
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
За даними видання Fast Company, Shopify увійшов до трійки 50 найбільш інноваційних компаній 2021 року, пропустивши вперед лише Moderna та Pfizer. (Повний список можна подивитися тут).
Shopify швидко зорієнтувався в період пандемії та допоміг перетворити офлайн-точки в інтернет-магазини. Виручка компанії у 2020 році зросла до 2,93 мільярда доларів, що становить 86% зростання.
Тому не дивно, що останнім часом до нас на налаштування заходять проекти на цій платформі. Сервіс зручний не тільки для запуску е-комерс, а й досить простий для налаштування маркетингових активностей.
Налаштування реклами на Shopify найчастіше включає:
По налаштуванню всіх цих пунктів, крім пошукової кампанії, ми пройдемося в нашій статті.
Перш ніж приступити до роботи, нам потрібно отримати доступ до адмін-панелі сайту.
У нашій роботі клієнт або дає свій логін/пароль, що зручно, тому що в подальших налаштуваннях слідує й встановлення додатків, та зв’язування Мерчанта під клієнтським обліковим записом. Або ж відкриває нам доступ на зазначений e-mail, після чого на пошту приходить запрошення, яке потрібно прийняти.
В адмін-панелі Shopify знаходимо в розділі Sales Channels розділ Online store. Переходимо на вкладку Preferences та бачимо поле для встановлення номера лічильника GA, та під ним Facebook Pixel.
Рис. 1 – Вкладка Preferences
Вставляємо в поле наш ідентифікатор аналітики типу UA-111111111-1.
На сайтах Шопіфай працює базове відстеження електронної торгівлі. Якщо вам потрібні дані про транзакції та доходи, то вони автоматично будуть передаватися в GA.
Для цього в своєму обліковому запису Google Analytics зайдіть в пункт Адміністратор. Перейдіть в розділ Представлення – пункт Налаштування електронної торгівлі.
Рис. 2 – Налаштування в Аналітиці
Переведіть кнопку з положення ВИКЛ в режим ВКЛ.
Рис. 3 – Налаштування електронної торгівлі в GA
Якщо вам потрібна додаткова інформація про поведінку відвідувачів, використовуйте розширену електронну торгівлю. Для цього в Shopify встановлюємо прапорець у відповідному полі.
Рис. 4 – Чекбокс для використання Enhanced Ecommerce
У свою чергу в GA також слід активувати повзунок для обліку розширеної електронної торгівлі.
Рис. 5 – Сторінка налаштування електронної торгівлі
Також не забувайте виключати джерела переходу. Такі як checkout.shopify.com чи paypal.com.
Наприклад, якщо користувач зі сторінки оформлення замовлення повернеться в інтернет-магазин, щоб продовжити покупки, тоді сторінка checkout може бути вказана як джерело конверсії.
Рис. 6 – Поле введення адреси сайту для виключення
Рис. 7 – Список виключених доменів
Таким чином зможемо отримувати коректні дані про джерела переходу.
Піксель встановлюється там же, де й Аналітика. Для цього необхідно перейти в Online Store – Preferences:
Рис. 8 – Вкладка Preferences
За допомогою пікселя можна вимірювати ефективність реклами вашого сайту в Facebook та Instagram.
Завдяки вбудованій електронній комерції на сайтах Shopify ми вже можемо імпортувати в акаунт Google Ads найважливішу конверсію – Транзакцію.
Якщо ж потрібно відстежувати процес оформлення замовлення, то налаштовуємо мети типу Перехід в GA.
Рис. 9 – Установка мети Перегляд кошика
Решта мети оформлення замовлення налаштовуються аналогічно.
Шаг | Назва | Сторінка |
1 | Додавання в корзину | /cart |
2 | Додавання контактної інформації | /checkout/contact_information |
3 | Додавання інформації про доставку | /checkout/shipping |
4 | Додавання інформації про оплату | /checkout/payment |
Фахівці Google рекомендують при змозі не імпортувати цілі з GA, а використовувати саме конверсії Google Ads для коректної роботи автоматичних стратегій.
Для встановлення конверсій необхідно створити конверсію, встановити глобальний тег та код події на сайт.
Розглянемо докладніше:
Рис. 10 – Вкладка Створити дію
<!– Global site tag (gtag.js) – Google Ads: ХХХХХХХХХ –>
<script async src=”https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=AW-XXXXXXXXX”></script>
<script>
window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘AW-ХХХХХХХХХ’);
</script>
<!– Event snippet for Transaction conversion page –>
<script>
gtag(‘event’, ‘conversion’, {
‘send_to’: ‘AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx’,
‘value’: 1.0,
‘currency’: ‘USD’,
‘transaction_id’: ”
});
</script>,
де AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx необхідно замінити на дані з коду вашої події Google Ads.
Якщо у вас вже є код в Additional Scripts, додайте фрагмент події в новий рядок під існуючим кодом.
Якщо клієнт перезавантажить сторінку оформлення замовлення, Google Реклама може зареєструвати повторну конверсію. Щоб запобігти повторювані конверсії та додавання до та після фрагмента події, щоб він спрацьовував один раз для кожного клієнта:
У рядку перед фрагментом вставте:
{% if first_time_accessed %}
У рядку після фрагмента вставте:
{% endif %}
Валюта замовчанням – американський долар. Якщо ви продаєте в іншій валюті, замініть «USD» у фрагменті події на «{{currency}}»
Ідентифікатор транзакції за замовчуванням порожній. Щоб в Google Рекламі не реєструвалися повторювані конверсії, поруч з “transaction_id”: замініть на {{order_number}}.
Щоб зробити цінність конверсії динамічною, замініть рядок, що починається зі слова value: одним з наступних фрагментів:
‘значення’: {{checkout.subtotal_price | money_without_currency}},
‘значення’: {{checkout.total_price | money_without_currency}},
Після внесених змін ваш новий оновлений фрагмент коду повинен виглядати так:
{% if first_time_accessed %}
<!– Event snippet for Transaction conversion page –>
<script>
gtag(‘event’, ‘conversion’, {
‘send_to’: ‘AW-1010101010/xxxxxx_xxxxxxxxxxxx’,
‘value’: {{ checkout.subtotal_price | money_without_currency }},
‘currency’: ‘{{ shop.currency }}’,
‘transaction_id’: ‘{{ order_number }}’
});
</script>
{% endif %}
Зарееструйтеся в Google Tag Manager, якщо там ви ще не зареєстровані. Після того як ви ввійдете в обліковий запис, клацніть свій ідентифікатор GTM у верхній частині екрану та скопіюйте першу частину коду.
Рис. 11 – Встановлення GTM
Переходимо у вкладку Online Store – розділ Themes – пункт Actions. Вибираємо зі списку Edit Code.
Рис. 12 – Вкладка Themes
Знайдіть “theme.liquid” в рядку пошуку зліва та вставте раніше скопійований код GTM в розділ head.
Рис. 13 – Вміст theme.liquid
Й натисніть Save. Тепер код GTM відображатиметься на кожній сторінці вашого магазину, крім сторінок оформлення замовлення й сторінок подяки.
В базових планах Shopify забороняється редагувати процес оформлення замовлення та додавати туди коди. Але ви можете додавати коди на фінальну thank-you page.
Знайдіть розділ Settings, далі блок Checkout – в пункті Order processing зайдіть в Additional scripts та вставте туди наш скопійований код контейнера.
Рис. 14 – Розділ Налаштування
Рис. 15 – Додаткові скріпти
Тепер GTM буде працювати на сторінках вашого магазину, а також на сторінці подяки. Нагадуємо, що він не буде працювати на етапах оформлення замовлення (де користувач вводить інформацію про свою кредитну картку та адресу), але він як і раніше буде працювати на сторінці оформленого замовлення.
Важливо! Не налаштовуйте відстеження GA та Facebook Pixel через GTM, так як вони додаються безпосередньо в адмінці Shopify.
Працюючи з даними, ви завжди повинні все перевіряти ще раз та підтверджувати. У GTM є відмінний інструмент під назвою Debugger (також відомий як Preview&Debug Tool чи Google Tag Assistant), який показує, чи працює GTM в вашому магазині та які теги/тригери працюють.
Рис. 16 – Інтерфейс диспетчера тегів
Рис. 17 – Режим попереднього перегляду
Рис. 18 – Підключення відладчика
Рис. 19 – Повідомлення про підключення відладчика
Це означає, що дебагер підключений й можна перевірити коректність роботи тегів.
Додати фід GMC в Shopify можна за допомогою безкоштовного додатку Google Channel.
Його можна знайти в Sales Channels:
Рис. 20 – Додати фід
Рис. 21 – Додати фід (продовження)
Важливо пам’ятати, якщо ви встановлюєте Google Channel, потрібно перевірити, чи встановлений код конверсії Google Ads вручну в theme.liquid, так як Google Channel встановлює його автоматично й може відбуватися дублювання конверсій.
Пов’язуємо Google Channel та електронну пошту, на якій створені облікові записи Merchant Center и Google Ads. Якщо їх ще не існує, то вони будуть створені під тією поштою, яку ви вказали.
Рис. 22 – Вікно зв’язування Google Channel та акаунту Гугл
Далі необхідно перевірити, чи відповідає ваш магазин вимогам Google для роботи з Мерчант Центром. У розділі Store requirements натискаємо на клікабельний текст та додаємо необхідну інформацію. Або підтверджуємо, що інформація є на нашому сайті.
Рис. 23 – Перевірка магазину на відповідність вимогам Merchant Center
Після внесення даних з’являться поля для вибору акаунтів GMC та GA. Якщо їх немає, Shopify запропонує їх створити. Якщо ж вони були зареєстровані заздалегідь, то в списку, що випадає, відобразяться ті, які підв’язані до зазначеної вище пошти.
Рис. 24 – Зв’язування облікових записів Google Ads та Merchant Center з Google Channel
Далі необхідно вказати відповідні налаштування та натиснути Зберегти.
Рис. 25 – Вкладка Google в Shopify
У розділі Product feed ви можете бачити статус ваших товарів, які синхронізуються з фідом GMC.
Зміни, внесені в Shopify, будуть автоматично синхронізуватися з вашим фідом в GMC, щоб дані завжди були актуальними.
Рис. 26 – Розділ Product feed
Джерел товарів в Merchant Center матиме такий вигляд:
Рис. 27 – Primary feeds
Shopify не створює товарний фид в звичному для PPC-спеціаліста вигляді. Товари просто публікуються через API та їх список можна побачити на вкладці Всі товари:
Рис. 28 – Вид фіда в Шопіфай
Якщо вам необхідно запускати торгові кампанії відразу на кілька країн, то в безкоштовному додатку Google ця опція недоступна. Для цього необхідно встановити платний плагін. Наприклад, Multiple Google Shopping Feeds.
Рис. 29 – Плагін для роботи з декількома країнами одночасно
Використовуючи його, джерело товарів в GMC буде виглядати так:
Рис. 30 – Товарний фид для кампаній з декількома цільовими країнами
В полі Country of sale будуть вказані всі країни, де будуть запущені рекламні кампанії з товарами з цього фіда.
Дозволяє показувати персоналізовану рекламу відвідувачам, які переглядали та здійснювали будь-які дії з певними товарами вашого сайту.
Є два способи налаштувати динамічний ремаркетинг на сайтах Shopify.
Перший – самостійно внести коригування в код сайту, що загрожує значною кількістю помилок та проблем з реалізацією.
Другий спосіб – використовувати безкоштовний додаток Google Dynamic Remarketing.
Рис. 31 – Додаток допоможе уникнути помилок
Для роботи цього додатка нам знадобиться код ремаркетингу Ads.
Щоб його створити, переходимо в акаунт Гугл Реклами в розділ Інструменти – пункт Менеджер аудиторій – вкладка Джерела аудиторій.
Клікаємо на Встановити тег Google Ads.
Рис. 32 – Налаштування тега
Далі вибираємо чекбокс Збирати дані про певні дії, які користувачі здійснюють на вашому сайті та вид діяльності Електронна торгівля. Натискаємо зберегти.
Рис. 33 – Налаштування тега Гугл Реклами (продовження)
Після створення та налаштування тега можемо встановлювати додаток з Shop for Apps.
Для запуску кампанії динамічного ремаркетингу нам також буде необхідно активувати цю програму в нашому Merchant Center.
Рис. 34 – Активація програми ремаркетингу
Для цього в розділі Управління програмами знаходимо Динамічний ремаркетинг та активуємо його.
Сподіваємося, наш гайд допоможе вам у налаштуванні рекламних кампаній на платформі Shopify.
Якщо у вас залишилися питання, в коментарях з радістю відповім на них або звертайтеся за налаштуванням =)
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.