
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам.
Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами" та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce".
Які ще моменти ми не розглянули?
Перед тим, як почати роботу з GMC, переконайтеся, що сайт відповідає вимогам Google.
Раніше в статті “3 неочевидні причини, через які заблокують ваш Merchant Center” ми детально розбирали деякі помилки.
Як зрозуміти, що ваш сайт на перевірці в Google Merchant Center:
Або отримуєте лист з інформацією про блокування профілю із зазначенням причин.
Пункти, з якими часто виникають проблеми:
Перевірте налаштування та актуальність фіда та шопінг-кампанії, а також:
За якими ще причин аккаунт можуть заблокувати:
Рис. 1 – Вичерпаний баланс аккаунта (таке теж може бути, поповнюйте баланс вчасно)
Google Ads до всіх сайтів та рекламодавців пред’являє однакові вимоги.
При створенні нової торгової кампанії та фіда товарів двічі перевірте вимоги сервісу, щоб не отримати бан. Налаштування фіда з товарами безпосередньо впливає на ефективність кампанії.
Найчастіше в роботі з замовниками ми стикаємося з відмовою в прив’язці карти до рекламного кабінету.
Параметри, що впливають на прив’язку карти:
1) траст та вік аккаунту.
У профілі, що зареєстрований недавно, навряд чи вийде прив’язати карту. Враховуйте це.
2) карта:
*Крім цього, стежте за тим, щоб ПІБ на карті та ПІБ аккаунта збігалися, інакше ризик блокування високий.
Якщо в карти погана історія (наприклад, карти конкретно цього банку багаторазово використовувалися для псевдооплат), то ви отримаєте відмову – карта та квитанції на оплату заблокують.
Карти яких платіжних систем прив’язуються без проблем:
Щоб не піддавати ризику рекламний кабінет, завбачливо не вказувати тимчасові й кредитні карти.
Взагалі, щоб не провокувати ФБ, краще використовувати рахунок PayPal, або карти, що прикріплені до рахунку юрособи або ФОП (мають статус Corporate).
Також, якщо ви одночасно ведете кілька рекламних профілів + оплата платежів здійснюється з однієї карти, то в разі потрапляння одного з кабінетів в мінус, ризику зазнають всі.
Оплата налаштовується в Ads Manager: розділ “Білінг” – “Способи оплати” – “Редагувати способи оплати”.
Якщо платіж за показані оголошення все-таки не пройшов, існує 2 варіанти:
Так можна буде вручну погасити борг та слідом запустити призупинені оголошення.
Що робить Facebook, якщо не отримує платіж?
Що робити, якщо в момент списання на рахунку не виявилося грошей?
Якщо це сталося одноразово, то ФБ просто видалить карту з джерел фінансування, зупинить оголошення та вимагатиме розрахунку. Що робити в цьому випадку:
Якщо така проблема виникає регулярно, блокування карти й аккаунту імовірне в 99%.
Що робити, коли ви помітили підозрілі списання навіть з відключеними кампаніями?
Якщо списань занадто багато – звертайтеся до банку та блокуйте карту.
Що робити, якщо трафік зклікують боти?
Як це перевірити – в статистиці зареєстровані вкрай короткі сесії (0,01 сек) з різних країн.
Якщо це ваш випадок, звертайтеся до техпідтримки, система поверне гроші за склікування.
Що робити, якщо аккаунт заблокували?
Причини блокування:
Через профіль будь-якого знайомого/родича зверніться за допомогою в Довідковий центр – https://www.facebook.com/help/contact/260749603972907. Або сюди:
Рис. 2 – Довідковий центр Facebook
Повторно вивчіть вимоги ФБ до створення кабінетів – https://www.facebook.com/policies/ads/
Створіть новий рекламний кабінет з умовами:
Слідкуйте за балансом. Спробуйте зрозуміти, яку помилку ви допустили раніше, щоб її не повторити та знову не одержати бан. А також:
Якщо у вас все одно залишилися питання з причин блокування аккаунта в мережі Facebook, звертайтеся до наших фахівців за допомогою в налаштуванні контекстної реклами.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.