
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Інтернет-магазин в Інстаграм може бути як додатковим, так і окремим майданчиком з продажу вашого продукту.
Ніші B2B та B2C результативно працюють в соцмережі, виконуючи свої мети. І не обов’язково це продажі. Важливим є також залученні аудиторії та збільшення впізнаваності для бренду.
Чим більше ваша присутність в інтернеті, тим ширшу аудиторію ви залучаєте.
Звісно, для цього потрібні ресурси: людські та грошові. Для малого бізнесу присутність у всіх каналах не обов’язкова та не потрібна. Часто досить лише сторінки у Фейсбук чи Інстаграм для роботи.
Тож сьогодні покроково розберемо, як створити та просунути інтернет-магазин в Інстаграм з нуля.
Мінімальний набір для створення магазину в Інстаграм – це шапка профілю та хайлайтс.
На рисунку нижче пункти 1-5 належать до шапки профілю, 6 – це закріплені сторіс або ж хайлайтс.
Рис. 1 – Елементи, обов’язкові для заповнення профілю
З чого складається шапка профілю:
Так, якщо сторінка створена з нуля, то у вас спочатку контенту для хайлайтс може не бути. Проте ми рекомендуємо додавати їх в міру наповнення сторінки.
Окремо та досить детально про шапку ми вже писали у Шапка профілю Інстаграм.
Тож повторимо основну інформацію.
Логін, аватар та опис – головні складові шапки.
Що обов’язково повинно бути в описі у шапці профілю Інстаграм:
Рис. 2 – Приклади правильно заповнених шапок профілю
Також в описі ви цілком можете використовувати emodji, й у прикладах вище ми їх бачимо.
Допоможе вам й стаття SEO для Інстаграм – там детально роз’яснено, як зробити профіль ще ефективнішим.
Хайлайтс чи закріплені розповіді розміщуються одразу під шапкою профілю (як створити хайлайтс).
Що важливо для хайлайтс:
Перший пункт зрозумілий. Що мається на увазі в другому? Однаковий шаблон сторіз з товарами на них.
Рис. 3 – Магазин має закріплені розповіді в єдиній колірній гамі
Щодо п. 3 – які обкладинки можна обирати для хайлайтс?
Будь-які, починаючи з колірної заливки круга та закінчуючи спеціально створеною обкладинкою вашим дизайнером.
Рис. 4 – Варіанти обкладинок для закріплених сторіс
Час подумати про рекламу своїх виробів.
Для запуску таргетованої реклами потрібно мати бізнес-профіль, аби була можливість запускати промопости чи рекламні кампанії через кабінет Facebook.
Переведення акаунту до бізнес-профілю:
Рис. 5 – Кнопки у бізнес-профілі
На останньому фото бачимо ще кнопку Відкрити магазин – такі є, коли ви маєте можливість користуватися шопінг-тегами. В Україні шопінг-теги поки що недоступні.
Для переведення акаунту у бізнес-профіль потрібно зв’язати сторінки у ФБ та Інстаграм. Тож ви обов’язково повинні мати власну бізнес-сторінку у Фейсбук.
Зв’язування акаунтів окрім наведених вище 2х переваг потрібно:
Як правильно зробити зв’язування, ми досить детально описали в статті Як зв’язати акаунти Фейсбук та Інстаграм. Тож дотримуйтеся інструкції, вона містить 2 варіанти зв’язування. Все вдасться!
Там же обираєте свій рід діяльності. Він відображатиметься під ніком у профілі.
Що публікувати в новому акаунті? Інтернет-магазину доречно мати контент-план.
Що є важливим для плану:
Подумайте, яку корисну інформацію та який саме розважальний контент публікуватимете.
Найпростіший спосіб – брати теми від клієнтів. Подивіться, що вони пишуть вам у Директі та коментарях.
Викликайте емоції в підписників, спонукайте до обговорення, розказуйте історії, залучайте у життя бренду в дописах та сторіс. І тут вам в нагоді буде наша стаття Як підвищити залученість у сторіс.
Щодо змісту контенту у дописах чи розповідях:
Рис. 6 – Докладний опис товарів з фото
Чи приклад зі стікерами в Телеграм:
Рис. 7 – Стікери з активним посиланням на Телеграм чи сайт магазину
Як зекономити на фотосесіях? Робіть скріни сторіс та дописи з відео. По суті, це той самий контент користувачів. Або ж взагалі постіть тільки користувацький контент, як робить один з аккаунтів @zoho_culture.
Рис. 8 – Блогер демонструє одяг з інтернет-магазину
А щоб бути в тренді та робити не тільки якісні актуальні сторіс та дописи, а ще й дуже красиві, читайте та надихайтеся Модні тенденції та фільтри в Інстаграм 2022.
Як робити класні відео самостійно? Ми розглядали це у Як креативно знімати сторіс та Додатки для красивого Інстаграм. А коли вже набудете якусь значну кількість постів, зробіть гід в Інстаграм – т. з. рубрикатор дописів.
Обов’язкові елементи для організації розіграшу:
Рис. 9 – Приклад спільного розіграшу 2 магазинів
Бачимо, що допис має 5000+ коментарів тільки у профілі магазину Просто Миколка, й також 5000+ у Старого лева.
Умови докладніше:
Рис. 10 – Перелік умов участі в розіграші
Які ще ідеї можна використовувати для розіграшів:
Як трохи заповнили профіль, маємо знайти покупців товару. Так, таргетована реклама нам допоможе з клієнтами, проте нам потрібні й підписники, й адвокати бренду.
Ваша аудиторія точно є в мережі. Й ми вже писали, як визначити свого цільового покупця. Також згодиться й стаття 7 способів отримати підписників в Інстаграм у 2021 році.
Тож коротко пройдемося основними тезами процесу.
На що орієнтуємось при визначенні ЦА:
Під час реєстрації в соцмережі користувачі зазвичай вказують свій вік, стать, місце розташування. Так само вони заповнюють розділ Інтереси й переваги. Як це нам допоможе? Ось кілька параметрів у поміч:
Хештеги корисно використовувати для знаходження контенту та щоб клієнти знаходили й вас. Є навіть Стратегія використання хештегів в соцмережах.
Чи є межі за кількістю? Дуже детально ми розбиралися з цим у статті Хештеги для просування в Інстаграм: скільки використовувати. Отож:
Як зрозуміти, що теги діють? Це ви побачите у бізнес-акаунті у вкладці Статистика. Також в нагоді стануть Метрики, що треба відстежувати.
Й майте на увазі, що і геолокації, і хештеги, сьогодні заспамлені. Подивіться будь-яку відому локацію в місті, там знайдеться багато лівих фото від салонів краси тощо.
Проте гео та теги добре працюють при налаштуванні таргетингу. Якраз і поговоримо про це.
Існує 2 види реклами в соцмережі.
Як працювати з лідерами думок? Є 2 способи праці:
При будь-якому варіанті перш за все підпишіться на блогера та послідкуйте за ним котрийсь час. А як саме творити комунікацію з інфлюенсерами, читайте у Як працювати з інфлюенсерами в Інстаграм.
Лідер думки або блогер може прорекламувати ваш товар як на бартерній основі (коли за рекламу ви даруєте товар), сплативши рекламу або комбіновано (бартер+оплата).
Зазвичай лідери думок роблять професійні якісні фото, які ви зможете використати у себе у профілі – у сторіс або додавши до основної стрічки. Перед тим як це зробити, обов’язково потрібно уточнити, чи не буде проти ця людина, і, можливо, погодити фото.
Рис. 11 – Блогер додав собі у профіль фото з рекламною позначкою
Якщо блогер дозволив використати фото, ви можете додати його до стрічки.
Рис. 12 – Використання цього фото у профілі магазину та активність
До співпраці з блогерами потрібно підходити відповідально, обговорювати всі моменти, щоб після цього не було казусу чи скандалу.
З іншого боку, коли ми бачимо фото лідера думок в профілі компанії, наша довіра до бренду підвищується. Простіше кажучи – якщо ми бачимо, що цей умовний бренд носить Настя Каменських чи Монатік, то ми швидше за все також забажаємо його купити.
Крім того, якщо додавати у свій профіль фото лідера думок, то ми маємо отримати дозвіл в менеджера інфлюєнсера або запитати його напряму, щоб потім не вігрібати за порушення авторського права.
Переконайтеся, чи відповідає ваш акаунт рекомендаціям до запуску реклами. А також чи не використовуєте ви заборонені елементи. Насамперед:
Рис. 12 – Відхилені оголошення в рекламній кампанії магазину білизни
У цьому випадку іноді допомагає повторна перевірка, але тоді ФБ повинен переконатися, що магазин дійсно продає білизну.
А далі читайте нашу інструкцію, як запустити таргетовану рекламу в сторіс.
Що потрібно пам’ятати при налаштуванні реклами через кабінет Facebook Ads:
Пробуйте запускати рекламу одночасно з телефону та через кабінет Фейсбук. Тестуйте обидва варіанти, вони можуть мати різний ефект. Інколи реклама, запущена з телефона, має кращий результат, ніж через кабінет ФБ.
Також пам’ятайте, що після відправки реклами на модерацію чи внесення у вже працюючу суттєвих правок може пройти й 12 годин. І дайте рекламі строк на навчання, хоча б 3 дні.
Рис. 13 – Процес навчання кампанії
Тільки після цього рекомендується аналізувати результати реклами.
Не забувайте про нього.
По-перше, фідбек має бути. Лайк чи відповідь, ви повинні тримати зв’язок з глядачами. Формуйте лояльну аудиторію.
По-друге, ціну пишіть одразу. В дописі чи розповіді, будь-де. Уявіть, скільки ви втрачаєте клієнтів, не кожен здає питання в коментарях “Ціна?”. Декого бескінечне “Відповили у Директ” відштовхують від акаунту. Особливо якщо передивляєшся щось конкретне у декількох профілях, й у 4 з 5 є ціна під фото, а в одного – ні.
По-третє, регулярно перевіряйте Директ, відповіді на питання користувачів мають даватися в короткі строки. Бо дуже часто через дуууже довгу відповідь менеджера у Директі покупець переходить в інший профіль та робить там замовлення.
Рис. 14 – Спілкування з підписниками в профілі
Отож, ефективне просування інтернет-магазину потребує витрат: як фінансових, так і часових, і людських. Визначайте обов’язкові моменти для себе з наведених пунктів та працюйте.
Тестуйте ідеї та гіпотези з ведення акаунту, просування, налаштування таргетованої реклами. Тут вам стануть у нагоді наші кейси з SMM.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.