
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Продовжуємо розбирати питання, що задають клієнти нашим Project manager'ам.
Сьогодні обговоримо додаткові інструменти аналітики.
Код GTM – буквально перше, що ми рекомендуємо встановити замовнику на сайт.
Google Tag Manager (Менеджер тегів) – система управління тегами, в котру можна впровадити теги для відстеження та аналізу поведінки відвідувачів ресурсу.
Наприклад, ви бажаєте збільшити залученість користувачів в життя компанії, бажаєте виховувати власних адвокатів бренду.
На носі – 8 березня, а значить, традиційні святкові акції та знижки принесуть приплив покупців на сайт. Щоб посилити попит та трохи повеселити відвідувачів, ви вирішили створити жартівливий тест-опитування на знання жіночих захоплень.
Склали питання й варіанти відповідей.
Прикрутили на Головну сторінку кнопку “Пройти тест”. Підготували email-розсилку з анонсом та доступом до анкети.
Ви намагалися підняти настрій клієнтам – проробили море джерел в інеті та вже здатні читати лекції студентам щодо історії виникнення 8 березня)
І тепер бажаєте переконатися, що досягли мети – залучили відвідувачів ресурсу до гри.
Вам важливий зворотний зв’язок – потрібні переходи за кнопкою СТА.
Як і де це перевірити?
Як – відстежувати кліки.
Де – у звітах Google Analytics через Google Tag Manager.
Google Analytics – базовий інструмент аналітики. Він як раз підключається через GTM.
Таким чином, програміст встановлює код, а далі ви самостійно обираєте змінні, що потрібно відстежувати, та сервіси, що застосовуватиме.
Які саме задачі вирішує диспетчер тегів?
Та багато інших – на кожен крок користувача на ресурсі можна привласнити код.
Які це можуть бути дії:
GTM потрібен кожному проекту, адже це додаткова аналітика діяльності та перевірка KPI бізнесу.
Рис. 1 – Приклад використання тегів у GTM
Тепер розберемо 2 механізми, що полегшують роботу з аналітикою.
Call Tracking – модуль моніторингу вхідних телефонних дзвінків з різних маркетингових джерел (контекстна реклама, email-розсилки, форма замовлення та ін.).
Навіщо потрібен та яку інформацію надає коллтрекінг?
А функція Callback додатково підвищить конверсії сайту.
Механізм роботи схожий з Google Analytics – тільки система враховує дзвінки, а не кліки. А за статистикою, 15-100% продажів проходять через телефон.
Що фіксує система:
Також можна записати розмову з клієнтом, прослухати її, та виявити недоліки в скриптах спілкування менеджера та замовників.
Механізм роботи:
Рис. 2 – Приклад роботи з системою колл-трекінгу
В залежності від того, як саме підміняється номер телефону, виділяють 3 види коллтрекінгу:
На кожен рекламний офлайн та онлайн канал система виділяє свій телефонний номер.
Коли відвідувач заходить на сайт, алгоритм визначає джерело трафіку (Пошук, відеореклама на Youtube, банери) та показує користувачеві номер, який закріплений за каналом переходу.
При дзвінку номер підміняється автоматично.
Алгоритм схожий з попереднім – під кожну рекламну кампанію виділяється кілька телефонних номерів (кількість ви дізнаєтеся через 5-7 днів тестування сервісу).
Але при цьому кожному онлайн-відвідувачеві система показує свій унікальний номер. Після чого кожна сесія користувача зв’язується з конкретним запитом.
Так можна визначити джерело переходу аж до ключового слова або браузера користувача. А також відстежити асоційовані конверсії.
Рис. 3 – Приклад роботи динамічного коллтрекінгу
Недолік – потрібна велика кількість номерів у разі, якщо одночасно на сайт переходить більше 1го користувача.
Динамічна підміна для клієнтів з Пошуку та статичний номер для офлайн-джерел.
Як зрозуміти, чи потрібен саме вам коллтрекінг?
Як правило, коллтрекінгові компанії для ознайомлення з механізмом дії надають безкоштовний тестовий період. Після його закінчення ви вже матимете інформацію, чи потрібна вашому бізнесу ця система відстеження, або ж вам достатньо тих даних, що існують в Аналітиці.
Витрати на впровадження розраховуйте, виходячи з:
Якщо частка вхідних дзвінків не менше 30%, а частка рекламного бюджету не менше 15%, то систему відстеження все-таки краще впровадити.
Електронна комерція збирає дані щодо транзакційних дій відвідувачів сайту (категоріях, кількості та ціни купленого товару, вартості доставки та ін.).
Ви зрозумієте, як користувачі взаємодіють з сайтом, на якому етапі збиваються та починають роздумувати (можливо, слід краще пропрацювати цей важкий крок, наприклад, запитати безпосередньо через email-розсилку, чому виникли складнощі з оформленням замовлення).
Стандартна електронна торгівля відстежує дані щодо здійснених транзакцій, а розширена – будь-яких.
Розширена (Enhanced Ecommerce) збирає більше параметрів щодо поведінки відвідувачів ресурсу. Це можуть бути: дані про перегляд інформації про продукт, додавання товару до кошику, кліки за акційними банерами на сайті, перегляді блоку “З цим товаром купують”, застосування промокоду, і т. д ..
Розширена електронна торгівля встановлюється через GTM. Дані ви побачите у звітах Google Analytics.
Рис. 4 – Приклад звіту про транзакції
Навіщо потрібне налаштування Enhanced Ecommerce?
Блок Enhanced Ecommerce допомагає збагнути:
Тобто, ви зрозумієте, чи працює збудована воронка продажів, а які пункти стопорять людей.
З урахуванням цих даних можна перерозподілити рекламний бюджет на найбільш результативними каналами, переналаштувати тригерні сценарії email розсилок або повідомлень у Viber, запустити додаткові акції на неходові товари і т. д ..
Умови встановлення:
Як правило, код розміщують на сторінці “Спасибі”.
Базовий інструмент для роботи з аналітикою кожного онлайн-проекту – Google Tag Manager.
Тільки після вбудови GTM на сайт ставляться Call Tracking та E-commerce.
Ці 3 інструменти відстеження дій відвідувачів сайту дають розширену картину Customer Journey Map.
З урахуванням показників поведінкової карти ви збудуєте більш рентабельну систему продажів (запровадивши додаткові блоки товарів, акції на неходові продукти, вдосконалений сервіс) та проробите заперечення клієнтів.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.