
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ми вже писали про те, як працює алгоритм Інстаграм. Але зараз з'явилась офіційна інформація.
8 червня 2021 на офіційному сайті Інстаграм з'явилася публикація від Адама Моссері, в якій пояснюється, як працюють алгоритми Інстаграм.
Це перша стаття з майбутньої серії, в якій користувачів познайомлять з принципами того, чому вони бачать у себе в стрічці, в історіях, в Рекомендаціях та інших розділах контент певного роду.
Ми вивчили матеріал та готові поділитися основними висновками.
Upd. 30.06.2021 Глава Інстаграм Адам Моссері зробив заяву у Твіттер про глобальні зміни, які чекають платформу в найближчі пів року.
Changes are coming to video on Instagram 📺
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) June 30, 2021
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
Основна новина - Instagram станє чимось більшим, ніж додатком для обміну квадратними фотографіями. Соцмережа показуватиме відеоролики в повноекранному режимі (і це не сторіз) прямо в стрічках користувачів. Інстаграм прагне стати розважальним відео-додатком, т. з. заміною TikTok та YouTube, при цьому з вбудованим « патреоном » та шопінгом. Також зміни чекають й Інстаграм Директ: соцмережа бажає стати провідним месенджером, повоювавши з Телеграм.
Тепер потрапити в перші ряди стрічки стане ще важче.
Тут все відносно просто: публікації та історії шикуються в порядку їх розміщення, від нових до старих. Ви бачите тільки пости тих акаунтів, на які ви підписані.
Але є й винятки: алгоритми Інстаграм враховують такі сигнали при ранжуванні контенту:
Рис. 1 – Сторіс та Стрічка
У стрічці враховуються 5 найважливіших взаємодій:
Згодом сигнали додаються та видаляються, щоб якість та відповідність публікацій вашим інтересам поліпшувалася.
У цьому розділі ви побачите пости на відповідні теми. Інстаграм бачить, що ви лайкаєте, й шукає інших користувачів, що лайкнули ту ж публікацію.
Рис. 2 – Рекомендації
Алгоритм оцінює те, що може цікавити цих користувачів та пропонує це в підсумку вам. На основі цього процесу Інстаграм знаходить відео та фото, які можуть бути цікаві вам, й потім ранжує цей контент. Місце публікації будується на припущенні про те, наскільки ймовірно ви поставите лайк, розшарите або збережіть пост.
Сигнали, які алгоритм враховує, ті ж, що й в п. 1, але з деякими змінами.
Reels – короткі відеоролики, які покликані розважати користувача.
Те, що бачить там користувач, засноване в більшості своїй на публікаціях акаунтів, на які він не підписаний. Те ж саме застосовується й до постів в Рекомендаціях.
Рис. 3 – Reels
Сигнали, що враховуються при ранжуванні:
Контент, який ви бачите в Інстаграм, залежить від вашої активності, тобто взаємодії з іншими публікаціями. Але є ще пара трюків, які допоможуть вплинути на те, що користувач буде бачити в стрічці, Сторіс та рекомендаціях:
Рис. 4 – Додавання близьких друзів
Рис. 5 – Активуйте повзунки, щоб приховати публікації від певного акаунту
Багато користувачів скаржаться на те, що їх публікації недоотримують лайки, й що це відбувається спеціально.
Без розуміння роботи алгоритмів Інстаграм, користувачі дали цьому поняттю назву тіньовий бан. За словами Адама Моссері охоплення в кожної публікації найчастіше різне, й багато підписників навіть й половини стрічки не переглядають. Це означає, що кожну публікацію бачить та дивиться різна кількість людей. Саме тому може здатися, що ваші пости не бачать інші користувачі.
При цьому в тіньовий бан можуть потрапити акаунти, в постах яких є:
Інстаграм нарешті вирішив відкрити завісу роботи своїх алгоритмів та познайомити нас з основами ранжування контенту.
Це тільки перша публікації на тему, далі будуть інші статті з детальними аналізами роботи алгоритмів Інстаграм. Будемо тримати вас в курсі.
Для користувачів та тих, хто просувається самостійно, радимо більше взаємодіяти з аудиторією, а не просто постити фоточки. Чим більше взаємодій, тим частіше вас будуть показувати й бачити.
Чекайте наступних оновлень. А для того, щоб не пропустити актуальну інформацію про зміни в роботі Інстаграм, підписуйтесь на нашу розсилку. Раз на тиждень ми формуємо дайджет з опублікованих статей. Так ви отримаєте найпотрібнішу та новішу інфу.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.