
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У великих документах пошук певних рядків може займати значний час. Скоротити цей процес допоможуть регулярні вирази.
Це формули, що складаються з метасимволов, які допоможуть відфільтрувати необхідні рядки й знайти потрібну інформацію.
PPC-спеціалісти використовують регулярні вирази для роботи з такими сервісами:
Рис. 1 – Основні оператори
Ми вже описали, в яких програмах PPC-шники використовують регулярні вирази. Розглянемо докладніше, для чого.
Метасимволи допомагають зробити пошук потрібних даних більш гнучким. можна налаштувати:
Наприклад, ви можете відсортувати аудиторії по містах, виключити IP-адреси в заданому діапазоні, відфільтрувати пошукові запити, впорядкувати інформацію за кількома критеріями відразу і т. д..
Рис. 2 – Приклад застосування регулярок при налаштуванні мети
Як приклад можна в цілі налаштувати відстеження заявок відразу з усіх форм, перерахувавши їх через | – покупка, реєстрація, замовлення послуги на сайті, замовлення дзвінка і т. д..
Перш ніж застосовувати умову, переконайтеся, що для вашого проєкту доцільно використовувати той чи інший вираз.
Сервіс дозволяє налаштувати відстеження того, що роблять відвідувачі сайту. Але за допомогою регулярних виразів можна зробити власне налагодження змінних та тригерів. Останні стежать за діями, тобто дія користувача сайту активує тригер, а той в свою чергу активує тег, який передає отримані дані в програму аналітики.
Наприклад, за допомогою метасимволов ми можемо поставити спрацьовування тригера на всіх сторінках сайту або тільки на певних.
Рис. 3 – Приклад налаштування тригера
Наприклад, можна налаштувати тригер, який буде запускати тег кожен раз при завантаженні документів на сайт на будь-якій сторінці. Система реєструватиме кожну таку подію, важливо правильно налаштувати умови.
При зборі семантичного ядра оператори в ЯВ та КК допоможуть підібрати ключові слова й вирази. Оператори не належать до регулярних виразів, але діють схожим чином.
Рис. 4 – Оператори для роботы в ЯВ
Рис. 5 – Застосування регулярних виразів в ЯВ
На прикладі формула [мобильный !телефон] (цена|купить|стоимость) -бу -2021 -пром -дешево -недорого – распродажа дозволяє отримати всі фрази, в складі яких є мобильний телефон (з фіксованим порядком та закінченням) й словами цена чи купить чи стоимость. При цьому в підсумковому списку виключились також результати зі словами: бу, 2021, Пром, дешево, недорого, распродажа.
У КК крім використання регулярних виразів можна також налаштувати фільтри з множинними умовами, зберегти їх і потім застосовувати для інших проєктів.
Рис. 6 – Налаштування фільтру
Для одноразового пошуку та сортування деякою інформацією можна використовувати основні оператори синтаксису Regexp. Наприклад, при використанні виразу ^купить будуть виведені всі рядки, що починаються зі слова купить.
Рис. 7 – Приклад в KK
У прикладі використання умови сортування ^купить(.*)телефон$ дозволило знайти всі вирази, які починаються зі слова купить та закінчуються на слово телефон, містять будь-які слова та символи посередині.
При просуванні наших клієнтів ми з’ясовуємо їхню інформацію, з якої можемо взяти дані для створення оголошень. Замовники не завжди переймаються з пошуком потрібної інформації та можуть просто скинути таблицю.
Далі нам потрібно швидко впорядкувати й знайти потрібні цифри або текст. Щоб не переглядати вручну сотні рядків, використовуємо синтаксис регулярних виразів для швидкого пошуку.
Рис. 8 – Регулярні вирази в Excel
На прикладі ми витягли всі цифри до і після слеша. Але якщо ви працюєте з Google таблицями, то доведеться використовувати не RegExpExtract, а функцію Regexextract.
Рис. 9 – Витяг тексту в Google Таблицях
Крім вилучення даних, регулярні вирази поділяються на 2 типи:
Щоб не виникало проблем, при фільтрації можна перевірити правильність свого вираження на сайті RegExr.
Регулярні вирази допоможуть швидко витягти інформацію за заданими критеріями. Стануть в нагоді вони для роботи як з малими, так і з великими масивами даних, тому що працюють спритно й без помилок.
Для пошуку по декількох умовах метасимволи можна комбінувати й таким чином створювати багатокомпонентні формули. Вони спрощують й значно прискорюють фільтрацію даних в роботі PPC-спеціаліста.
Сподіваюсь, що ви внесете регулярні вирази у свою роботу після прочитання цієї статті, і зможете швидше знаходити потрібну інформацію 😉 ще більше користі на моєму Телеграм-каналі, підписуйтесь!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.