замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
SMM - просування
668
3

Як часто ви чуєте фразу “хештеги не працюють”? Ми - декілька разів на тиждень.

Перш, ніж скасують видимість лайків під публікаціями друзів (дані з Twitter розробника Jane Manchun Wong), перевіримо на особистому досвіді, все-таки працюють хештеги, чи ні.

Просування за хештегами в Instagram - один з основних методів розкрутки профілю в соцмережі.

Якщо ваш акаунт ще нікому невідомий, то використання хештегів - відмінний доступний спосіб заявити про себе користувачам. Але хештеги повинні бути релевантними.

Так було раніше. Але чи працює цей метод сьогодні? З’ясуємо разом на практиці.


1. Які хештеги використовувати?

Щоб розуміти, від чого будемо відштовхуватись, спершу визначимо, якими бувають хештеги.
Насамперед нас цікавить частота використання (кількість публікацій) тегів.

Отже, за частотою використання вони поділяються на:

  • низькочастотні (НЧ) – до 50 000 записів;
  • середньочастотні (СЧ) – 50 000 – 100 000 публікацій;
  • високочастотні (ВЧ) – 100 000 – 1 000 000 постів;
  • надчастотні – більш 1 000 000 використань (не дуже ефективні, бо дуже часто застосовуються).

Існує постійно оновлюючийся black-list хештегів. Якщо ви скористаєтесь будь-яким тегом з того списку, ваш пост гарантовано втратить видимість за тегами. Тіньовий бан теж недалеко, хоч офіційний Instagram не підтверджує його існування.

З категоріями хештегів розібралися. Час діяти.
Я давно цікавлюсь безкоштовним просуванням в Instagram. Коли в серпні 2018 їй на очі потрапила стаття з просування за частотними тегами (хоча спосіб існує з 2017р.), одразу вирішила скористатися рекомендаціями та перевірити роботу методу на своєму акаунті.

Рік тому алгоритм дійсно працював і приносив лайки для тематик: природа, косметика для догляду, манікюрна сфера, книги.
Дізнаємось, чи працює цей метод у квітні 2019.

Суть методу:

1. збір 30-90 тематичних хештегів;
2. поділ тегів на 3 групи;

  • високочастотні – 10 – 30 шт.;
  • середньочастотні – 10 – 20;
  • низькочастотні – 10;

3. публікація поста з 1ю групою хештегів;
4. через 10 хвилин зняття показників ВЧ, видалення першої групи тегів і публікація 2ї;
5. через 10 хвилин видалення 2ї групи та додавання 3ї з НЧ;
6. підсумкова перевірка результативності.

Принцип дії:

  • ВЧ збирають перші лайки;
  • СЧ добирають потрібну кількість до потряпляння в ТОП-9;
  • НЧ працюють на довгострокове добивання органічного трафіку.

Це ті теги, що приноситимуть лайки ще не один місяць. Так, їх кількість буде невелика. Але лайки будуть.
В теорії все просто: знаходите яскраве та цікаве фото (природа, схід/захід, котики та ін.). Збираєте релевантні хештеги, публікуєте фотопост та насолоджуєтесь ефектом.
А що в реальності?


2. Вступні дані

Профіль Instagram – особистий акаунт користувача зі своєю ЦА.
Тематика контенту – інтереси тестувальника.
Час постингу – на розсуд експериментатора.
Тип хештегів – ВЧ, СЧ, НЧ та опціонально надчастотні.

Гео не використовували, бо це інший тип тегів.

Принцип роботи:

  • збір хештегів – через сервіс webstagram.com;
  • переклад ВЧ, СЧ, НЧ тегів на інші мови для отримання максимального охоплення теми та більш-менш репрезентативної вибірки користувачів;
  • публікація дописів відповідно до контент-плану тестувальника.

2.1 Эксперимент 1, #cosmetic

Тема – оглядова косметика (добірка бальзамів для губ).
Ключові слова: бальзам, ТМ бальзамів. У різних комбінаціях та на різних мовах.

Блог_хэштеги

Excel-таблиця демонструє, як мало вдалося зібрати СЧ-тегів. І це ще дуже добрий результат для обраної тематики. Проте віднайшлося багато НЧ-тегів.

Хід робіт:

1. четвер, 25.04.2019, 22:12 – публікація фото з 1ю групою НЧ-тегів.
Не найбільш вдалий час для публікації допису в Instagram. Але тим краще – мене не лякали незручності.

2. 22:44 – перевірка результативності ВЧ.
Публікація зібрала 14 лайків, причому 10 з них – фоловери акаунту. А 4 лайка отримані дійсно постингом ВЧ. Кожного, хто лайкнув фото, постаралися відстежити та лайкнути у відповідь>
Видалення ВЧ, додання 2ї групи СЧ у коментарі.

3. 23:45 – зняття результатів СЧ – 21 лайк.
80% з них принесли фоловери профілю.

4. 6:58: +32 лайка, 2 комента та 20 нових фоловерів з Кореї (що по закінченню доби відписалися).
Видалення СЧ-тегів.

Блог_хэштеги

Висновки Експерименту 1:

  • ВЧ спрацювали погано.

Причина – можливо, невірно обран час допису або тематика. Чи одне й друге водночас.

  • Короткий (10 хвилин) запропонований час на отримання первинних результатів.

Необхідно хоча б 30 хвилин для отримання даних. А краще – від часу.

  • СЧ та НЧ теги навпаки перевершили очікування – навіть сьогодні за цим дописом надходять лайки. Також була зазначена велика активність користувачів з Кореї.
  • Допис не потрапив до ТОП-9.

Причина – див. п. 1.

  • Переклад ключових фраз на інші мови дав добре зростання лайків та підписок.

Хэштеги Эксперимент 1


2.2 Эксперимент 2, #nails

Тема – конкурсне фото манікюру для магазина ювелірних виробів.
Ключові слова: нігті, ТМ лаку та прикрас, срібні вироби, перідот. У різних комбінаціях та на різних мовах.

Блог_хэштеги

Хід робіт:

  1. субота, 27.04.2019, 8:43 – публікація допису з добіркою ВЧ-тегів;
  2. 9:43 – видалення ВЧ та додавання СЧ групи тегів. +12 лайків, включаючи фоловерів акаунту;
  3. 10:45 – видалення СЧ, додавання групи НЧ. +13 лайків, включаючи фоловерів профілю;
  4. через добу о 12:27 – зняття показників НЧ-тегів: +60 лайків та 7 нових фоловерів.

Блог_хэштеги

Висновки Експерименту 2:

  1. ВЧ знову спрацювали погано;
  2. СЧ теж не порадували;
  3. НЧ виявилися найефективнішими;
  4. Допис потрапив до ТОП-9 за тегами:
  • СЧ – #項鏈.

Блог_хэштеги

НЧ – #jemstones, #シルバーペンダント, #peridote, #peridotnecklace, #peridotstone;

Блог_хэштеги

  • Переклад ключових фраз на інші мови знову дав добрий приріст лайків.

Оскільки сьогодні ТОП-9 для кожного користувача формується індивідуально, то знаходження в ТОП-9 по декількам тегам немає сенсу.

Хэштеги Эксперимент 2


2.3 Експеримент 3, #books

Тема – відгук на прочитану книгу в рамках книжкового марафону.
Ключові слова: книги, читання, література, іменний тег автора твору, назва.

Блог_хэштеги

Хід робіт:

  • понеділок, 29.04.2019, 14:39 – публікація поста з 1ю групою ВЧ-тегів.

Обідня година вихідного дня.

  • через годину о 15:39 – перевірка результативності ВЧ.

Публікація набрала 20 лайків, здебільшого від фоловерів профілю.
Видалення ВЧ, додавання 2ї групи СЧ в коментарі.

  • 16:39 зняття результатів СЧ: +12 лайків.

Додавання 3ї групи НЧ-тегів.

  • через добу, 30.04.2019 о 14:39: +35 лайків та 3 нових фоловера.

Блог_хэштеги

Висновки Експерименту 3:

  • ВЧ спрацювали очікувано погано.

За підсумками попередніх тестувань такой результат був прогнозований.

  • Результат СЧ теж був незадовільним.
  • Пост тимчасово потрапив до ТОП-9 за 7 НЧ-тегами:

Блог_хэштеги

Частотність більше 1000

Блог_хэштеги

Частотність менше 1000

Переклад ключових фраз на інші мови дав добрий зріст лайків та підписок.

Хэштеги Эксперимент 2


3. Підсумки експериментів

Статистика за 3ма публікаціями майже 2 тижня потому, 7.05.2019:

Блог_хэштеги

Блог_хэштеги

Разом за трьома Експериментами:

  1. хештеги працюють та приносять лайки;
  2. добре працюють низькочастотні та вузькотематичні теги (назва та тип продукту, ТМ, автор);
  3. найвдаліший час для опублікування дописів – вечір (тільки з особистого досвіду);
  4. найважче зібрати групу СЧ-тегів;
  5. ввійти до ТОП-9 реально. Але тільки за СЧ та НЧ тегами;
  6. з 3х обраних тематик кращий результат в дописа з косметикою для догляду;
  7. за підсумками роботи з усіх зібраних хештегів залишилися лише деякі вузькотематичні, що орієнтовані на цільових користувачів. Вони й приносять лайки;
  8. користувачі доброзичливі Зокрема, з Кореї. Звичайно, на підставі всього однієї публікації так говорити необачно, проте саме користувачі з Кореї принесли значну кількість лайків одному з дописів.

NB. Тактикою “ІнстаКотики” для добору лайків навмисно не користувались.

2 пости все ще тримаються у ТОП-9 за 2ма низькочастотними тегами:

Блог_хэштеги

Складнощі методу:

  • Ручна робота.

Автоматичний сервіс підбору хештегів дуже допомагає – він підтягує схожі з головним запитом теги. Але будь-який тег потрібно перевіряти вручну на осмисленість та релевантність. Особливо на іноземних мовах.

  • Часо- та трудомісткість.

Готуйтеся до довгої кропіткої роботи – ми тільки 1,5 робочих дня збирали та сортували 200 тегів для 3х фото. Перекладали ключові слова та перевіряли теги на відповідність темі. +вам буде потрібно виділити час на зняття результатів та заміну тегів, обробку коментарів.

  • Відносно невисокий ефект.

Жоден допис не “вистрілив” та не зібрав сотен чи тисяч лайків.
Так, потрапити до ТОП-9 за деякими тегами вдалося, але практичної користі від цього немає, бо ТОП-9 для кожного користувача свій.
Головне ми з’ясували – метод частотних хештегів працює.

Навіть якщо кількість сердечок під публікаціями приховають, просуватися за методом частотних тегів все одно доцільно – принаймні, вам лайки залишуться видимими.

Допис з великою кількістю “Мені подобається” все одно ранжується краще та розташовується вище у стрічці друзів.
Якщо ви просто женетеся за лайками, проте не бажаєте користуватися масслайкінгом, проаналізований спосіб цілком можна застосовувати. Особливо, якщо дописи вашого профілю повністю належать до однієї тематики. Бо під кожну нову тему збирати та перевіряти теги дуже важно та ресурсозатратно. Та що там, вже на 30му тезі ви збагнете, у яку халепу вписалися.

Вирішуйте самі, підходить вам метод чи ні. Труднощі ми перерахували.

Мнение SMM-специалиста

А ви тестували метод просування за частотними тегами?
Якого результату досягли, поділіться в коментарях!


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.