
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Після виходу статті про обкладинки для сторіс нас кілька користувачів запитали, що таке Вічні сторіс і як їх зробити.
Як створити, змінити або підібрати обкладинку в єдиному стилі в Інстаграм, а також де брати гарні іконки для актуального, читайте в статті "Обкладинки для Сторіс. Де взяти та як намалювати".
А сьогодні розберемося з закріпленням або Вічними сторіс, вони ж Хайлайтс. І разом створимо.
*Матеріал орієнтований на новачків в Інстаграм.
Highlights – це звичайні Сторіс, котрі ви зберегли під шапкою профілю. Зберігаються вони там безстроково, поки ви самі їх не видалите.
Рис. 1 – Вічні Сторіс
Головні переваги:
Уявіть: в акаунт зайшов користувач, він нічого не знає ні про вас, ні про ваш бренд.
Спершу людина дивиться та читає інформацію з шапки. Так вона розуміє, куди потрапила — наприклад, на сторінку інтернет-магазину одягу. В цьому випадку її цікавить асортимент магазину, ціна товарів та наявність — те, що можна купити прямо сьогодні та отримати вже завтра у відділенні пошти. Людина має 3 шляхи:
1. Перейти на сайт та подивитися каталог там.
Це доцільно, якщо у вас дуже великий асортимент товарів.
2. Проскролити та проклікати пости.
Тут є прихована проблема — користувач не знає, на який саме допис клікати, щоб подивитися колекцію та де в вас написана ціна виробів. Звісно, якщо допис підписаний прямо на фото “Новинки колекції”, то завдання спрощується.
3. Перегорнути Закріплені сторіс з позначкою “Наявність”.
Найпростіший крок, адже з першого моменту людині важко зорієнтуватися в основній стрічці постів. А так вона не переходячи на сторонні ресурси перегляне ваш асортимент. І якщо їй щось сподобається, зробить замовлення прямо в Інстаграм.
Для цього й потрібні Хайлайтс — для зручності аудиторії. Як нової, так і наявної, бо лояльного підписника легше стимулювати в повторну покупку, ніж залучати нового.
Зазвичай в Актуальному зберігають важливу інформацію:
Та інше, що ви придумаєте.
Приклади рубрик закріплення Сторіс:
Громадське харчування:
Рис. 2 – Рубрикатор Хайлайтс кав’ярні
Інфлюенсер/лідер думок/блогер:
Рис. 3 – Рубрики блогера
Сторінка бренду/компанії:
Рис. 4 – Рубрики діджитал-агенції
Що потрібно врахувати при оформленні Хайлайтс:
Якщо вам важливий порядок рубрик Сторіс (Про нас — Ціни — Відгуки), дотримуйтеся його та завантажуйте збережені Сторіс з кінця (Відгуки — Ціни — Про нас). Але є й маленька хитрість, як дотримуватися черговості. Про неї розповім в кінці.
Рис. 5 – Створення Актуального
Рис. 6 – Створення Актуального
На цьому кроці сервіс знову запропонує змінити назву рубрики. Міняємо або залишаємо початкову. Натискаємо “Готово”.
Рис. 7 – Готова рубрика Актуального
Усе. Нова рубрика закріплених Сторіс додана.
Зазвичай назва під обкладинкою Актуального — те, що міститься у закріпленій сторіс. Тобто це ваш рубрикатор, у п. 1. ми обговорювали цей момент.
Та наведемо ще приклади:
Рис. 8 – Як підписати актуальне в Інстаграм
На картинках бачимо: книжковий магазин, магазин шкарпеток, тату-студія, магазин одягу.
Як додавати нові Сторіс та зберігати порядок публікацій?
Якщо ви оновили Закріплені Сторіс і у вас збилася черговість рубрик, є один лайфхак.
Щоб повернути порядок, додайте з Архіву будь-яку Сторіс в кожну рубрику, дотримуючись зворотного порядку в Актуальних. Тобто починайте оновлювати Актуальне з кінця — з тієї рубрики, що повинна стати першою. Коли вони вишикуються так, як вам потрібно, видаліть непотрібну «тестову» Сторіс з кожного блоку.
Готово!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.