
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви розміщуєте рекламу в Facebook для просування свого бізнесу?
Є один ключовий інструмент, який ви повинні почати використовувати прямо зараз, щоб максимально ефективно оптимізувати свої рекламні кампанії - Facebook Pixel.
Частково ми вже розповідали про цей інструмент. Сьогодні покроково пройдемося по етапах установки й створимо разом Піксель 2 способами.
Піксель Facebook – це інструмент аналітики рекламної системи, який ви розміщуєте на своєму сайті (фрагмент JavaScript коду).
Він збирає дані, які допомагають:
У кожному рекламному обліковому записі використовується 1 піксель Фейсбук за замовчуванням. Код складається з 2 основних частин: базового коду пікселя і коду події.
Базовий код пікселей відстежує весь трафік вашого сайту.
Коди подій – це додаткові фрагменти коду, які ви можете додати під код пікселя за замовчуванням на певні сторінки вашого веб-сайту. Це дозволить відстежувати певні дії на цих сторінках.
Події, які відстежує Pixel Facebook:
Та інші. Більш докладно про події можна дізнатися в довідці.
Відкрийте Events Manager.
Рис. 1 – Events Manager
Натискаємо Підключити джерела даних та обираємо Інтернет.
Рис. 2 – Джерела даних
Рис. 3 – Блок Інтернет
Оберіть Піксель Facebook, а потім – Підключити.
Рис. 4 – Підключити Піксель Фейсбук
Вводимо назву Пікселя та URL сайту й натискаємо Продовжити.
Рис. 5 – Встановлення Pixel Facebook
Далі потрібно вибрати варіант установки коду Пікселя Фейсбуку.
Рис. 6 – Місце встановлення Пікселя
Рис. 7 – Встановлення базового коду
Далі можна включити автоматичний розширений пошук збігів.
Що це дасть?
Коли клієнти будуть залишати на вашому сайті особисту інформацію (email, телефон, ім’я, місцезнаходження, стать), система буде співставляти ці дані і шукати збіги серед користувачів Фейсбуку.
Це допоможе підвищити точність даних у звітах про переходи, оптимізувати рекламу та таргетинг.
Рис. 8 – Автоматичний розширений пошук збігів
Запускаємо інструмент налаштування подій, щоб додати події та параметри без зміни коду сайту. Слідуємо інструкції на екрані.
Рис. 9 – Додаємо події Пікселя Фейсбук
Тепер спробуємо встановити Піксель Facebook через GTM.
Рис. 10 – Встановлення Пікселя за допомогою партнерської інтеграції
Рис. 11 – Встановлення Пікселя через GTM
Обираємо варіант установки через Google Tag Manager. Система попросить доступ до вашого GTM. Щоб його надати, обираємо email, за яким реєструвалися в диспетчері тегів, і натискаємо «Дозволити».
Потім вказуємо акаунт та контейнер.
Рис. 12 – Підключення акаунту GTM
Заходимо до Tag Manager та перевіряємо встановлення:
Рис. 13 – Перевірка інсталяції GTM
Також можна встановити піксель через GTM іншим способом:
Створюємо новий тег та обираємо конфігурацію тегу «Користувацький HTML»:
Рис. 14 – Вибір типу тегу
Рис. 15 – Конфігурація тегу
Тепер Facebook Піксель буде працювати на всіх сторінках сайту і передавати дані у Фейсбук.
Відправка інструкцій електронною поштою
Якщо код вашого сайту редагує інша людина, а встановити Pixel потрібно, відправте їй електронного листа з інструкціями до встановлення та налагодження Facebook Pixel (як відкрити доступи до інших сервісів Google, ми писали тут).
Рис. 16 – Відправка інструкцій поштою
Введіть адресу електронної пошти та натисніть відправити:
Рис. 17 – Відправка інструкцій з встановлення Пікселя Фейсбук поштою
Після того як Піксель та події розміщені на сайті, потрібно перевірити їх роботу.
З цим нам допоможуть вкладки «Тестування подій» та «Діагностика» в налаштуваннях Пікселя:
Рис. 18 – Вкладки Тестування подій та Діагностика
Також можна спробувати Facebook Pixel Helper – додаток для браузера Chrome, який допомагає перевірити коректність роботи Пікселя Фейсбук.
Після того, як розширення встановлено, заходимо на свій сайт, натискаємо по цьому значку і бачимо, які Пікселі встановлені на сторінці:
Рис. 19 – Встановлені Пікселі
При наявності проблем з Пікселем, Facebook Pixel Helper повідомить вам про це та надасть підказки, що робити:
Рис. 20 – Facebook Pixel Helper
Якщо вам більше не потрібен піксель, то можна його видалити. Саме в Facebook Ads Manager видалити код Пікселя не можна. Залежно від того, який спосіб інсталяції обрано, так і видаляємо:
Готово.
Мета пікселя Facebook – допомогти вам дізнатися більше про людей, що взаємодіють з вашим контентом. Ви можете використовувати цю цінну інформацію для створення продуктів і контенту, що більше подобаються цій аудиторії.
Навіть якщо ви не плануєте одразу розміщувати рекламу, встановлення пікселя Facebook допоможе вам дізнатися, як люди взаємодіють з контентом на вашому веб-сайті.
Встановіть код базового Пікселя на свій веб-сайт, й Facebook негайно почне відстеження.
А якщо в вас все ж залишились якісь питання щодо роботи з Facebook Pixel, звертайтеся до нас, ми допоможемо розібратися.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.