
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Кожен підприємець, який продає товари, стикався із фідами в Google Merchant Center та Facebook.
Фід простими словами — це картка товару з необхідною інформацією.
Від зовнішнього вигляду фідів залежить продаж товарів. Крім цього, він повинен відповідати вимогам рекламних систем. Бувають ситуації, коли потрібно терміново змінити фід та не знаєш, як це зробити.
У цій статті ми розглянемо, як самостійно змінити фіди товарів у Google Merchant Center та Facebook без залучення розробника.
Щоб почати користуватися можливістю перетворення фідів у Google Merchant Center, треба спочатку їх налаштувати.
Правила перетворення допомагають вносити зміни, додавати нові, керувати атрибутами фідів.
Далі ми розглянемо, як налаштувати правила перетворення фідів та як їх використовувати.
Покрокова інструкція.
Рис. 1 – Кабінет Google Merchant Center
Як тільки ви натиснете Застосувати, ваші зміни набудуть чинності. До цього ви можете Протестувати зміни.
Важливо! Нові правила будуть застосовуватися в хронологічному порядку, тобто в міру створення одне за одним.
Розберемо з прикладу. Ви хочете внести зміни до атрибуту Марка.
Рис. 2 – Як заповнити значення для атрибуту
У нашому випадку Умова = назва містить Значення = чай.
Рис. 3 – Збереження значення атрибуту
3 блока це:
Рис. 4 – При виборі Імпортувати ви можете встановити додаткові налаштування
Зміни ви побачите відразу, а також у вас буде можливість Протестувати зміни та отримати Звіт. Якщо все працює, не забудьте Застосувати зміни.
Фід працюватиме коректно, тільки якщо всі значення прописані правильно, а головне — атрибути повинні відповідати специфікації.
В підтримці Google є таблиця з описом всіх специфікацій товарів у фідах. Рекомендуємо ознайомитися та звертатися до неї під час роботи з налаштуваннями фідів.
Які можуть бути невідповідності?
Найбанальніші, наприклад, із самим формулюванням значень.
Є атрибут «підлога». Є задані значення: чоловічий, жіночий, унісекс. Невідповідність настає, коли у фід надходять значення: він, вона, вона. Це некоректні значення, які потрібно виправити за правилом «Привести у відповідність до специфікації».
Правило відповідності застосовується тільки для атрибутів зі строго відповідними допустимими значеннями («стать», «наявність»). Усі вони зібрані тут.
Рис. 5 – Як привести атрибут у відповідність до специфікації
Якщо все правильно > натисніть Зберегти проект > Застосувати правила.
Фід — це картка товару, і від того, яка інформація є в цій картці, й залежать продажі. Фахівцям доводиться тестувати різні варіанти оформлення назви та опису товарів, наприклад, додаючи характеристики, щоб перевірити ефективність.
Зручно тестувати зміни за допомогою правил «Додати» та «Додати на початок».
Розберемося на простому прикладі з атрибутом «назва». Вихідне значення в нас «чай матча». Зробимо його більш інформативним і додамо в назву інформацію про вид, колір, фірму виробника, розфасовку.
Рис. 6 – Використання правила «Додати»
Ми розібрали основні Правила перетворення фідів, які тільки на перший погляд здаються складним. Досить кілька разів спробувати й провести тестування, і ви інтуїтивно зрозумієте, де припустилися помилки.
Тепер ви знаєте, як вносити зміни до фідів товарів без допомоги програміста!
Фіди даних у Facebook відрізняються від Google Merchant Center. За допомогою фіда даних у Facebook ви можете завантажувати товари масово за допомогою електронної таблиці.
Щоб ефективно керувати своїм інтернет-магазином у Фейсбуці, краще заздалегідь розібратися, як використовувати Правила управління фідами у Facebook, щоб продаж був успішним.
Фіди у Facebook можуть бути обов’язковими та необов’язковими, вони також мають свої вимоги до заповнення значень. Докладніше — в цій таблиці.
Якщо ви завантажили великий обсяг даних і хочете виправити регістр (вид літери чи слова), то правило «Зміни текстового значення» вам знадобиться. З його допомогою можна прописати:
Тепер розберемося на прикладі. У фіді змінимо назву товару і напишемо кожне слово з великої літери.
Рис. 7 – Кабінет Commerce Manager
Рис. 8 – Вибір джерел даних
Рис. 9 – Додавання нового правила
Рис. 10 – Вибір змін
Рис. 11 – Зміни регістру
Якщо все правильно і так, як ви хотіли, натискайте Створити та Застосувати правило.
Фіди оновляться за розкладом, після чого ви побачите зміни.
До кожного фіда є свої вимоги. Вони описані тут.
Найчастіше назва стовпця фіда відповідає вимогам. Виправити це не складно, достатньо використовувати правило «Зіставити зі стовпцем».
Приклад тут дуже нагадує приклад з Рис. 5, коли ми наводили атрибут у відповідність до специфікації. Схожа ситуація, наприклад, ви назвали стовпець «years_group» (вікова група), а за вимогами компанії атрибут має називатися «age_group».
Ви виявили, що дані мають помилки, або просто потрібно оновити дані про товари. За допомогою правила «Використовувати заміну» ви можете замінити одну літеру, слово, числові дані, або значення повністю.
Працює правило за принципом звичайної пошукової системи: вводьте пошук та на що замінити.
Рис. 12 – Використання заміни
Дуже зручно так змінювати дати сезонних розпродажів, продовжувати терміни акцій, прописувати знижки.
Якщо у стовпці не заповнено значення атрибуту або необхідно створити новий стовпець, — скористайтесь правилом «Встановити значення за замовчуванням».
Наприклад, немає значення «brand», хоча ваш магазин продає товари тільки одного виробника.
Рис. 13 – Установка за замовчуванням
Є й мінуси цього правила. Якщо заповнюєте порожні значення в певному стовпці, то значення будуть застосовуватися тільки для порожніх рядків. Якщо ви додаєте новий атрибут, тоді одним значенням заповниться весь стовпець.
Що таке та як використовувати регулярні вирази, ми писали у статті.
Правило аналогічне до звичайної заміни, тільки дана функція більш гнучка і дозволяє здійснювати заміну в рамках одного правила.
Наприклад, ви змінили назву компанії, привели її в єдиний вигляд і хочете, щоб тільки так використовувалося ім’я вашого бренду. Тобто ви хочете відредагувати назву бренду у всіх стовпцях title.
Пройдіть шлях, як показано на Рис. 7 – 10 та виберіть «Заміна за регулярним виразом».
Рис. 14 – Заміна за регулярним виразом
Детальніше про отримання даних за допомогою регулярних виразів.
Сподіваємось, зібрані нами правила перетворення фідів у Facebook та Google Merchant Center та детальні інструкції до кожного з них будуть корисні. Насправді правил перетворення набагато більше, робота з кожним атрибутом та значенням має свої унікальні особливості, тому потрібно постійно вивчати рекомендації та вдосконалювати свої знання.
Залишилися питання — залишаєте в коментарях і наші фахівці з радістю дадуть відповідь на них!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.