
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Без перебільшення кожна людина, яка користується смартфоном або домашнім ПК, хоч раз у житті користувалася допомогою Google Карт. Сервіс Google Maps був випущений у 2005 році й тепер може похвалитися понад 1 мільярдом користувачів на місяць.
Таку популярність він отримав завдяки своїй функціональності:
З кожним роком користувачів Google Maps ставало дедалі більше, тому поява реклами на Google Картах була очевидною. Сьогодні кожен власник бізнесу може використовувати можливості реклами на Google Картах для свого підприємства лише за кілька простих кроків.
Якщо ваш бізнес має фізичну точку — геолокацію, - наприклад, у вас ресторан або стоматологія, прибуток якого залежить від кількості відвідувачів, то оголошення на Картах сприятимуть впізнаваності та популярності вашої компанії, що залучить нових клієнтів.
У цій статті ми розглянемо:
Google Maps має кілька способів появи реклами. Існує три основні типи реклами в сервісі:
Зараз ми розглянемо детальніше кожне пошукове оголошення та місце, де його можна знайти на Google Картах.
При пошуку необхідної вам компанії на Google Картах результати пошуку завжди запропонують вам прилеглі місця у вашому районі з відповідним рейтингом.
Якщо ви хочете бути вище компаній-конкурентів у результатах пошуку на Картах на конкретній території, то Google Карти надають таку можливість у вигляді платних оголошень. Іншими словами, компанії оплачують свою появу вгорі рейтингу.
За допомогою платних оголошень у пошуку ваша компанія буде помітнішою для користувачів. Якщо ви — перукар, який приймає клієнтів вдома, і бажаєте, щоб користувачі отримували якнайбільше інформації про вас з пошуку, то це відмінний спосіб прорекламувати себе.
Рис. 1 – Реклама у результатах пошуку
На цьому прикладі видно, що стоматологія NovaDent+ та клініка Praktika є платними оголошеннями, і тому відображаються вище за інші результати в пошуку за запитом «стоматологія» в цьому районі.
Варто зазначити, що найвищі позиції в пошуковій видачі на Картах відображатимуться й на мобільних пристроях, й при пошуку на комп’ютері.
Реклама як значки — це другий можливий тип реклами на Картах і дійсно працюючий спосіб просування. Якщо порівнювати цю рекламу на Картах з пошуковою, вона набагато ефективніша, оскільки мітки вже є на карті, і користувачу не потрібно нічого шукати.
Позначки ненав’язливо розповідають про компанію людям, які необов’язково шукають щось конкретне, можуть просто проїжджати повз або шукати щось супутнє. Використання піктограм може призвести не тільки до збільшення перегляду вашої точки на картах, але й до більшої кількості реальних відвідувань магазинів.
Рис. 2 – Значки, що просуваються на Картах
На цьому прикладі бачимо, скільки прорекламованих позначок зроблено на карті Києва. Дорогою прокладеного маршруту зустрінуться кілька готелів, ЦУМ, Гулівер, лікарня, ресторани. Хоча ми ввели конкретну адресу, а не загальний запит, наприклад, «ресторани».
Колір та стиль піктограм залежить від сфери бізнесу. Наприклад, значки ресторанів та кафе виглядають так:
Рис. 3 – Як виглядають значки, що просуваються
Промоакції в магазині мають на увазі, що компанії розміщують на своїй сторінці рекламу, яка інформує потенційних клієнтів про рекламні акції. Це можуть бути акції, знижки на певні продукти, пропозиції, щасливі часи або дні, і так далі.
Рис. 4 – Промоакція магазину Sportmaster
На цьому прикладі акція в Sportmaster опублікована не на Картах, вона захована на профілі компанії, і, щоб побачити акцію, потрібно натиснути на профіль.
Щоб об’яви на Google Maps були ефективними, під час налаштування реклами завжди можна включити всі три різні типи об’яв, щоб підвищити свою присутність та популярність на Картах. При цьому рекламодавці можуть вибирати, які типи підходять їм, оскільки чим більше функцій, тим дорожче обходиться вартість показів за клік.
Отже, як ви, напевно, вже зрозуміли, запуск рекламних оголошень на Картах — дієвий спосіб збільшити впізнаваність та популярність вашого бізнесу.
Якщо ви ще сумніваєтеся, що вибрати: рекламу на Картах або пошук Google, ми розповімо про дві ключові переваги, які ви отримаєте від розміщення реклами на Картах.
Першою і найбільш очевидною перевагою є те, що картографічні оголошення виділяють вашу компанію серед інших компаній. Наприклад, людина використовує Google Карти тільки для побудови маршрутів, однак вона все одно регулярно проїжджає повз ваш магазин, і завдяки спеціальному значку, який він бачить постійно, рано чи пізно ця людина відвідає ваш магазин.
Якщо порівнювати такий підхід з рекламою в пошуку, в якій для її показу користувач повинен обов’язково щось шукати, перш ніж реклама відобразиться у видачі, в оголошеннях на Картах людина повинна просто знаходитись у певному районі, щоб оголошення було показано. Особливо відчутна значимість Карт для ресторанів та магазинів, які залежать від прохідності людей в конкретному місці.
Ще однією незаперечною перевагою рекламних оголошень на Google Maps є заклик до дії.
Під час того, як користувач вивчає інформацію на картах, Google рекомендує почати взаємодіяти з компанією, наприклад, натиснути кнопку для виклику або зберегти кнопки, поділитися.
Рис. 5 – Заклик до дії користувачів
Ця функція сприяє відвідуванню нових користувачів конкретних магазинів, поки вони знаходяться поруч.
Як ви вже переконалися самі, реклама на Google Картах здатна збільшити видимість та впізнаваність будь-якої компанії, а також вона сприяє збільшенню кількості нових та постійних клієнтів.
Так з чого почати налаштування рекламних кампаній?
Налаштовувати рекламу для Google Карт необхідно в кабінеті Google Реклами, а не окремо, як думає багато хто. Процес створення рекламних кампаній відносно простий і може бути виконаний навіть новачками. Ми підготували покрокову інструкцію з налаштування реклами на Google Maps.
Рис. 6 – Обов’язкова реєстрація у Google My Business
Для початку зареєструйте та заповніть профіль у Google My Business. Без нього ваша компанія ніколи не з’явиться на картах. Також заповніть всю необхідну інформацію: контакти, графік роботи, опис, тощо. Відверто кажучи, без використання цього ресурсу ви втрачаєте частину органічного просування.
Зареєструвати профіль не важко, а чекати коду підтвердження доведеться місяць, може і два місяці. Хоч і сам Google обіцяє надіслати код протягом трьох тижнів. Ми рекомендуємо запросити код з першої секунди реєстрації в Google Мій бізнес. Після того як профіль з усією інформацією про вашу компанію активували, саме час налаштувати рекламу.
Для цього вам потрібно створити обліковий запис в Google Ads. Якщо ви вже використовували Рекламу Google, тоді не потрібно створювати новий акаунт. Найголовніше – використовувати ту саму електронну пошту. Якщо це так, ви легко зв’яжете два облікові записи: профіль My Business та обліковий запис Google Реклами.
Щоб запускати перші рекламні оголошення на Google Картах, ви повинні використовувати пошукові оголошення. Це необхідно для впровадження розширень адрес.
У своєму обліковому записі Google Реклами у лівому меню виберіть «Оголошення та розширення», перейшовши за посиланням «Розширення» вам випаде цілий перелік усіляких розширень, серед них й буде «Адреса».
У цій графі вам потрібне місце розташування компанії, завдяки чому і зв’яжуться ваш профіль та профіль Google My Business. Для цього натисніть вгорі синю кнопку зі знаком плюс і додайте нове розширення.
Рис. 7 – Додавання розширення адреси
Після чого виберіть свій профіль у Google Мій бізнес, підтвердіть нове розширення, і воно автоматично відобразиться у списку розширень.
Налаштувати таргетинг на місцезнаходження можна під час створення нової кампанії. Після вибору мети та заповнення блоку «Бюджет та ставки», вам буде доступні налаштування мережі, мови, розташування, аудиторії, і так далі.
Рис. 8 – Додавання геотаргетингу під час створення нової кампанії
Або ви можете змінити параметр розташування вже у запущеній кампанії. Для цього вам потрібно вибрати активну пошукову кампанію зі списку та ввести конкретну область, на яку ви бажаєте налаштувати таргетинг.
Рис. 9 – Зміна місця розташування
Рекомендується налаштовувати націлення на конкретний поштовий індекс, і використовувати націлювання за радіусом для таргетування на людей у певному районі.
Рис. 10 – Вибір радіусу націлення таргетингу
Бажано відразу налаштувати коригування ставок для регіонів, близьких до вашого бізнесу. Таким чином, у людей, які знаходяться поруч із вашою службовою адресою, буде набагато більше шансів побачити вас на Google Картах.
Коли реклама запущена, ви можете відстежувати дії користувачів з оголошеннями, до того ж ви можете легко вибрати, який з типів реклами найбільш успішний. Також ви зможете деталізувати сегментацію за місцем розташування, і зрозуміти, як взаємодіють користувачі з маршрутами проїзду. Це дасть вам уявлення про те, наскільки ефективні ваші оголошення.
Завдяки тому, що Google Maps направляє користувачів у більш ніж 1,5 мільярда пунктів призначення щорічно, не важко відстежити, наскільки корисною може бути реклама на Картах. Якщо у вас є компанія, яка приймає відвідувачів офлайн, то наявність профілю в Google My Business потрібна для їх залучення через Google Maps.
Якщо ви власник компанії або агентство, яке займається просуванням, вам гарантовано потрібно знати про рекламу на Google Картах та про те, як грамотно запускати рекламні кампанії.
Почніть користуватися цим трафіком сьогодні!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.