замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1972
2

Після виходу статті про обкладинки для сторіс нас кілька користувачів запитали, що таке Вічні сторіс і як їх зробити.

Як створити, змінити або підібрати обкладинку в єдиному стилі в Інстаграм, а також де брати гарні іконки для актуального, читайте в статті "Обкладинки для Сторіс. Де взяти та як намалювати".

А сьогодні розберемося з закріпленням або Вічними сторіс, вони ж Хайлайтс. І разом створимо.

*Матеріал орієнтований на новачків в Інстаграм.


1. Що таке Актуальне в Інстаграм

Highlights – це звичайні Сторіс, котрі ви зберегли під шапкою профілю. Зберігаються вони там безстроково, поки ви самі їх не видалите.

Highlights

Рис. 1 – Вічні Сторіс

Головні переваги:

  • зберігають важливе;
  • полегшують навігацію за профілем;
  • додають естетики акаунту.

Уявіть: в акаунт зайшов користувач, він нічого не знає ні про вас, ні про ваш бренд.

Спершу людина дивиться та читає інформацію з шапки. Так вона розуміє, куди потрапила — наприклад, на сторінку інтернет-магазину одягу. В цьому випадку її цікавить асортимент магазину, ціна товарів та наявність — те, що можна купити прямо сьогодні та отримати вже завтра у відділенні пошти. Людина має 3 шляхи:

1. Перейти на сайт та подивитися каталог там.

Це доцільно, якщо у вас дуже великий асортимент товарів.

2. Проскролити та проклікати пости.

Тут є прихована проблема — користувач не знає, на який саме допис клікати, щоб подивитися колекцію та де в вас написана ціна виробів. Звісно, якщо допис підписаний прямо на фото “Новинки колекції”, то завдання спрощується.

3. Перегорнути Закріплені сторіс з позначкою “Наявність”.

Найпростіший крок, адже з першого моменту людині важко зорієнтуватися в основній стрічці постів. А так вона не переходячи на сторонні ресурси перегляне ваш асортимент. І якщо їй щось сподобається, зробить замовлення прямо в Інстаграм.

Для цього й потрібні Хайлайтс — для зручності аудиторії. Як нової, так і наявної, бо лояльного підписника легше стимулювати в повторну покупку, ніж залучати нового.

Зазвичай в Актуальному зберігають важливу інформацію:

  • прайс;
  • акції/знижки;
  • товари в наявності;
  • відгуки;
  • FAQ (популярні запитання);
  • інформацію “Про нас” або “Як дістатися” (якщо вас ще немає в Google Карти).

Та інше, що ви придумаєте.

Приклади рубрик закріплення Сторіс:

Громадське харчування:

Вечные Сториз

Рис. 2 – Рубрикатор Хайлайтс кав’ярні

Інфлюенсер/лідер думок/блогер:

Вечные Сториз

Рис. 3 – Рубрики блогера

Сторінка бренду/компанії:

Вечные Сториз

Рис. 4 – Рубрики діджитал-агенції

Що потрібно врахувати при оформленні Хайлайтс:

  • коли ви будете додавати нову Історію в будь-яку з рубрик, ця оновлена рубрика перейде до початку списку та встановлена хронологія зіб’ється;
  • так само кожен новий блок Хайлайтс буде переїжджати до початку Закріплених Сторіс;
  • коли ви додаєте Сторіс з Архіву (раніше викладених та збережених в акаунті), всередині блоку вони розташуються за хронологією (від раніше доданої до недавньої);
  • щоб привласнити обкладинку Закріпленим Сторіс, не потрібно її окремо завантажувати в Сторіс (інструкція зі створення – тут).

Якщо вам важливий порядок рубрик Сторіс (Про нас — Ціни — Відгуки), дотримуйтеся його та завантажуйте збережені Сторіс з кінця (Відгуки — Ціни — Про нас). Але є й маленька хитрість, як дотримуватися черговості. Про неї розповім в кінці.


2. Як додати Актуальне в Інстаграм

  • заходимо в Інстаграм та натискаємо на “Додати”;
  • обираємо Сторіз з Рекомендацій чи з Архіву, натискаємо “Далі”;

Вечные Сториз

Рис. 5 – Створення Актуального

  • вводимо замість напису “Актуальне” назву нового Хайлайтс (якщо ви не напишете назву, за замовчуванням збережеться ім’я “Актуальне”).

Вечные Сториз

Рис. 6 – Створення Актуального

  • редагуємо обкладинку – Обираємо картинку зі своїх папок з фото на телефоні – Далі (як намалювати обкладинку, читайте тут).

На цьому кроці сервіс знову запропонує змінити назву рубрики. Міняємо або залишаємо початкову. Натискаємо “Готово”.

Вечные Сториз

Рис. 7 – Готова рубрика Актуального

Усе. Нова рубрика закріплених Сторіс додана.

Як підписати актуальне в Інстаграмі?

Зазвичай назва під обкладинкою Актуального — те, що міститься у закріпленій сторіс. Тобто це ваш рубрикатор, у п. 1. ми обговорювали цей момент.

Та наведемо ще приклади:

  • Як підписати актуальне в Інстаграм
  • Як підписати актуальне в Інстаграм
  • Як підписати актуальне в Інстаграм
  • Як підписати актуальне в Інстаграм

Рис. 8 – Як підписати актуальне в Інстаграм

На картинках бачимо: книжковий магазин, магазин шкарпеток, тату-студія, магазин одягу.


3. Як поміняти Актуальне в Інстаграм

Як додавати нові Сторіс та зберігати порядок публікацій?

Якщо ви оновили Закріплені Сторіс і у вас збилася черговість рубрик, є один лайфхак.

Щоб повернути порядок, додайте з Архіву будь-яку Сторіс в кожну рубрику, дотримуючись зворотного порядку в Актуальних. Тобто починайте оновлювати Актуальне з кінця — з тієї рубрики, що повинна стати першою. Коли вони вишикуються так, як вам потрібно, видаліть непотрібну «тестову» Сторіс з кожного блоку.

Готово!


Аудит соціальних мереж

Як потрапити в Рекомендації Інстаграм у 2022 році

InstaShopping

Як продавати в Instagram: 8 інструментів для збільшення продажів

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.