
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Performance Max – новий тип автоматичних рекламних кампаній, що результативно показує себе при роботі для будь-якого бізнесу. І хоча формат досі тестується, партнерам розіслали посібник з оптимізації з купою порад щодо роботи з PMax.
Зібрав для вас усі дієві поради, але почну з того, чим відрізняється цей тип кампаній від існуючих.
Читайте про досвід ITForce, як перейти зі Smart Shoping на кампанії Performance Max у 2022 році.
PMax не має груп об’яв із різними кластерами ключових слів. Натомість кампанія використовує одну або кілька груп ресурсів (креативів) на основі різних наборів націлювання та оголошень.
Завантажуєте відео – буде реклама на ютубі. Завантажуєте текст та картинки – будуть покази в КММ, Gmail і т. д…
Рис. 1 – PMax доступний тільки для 3 цілей
Поки що формат доступний лише для цілей Продажі, Лідогенерація та Відвідування магазинів (детальніше писав у 1й частині статті про початок роботи з кампаніями).
Принцип роботи кампаній з максимальною продуктивністю полягає в тому, що оголошення показуватимуться на всіх доступних майданчиках. Для цього потрібні класні креативи, а поради, як їх підготувати, читайте далі.
Якщо покази відбуваються на всіх доступних плейсментах Google Ads, то оголошення потрібні на всі випадки.
Що рекомендує Google:
Поради Google:
Рекомендації Google:
Вбудований індикатор якості покаже, як добре ваші креативи спрацюють. Згодом додавайте нові, так отримайте більше форматів для залучення аудиторії.
Рис. 2 – Вікно додавання об’єктів
Для всіх кінцевих URL можна створити власну групу об’єктів. Ads сам вирішуватиме, яка комбінація краща й показуватиме її цільовим користувачам.
Для кожного креативу у звіті по об’єктах зазначено ступінь ефективності.
Видаляйте креативи з низькою продуктивністю та не забувайте оновлювати їх.
Це нова фіча, створена для допомоги рекламодавцям прискорити термін нарощування потужності роботи кампанії та управління автоматизацією за допомогою найкращих технологій автотаргетингу.
Рис. 3 – Аудиторії
Важливими сигналами аудиторії Performance Max вважаються такі сегменти:
Рис. 4 – Пояснення сигналів аудиторії
Суть в тому, що ви вказуєте сфери інтересів користувачів, які найімовірніше зацікавляться вашим товаром та даєте власні списки аудиторій. Система сама шукає людей за вказаними сигналами, щоб показати їм оголошення.
Порада тут лише одна: витратьте час, щоб правильно вказати сигнали аудиторії. Чим точніше ви будете, тим більш цільові покази забезпечить алгоритм.
Кампанії Performance Max автоматизовані, але щоб вони працювали зі 100%-вою ефективністю, дотримуйтесь цих порад:
На додаток до інших порад з оптимізації використовуйте наведені нижче техніки генерації лідів для оптимізації своїх PMax кампаній.
Рис. 5 – Поради Google щодо використання дод. об’єктів в оголошеннях
До речі, список креативів вище можна доповнити лід-формою, яка буде вшита в оголошення, або в оголошенні буде прикріплено посилання на форму. Задавати потрібно тільки справді необхідні питання (додаткові питання через збільшення обсягу форми зменшать відсоток проходження та CPA).
Залучайте потенційних клієнтів та допомагайте нарощувати автоматизацію PMax швидше за допомогою списків електронних адрес та власних даних про аудиторію.
Ці списки будуть використовуватися, щоб дати алгоритму чіткий сигнал про те, хто ваші існуючі клієнти, та залучити їх разом з аналогічними клієнтами.
Ви також можете використовувати аудиторію на основі списку клієнтів для автоматичного створення схожих аудиторій, щоб знаходити користувачів, схожих на ваших існуючих клієнтів.
Google Реклама може допомогти знайти якісних лідів онлайн, підключивши дані про ваших офлайн-клієнтів (дані про лідів, які здійснили покупку та інші власні дані).
Точні показники – найшвидший спосіб покращити якість ліда. Хорошою метрикою може бути різниця між годинником або днями, витраченими на відбір потенційних клієнтів.
Рис. 6 – Google про вимірювання результатів
Для покращення результативності вимірювань імпортуйте офлайн-конверсії. Це вдосконалить якість лідів за рахунок імпорту коректних даних про конверсії, що зробить ваші дані повними.
Ви можете поєднати стратегії призначення ставок на основі цінності з імпортом офлайн-конверсій, щоб правильно оцінювати онлайн та офлайн конверсії. Призначте велику цінність конверсіям, які ближче до закритої угоди.
Залежно від ваших вимог використовуйте такі поради, щоб вибрати актуальну для вас стратегію автоматичного призначення ставок:
Якщо ви однаково цінуєте свої ліди, використовуйте стратегію ставок на основі конверсій для максимального збільшення числа лідів | Якщо ви відстежуєте цінність потенційних клієнтів, використовуйте стратегію автоматичного призначення ставок на основі цінності, щоб максимізувати цінність лідів |
Максимум конверсій: залучайте якнайбільше конверсій при встановленому бюджеті. | Максимальна цінність конверсії: збільшення цінності конверсії призводить до максимальної цінності конверсії за встановленого бюджету. |
Цільова ціна за конверсію: отримайте якнайбільше конверсій, зберігаючи при цьому CPA. |
Цільова рентабельність інвестицій у рекламу (tROAS) забезпечує максимальну цінність конверсії за збереження цільової рентабельності витрат за рекламу. Google рекомендує використовувати цю стратегію ставок, якщо за останні 30 днів було 15+ конверсій. Примітка: при використанні OCI (імпорт офлайн конверсій) обов’язково імпортуйте конверсії з присвоєною цінністю та використовуйте tROAS відповідно. |
Рис. 7 – Як отримати максимум ROI
Максимізувати повернення інвестицій можна за допомогою стратегії ставок Макс. цінність конверсії з tROAS. На основі вашої інформації про цінних лідів та конверсій відбувається оптимізація кампанії та пошук більшої кількості цінних клієнтів..
upd. 8.09.2022, джерело — Телеграм-Maksym Yevsiukov
Конспект з рекомендаціями від гуглерів з налаштування Performance Max:
Наприклад, вам рентабельно крутити рекламу з ROAS 100%. Тоді зі старту вкажіть ROAS=50%. Як тільки РК отримає перші 30 конверсій, починайте поступово збільшувати цей показник.
Google виділяє 7 загальних рекомендацій щодо роботи з Performance Max:
Працювати з Performance Max потрібно так само, як і з іншими форматами кампаній:
Поради щодо роботи з PMax показують, що правильне первинне налаштування забезпечить її безперервну та результативну роботу. Не рекомендую допускати просідання по бюджету (тому що потім може не вдатися назад повернути хороші результати після зупинки показів – вже перевірено).
Тестуйте формат разом з іншими кампаніями та регулярно оновлюйте об’єкти, тому що чим раніше розберетеся, як працює Performance Max, то швидше отримаєте від неї максимальну вигоду.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.