замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
3097
3

Як оформити шапку профілю в Інстаграм, ми розповідали раніше.

Сьогодні поговоримо про сторінку в Фейсбук. Часто клієнти замовляють рекламу саме на цих 2 майданчиках, тож логічно, коли обидва акаунти оформлені правильно й готові до запуску таргету.

Профіль у Facebook містить 9 обов'язкових елементів.


1. Тип сторінки Facebook

Фейсбук пропонує до створення 2 типу сторінок:

  • компанія чи бренд;
  • співтовариство чи публічна особа.

Сторінка типу “Компанія чи бренд” створюється з метою залучення клієнтів, продажу товарів в ФБ, популяризації бренду в соцмережі.
Якщо ви – інтернет-магазин, обирайте її для роботи.

Сторінка “Спільнота або публічна особа” підходить для груп за інтересами та спілкування там, або для формування особистого бренду.
Якщо ви опіньон-лідер, то працюйте з цим варіантом.


2. Назва, категорія й опис

Назва відображається під аватаркою профілю в Фейсбук та розкриває суть сторінки.

Профиль Фейсбук Создание

Рис. 1 – Створення сторінки

Також можна використовувати:

  • назва бренду або компанії (для блогерів це ПІБ, для бренду – назва торгової марки);
  • назва бренду + ключове слово (Ювелірний дім Орінго, JASMINE Lingerie);
  • ключові слова вашої діяльності (для фрілансерів – “Копірайтер ПІБ. Тексти на замовлення”).

Часто бренди використовують назву ТМ + ключове слово. Так користувачам легше знаходити й ідентифікувати бренди в пошуку.
Подумати доведеться, якщо ви створюєте спеціалізоване співтовариство. Тут краще вказати ключові слова, за якими вас будуть знаходити:

  • “Тыжмаркетолог”;
  • “Куда смотрит редактор”;
  • “Сообщество престарелых мизантропов” и т. д..

У назві можна використовувати:

  • букви та цифри;
  • великі літери на початку;
  • абревіатури.

Профиль Фейсбук страница

Рис. 2 – Створена сторінка в Фейсбук

Назва профілю можна змінити. Але краще заздалегідь продумайте його. Інакше після раптової зміни імені групи поточні підписники вас не впізнають й одпишуться.

Категорія бизнесу

Вибираєте свою сферу або максимально близьку до неї.
Фейсбук дає підказки – починаєте вводити ключове слово, мережа підтягує відповідну категорію під вашу сторінку.

Опис

Поле відображається в пошуку. Тут коротко описуєте, чим займається компанія й про що група.

Профиль Фейсбук поиск

Рис. 3 – Відображення опису в пошуку

Пари рядків досить для відображення.


3. URL сторінки Facebook

URL або ім’я профілю в Фейсбук залежить від обраного імені користувача. Зазвичай тут прописують назву бренду.

Профиль Фейсбук URL

Рис. 4 – URL сторінки

Що потрібно врахувати:

  • коротка назва краще;
  • максимальна довжина URL – 50 знаків;
  • використовуйте ключові слова, якщо ви не бренд чи блогер.

URL профілю теж можна змінити. Як це зробити – змініть ім’я користувача, зміниться й посилання на профіль Фейсбук.


4. Обкладинка (Cover photo)

Обкладинкою можуть виступати:

  • статичне фото;
  • динамічний елемент – відео;
  • слайд-шоу.

Що можна помістити на обкладинку:

  • контактні дані (телефон, адресу, email)
  • анонс найближчого заходу чи акції;
  • важливі дані про компанію (премії, партнерство).

Що говорить справка Фейсбук щодо даних розмірів обкладинки:

  • десктоп – 851*315 (показується 820*312);
  • смартфон – 640*360;
  • для чіткої картинки min розмір 400*150 px$
  • завантажувати краще картинку вагою до 100кБ у форматі sRGB.

Як бачимо, при перегляді з мобільних обрізається частина сторінки (верх та низ). Користувач бачить тільки центральну частину – картинку розміром 640 пікселів. І це слід враховувати й адаптувати обкладинку під користувачів смартфонів та планшетів.

Що це означає – важливу інформацію (текст, якщо він є на фото) поміщати в центр, щоб вона не різалась.

Видео:

  • оптимальний розмір 1250*312;
  • Фейсбук рекомендує використовувати ролики з розширенням 1250*463 зі співвідношенням сторін 2,7;
  • min довжина – 20 секунд, max – 90 (врахуйте, що запис зациклюється, тому в початок краще помістити найважливіше, й подумайте, як змонтувати ролик, щоб все виглядало природно, без стрибків).

Профиль Фейсбук Видеообложка

Рис. 5 – Відеообкладинка сторінки

Правила для оформлення обкладинки профілю:

  • зрозумілість картинки для користувача;
  • відповідає бренд-буку компанії (корпоративний шрифт, кольори профілю, лого);
  • адаптація під мобільні пристрої;
  • інформація, що спонукає вчинити дію.

5. Аватарка (Profile photo)

Розташована зліва в кутку сторінки. Користувачі її бачать, коли переглядають свою стрічку й бачать пости від вас.
Як правило, аватарка = лого компанії.

Правила при виборі аватара:

  • розмір – 180*180 пікселей;
  • формат – переважно PNG;
  • простота та лаконічність;
  • відсутність стороннього тексту (він маленького формату, читабельність порушується);
  • якщо без тексту ніяк, напишіть його на обкладинці.

Далі на черзі заповнення інформації про компанії:

  • сайт;
  • місцерозташування;
  • часи роботы;
  • номер телефонау
  • спосіб зв’язку;
  • кнопка сторінки.

Профиль Фейсбук Информация

Рис. 6 – Інформація про компанію

Аватар так же легко изменить.


6. Кнопка CTA

Кнопка знаходиться під обкладинкою сторінки.

Які кнопки можна прив’язати:

  • підписатися (щоб було зручніше вас відстежувати);
  • подивитися подарункову карту (відкриється сайт, куди ви помістили подарункові карти);
  • замовити (якщо у вас доставка їжі або косметологічні послуги, відкриється сервіс, в якому можлива бронь);
  • забронювати (послугу, номер, – йде перенаправлення на підв’язаний сервіс);
  • зв’яжіться з нами або зателефонувати (відкриються номер телефону або електронну адресу, або відразу телефон);
  • повідомлення (відкриється діалог в месенджерах ФБ або WhatsApp – залежить від того, що ви налаштуєте);
  • відправити email (за кліком у користувача відкриється той поштовий клієнт, що встановлений за замовчуванням);
  • докладніше (посилання на сайт, канал в Ютуб);
  • реєстрація (при натисканні відкриється сторінка лендінгу з реєстрацією);
  • додаток (відкриється магазин з додатками);
  • грати (якщо підключений сайт, то відкриється сторінка з грою);
  • дивитися відео (відкриється відео про компанію або будь-яке, що прив’яже).
  • в магазин (прив’язується посилання на сайт).

Профиль Фейсбук кнопки

Рис. 7 – Доступні кнопки сторінки в Фейсбук

Загалом, прив’язати можна будь-яку кнопку, й підв’язати до неї що завгодно: від сайту до ролика.

Важливо! Перевірте роботу кнопки – чи відкривається там те, що вам потрібно. І підв’яжіть UTM-мітки, щоб відстежувати переходи.


7. Магазини компанії

На карту прив’язуються офлайн-магазини бренду.
Навіть при невеликій кількості філій це дуже зручно – користувач одразу бачить точки присутності компанії.

Переваги:

  • інтерактивна карта філій компанії;
  • підв’язаний графік роботи й контакти кожної;
  • для кожної прив’язаної створюється окрема сторінка, де можна дублювати інформацію з основної сторінки.

Профиль Фейсбук Карта

Рис. 8 – Карта магазинів в Україні

Профиль Фейсбук Контакты

Рис. 9 – Контакти філії

Для користувачів така карта в Фейсбук однозначний плюс, адже не потрібно гуглити сайт та переходити там на Контакти, або шукати філії.


8. Вкладка Магазин, додати товари

Бізнес-акаунтам Фейсбук дозволяє додати товари прямо на сторінку – у вкладку Магазин. Обмежень за кількістю позицій немає.

Способи додавання товарів:

  • через Catalog manager (якщо товарів кілька сотень або десятків);
  • по одному вручну у вкладку Магазин (для малих бізнесів або особливо пріоритетних товарів).

Профиль Фейсбук Магазин

Рис. 10 – Магазин на сторінці

Зручна опція для невеликих магазинів. На виході отримуєте повноцінний мінісайт в соцмережі.

Важливо! У разі додавання товарів по одному, при перестворенні магазину усі товари пропадуть.


9. Чат

Чи помічали ви, що при заході на будь-яку сторінку e-commerce одразу відкривається діалог зі сторінкою? Чат можна налаштувати за замовчуванням й він буде з’являтися автоматично для кожного користувача.

Для простоти й зручності роботи прив’яжіть туди FAQ (питання, що часто задають користувачі).

Профиль Фейсбук Чат

Рис. 11 – Чат з готовими відповідями та бот

Пам’ятайте, що якщо користувач запросив зворотний зв’язок, відповідати потрібно оперативно, максимум на протязі дня.

Як змінити профіль в Фейсбук?

Поміняти профіль в Фейсбук можна в будь-який час в налаштуваннях сторінки. Змінюється все, навіть тип сторінки.
URL, аватар, обкладинка – доступні до оновлень.

На кнопку легко переприв’язати актуальну інформацію:

  • посадкову під свіжі акції;
  • оновлений сайт, якщо був редизайн та допил функціоналу;
  • підключений чат-бот;
  • додаток для швидких покупок, і т. ін..

Користуйтеся нашим чек-листом при створенні та оформленні своєї сторінки в Facebook:

  • визначитеся з типом сторінки;
  • продумайте назву та ім’я (врахуйте, що ім’я збігається з URL сторінки);
  • відберіть матеріали для аватара й обкладинки;
  • підберіть СТА кнопки;
  • відзначте філії/шоу-руми компанії на мапі;
  • підключіть Магазин й завантажте товари;
  • підв’яжіть чат з FAQ.

Ще раз все перевірте, завантажте на сторінку контет, й можна починати просувати її. Слідкуйте за тенденціями, працюйте над контентом, моніторте показники аналітики, спілкуйтеся з підписниками.


банер буст пост

Кнопка Просування допису в Facebook для професійних акаунтів

SEO для Facebook банер

SEO для Facebook

Вічнозелений контент банер

Вічнозелений контент для Інстаграм

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.