
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Джерело - cssshoppingin.eu
Google попереджав, що автоматичний процес переходу на Performance Max повинен завершитися наприкінці вересня. Тож рекламодавці більше не зможуть використовувати Smart Shopping.
Станом на 1 листопада кампанії Performance Max для переважної більшості ecommerce-проєктів уже запущені, але кампанії Smart Shopping деінде ще працюють. Зараз вони перебувають в процесі автоматичного оновлення на Performance Max.
Пропозиції Google щодо переходу.
Інструкція з налаштування Performance Max.
Рекомендації ITForce щодо роботи з PMax.
Чи ефективен перехід? Ми вже маємо досвід переведення Smart Shopping до Performance Max. Розповімо про свої висновки у цій статті.
Performance Max має ті ж базові функції, що й Smart Shopping, але базується на статистиці рекламних ресурсів та даних, наданими рекламодавцям, проте не надаватиме рекламодавцям доступу до всіх даних кампанії.
Performance Max по суті виводить адаптивну рекламу та розумні стратегії на новий рівень, поєднуючи їх усі в одному місці. Щоб використовувати їх, рекламодавець повинен надати Google таку інформацію:
Google надає такі дані щодо вимог кампаній з максимальною ефективністю:
Рис. 1 – Вимоги до оголошень в Performance Max
Кампанії PMax скануватимуть сайт та пропонуватимуть рекламу на основі того, що шукають клієнти, не вимагаючи від користувача вказувати конкретні умови чи URL-адреси.
У той час як розумні торгові оголошення показувалися лише в Пошуку, 3P Display та ін., включаючи Gmail та YouTube, Performance Max додає Discover, YouTube In-stream та Maps, щоб збільшити охоплення та конверсії та відкрити нові цільові групи.
Бюджети в Smart Shopping часто були ізольовані та розділені мережею чи цілями, натомість за допомогою PMax вони об’єднуються та розподіляються між цілями для покращення загальної ефективності.
Smart Shopping були значною інновацією в інтернет-рекламі. Більшість продажів припадала на них, і результати Smart Shopping були справді видатними. Вони потребували менше оптимізації та були більш універсальними, ніж текстові оголошення та текстові оголошення про продукти.
Якщо ви хочете використовувати лише торгові кампанії, подумайте про створення стандартного Shopping. Вони все ще працюють, але також вимагають більшої обробки, ніж Smart Shopping.
Для отримання кращих результатів кампанії Performance Max треба починати її якнайшвидше тестування, оскільки для надання всіх необхідних даних може знадобитися деякий час (див. п. Вимоги). Та чим краще ви підготуєте основу для алгоритму, тим краще він зрештою працюватиме.
У той час як традиційні рекламні кампанії, як правило, пропонують додаткові елементи, такі як пошук за ключовими словами, які можуть допомогти зберегти популярність бренду та коефіцієнт конверсії, PMax фактично може охопити будь-які нові можливості конверсії.
Оцінювати результати Performance Max рекомендується через 4-6 тижнів. Якщо мета — збільшити конверсії, то можна оцінити кількість здобутих конверсій та ціну за клік. Якщо треба оптимізувати цінність конверсії, то можна переглянути цінність конверсії та дохід від витрат на рекламу на рівні активу до та після запуску кампанії PMax.
Поради щодо переходу:
Щоб налаштувати динамічний ремаркетинг, дотримуйтеся покрокового плану робіт:
Готово, можна запускати.
Поки що існує можливість оновлення Smart Shopping до Performance Max вручну, але все може змінитися дуже швидко. Тому краще перевести кампанії вручну, ніж вони самі оновляться автоматично. Принаймні, ви знатимете, які саме вихідні дані ви надали алгоритму.
Майте на увазі, що дані, які були доступні в Smart Shopping, після переходу можуть бути втрачені, щойно кампанії оновляться. Збережіть принаймні кілька місяців результатів роботи Smart Shopping, перш ніж перейти на Performance Max. Так ви матимете можливість побачити, чи кампанії Performance Max працюють так само добре як старий Smart Shopping.
Сповіщення про оновлення можуть з’являтися в кількох місцях:
Рис. 2 – Сповіщення – дзвіночок для переходу на Performance Max
Рис. 3 – Сповіщення на сторінці рекомендацій для переходу на Performance Max
Рис. 4 – Сповіщення у вбудованих рекомендаціях
Рис. 5 – Сповіщення в Кампаніях
Рис. 6 – Сповіщення на панелі інформації
*Фотографії надані службою підтримки Google.
Якщо у вас виникли проблеми з переходом на Performance Max або ви не знаєте, що саме робити, для подальших консультацій зв’яжіться з командою техпідтримки Google Ads.
Як тільки Google сповістив, що до кінця вересня 2022 кампанії Smart Shopping перетворяться на Performance Max, ми одразу почали переводити кампанії клієнтів на новий формат. Й вже маємо деякі результати.
Рис. 7 – Робота всіх видів кампаній в акаунті клієнта
Кампанії Performance Max клієнту ми запустили 10.09.2022. Що можна зазначити станом на 1.11.2022:
Так само прийнятно працює стандартний Shopping.
Рис. 8 – Зростання кількості показів з моменту запуску Performance Max
Некоректно порівнювати Performance Max зі Smart Shopping, котрий вже не працює в акаунті. Можна зазначити, що Performance Max створювався на базі Smart Shopping й після запуску перетягнув на себе всі покази. Єдине, що можна сказати точно — показів PMax принесла більше, ніж Smart Shopping. Загалом зараз оголошення клієнта отримали 553 000 показів з середньою вартістю кліка 1,61 грн.
Цьому клієнту кампанії Performance Max ми запустили в жовтні, наразі в акаунті клієнта працюють тільки ці кампанії. Дані не можна назвати стійкими, бо кампанії працюють менш як місяць (дані знімали 27.10.2022).
Рис. 9 – Робота кампаній Performance Max та інших в акаунті клієнта
Рис. 10 – Порівняння роботи Performance Max за однаковий проміжок часу
Та деякий попередній результат вже є:
Слід зазначити, що в нашому випадку спрацювали: добре оптимізований фід, налаштовані сигнали та додані якісні картинки. Так ми отримали більше шансів на успішне переведення кампаній до Performance Max.
А кейси з контекстної реклами компанії ITForce знаходяться за посиланням або ж у розділі Кейси шапки кожної сторінки сайту.
Кампанії Performance Max розроблені, щоб зробити рекламу ефективнішою та водночас легшою для налаштування. І результат від використання Performance Max в основному залежить від того, скільки зусиль готов докласти рекламодавець у підготовку вхідних даних.
Досвід наших клієнтів щодо роботи Performance Max говорить, що кампанії приносять значний результат за умови правильних налаштувань та своєчасної оптимізації. На прикладі 2х клієнтів можемо зазначити, що ціна за клік у PMax менша, ніш у Smart Shopping, а транзакцій кампанія приносить більше.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.