замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
237
6

Джерело - cssshoppingin.eu

Google попереджав, що автоматичний процес переходу на Performance Max повинен завершитися наприкінці вересня. Тож рекламодавці більше не зможуть використовувати Smart Shopping.

Станом на 1 листопада кампанії Performance Max для переважної більшості ecommerce-проєктів уже запущені, але кампанії Smart Shopping деінде ще працюють. Зараз вони перебувають в процесі автоматичного оновлення на Performance Max.

Пропозиції Google щодо переходу.

Інструкція з налаштування Performance Max.

Рекомендації ITForce щодо роботи з PMax.

Чи ефективен перехід? Ми вже маємо досвід переведення Smart Shopping до Performance Max. Розповімо про свої висновки у цій статті.


1. Вимоги Performance Max для рекламодавців

Performance Max має ті ж базові функції, що й Smart Shopping, але базується на статистиці рекламних ресурсів та даних, наданими рекламодавцям, проте не надаватиме рекламодавцям доступу до всіх даних кампанії.

Performance Max по суті виводить адаптивну рекламу та розумні стратегії на новий рівень, поєднуючи їх усі в одному місці. Щоб використовувати їх, рекламодавець повинен надати Google таку інформацію:

  • маркетингові цілі та цілі реклами;
  • бюджет;
  • дані для оголошень (текст, зображення, відео);
  • геоцілі;
  • фід з товарами;
  • Google Мій бізнес;
  • Google Merchant Center;
  • фід динамічного ремаркетингу;
  • фід бізнес-даних;
  • сигнали аудиторії (необов’язково);
  • аудиторії Google (націлені вручну).

Google надає такі дані щодо вимог кампаній з максимальною ефективністю:

Вимоги до оголошень в Performance Max

Рис. 1 – Вимоги до оголошень в Performance Max

Кампанії PMax скануватимуть сайт та пропонуватимуть рекламу на основі того, що шукають клієнти, не вимагаючи від користувача вказувати конкретні умови чи URL-адреси.

У той час як розумні торгові оголошення показувалися лише в Пошуку, 3P Display та ін., включаючи Gmail та YouTube, Performance Max додає Discover, YouTube In-stream та Maps, щоб збільшити охоплення та конверсії та відкрити нові цільові групи.

Бюджети в Smart Shopping часто були ізольовані та розділені мережею чи цілями, натомість за допомогою PMax вони об’єднуються та розподіляються між цілями для покращення загальної ефективності.


Плюси Performance Max

  • Чудові результати при правильному налаштуванні. Performance Max працює для рекламодавця, якщо кампанії надали правильні дані та чітко сформульовані цілі. Правильно вводячи дані, ви вказуєте Google, на що звертати увагу, коли йдеться про таргетинг на аудиторію.
  • Стратегічна спрямованість. Performance Max значно полегшує оптимізацію, планування кампанії та звітування. Завдяки Performance Max можна переглянути та перевірити всі ці фактори в одному місці, що допоможе пришвидшити маркетинговий процес.
  • Початківцям легше. Тих, хто бажає уникнути періоду адаптації, зацікавить концепція єдиної кампанії, яка зможе виконати всі маркетингові цілі без необхідності встановлювати численні додаткові зусилля.

Мінуси Performance Max

  • Менше контролю та видимості. Критичний огляд інтелектуальної реклами, автоматичного встановлення ставок або будь-чого автоматизованого випливає з того факту, що це певним чином забирає контроль у рекламодавця.
  • Більше часу на налаштування. Якщо ви не будете обережні під час налаштування Performance Max, то витратите багато грошей. Існує невідповідність між тим, як Google рекламує автоматизацію, і тим, що очікують користувачі-початківці. У результаті навіть автоматизація потребує певних початкових зусиль від рекламодавця.
  • Вимагає чітких цілей. Якщо маркетингові цілі нечіткі, кампанії PMax працюватимуть не так добре, як хотілося б. Штучний інтелект не зробить рекламу дивним чином кращою за конкурентів, натомість рекламодавець має докласти зусиль для внесення вірних початкових даних для кампанії.

2. Чи підходить автоматичне оновлення до Performance Max саме вам?

Smart Shopping були значною інновацією в інтернет-рекламі. Більшість продажів припадала на них, і результати Smart Shopping були справді видатними. Вони потребували менше оптимізації та були більш універсальними, ніж текстові оголошення та текстові оголошення про продукти.

Якщо ви хочете використовувати лише торгові кампанії, подумайте про створення стандартного Shopping. Вони все ще працюють, але також вимагають більшої обробки, ніж Smart Shopping.


3. Поради щодо переходу зі Smart Shopping до Performance Max

Для отримання кращих результатів кампанії Performance Max треба починати її якнайшвидше тестування, оскільки для надання всіх необхідних даних може знадобитися деякий час (див. п. Вимоги). Та чим краще ви підготуєте основу для алгоритму, тим краще він зрештою працюватиме.

У той час як традиційні рекламні кампанії, як правило, пропонують додаткові елементи, такі як пошук за ключовими словами, які можуть допомогти зберегти популярність бренду та коефіцієнт конверсії, PMax фактично може охопити будь-які нові можливості конверсії.

Оцінювати результати Performance Max рекомендується через 4-6 тижнів. Якщо мета — збільшити конверсії, то можна оцінити кількість здобутих конверсій та ціну за клік. Якщо треба оптимізувати цінність конверсії, то можна переглянути цінність конверсії та дохід від витрат на рекламу на рівні активу до та після запуску кампанії PMax.

Поради щодо переходу:

  1. В новому акаунті не буде доречним запуск кампаній Performance Max. Це краще робити, коли ви вже маєте принаймні 30 конверсій на місяць, тоді кампанії буде легше навчатись.
  2. Щоденний бюджет має бути пропорційним кількості продуктів, які рекламуються → Якщо продуктів забагато, а грошей недостатньо, щоб покрити їх всі, дані збиратимуться набагато повільніше, і не всі продукти будуть рекламуватися.
  3. Якщо бюджет на рекламу більше, ніж мінімальний, товари рекламуватимуться більше, але навіть у цьому випадку слід обирати категорії товарів, які продаються найкраще → далі поступово збільшувати бюджети та додавати більше товарів.
  4. Якщо бюджет низький, почніть зі стандартного Shopping і поступово збільшуйте його. Включіть у кампанію лише найпопулярніші продукти та з часом додайте ще кілька продуктів і відповідно збільште бюджет → коли досягнете певних продажів, перемістіть ці продукти до кампанії Performance Max та додайте продукти з гіршою ефективністю до стандартного Shopping.
  5. Наразі якщо кампанія Performance Max не потребує заповнених налаштувань, її можна використовувати як кампанію Smart Shopping. У певному розумінні це не буде кампанія Smart Shopping, але більшість часу вона працюватиме саме як Smart Shopping. Якщо це налаштування працюватиме гірше, ніж стара Smart Shopping, перейдіть на стандартний Shopping.
  6. Якщо ви бажаєте додати одразу й стандартний Shopping, й Performance Max, ваші фіди повинні бути створені під кожну з кампаній, щоб вони не їли один одного.
  7. Припинення роботи Smart Shopping не означає припинення роботи динамічного ремаркетингу. Він все ще доступний.

Щоб налаштувати динамічний ремаркетинг, дотримуйтеся покрокового плану робіт:

  1. Увійдіть в акаунт Google Ads.
  2. Натисніть Кампанії в меню.
  3. Клікніть значок плюса + й виберіть Нова кампанія.
  4. Виберіть Продажі як мету кампанії.
  5. Виберіть Медійна мережа як тип кампанії.
  6. Вкажіть URL-адресу вашого електронного магазину.
  7. Введіть назву кампанії.
  8. Натисніть Продовжити.
  9. Введіть бюджет та пропишіть ставки, а потім натисніть Далі.
  10. На сторінці Налаштування кампанії виберіть Додаткові налаштування.
  11. Розгорніть Динамічні оголошення і натисніть Використовувати фід динамічного ремаркетингу для персоналізованих оголошень.
  12. Під’єднайте обліковий запис Merchant Center.
  13. Використовуйте спадне меню, щоб вибрати тип бізнесу для свого каналу. Наприклад, якщо ви здійснюєте ремаркетинг взуття, виберіть Роздрібна торгівля.
  14. У розділі Таргетинг виберіть параметри таргетингу.
  15. Створіть свою адаптивну медійну рекламу.
  16. Натисніть Створити кампанію.

Готово, можна запускати.


4. Як оновити Smart Shopping до Performance Max вручну?

Поки що існує можливість оновлення Smart Shopping до Performance Max вручну, але все може змінитися дуже швидко. Тому краще перевести кампанії вручну, ніж вони самі оновляться автоматично. Принаймні, ви знатимете, які саме вихідні дані ви надали алгоритму.

Майте на увазі, що дані, які були доступні в Smart Shopping, після переходу можуть бути втрачені, щойно кампанії оновляться. Збережіть принаймні кілька місяців результатів роботи Smart Shopping, перш ніж перейти на Performance Max. Так ви матимете можливість побачити, чи кампанії Performance Max працюють так само добре як старий Smart Shopping.


Де з’являються сповіщення про оновлення кампаній до Performance Max?

Сповіщення про оновлення можуть з’являтися в кількох місцях:

  1. Сповіщення – дзвіночок:

Сповіщення – дзвіночок для переходу на Performance Max

Рис. 2 – Сповіщення – дзвіночок для переходу на Performance Max

  1. Сторінка рекомендацій:

Сповіщення на сторінці рекомендацій для переходу на Performance Max

Рис. 3 – Сповіщення на сторінці рекомендацій для переходу на Performance Max

  1. Вбудовані рекомендації:

Сповіщення у вбудованих рекомендаціях

Рис. 4 – Сповіщення у вбудованих рекомендаціях

  1. Таблиця кампаній:

Сповіщення в Кампаніях

Рис. 5 – Сповіщення в Кампаніях

  1. Панель інформації:

Сповіщення на панелі інформації

Рис. 6 – Сповіщення на панелі інформації

*Фотографії надані службою підтримки Google.

Якщо у вас виникли проблеми з переходом на Performance Max або ви не знаєте, що саме робити, для подальших консультацій зв’яжіться з командою техпідтримки Google Ads.


Результат переходу зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід ITForce

Як тільки Google сповістив, що до кінця вересня 2022 кампанії Smart Shopping перетворяться на Performance Max, ми одразу почали переводити кампанії клієнтів на новий формат. Й вже маємо деякі результати.

Робота всіх видів кампаній в акаунті магазину музінструментів

Рис. 7 – Робота всіх видів кампаній в акаунті клієнта

Кампанії Performance Max клієнту ми запустили 10.09.2022. Що можна зазначити станом на 1.11.2022:

  • приносять переважну кількість переглядів (22 000+ сеансів з 38 000);
  • коефіцієнт транзакцій вищий, ніж в інших кампаніях;
  • 59% транзакцій маємо саме з кампаній Performance Max.

Так само прийнятно працює стандартний Shopping.

Зростання кількості показів з моменту запуску Performance Max

Рис. 8 – Зростання кількості показів з моменту запуску Performance Max

Некоректно порівнювати Performance Max зі Smart Shopping, котрий вже не працює в акаунті. Можна зазначити, що Performance Max створювався на базі Smart Shopping й після запуску перетягнув на себе всі покази. Єдине, що можна сказати точно — показів PMax принесла більше, ніж Smart Shopping. Загалом зараз оголошення клієнта отримали 553 000 показів з середньою вартістю кліка 1,61 грн.

Цьому клієнту кампанії Performance Max ми запустили в жовтні, наразі в акаунті клієнта працюють тільки ці кампанії. Дані не можна назвати стійкими, бо кампанії працюють менш як місяць (дані знімали 27.10.2022).

Робота кампаній Performance Max реселер Ikea

Рис. 9 – Робота кампаній Performance Max та інших в акаунті клієнта

Робота кампаній Performance Max реселер Ikea

Рис. 10 – Порівняння роботи Performance Max за однаковий проміжок часу

Та деякий попередній результат вже є:

  • Performance Max забрав на себе роботу Smart Shopping;
  • кількість сеансів зросла на 101%, кількість кліків по оголошеннях збільшилася на 101%;
  • ціна за клік для клієнта прийнятна та вона навіть в середньому менша за Smart Shopping;
  • загалом після переведення та того, як кампанії навчились, клієнт отримав транзакцій на 110% більше.

Слід зазначити, що в нашому випадку спрацювали: добре оптимізований фід, налаштовані сигнали та додані якісні картинки. Так ми отримали більше шансів на успішне переведення кампаній до Performance Max.

А кейси з контекстної реклами компанії ITForce знаходяться за посиланням або ж у розділі Кейси шапки кожної сторінки сайту.


Висновок

Кампанії Performance Max розроблені, щоб зробити рекламу ефективнішою та водночас легшою для налаштування. І результат від використання Performance Max в основному залежить від того, скільки зусиль готов докласти рекламодавець у підготовку вхідних даних. 

Досвід наших клієнтів щодо роботи Performance Max говорить, що кампанії приносять значний результат за умови правильних налаштувань та своєчасної оптимізації. На прикладі 2х клієнтів можемо зазначити, що ціна за клік у PMax менша, ніш у Smart Shopping, а транзакцій кампанія приносить більше.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.