
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Як оформити шапку профілю в Інстаграм, ми розповідали раніше.
Сьогодні поговоримо про сторінку в Фейсбук. Часто клієнти замовляють рекламу саме на цих 2 майданчиках, тож логічно, коли обидва акаунти оформлені правильно й готові до запуску таргету.
Профіль у Facebook містить 9 обов'язкових елементів.
Фейсбук пропонує до створення 2 типу сторінок:
Сторінка типу “Компанія чи бренд” створюється з метою залучення клієнтів, продажу товарів в ФБ, популяризації бренду в соцмережі.
Якщо ви – інтернет-магазин, обирайте її для роботи.
Сторінка “Спільнота або публічна особа” підходить для груп за інтересами та спілкування там, або для формування особистого бренду.
Якщо ви опіньон-лідер, то працюйте з цим варіантом.
Назва відображається під аватаркою профілю в Фейсбук та розкриває суть сторінки.
Рис. 1 – Створення сторінки
Також можна використовувати:
Часто бренди використовують назву ТМ + ключове слово. Так користувачам легше знаходити й ідентифікувати бренди в пошуку.
Подумати доведеться, якщо ви створюєте спеціалізоване співтовариство. Тут краще вказати ключові слова, за якими вас будуть знаходити:
У назві можна використовувати:
Рис. 2 – Створена сторінка в Фейсбук
Назва профілю можна змінити. Але краще заздалегідь продумайте його. Інакше після раптової зміни імені групи поточні підписники вас не впізнають й одпишуться.
Вибираєте свою сферу або максимально близьку до неї.
Фейсбук дає підказки – починаєте вводити ключове слово, мережа підтягує відповідну категорію під вашу сторінку.
Поле відображається в пошуку. Тут коротко описуєте, чим займається компанія й про що група.
Рис. 3 – Відображення опису в пошуку
Пари рядків досить для відображення.
URL або ім’я профілю в Фейсбук залежить від обраного імені користувача. Зазвичай тут прописують назву бренду.
Рис. 4 – URL сторінки
Що потрібно врахувати:
URL профілю теж можна змінити. Як це зробити – змініть ім’я користувача, зміниться й посилання на профіль Фейсбук.
Обкладинкою можуть виступати:
Що можна помістити на обкладинку:
Що говорить справка Фейсбук щодо даних розмірів обкладинки:
Як бачимо, при перегляді з мобільних обрізається частина сторінки (верх та низ). Користувач бачить тільки центральну частину – картинку розміром 640 пікселів. І це слід враховувати й адаптувати обкладинку під користувачів смартфонів та планшетів.
Що це означає – важливу інформацію (текст, якщо він є на фото) поміщати в центр, щоб вона не різалась.
Рис. 5 – Відеообкладинка сторінки
Правила для оформлення обкладинки профілю:
Розташована зліва в кутку сторінки. Користувачі її бачать, коли переглядають свою стрічку й бачать пости від вас.
Як правило, аватарка = лого компанії.
Правила при виборі аватара:
Далі на черзі заповнення інформації про компанії:
Рис. 6 – Інформація про компанію
Аватар так же легко изменить.
Кнопка знаходиться під обкладинкою сторінки.
Які кнопки можна прив’язати:
Рис. 7 – Доступні кнопки сторінки в Фейсбук
Загалом, прив’язати можна будь-яку кнопку, й підв’язати до неї що завгодно: від сайту до ролика.
Важливо! Перевірте роботу кнопки – чи відкривається там те, що вам потрібно. І підв’яжіть UTM-мітки, щоб відстежувати переходи.
На карту прив’язуються офлайн-магазини бренду.
Навіть при невеликій кількості філій це дуже зручно – користувач одразу бачить точки присутності компанії.
Переваги:
Рис. 8 – Карта магазинів в Україні
Рис. 9 – Контакти філії
Для користувачів така карта в Фейсбук однозначний плюс, адже не потрібно гуглити сайт та переходити там на Контакти, або шукати філії.
Бізнес-акаунтам Фейсбук дозволяє додати товари прямо на сторінку – у вкладку Магазин. Обмежень за кількістю позицій немає.
Способи додавання товарів:
Рис. 10 – Магазин на сторінці
Зручна опція для невеликих магазинів. На виході отримуєте повноцінний мінісайт в соцмережі.
Важливо! У разі додавання товарів по одному, при перестворенні магазину усі товари пропадуть.
Чи помічали ви, що при заході на будь-яку сторінку e-commerce одразу відкривається діалог зі сторінкою? Чат можна налаштувати за замовчуванням й він буде з’являтися автоматично для кожного користувача.
Для простоти й зручності роботи прив’яжіть туди FAQ (питання, що часто задають користувачі).
Рис. 11 – Чат з готовими відповідями та бот
Пам’ятайте, що якщо користувач запросив зворотний зв’язок, відповідати потрібно оперативно, максимум на протязі дня.
Поміняти профіль в Фейсбук можна в будь-який час в налаштуваннях сторінки. Змінюється все, навіть тип сторінки.
URL, аватар, обкладинка – доступні до оновлень.
На кнопку легко переприв’язати актуальну інформацію:
Користуйтеся нашим чек-листом при створенні та оформленні своєї сторінки в Facebook:
Ще раз все перевірте, завантажте на сторінку контет, й можна починати просувати її. Слідкуйте за тенденціями, працюйте над контентом, моніторте показники аналітики, спілкуйтеся з підписниками.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.