
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Як часто ви чуєте фразу “хештеги не працюють”? Ми - декілька разів на тиждень.
Перш, ніж скасують видимість лайків під публікаціями друзів (дані з Twitter розробника Jane Manchun Wong), перевіримо на особистому досвіді, все-таки працюють хештеги, чи ні.
Просування за хештегами в Instagram - один з основних методів розкрутки профілю в соцмережі.
Якщо ваш акаунт ще нікому невідомий, то використання хештегів - відмінний доступний спосіб заявити про себе користувачам. Але хештеги повинні бути релевантними.
Так було раніше. Але чи працює цей метод сьогодні? З’ясуємо разом на практиці.
Щоб розуміти, від чого будемо відштовхуватись, спершу визначимо, якими бувають хештеги.
Насамперед нас цікавить частота використання (кількість публікацій) тегів.
Отже, за частотою використання вони поділяються на:
Існує постійно оновлюючийся black-list хештегів. Якщо ви скористаєтесь будь-яким тегом з того списку, ваш пост гарантовано втратить видимість за тегами. Тіньовий бан теж недалеко, хоч офіційний Instagram не підтверджує його існування.
З категоріями хештегів розібралися. Час діяти.
Я давно цікавлюсь безкоштовним просуванням в Instagram. Коли в серпні 2018 їй на очі потрапила стаття з просування за частотними тегами (хоча спосіб існує з 2017р.), одразу вирішила скористатися рекомендаціями та перевірити роботу методу на своєму акаунті.
Рік тому алгоритм дійсно працював і приносив лайки для тематик: природа, косметика для догляду, манікюрна сфера, книги.
Дізнаємось, чи працює цей метод у квітні 2019.
Суть методу:
1. збір 30-90 тематичних хештегів;
2. поділ тегів на 3 групи;
3. публікація поста з 1ю групою хештегів;
4. через 10 хвилин зняття показників ВЧ, видалення першої групи тегів і публікація 2ї;
5. через 10 хвилин видалення 2ї групи та додавання 3ї з НЧ;
6. підсумкова перевірка результативності.
Принцип дії:
Це ті теги, що приноситимуть лайки ще не один місяць. Так, їх кількість буде невелика. Але лайки будуть.
В теорії все просто: знаходите яскраве та цікаве фото (природа, схід/захід, котики та ін.). Збираєте релевантні хештеги, публікуєте фотопост та насолоджуєтесь ефектом.
А що в реальності?
Профіль Instagram – особистий акаунт користувача зі своєю ЦА.
Тематика контенту – інтереси тестувальника.
Час постингу – на розсуд експериментатора.
Тип хештегів – ВЧ, СЧ, НЧ та опціонально надчастотні.
Гео не використовували, бо це інший тип тегів.
Принцип роботи:
Тема – оглядова косметика (добірка бальзамів для губ).
Ключові слова: бальзам, ТМ бальзамів. У різних комбінаціях та на різних мовах.
Excel-таблиця демонструє, як мало вдалося зібрати СЧ-тегів. І це ще дуже добрий результат для обраної тематики. Проте віднайшлося багато НЧ-тегів.
Хід робіт:
1. четвер, 25.04.2019, 22:12 – публікація фото з 1ю групою НЧ-тегів.
Не найбільш вдалий час для публікації допису в Instagram. Але тим краще – мене не лякали незручності.
2. 22:44 – перевірка результативності ВЧ.
Публікація зібрала 14 лайків, причому 10 з них – фоловери акаунту. А 4 лайка отримані дійсно постингом ВЧ. Кожного, хто лайкнув фото, постаралися відстежити та лайкнути у відповідь>
Видалення ВЧ, додання 2ї групи СЧ у коментарі.
3. 23:45 – зняття результатів СЧ – 21 лайк.
80% з них принесли фоловери профілю.
4. 6:58: +32 лайка, 2 комента та 20 нових фоловерів з Кореї (що по закінченню доби відписалися).
Видалення СЧ-тегів.
Висновки Експерименту 1:
Причина – можливо, невірно обран час допису або тематика. Чи одне й друге водночас.
Необхідно хоча б 30 хвилин для отримання даних. А краще – від часу.
Причина – див. п. 1.
Тема – конкурсне фото манікюру для магазина ювелірних виробів.
Ключові слова: нігті, ТМ лаку та прикрас, срібні вироби, перідот. У різних комбінаціях та на різних мовах.
Хід робіт:
Висновки Експерименту 2:
НЧ – #jemstones, #シルバーペンダント, #peridote, #peridotnecklace, #peridotstone;
Оскільки сьогодні ТОП-9 для кожного користувача формується індивідуально, то знаходження в ТОП-9 по декількам тегам немає сенсу.
Тема – відгук на прочитану книгу в рамках книжкового марафону.
Ключові слова: книги, читання, література, іменний тег автора твору, назва.
Хід робіт:
Обідня година вихідного дня.
Публікація набрала 20 лайків, здебільшого від фоловерів профілю.
Видалення ВЧ, додавання 2ї групи СЧ в коментарі.
Додавання 3ї групи НЧ-тегів.
Висновки Експерименту 3:
За підсумками попередніх тестувань такой результат був прогнозований.
Частотність більше 1000
Частотність менше 1000
Переклад ключових фраз на інші мови дав добрий зріст лайків та підписок.
Статистика за 3ма публікаціями майже 2 тижня потому, 7.05.2019:
Разом за трьома Експериментами:
NB. Тактикою “ІнстаКотики” для добору лайків навмисно не користувались.
2 пости все ще тримаються у ТОП-9 за 2ма низькочастотними тегами:
Складнощі методу:
Автоматичний сервіс підбору хештегів дуже допомагає – він підтягує схожі з головним запитом теги. Але будь-який тег потрібно перевіряти вручну на осмисленість та релевантність. Особливо на іноземних мовах.
Готуйтеся до довгої кропіткої роботи – ми тільки 1,5 робочих дня збирали та сортували 200 тегів для 3х фото. Перекладали ключові слова та перевіряли теги на відповідність темі. +вам буде потрібно виділити час на зняття результатів та заміну тегів, обробку коментарів.
Жоден допис не “вистрілив” та не зібрав сотен чи тисяч лайків.
Так, потрапити до ТОП-9 за деякими тегами вдалося, але практичної користі від цього немає, бо ТОП-9 для кожного користувача свій.
Головне ми з’ясували – метод частотних хештегів працює.
Навіть якщо кількість сердечок під публікаціями приховають, просуватися за методом частотних тегів все одно доцільно – принаймні, вам лайки залишуться видимими.
Допис з великою кількістю “Мені подобається” все одно ранжується краще та розташовується вище у стрічці друзів.
Якщо ви просто женетеся за лайками, проте не бажаєте користуватися масслайкінгом, проаналізований спосіб цілком можна застосовувати. Особливо, якщо дописи вашого профілю повністю належать до однієї тематики. Бо під кожну нову тему збирати та перевіряти теги дуже важно та ресурсозатратно. Та що там, вже на 30му тезі ви збагнете, у яку халепу вписалися.
Вирішуйте самі, підходить вам метод чи ні. Труднощі ми перерахували.
А ви тестували метод просування за частотними тегами?
Якого результату досягли, поділіться в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.