Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Замовник звернувся до нас з метою налаштування контекстної реклами для збільшення попиту на продукцію.
РРС (контекстна реклама)
Інтернет-магазин музичних інструментів
Україна
411 продажів за 2 місяці
Підвищити продаж товарів на сайті
Збільшення попиту продукції компанії
Контекстна реклама – швидкий спосіб отримання цільових клієнтів. Реклама показується саме тій аудиторії, яка зацікавлена в рекламній пропозиції та вже готова здійснити покупку.
Цільові користувачі = цільові кліки = більше завершених угод.
Контекстна реклама вимагає вірного налаштування та врахування особливостей бізнесу клієнта. Це можуть бути сезонність, свята, рівень підготовки споживачів тощо. Тому налаштування реклами з урахуванням усіх цих моментів проводить спеціаліст.
Сьогоднішній кейс про те, як ми за 2 місяці робіт принесли 411 продаж інтернет-магазину музичних інструментів клієнта. А також збільшили рентабельність інвестицій у рекламу на 3871,13% та знизили вартість конверсії на 35,5%.
Ми вже мали досвід роботи з платною рекламою для магазину музичних інструментів на платформі Хорошоп. Ознайомитись з результатами нашої роботи.
У травні до нас звернувся клієнт із завданням налаштування контекстної реклами для збільшення попиту на продукти його компанії.
Компанія замовника — інтернет-магазин музичних інструментів lanota.com.ua. В асортименті клавішні та духові інструменти, акустичні системи, гітари та обладнання, ударні інструменти, студійне та DJ-обладнання, Hi-Fi та Hi-End техніка.
Сайт замовника послуги зроблений на платформі Хорошоп. Тож для налаштування контексту нам потрібен лише доступ до адмінпанелі. Блок ecommerce на Хорошоп вбудований, також є доступ до фіда даних, котрий можна використовувати у рекламі.
На початку роботи ми створили та налаштували акаунти Google Ads та Google Analytics.
У ніші продаж музичних інструментів досить висока конкуренція. Щоб виділити свої переваги та краще розповісти про них нашій аудиторії, ми провели аналіз конкурентів.
Переваги клієнта перед конкурентами:
Всі переваги магазину замовника PPC-спеціаліст взяла в роботу.
Ми виділили 3 великі групи цільової аудиторії клієнтів магазину:
Кожна група споживачів орієнтована на свій сегмент товарів і вимагає різних підходів до реклами. Ці аспекти ми також врахували при складанні оголошень.
Наступний етап — збирання семантичного ядра для реклами. Це ті фрази, якими наші оголошення будуть показані саме тій аудиторії, яка їх шукає. Семантику для української та російської мов збирали за допомогою Keyword Planner, далі групували ключі до PPC Tool.
Після вивчення бізнесу клієнта та його конкурентів вирішили налаштовувати такі рекламні кампанії:
Пошукова кампанія за брендовими запитами та загальна пошукова кампанія. Категорія – клавішні інструменти.
Налаштування та запуск Shopping, пізніше Smart Shopping. Для цього у нас було 2 фіди даних обома мовами. Регіон запуску — усі міста України (крім тимчасово окупованих територій).
Для запуску реклами через Google Merchant Center потрібно, щоб інтернет-магазин відповідав певним правилам:
Сайт нашого клієнта має опцію оплати замовлення післяплатою та переказом на банківську картку. Тобто реквізити для оплати повинні бути вказані на сайті. Тому ми підготували ТЗ для внесення необхідних елементів на сайт. Клієнт оперативно обробив правки та вніс зміни. Отже, ми виконали необхідні умови для показу торгових об’яв.
Оскільки акаунт був новий, тобто статистики до початку робіт не було, спочатку кампанії працювали на стратегії Максимум кліків. Згодом ми почали тестувати автоматичні стратегії призначення ставок. Насамперед Максимальна цінність конверсії.
Кампанії налаштовувалися зі структурою “1 група – 3 варіанти розгорнутих текстових оголошень”. У процесі ведення додавалися також адаптивні пошукові оголошення та нові елементи: заголовки та описи з метою підвищення показника якості. Картинки ми брали із сайту замовника. А для більшої привабливості використовували розширення: номер телефону, зображення та структуровані описи.
Приклади оголошень:
Рис. 1 – Пошукове оголошення
Рис. 2 – Пошукові брендові оголошення
Коли в обліковому записі зібралася статистика конверсій, даних стало достатньо для запуску Smart shopping.
Рис. 3 – Адаптивні товарні оголошення
Проміжні дані за 1 місяць роботи кампаній:
Рис. 4 – Дані першого місяця роботи контекстної реклами
Під конверсіями маються на увазі цілі:
Мета Успішне оформлення замовлення працювала до 30.05 – надалі фахівець її виключила, оскільки кількість конверсій дублювала кількість транзакцій.
Недостатньо запустити рекламу та чекати на результат. Необхідно регулярно оптимізувати кампанії, щоб досягти кращого ефекту від показів.
Список оптимізаційних робіт:
Також ми налаштували цілі реклами на замовлення зворотного дзвінка за допомогою інструмента наскрізної аналітики Binotel та на функцію відстеження чату – це відвідувачі сайту, які написали в чат.
Результати роботи кампанії Smart Shopping:
Рис. 5 – Результати Smart shopping після запуску
Ми помітили, що Smart Shopping дає кращі результати. Подивимося на порівняння 2-х видів кампаній:
Рис. 6 – Порівняння кампаній Shopping та Smart shopping за період 23.05.2022-23.07.2022
Smart shopping показав високу ефективність. Бачимо, що у цієї кампанії:
Тому рекламний бюджет потроху перерозподілявся на користь кампанії Smart shopping.
Контекстна реклама дає швидкий результат, у чому переконалися з перших днів роботи кампаній (див. п. 2). Подивімося на загальну картину запуску всіх налаштованих кампаній.
Кількість кліків за період 23.05.2022 – 23.08.2022:
Рис. 7 – Кількість кліків з реклами
У той самий час вартість конверсій знизилася, які цінність зросла.
Рис. 8 – Зниження вартості конверсії за час роботи реклами
Основна зміна показників роботи реклами – збільшення цінності конверсій у період з 13 липня. Середня ціна за клік встановилась на рівні близько 1 грн.
Найбільший прибуток клієнту приносить Smart shopping, це видно з моменту запуску, 10.06:
Рис. 9 – Результат роботи Smart shopping
Тепер подивимося на результат нашої роботи з інтернет-магазином музичних інструментів замовника за 2 місяці:
Рис. 10 – Зміни за показниками в обліковому записі клієнта
Надалі в рекламному обліковому записі ми плануємо тестувати кампанії Performance Max.
Загальні результати за весь період робіт:
Запуск контекстної реклами приніс нашому клієнту значний результат навіть за часів війни в Україні. Ми продовжуємо роботу далі.
upd. 2.11.2022
Як наразі працюють кампанії Performance Max, читайте у п. 4 статті Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max.
Регулярний аналіз та оптимізація рекламних кампаній дозволили нам покращити результат запуску реклами для клієнта. Шляхом опрацювання ключів, мінус-слів та перерозподілу бюджету між прибутковими кампаніями ми отримали більше завершених продажів (+55%), а також досягли суттєвого зниження вартості конверсії (-35%).
Заповнюйте заявку, ми розглянемо ваш проєкт та підберемо для нього відповідну стратегію розвитку! Ми допоможемо вирости вашому бізнесу.
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.