Stereo Plaza”, “Stereo Plaza Kiev” і “Stereo Plaza”, що переглянули 25 глядачів.

Моя користь:

  • додаткові перегляди з сторіз локації.

3.2 @ – згадка акаунту

Сюжет фото – привітання з 8 березня співробітниками ITForce.
Час – ранок 9 – 11.

Відмічаю профіль @itforce й дивлюся на реакцію.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 22 – Використання й реакція на згадку

Реакція:
Перегляди – 71;
Відповіді – 1.

Моя користь:

  • Відповіді – 1;
  • Піар роботодавця).

3.3 # – хештеги

Один з найбільш популярних хештегів – #sunset.

Сюжет фото – захід.
Час постинга – день 16-18.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 23 – Використання й реакція на хештег

Реакція:
Перегляди – 62;
З тегу – 0;
Відповіді – 2.

Кількість публікацій за тегом #sunset – 241 млн. Очевидно, що тег швидко наповнюється новими фото й мало хто гортає всі Сторіз.

Моя користь:

  • Відповіді – 2.

3.4 Опитування “Так/Ні”

Сюжет – питання про випадкові смішні фото, запускаю голосування.
Час постингу – день 12 – 14.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 24 – Використання та реакція користувачів на опитування

Реакція:
Перегляди – 81;
Відповіді – 17 “так”, 0 “ні”.

Моя користь:

  • інтерактив з підписниками – зростання залученості;
  • відвідування профілю – 2.

3.5 Запитання

Сюжет – прохання порадити фільми/серіали в дусі й атмосфері “Полювання” та “Моста”.
Час постингу – день 12-14.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 25 – Використання “Запитання”

Реакція:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 26 – Реакція користувачів на “запитання”

Перегляди – 73.
Відповіді – 21 (з них 7 спам-повідомлень).

Тепер на основі порад я можу написати пост з підбіркою екранізацій. І там знову поцікавитися думкою передплатників, адже не всі дивляться Сторіз.

Моя користь:

  • зворотний зв’язок підписників – залучення;
  • нова тема для посту з UGC – добірка вдалих екранізацій.

3.6 Бігунок

Сюжет – знову фото з відвіданого концерту Lindemann.
Час – вечір 22 – 24.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 27 – Використання й реакція на інструмент “бігунок”

Моя користь:

  • переглядів – 70.
  • реакцій – 9.

3.7 Тест

Сюжет фото – манікюр новим лаком.
Пропоную підписникам 4 варіанти відповіді (1 вірна). Причому відтінки підібрані схожі, щоб було важче визначити вірний варіант (4й).
Час – ранок 10 – 12.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 28 – Використання та реакція на “Тест”

Реакція:
Переглядів – 69.

Моя користь:

  • голосів – 29;
  • залучення підписників.

4. Результати експерименту

Розширена статистика пропонує 16 показників для аналізу ефективності сторіз. Я враховувала лише 10 актуальних мені (як далі з’ясувалося, 8 – оптимальний набір):

  1. Вперед – прокрутка вперед, до наступної Сторіз. Публікація користувачам здалася нецікавою.
  2. Виходи – глядачі, що закрили Сторіз. Публікація виявилася нечіпляючою.
  3. Назад – кількість повторних переглядів та повернень до Сторіз, важливий показник.
  4. Відповіді – повідомлення та реакції в Директ.
  5. Охоплення – показує, скільки людей побачило вашу сторіз. Якщо 1 користувач перегляне її двічі, в аналітиці все одно відобразиться цифра 1.
  6. Підписники – кількість тих, хто підписався після перегляду Сторіз.
  7. Покази – кількість переглядів публікації, включаючи неодноразові перегляди 1 користувачем.
  8. Відвідування профілю – кількість користувачів, що перейшли в акаунт після перегляду Історії.
  9. Репости – кількість людей, що поділилися вашим Сторіз в своєму профілі. Чесно кажучи, так і не зрозуміла цю опцію – моїми Історіями ділилися акаунти, але в графі Репост значиться 0…
  10. Наступна Сторіз – кількість користувачів, що “прокрутили” сторіз, перейшли до публікацій наступного аккаунта. Важливий показник.

*SMS, Виклики, Кліки на сайт, Кліки по кнопці “Як дістатися”, Клік за посиланням, Електронні листи не враховую, ці інструменти не використовувалися, там нульова статистика.

Спочатку дивлюся статистику ДО використання інструментів:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 29 – Вихідна статистика

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 30 – Вихідні статистичні показники (продовження)

Зводжу в таблицю та аналізую показники (метод підгледіла в Іллі Слюсарева з SMMPlanner):

  1. Різниця переглядів = Охоплення – Покази;
  2. % Перегляду = (Різниця переглядів / Охоплення)*100%.
  3. ER = ((Відповідь * 2 + Назад) / Охоплення)*100%.

ER – показник залученості в контент. Позитивні реакції ділю на охоплення.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 31 – Показники вихідної аналітики

В останніх 2 стовпців я склала всі показники 6 Сторіз, щоб мати загальну цифру. Разом, загальний% перегляду Сторіз = 192, а ER = 38%.
Тепер знімаю дані ПІСЛЯ застосування інструментів:

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 32 – Статистика використання інструментів «Гео» та «Бігунок»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 33 – Статистика використання інструментів «Гео» та «Бігунок» (продовження)

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 34 – Статистика використання інструментів «Згадка», «Хештег» та «Опитування»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 35 – Статистика використання інструментів «Згадка», «Хештег» та «Опитування» (продовження)

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 36 – Статистика використання інструментів «Запитання» та «Тест»

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 37 – Статистика використання інструментів «Запитання» та «Тест»

Зводжу дані до таблиці, щоб було зручніше аналізувати.

Блог Вовлеченность Инстаграм

Рис. 38 – Статистика після застосування інструментів Інстаграм

118 показів отримала Сторіз з концерту Lindemann (інструмент геомітка), в неї ж найбільше промоток вперед.
Повернутися до попередніх Сторіз побажало 6 користувачів – і знову це інструмент “геомітка” (в попередніх Сторіз я публікувала відео з розігрівом Jadu та Aesthetic Perfection перед концертом, люди побажали його подивитися).
2 відповіді – Сторіз з хештегом.
Краще охоплення 81 у Сторіз з опитуванням так/ні.
По 1 відвідуванню профілю у сторіз з опитуванням, запитанням та тестом.

Знову обчислюю % перегляду та ER. Причому, якою має бути норма ER, незрозуміло. Буду вважати, що чим вище, тим краще. Разом:

  • max ER біля позначки “гео” – 10,9;
  • min через особливості підрахунку в запитання – 0.

Порівнюю перегляди та ER до й після:

Було %перегляду Сторіз = 192, а ER = 38%.
Стало %перегляду Сторіз = 230, а ER = 39%.

Ну що, є сенс морочитися та використовувати інструменти Інстаграм для підвищення залученості? Адже різниця між показниками невелика. ER так взагалі майже не змінився. Експеримент провалився?

Ні. По-перше, я спробувала все інтерактивні інструменти сервісу.
По-друге, покреативила – довелося під кожен стікер придумати контент.
По-третє, отримала більше взаємодій зі Сторіз: переглядів, відповідей у стікерах та в Директ.

Котрі інструменти принесли кращий результат:

  • тест з варіантами відповідей +29 тих, хто проголосував;
  • геомітка +25 додаткових переглядів з історії локації;
  • запитання +21 реакція;
  • опитування так/ні +17 взаємодій;
  • бігунок +9 голосів;
  • згадка +1 відповідь.

Самим недолугим виявився хештег.
Тест, запитання та бігунок підвищують залученість профілю та наступних сторіз, якщо на них реагують. А геомітки та хештеги тільки тих, де вони використані – за тегами можна знайти подібні Сторіз. Т. ч. взаємодія з кнопками голосувань, опитувань, тощо, підвищують ранжування Сторіс.

Що за підсумком я можу порекомендувати:

  • використовувати геомітки, так Історія потрапляє в Історію згаданої локації і число користувачів, що переглянули сторіз, виросте;
  • тест збирає найбільше переглядів, т. к. є елемент гри;
  • запитання викликає інтерес у користувачів і бажання відповісти (звичайно, якщо запитання доречне);
  • опитування теж ефективний і його результат залежить від теми сторіз;
  • бігунок – спірне інструмент, зазвичай його використовують в контексті “подобається / не подобається”.

У кожному конкретному профілі працюватимуть свої методи підвищення залученості: потрібно креативити, пробувати, тестувати інструменти та контент. Тільки так ви зрозумієте, що працює в вашій тематиці.

Головне – цікавий контент. В кожного профілю своя “цікавість”, адже в кожній ніші своя тематична (чи ні) ЦА. Запитайте підписників (а хоча б і через Запитання, а не Директ), що б їм хотілося бачити в ваших Сторіз. Сьогодні користувачі – королі споживання, немає залучених фоловерів – немає продажів.

І, звичайно, ecommerce акаунтам краще, щоб їх акк згадували якомога частіше – так зростають переходи. Як це зробити та отримати безкоштовно для користувача контент, писала в статті UGC в Instagram: як генерувати та отримувати суперефект.
Пробуйте працювати з фото своїх підписників. Найближчого місяця це буде сильно доречно в умовах НС в Україні.

Тестируйте інструменти Інстаграм, залучайте користувачів!


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.