
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Доброго дня, друзі.
Ми з вами вже неодноразово обговорювали контекстну рекламу: розбиралися в тому, що це таке, як працює та де краще замовити. На останньому ми й зупинимося докладніше. А саме: розглянемо, як налаштовується контекстна реклама в агентстві, за що платять клієнти? та наскільки це виправдано.
Перше, чим компанія відрізняється від приватного виконавця – над вашим проектом працює не одна людина, яка за все відповідає, а команда з 3-х та більше людей, з розподілом роботи між ними. Найчастіше це project-менеджер, маркетолог та технічний фахівець.
Завдання першого – зробити так, щоб результати роботи якомога точніше відповідали побажанням клієнта. Для цього він займається збором інформації, постійно підтримує зв’язок із замовником та контролює роботу команди.
Маркетолог, позбавлений від рутинної роботи, більшу частину якої бере на себе технічний фахівець, займається виключно розробкою кампанії, аналізом результатів, тестуванням нових стратегій просування і т. д .. В залежності від масштабів рекламної кампанії, команда може складатися з будь-якої кількості фахівців.
Друга ключова особливість роботи агентств – продуманий алгоритм налаштування PPC.
Неправильно налаштована контекстна реклама дорого обійдеться вам, аж до повного зливу бюджету. Чітка послідовність дій дозволяє уникати найгрубіших помилок та прискорює роботу. Крім того, розподіл на етапи дає можливість якісно проаналізувати кожен аспект та визначити слабкі сторони рекламної кампанії.
Наприклад, багато агентств часто перевіряють коректність роботи колл-центру клієнта за допомогою «таємного покупця». Нерідкі випадки, коли клієнти так і залишаються потенційними через непрофесійні дії менеджерів.
І нарешті, третя перевага: обсяг інформації. Йдеться як про дані, що агентство може зібрати й обробити, так і про знання та досвід його співробітників. Чим більше компанія, тим більший сукупний досвід фахівців, що в ній працюють, і тим ширше коло питань, що ці фахівці можуть вирішити.
Крім того, маркетингові агентства регулярно проводять дослідження ринку, визначають тренди, перспективні напрямки та ефективні стратегії.
Все це буде використано в роботі з вашим проектом для досягнення оптимального результату.
Отже, якщо підвести підсумок усього сказаного вище, можна зробити висновок, що ви платите агентству за:
Але, головне, що отримують клієнти агентств – це готові рішення, працездатність котрих була перевірена при роботі з попередніми проектами.
Комбінуючи всі доступні інструменти й використовуючи відпрацьовані стратегії, компанія може досягти набагато більшого, ніж приватний виконавець. Готові рішення допомагають крім усього іншого, в ситуаціях, коли клієнт погано уявляє, як повинна виглядати кампанія, та яких результатів необхідно досягти. У такому випадку замовник може обрати відповідний для себе варіант з готових кейсів агентства.
Отже, ми розібралися, чому контекстна реклама в агентстві коштує дорого. Тепер поговоримо про те, чи варто за неї платити.
Коли мова йде про інвестиції (а налаштування PPC – це не що інше, як інвестиції), необхідно в першу чергу дивитися не на ціну, а на цінність.
Безумовно, ви можете найняти фрілансера та за умовні 100$ отримати готову рекламну кампанію. Можливо, вона навіть буде ефективною та принесе багато заявок. Ключове слово: «можливо».
Працюючи з агентством, ви заплатите багато, але однозначно отримаєте позитивний результат та окупите витрати на рекламу.
Послуги приватного виконавця обійдуться в кілька разів дешевше, але різниця в ціні – це плата за гарантію якості виконаної роботи та її результатів, яку жоден фрілансер вам дати не зможе.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.