
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
*стаття оновлена 29.08.2022
Сьогодні розбираємо питання, що наші Project manager'и чують щодня від клієнтів, котрим ми ведемо контекстну рекламу.
З'ясуємо, де можна подивитися свою рекламу у видачі, яка ціна за клік та який розмір денного бюджету кампанії. І що потрібно робити, щоб вирішити ці завдання самостійно.
Кому буде в нагоді стаття:
Upd. 31.05.2022 – Обмеження показу ключових слів, які перевіряються (червень 2022 р.).
У червні 2022 року Google оновить поведінку показу ключових слів, які зараз перевіряються. Ключові слова не зможуть ініціювати показ оголошень, доки їх не буде перевірено.
Google починає впроваджувати цю зміну негайно, поступово збільшуючи її протягом двох місяців. Це стосується всіх політик.
Тобто тепер, доки Гугл не перевірить, що ви там назбирали — показу не буде, а отже дати від старту та відображення будуть невідомо які (джерело – ТГ-канал webmagic).
Кожен замовник бажає супер ефекту при мінімальних витратах. Це цілком нормально.
І коли не показуються ваші оголошення, ви турбуєтесь, що РРС-спеціаліст неправильно налаштував показ реклами, тож бажаних конверсій у майбутньому не бачно, а кошти витрачаються. А в разі перевищення граничних витрат на покази взагалі вважаєте, що бюджет зливається.
Давайте разом подивимось, як розв’язати ці питання.
1 крок – перед тим, як панікувати, перевірте статистику. Якщо покази та кліки є, то ви даремно турбуєтесь, адже користувачі бачать вашу рекламу.
Якщо ж ні, то це привід перевірити налаштування кампанії. Але якщо й з ними все гаразд, тоді слід звернутися в службу підтримки Google Реклама.
1. Режим “Інкогніто”
Ви дивитесь оголошення в режимі “Інкогніто”.
Ця дія псує статистику: занижує CTR і впливає на ціну за клік – кожен раз, коли ви переглядаєте свою рекламу, але не клікаєте на неї, CTR зменшується.
А коли клікаєте, то витрачаєте бюджет.
Рис. 1 – Приклад перегляду оголошення в режимі “Інкогніто”
2. Гео та часовий таргетинг
Налаштування таргетингу – друга часта причина того, що немає показів оголошень. Як правило, тут є 3 варіанти:
Рис. 2 – Приклад іншого регіону Пошуку
Довідка Google говорить, що часовий пояс можна змінити лише один раз. Причому запит на зміну приймається тільки від користувача з правами адміністратора акаунту. Більш того, часовий пояс можливо змінити лише в східному напрямку (GMT на IST – середній час за Гринвічем на індійський стандартний час). Зробити це можна за посиланням – https://support.google.com/google-ads/contact/timezone_change
Так реклама не показуватиметься.
В Google це можна виправити.
3. Оголошення на активації/модерації/відхилені
Й саме цьому оголошення не показуються. Дуже рідко процес може тривати довше 2-х днів. В цьому випадку можна написати до підтримки та попросити перевірити РК вручну.
Якщо ви ввімкнули “Моніторинг доступності сайту” в налаштуваннях, роботи перевірятимуть, чи працює майданчик. При виявленні 404 помилки сторінки, на котру посилається оголошення, реклама відхилиться.
Те ж саме стосується сторінки, що довго завантажується.
4. Мінус-слова
При зборі ви помилково прописали мінус-слова, що містяться в ключовому запиті.
5. AdBlock
У браузері ввімкнутий AdBlock, що блокує показ усіх оголошень.
Рішення – просто вимкнути його.
6. Метод показу оголошень
А так ви можете втратити частину показів оголошень. В Google Ads можна подивитися цей % втрачених показів у вкладці Всі кампанії. Й кожна з включених кампаній матиме свою цифру.
Рис. 3 – Відсоток втрачених показів
Одна з причин втрати показів – низький рейтинг оголошень. Величина рейтингу враховує ставку, релевантність оголошення, посадкову сторінку, розширення та ін. показники.
7. Проблеми з бюджетом (перевитрата/вичерпався)
Google припиняє показ реклами, коли зазначений в налаштуваннях бюджет витрачається занадто швидко.
В Google денний бюджет РК може бути перевищений вдвічі, якщо система бачить, що ваші цілі досягаються. Так вони компенсують недовитрату бюджету під час спаду трафіку.
Однак, ваші витрати ніколи не перевищать max суму витрат на місяць:
(Денний бюджет*середня кількість днів на місяць (30,4))
Рис. 4 – Приклад перевищення бюджету
Якщо це ваша проблема й оголошення не показуються через перевитрати бюджету, перевірте гроші на рахунку.
8. Кількість введених запитів
Якщо ви занадто часто вводите один й той самий запит, Google перестає показувати вам рекламу. Бо ви її переглядаєте, але не тиснете по оголошенню – Google розпізнає комп’ютер за IP, та з часом припиняє показ реклами.
9. Якість оголошення
На якість оголошення впливають:
10. Рейтинг оголошення
Обчислюється з урахуванням ставки, якості, мінімального рейтингу оголошення, умов пошуку, ефекту, що очікується від розширень та інших форматів реклами;
Рис. 5 – Приклад низького рейтингу оголошення
11. Акаунт Google на розгляді
Час від часу Google переглядає акаунти – перевіряє платіжні дані. На цей період показ оголошень відключається.
12. IP-адреса в чорному списку
Часто зустрічається при самостійному налаштуванні РК. Рішення – видаліть URL із заборонених адрес.
Ймовірні помилки розібрали. Тепер нам потрібно переглянути оголошення.
Функція доступна, коли кампанія активна.
Які відомості вона надає:
Інформація з техпідтримки Google.
Як подивитися?
Спосіб 1
Рис. 6 – Попередній перегляд оголошення
Головна перевага сервісу – він ігнорує кеш браузера, історію пошуку та інші чинники персоналізованої видачі та демонструє об’єктивну картину.
Спосіб 2
Встановити плагін “GeoClever для пошуку Google” для браузера, за допомогою котрого можна подивитися видачу з будь-якої точки світу.
Спосіб 3
Діагностику можна проводити у Google Ads “вручну”, на рівні ключових слів, увімкнувши стовпець “Показник якості”. Та для ключових слів з низьким показником якості скоригувати ставки.
Рис. 7 – Показник якості ключових слів
Окремого інструменту для діагностики немає.
Пункт актуальний для ручних стратегій призначення ставок.
Максимальна ціна за клік – ціна, вище котрої ставка за клік не піднімається.
Є 3 винятки, коли можливе перевищення ціни:
Система ще не встигла включити в роботу нові дані, тож з вас знялося більше.
Це можливо в 2х випадках:
1. Вручну.
Ви самостійно коригуєте ціну за клік для всієї групи оголошень. При цьому для окремих ключових слів є можливість задати певну ставку.
2. Автоматично.
Ви встановлюєте граничну ціну за клік, що готові сплатити за перехід користувача за оголошенням.
Алгоритм автоматично підбиратиме ставки, виходячи із зазначених цілей реклами. Ставки оптимізуються з урахуванням конкретних пошукових запитів для кожного аукціону. Плюс система враховує масу інших чинників (тип пристрою, з котрого виконаний запит, геолокація користувача, час показу оголошення і т. д.).
Система коригує максимальну ціну за клік з акцентом на обрану мету реклами.
Ситуація стосується стратегій з ручним призначенням ставок.
Ставка на рівні ключового слова пріоритетніше за ставку на рівні групи. У цьому випадку ціна переходів за оголошенням дорівнюватиме ціні, що ви встановили за ключовим словом.
У разі, якщо не вказана плата за конверсію, денні витрати можуть перевищити заданий денний бюджет вдвічі.
Якщо плата за конверсію позначена, то денний бюджет може бути перевищений навіть на більше значення.
Простіше кажучи, якщо витрати кампанії перевищили встановлену цифру, це означає, що ваше оголошення показувалося частіше, тобто ви отримали більше трафіку.
Але в будь-якому випадку сума витрат не перевищить максимальну суму в місяць.
Сума витрат на місяць = Середній денний бюджет*30,4
30,4 – середня кількість днів у місяці.
Якщо все-таки ця сума перевищена, у рекламодавця є можливість отримати кредитне коригування – Google повертає різницю між кінцевою сумою витрат і тією максимальною цифрою, що ви вказали під час налаштування РК.
*інформація з Телеграм-канала YevsiukovMaksym
Постійно працюю з обліковим записом, додаю мінус-слова, а ціна за клік все одно зростає. З чим це пов’язано?
Справді, під час роботи з обліковим записом таке може статися, якщо на початковому етапі у вас недостатньо опрацьовані мінус-cлова або ви працюєте з широким типом відповідності. Лівий траф практично завжди дешевше, ніж цільовий.
Простий приклад, є два запити, уявимо, що за ними був 1 клік:
В середньому в обліковому записі ви побачите CPC = 0.6 грн, але коли ми відмінусуємо інформаційний запит, то отримаємо середній CPC 1 грн в акаунті, але це буде цільовий трафік.
Тобто загальне підвищення CPC в акаунті — це нормально. Звертайте увагу на CPC у розрізі конкретних пошукових запитів, а головне — дивіться на динаміку CPA.
Отже, якщо ви не бачите своє рекламне оголошення, то, по-перше, перевірте налаштування й переконайтеся в тому, що:
Якщо проблеми з перевитратою бюджету — спершу перевірте тип встановленої стратегії та ставки.
Якщо в налаштуваннях РК все добре, але у вас все одно залишилися сумніви, тож звертайтеся до нас за аудитом.
Конверсій та моря кліків!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.