
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Щодня користувачі всесвітньої інтернету користуються Google Картами. Google Maps - це дуже зручне доповнення від Google, що використовується для пошуку інформації на карті з відмітками організацій і т. Д ..
Так ось, питання, чи показується ваша компанія в результатах цього пошуку? Якщо ще ні, давайте подивимося, як це виправити.
Величезна частина юзерів використовують пошукові системи для отримання результатів пошуку за геолокацією. До всього цього, користувачі, на жаль :) схильні клікати на посилання в ПЕРШИХ рядах видачі. Тому дуже важливо, щоб профіль в Google My Business був оптимізований.
Google ранжує органічні й локальні результати по-різному. Давайте розглянемо важливі моменти.
Сайт в результатах локального пошуку оцінюється в першу чергу на підставі релевантності, відстані й авторитетності. Потрібно це для того, щоб надати користувачеві найкращі результати. Це означає, що ваша компанія також може бути показана юзеру, навіть якщо інша компанія конкурента розташована ближче. За урахуванням, що послуги, що ви пропонуєте, відповідають тому, що шукають користувачі.
Google обробляє сайт в результатах локального пошуку на основі:
Слід пам’ятати, що дані фактори працюють в комплексі – обов’язково переконайтеся, що всі три фактори систематизовані.
Рис. 1 – Видача за запитом “seo агентство Харків” з урахуванням місця розташування
Позиціонування вашого сайту в результатах пошуку в Картах Google в значній мірі залежить від точності інформації в Google My Business.
Пошуковик намагається надати своїм користувачам якомога більше інформації про компанії. З цією метою, чим більше даних ви надаєте Google, тим більше у вас шансів опинитися в числі кращих результатів пошуку.
Рис. 2 – Інформація про ITForce в Google My Business
Ось кілька базових пунктів, що необхідно заповнити в акаунті Google My Business, щоб оптимізувати своє позиціонування в Google Картах.
Інтеграція URL вашого сайту в Google My Business дозволяє зв’язати його з вашим сайтом. Крім того, це дасть можливість користувачам легко отримати доступ до ресурсу, дізнатися про продукти та послуги. І стати потенційним клієнтом компанії.
Google встановлює обмеження за кількістю символів. Коротко опишіть свою компанію й те, що ви пропонуєте користувачам, включаючи місцеві ключові слова SEO.
Контактна інформація використовується для позначення ключових елементів, що Google враховує для позиціонування сайту в результатах локального пошуку. З цієї інформації Google зчитуватиме геолокацію та виділить ваш сайт в результатах Google Maps.
Заповніть години роботи, щоб користувачі могли дізнатися, відкритий зараз бізнес, закритий, або знаходиться в процесі відкриття чи закриття. Це час повідомить користувачам, чи можуть вони відвідати ваш магазин або, наприклад, зв’язатися з вами по телефону.
Рис. 3 – Години роботи ITForce
Ця інформація використовується для опису компанії та видачі сайту користувачам, що зацікавлені в продуктах чи послугах, що ви надаєте.
Додавання фото допоможе виділитися серед інших компаній. Обирайте зображення доброї якості, що відмінно описують те, що ви пропонуєте, та показують життя в вашому бізнесі.
Рис. 4 – Додані фотографії компанії ITForce в Google My Business
Відгуки про компанію роблять бізнес в очах користувачів більш надійним. Як наслідок, вони позитивно впливають на SEO-просування в Google. А це сприяє позиціонуванню компанії та її високому рейтингу. Майте на увазі, що ви не можете контролювати те, що говорять та пишуть про ваш бренд, тому відгуки можуть бути як позитивними, так і негативними.
Рис. 5 – Відгуки про компанію в Google My Business
Також є можливість додати ознайомлювальний перелік своїх товарів для кращої взаємодії з потенційними клієнтами.
Рис. 6 – Додані послуги компанії ITForce в Google My Business
Відмінна можливість використовувати “Записи”, щоб поліпшити комунікацію з потенційними клієнтами, що шукають місцеві продукти або послуги.
Ви можете публікувати новини, анонсувати події, спеціальні пропозиції, акції, знижки, інформацію про нові або популярні товари, а також про різні заходи. Так ви будете залучати своїх майбутніх клієнтів безпосередньо до дії. Наприклад, реєстрацію, онлайн-покупку, або заповнення форми зворотного зв’язку, і т. д ..
Рис. 7 – Приклад публікацій компанії ITForce в Google My Business
Якщо у вас вже є Google My Business, переконайтеся, що ви надали всю необхідну інформацію, щоб підвищити свій рейтинг в результатах пошуку Google.
Ще один додатковий спосіб поліпшити рейтинг в Google Картах – це вказати місцерозташування на сайті. В основному, таку карту додають на сторінці контактів або футере сайту.
Рис. 8 – Розміщення Google Maps на сайті
Щоб об’єднати Google карти та свій сайт, необхідно знайти назву компанії в Google Картах. Далі вибрати «Поділитися» та клікнути вкладку «Вбудовування карт» …… скопіювати й вставити посилання в код свого сайту. Все інтуїтивно та просто 🙂
Рис. 9 – Процедура зв’язування Google карти та сайту
Ось такі прості поради допоможуть поліпшити ваше позиціонування на Google Картах.
Успіхів в локальній оптимізації!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.