
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
22 травня Марія Долгова, Head of PPC ITForce, провела вебінар “Основи таргетованої реклами в Facebook” на платформі академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Ми вирішили зупинитися на 4 ключових перевагах запуску реклами через Facebook Business Manager. Детально розберемо функції каталогу товарів, а також самостійно створимо Pixel Facebook і налаштуємо в ньому відстеження конверсій та інших подій (як поетапно налаштувати Ads Manager, Марія розповіла у відео).
Існує 3 способи налаштування.
Після натискання на неї випадає вікно з вибором таких базових налаштувань:
Інструмент має широкі можливості щодо налаштування реклами. Ads Manager враховую більшу кількість інтересів аудиторії і дає змогу використовувати рекомендації мережі Facebook.
Інструмент надає широкий вибір цілей, що розподілені на 3 групи.
1. Група “Впізнаваність”.
Мета орієнтована на великий бізнес чи достатньо відомі компанії з гучним брендом, які потребують іміджевої реклами.
Підцілі “Впізнаваність бренду” та “Охоплення” використовуються в 2х випадках:
У чому принципова відмінність підцілей?
Завдання охоплення – продемонструвати рекламу максимально великій кількості людей.
Завдання впізнаваності бренду – показ максимальній кількості користувачів та частота показу аудиторії до тих пір, доки вони не стануть впізнавати бренд.
Коли потрібно використовувати цю групу підцілей?
При денному бюджеті не менше 200 доларів. Тобто, для малого бізнесу ці цілі не підходять.
2. Група “Ліди”.
Кожен варіант підцілі виправдовує назву.
Завдання – привести якомога більше відвідувачів Facebook та Instagram на сайт.
Завдання – збір максимальної кількості відміток “Мені подобається”, репостів та інших взаємодій з рекламним постом.
Facebook оптимізує покази, спираючись на обрані завдання.
Завдання – забезпечити максимальну кількість завантажень додатку.
Завдання – забезпечити максимальну кількість переглядів відео.
Facebook оптимізуватиме покази так, щоб якомога більше користувачів переглянула ваш ролик.
У разі, коли ми обираємо за мету “Перегляди відео”, нам потрібно, щоб відео переглянула максимально велика кількість людей.
Чому тоді в цьому випадку не можна зупинитися на цілі “Трафік”, адже на перший погляд здається, що контент той самий. Навіщо тоді потрібні ці 2 цілі?
Алгоритм Facebook орієнтується на ту мету, що в даний момент часу цікавить користувача. Теоретично можна запустити відео на “Трафік”, але в такому разі ми не доберемо максимально можливу кількість переглядів відео.
Завдання – збір контактних даних користувачів.
Підходить тим, в кого немає сайту, або сайт є, проте не використовуються в об’явах.
Механізм: при переході з рекламного посту та натисканні на кнопку, користувачу відображається форма міні-опитування, де ми заздалегідь обираємо ті дані, що нам потрібно отримати від відвідувача для встановлення зв’язку з ним (ім’я, телефон та ін.).
Ліди надсилаються нам у вигляді таблиці. А якщо підключити CRM-систему, тоді заявки падатимуть в неї.
Завдання – збір меседжів від користувачів.
Механізм дії схожий на мету “Ліди” – немає необхідності залучати свій сайт до налаштування рекламної кампанії. Всіх користувачів система закидатиме до Messenger або WhatsUp.
Тут потрібно розуміти та пам’ятати, що якийсь відсоток користувачів відправлятиме дурню. Тому доцільно налаштувати чат-бота, що відсіюватиме таких відвідувачів та водночас оптимізуватиме роботу, щоб ви не висіли постійно у месенджерах та не відповідали на кожнісіньке питання.
3. Група “Конверсії”.
Найбільш конкретна група цілей для бізнесу. Однак вона потребує попереднього налаштування.
Завдання – вчинення потрібної нам дії на сайті або в додатку.
Якщо в рекламному акаунті налаштовані конверсії (наприклад, на відвідування кошику чи оформлення замовлення), то можна задати конверсії вартість. Тоді реклама демонструватиметься таким чином, щоб підганяти вартість дії під бажаний результат.
Завдання – показ всього асортименту товарів (актуальне для багатоасортиментного інтернет-магазину).
Або ж тут можна налаштувати динамічний ремаркетинг, щоб показувати тільки ті товари, котрі користувачі переглядали на вашому сайті.
Завдання – привести інтернет-користувача з digital до офлайн точки продажу.
Ціль працює завдяки Google Maps – в кінці рекламної карусельки з фото товарів ви підв’язуєте карту Google із зазначеним офлайн-офісом.
Це чудовий інструмент для локального бізнесу.
Раніше Facebook пропонував налаштування рекламних кампаній через Business Manager тільки великим компаніям.
Сьогодні ним також користується малий та середній бізнеси, бо це вкрай зручний інструмент.
Якщо проводити аналогію з Google, то Business Manager – аналог МСС-акаунта, де можна підключати різні рекламні кабінети та Ads Manager.
Каталог продуктів в Business Manager – це аналог фіда даних у Google Merchant center.
Каталог у Facebook виконує 4 функції:
1 динамічна реклама.
Підходить для користувачів, що відвідували сайт, переглядали або додавали товари до кошика, але з якихось причин залишили сайт. Відтепер їх можна наздогнати динамічною рекламою.
Бонус – в описі рекламного поста можна зазначити, наприклад: “Ви нещодавно були на нашому сайті, переглядали такий-то продукт, тож він очікує вас у кошику”.
Це ідеальний варіант для динамічного ремаркетингу в Facebook.
2 Instagram Shopping.
Налаштовується водночас з інста-тегами.
Більшість вже бачила цей інструмент, але мало хто налаштовував, оскільки офіційно ця можливість в Україні все ще недоступна. Але налаштування можна провести в обход офіційного каналу. Можливістю треба користуватися.
Чому? Instagram Shopping – новий формат записів, він зацікавлює людей. З великою ймовірністю користувачі долучаться до процедури та куплять що-небудь.
3 магазин на сторінці Facebook.
Коли людина потрапляє на вашу сторінку Facebook, вона бачить весь асортимент товарів.
Вимоги Facebook до створення магазину:
4 реклама для залучення трафіку.
Реклама налаштовується на каталог для нових користувачів з інтересами, що дуже тісно пов’язані з вашим бізнесом, і котрі з великою ймовірністю звернуться до вас: щось куплять або замовлять.
Ця функція – т. зв. каталог Google Shopping.
Каталог створюється 3ма способами:
Каталог може створювати не тільки компанії в Business Manager, а й звичайний користувач – потрібно просто зайти в Ads Manager та розгорнути вікно з кнопкою “Каталоги”. Але в цьому випадку використання динамічного ремаркетингу стає неможливим.
В одному рекламному кабінеті можна створювати до 10 Facebook Pixel.
За замовчанням, кожен користувач має свій Pixel.
В теорії можна мати 1 Піксель для декількох сайтів (якщо ви працюєте з Ads Manager). Але з технічної т. з. цей хід невірний – коли кожен Pixel відстежує свої події, він працює продуктивніше.
Наприклад, ви – власник сайту та кількох лендінгів. Тоді оптимальне рішення – встановлення Business Manager та створення власного Пікселю для кожного лендінгу. Причому керувати всіма Пікселями ви зможете з одного акаунту.
Facebook Pixel – це система аналітики у Facebook.
Навіщо його додавати?
Кожен онлайн-бізнес має налаштовувати кампанію на ремаркетинг у Facebook. Не обов’язково в Instagram, адже Instagram здебільшого естетичний майданчик. Але бізнес з будь-якої ніші повинен бути у Facebook.
Піксель – частина коду, така, як у Google Analytics. Ми додаємо його на сайт, і він починає збирати дані про відвідувачів нашого сайту.
Крім цього, Pixel також відображає всі візити з інших джерел трафіку, і надає можливість створювати аудиторії людей, що відвідували або весь сайт, або якісь окремі категорії майданчику.
Можна створити категорію людей, що вже здійснили в нас купівлю (наприклад, відвідали thank-you-page), та виключити їх з реклами, бо для нас вже неактуально демонструвати оголошення цим людям.
Налаштування Facebook Pixel
Обираємо самостійне встановлення Пікселю, щоб подивитися, як він виглядає.
Так виглядає Facebook Pixel.
Натискаємо “Продовжити”.
Дивимось, які події для відвідувачів можна використовувати для оцінки результативності реклами. За їх допомогою відстежуємо дії, що здійснюють користувачі на нашому сайті. Всі події зображені у вигляді коду.
Facebook пропонує список можливих подій, які підходять під кожен сайт. Якщо є необхідність налаштувати свою нестандартну подію, що не входить в число запропонованих Facebook, то це так само можна реалізувати.
Наприклад, мені потрібно налаштувати “Завершену реєстрацію на вебінар”. Тоді потрібно підсвітити цю подію та скопіювати код, що вивела система, додати його до Пікселю та розмістити на сторінці.
Відтепер подія про реєстрацію відправлятиметься до Facebook, а список всіх подій відображатимуться у вікні “Перевірка подій”.
Після налаштування Подій потрібно налаштувати відстеження конверсій в Facebook.
Для того, щоб перевірити коректність роботи Пікселя та коду події, для браузера існує розширення Pixel Helper.
Якщо під час налаштування станеться якась помилка, то у віконці праворуч ми побачимо повідомлення про це.
Спеціально налаштовані конверсії – поле, де можна налаштувати конверсію (реєстрація на вебінар, додавання товару до кошику, оформлення замовлення, та ін.).
Заходимо в “Спеціально налаштовані конверсії” та знаком “+” додаємо нову конверсію. Даємо їй назву та обираємо подію, котру налаштували раніше.
Також конверсію можна налаштувати на URL, якщо є Thank you page – вказуємо Thank you page та прописуємо сторінку “Дякую”.
Після налаштування конверсій в інтерфейсі Ads Manager крім назви компанії, бюджету, ставок, охоплення та ін. полів можна налаштувати відображення спеціально налаштованих конверсій: обираємо “Переходи” – “Подіі для користувачів”, поля, що відображатимуться, і з усього списку підтягуємо конверсію вгору, що вона була поряд.
За замовчанням, в кожного користувача Facebook є свій рекламний кабінет, і він один.
У Business Manager можна створювати до 25 рекламних акаунтів.
Коли ми реєструємо Business Manager, ми маємо доступ тільки до одного рекламного акаунту. Через деякий обсяг роботи та витрачених коштів на рекламні кампанії, з’являється можливість створити ще кілька акаунтів.
Для реєстрації треба вказати базові дані:
Після цього потрапляємо на сторінку, де до кабінету можна прикріпити:
Це зручно, бо не треба міняти логін та перемикатися між акаунтами.
Об’єкти управління в Business Manager:
Натискаючи на кожну з вкладок, можна додавати налаштування та призначати людей, що займатимуться акаунтом.
В Business Manager можна додавати різних користувачів і встановлювати їм різні рівні доступу, в залежності від бізнес-цілей.
Хто це може бути:
Користувачі, котрих ви додаєте до Business Manager, мають різні ролі і права доступу:
1. Як поставити UTM-мітку: потрібна спеціальна програма чи достатньо поля з UTM-міткою “Поставити свій код”.
Достатньо поставити мітку в поле, не обов’язково використовувати програму.
2. Чи відомо, скасували чи ні шопінг-теги?
Чесно кажучи, не володію інформацією.
3. Припустимо, що мета реклами в Facebook – комунікація з потенційним клієнтом (заявка на сайті, питання щодо продукту, отримання контактів). Чи підходить налаштування мети “Трафік” або “Генерація лідів”, чи можна для тесту запускати водночас 2 однакові кампанії (налаштування аудиторії, оголошень), що будуть відрізнятися тільки налаштуванням цілей реклами?
Це можливе. Але ви повинні мати достатньо охоплення ваших користувачів, щоб можна було провести тест на дослід, яка кампанія з якою метою працює краще.
4. Питання щодо налаштування мов: налаштування мови інтерфейсу Facebook у користувача.
Налаштування інтерфейсу Facebook у користувача має вплив в тому пункті, де ви обираєте мову вашої аудиторії. Якщо ви нічого не зазначите, то реклама показуватиметься всім користувачам з обраного гео.
Припустимо, я не вказала англійську мову – забажала виключити відвідувачів, що користуються Facebook з англійським інтерфейсом. Це означає, що я виключу показ реклами бізнесменам, що переглядають соцмережу з інших країн і не розмовляють російською.
5. Якщо ми робимо автоматичний плейсмент у Facebook, Instagram, на інших майданчиках, то що відображатиметься у джерелах трафіку в Google Analytics.
В Google Analytics немає інформації, звідки надходить реклама. Розбивайте групи на підгрупи: нехай одна крутиться в Facebook, друга – в Instagram, третя – на майданчиках партнерів. В UTM-мітці вручну прописуйте переходи по цьому оголошенню, інакше вони не передаватимуться.
6. Оптимальний тип кампанії для просування і отримання реєстрації на івент.
Для івенту краще підійде мета “Залучення”.
7. Якщо мета – розвиток Instagram акаунту, яку мету обрати?
“Залучення” – для того, щоб люди взаємодіяли з контентом (підписка теж відноситься до залучення).
8 Є бізнес-сторінка, дали право редактора цієї сторінки. Чи можу я як редактор створити в ній рекламний кабінет або треба, що це робив власник сторінки, а потім давав мені права?
Рекламний кабінет до сторінки не має ніякого відношення. Якщо ви працюєте на когось, то краще спочатку створити Business Manager, і вже на базі його створити новий рекламний кабінет.
А після – відправити запит на прикріплення сторінки. Так ризик того, що рекламний кабінет чи кабінет цієї людини заблокують, нижче.
Краще створити новий рекламний кабінет, підтягнути туди сторінку та користуватися нею.
9. Як відстежувати в Facebook аналітику та конверсії?
Налаштуйте їх, виведіть звітність та дивіться на джерела трафіку. Головне – налаштувати та вивести звітність.
10. Чи можуть бути у звітах розбіжності в даних у Google Analytics і Facebook Pixel?
Таке буває, бо скрипти по-різному считують інформацію про користувачів. Не зовсім коректно їх порівнювати, але ж ми припускаємо, що в Google Analytics не 100% вірна інформація. Нестиковки траплятимуться, це цілком нормально.
11. Чи були в вас проблеми з магазинами на Magento?
З Magento я не працювала. З того досвіду, що був пов’язаний з інтеграціями, це Shopify – було не зовсім зрозуміло, як імпортувати каталог, і доводилося звертатися до підтримки Shopify, щоб вони розповіли, за допомогою яких додаткових плагінів можна його імпортувати.
Почитайте документацію по Magento, як це зробити.
12. З приводу рекламного кабінету – яка карта буде прив’язана, якщо створювати кабінет через Business Manager: моя, як власника Business Manager або збережеться можливість вибору.
Якщо ви додаєте платіжну картку в Business Manager, то маєте можливість обрати будь-яку. Головне, щоб власник картки мав якесь відношення до Business Manager – можна просто додати цього користувача в Business Manager та прив’язати його карту.
Якщо це замовник, то прив’яжіть його мейл та додайте його до Business Manager за тією поштою, за якою він зареєстрований у Facebook. Замовник схвалить операцію та й усе.
13. Чи бувають такі ситуації, коли варто запускати рекламу в Instagram, а не в Ads Manager?
Так, якщо ви бажаєте, щоб після натискання на ваш рекламний пост користувач потрапляв до вашого профілю Instagram.
Припустимо, що ви не маєте сайту й продажі йдуть повністю через Instagram (наприклад, білизна чи прикраси ручної роботи). Акаунт вже добре розкручений. В цьому випадку вам краще вести користувачів на сторінку бренду через промопросування постів.
Цей метод добре працює для малого бізнесу.
14. Якщо блок e-commerce підключен, то чи можна підключити функцію відстеження конверсій в Facebook чи є ймовірність задвоєння даних в Google Analytics?
Ні. До Google Analytics надходитимуть дані з тих оголошень, за якими крутиться реклама у Facebook. Якщо ви маєте велику кількість об’яв, і вони по-своєму позначені в вас, то ви побачите кількість та вартість транзакцій, що падають з кожного оголошення.
Сподіваємося, тепер ви не матимете проблем з налаштуванням Business Manager!
А у разі, якщо вони все ж таки виникнуть, звертайтеся до наших спеціалістів за допомогою в налаштуванні контекстної реклами.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.