
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Всі чули про розумну стрічку й алгоритми ранжування Інстаграм.
Але ніхто не знає, в чому вони полягають та які показники враховуються при присвоєнні вашому посту того чи іншого місця в стрічці користувача.
Upd. 11.06.2021.Читайте оновлення статті та офіційні дані від Адама Моссері.
Кожен SMM-спеціаліст чи блогер, що поважають себе, вже давно й неодноразово написали пости на тематику розумної стрічки, алгоритмів показу постів у стрічці й вкладки “Цікаве”.
І вперше за весь час самі розробники мережі розповіли, які алгоритми використовуються насправді, при цьому зруйнувавши й перекресливши всі здогади користувачів.
Рис. 1 – Пости за тегом #алгоритмыинстаграм
Навіть оновлення у вкладці Підписки демонструє профілі, що показуються в стрічці найбільше й найменше. Саме в таку вкладку у своїх підписників повинні потрапити й ви. А в яку з двох – залежить від вас та алгоритмів.
Рис. 2 – Вкладка “Підписники”
Тому давайте сьогодні відповімо на питання: “Що потрібно робити, щоб постійно бути перед очима своїх підписників”?
Відповідь: враховувати всі фактори ранжування мережі й дотримуватися порад фахівців ITForce 😈
1. Інтерес до тематики – помічали, як після перегляду кількох постів певної тематики ви починаєте зустрічати її все частіше у вкладці “Цікаве”?
Порада: поділіть пости на тематики, чергуйте подачу інформації між інформативними постами, розважальними чи тими, що продають. Урізноманітнити контент допоможуть відео, добірки, фото поблизу чи здалеку, різноманітні поєднання відтінків, різна подача контенту. Інстасвіт не стоїть на місці, і ви повинні рухатися разом з ним, відповідати примхам та тенденціям стрічки.
2. Регулярні публікації – більш давні пости загубляться в стрічці вашого підписника дуже швидко, тому нагадуйте йому про себе регулярно. При цьому враховуйте активність конкурентів, не уступаючи кількості постів в день.
Порада: запитайте у своїх підписників в Сторіс, яку кількість постів для них оптимально отримувати від вас в день. Запитайте, який формат для них більш зручний: Сторіс чи пост. Слухайте свого читача.
Давайте дивитися правді в очі, “тіньовий бан” може не бути причиною недостатньої кількості охватів ваших постів, а банальна відсутність інтересу до ваших фото – цілком може.
3. Часті взаємодії – чим більше користувач лайкає, коментує пости, робить реакції на Сторіс чи відповідає на них, або переписується з вами, тим пріоритетніше ваші пости будуть перед іншими користувачами.
Порада: закінчуйте ваші пости проханням залишити коментар або висловити свою думку. Або для самих ледачих ваших підписників створюйте регулярні гри в Сторіс, де всього-то потрібно натиснути одну кнопку, щоб відповісти на питання чи надіслати реакцію.
Але варто враховувати ще пару факторів для повного розуміння роботи ранжування:
2020 рік показав нам, що тільки індивідуальність може відрізнити ваш профіль від подібних:
І пам’ятайте, профілем потрібно займатися постійно, немає єдиної ради, що допоможе вам вийти в топ та дотримуватися цього рівня. Інстаграм провокує всіх слідувати тенденціям й бути гнучкими.
Але все може змінитися завтра. Інстаграм такий непостійний!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.