замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
700
1

Інтернет-магазин в Інстаграм може бути як додатковим, так і окремим майданчиком з продажу вашого продукту.

Ніші B2B та B2C результативно працюють в соцмережі, виконуючи свої мети. І не обов’язково це продажі. Важливим є також залученні аудиторії та збільшення впізнаваності для бренду.

Чим більше ваша присутність в інтернеті, тим ширшу аудиторію ви залучаєте.

Звісно, для цього потрібні ресурси: людські та грошові. Для малого бізнесу присутність у всіх каналах не обов’язкова та не потрібна. Часто досить лише сторінки у Фейсбук чи Інстаграм для роботи.

Тож сьогодні покроково розберемо, як створити та просунути інтернет-магазин в Інстаграм з нуля.


1. Як створити інтернет-магазин в Інстаграм

Мінімальний набір для створення магазину в Інстаграм – це шапка профілю та хайлайтс.

На рисунку нижче пункти 1-5 належать до шапки профілю, 6 – це закріплені сторіс або ж хайлайтс.

Інтернет-магазин в Інстаграм шапка

Рис. 1 – Елементи, обов’язкові для заповнення профілю

З чого складається шапка профілю:

  1. нік;
  2. ім’я;
  3. аватар;
  4. опис;
  5. посилання.

Так, якщо сторінка створена з нуля, то у вас спочатку контенту для хайлайтс може не бути. Проте ми рекомендуємо додавати їх в міру наповнення сторінки.

Окремо та досить детально про шапку ми вже писали у Шапка профілю Інстаграм.

Тож повторимо основну інформацію.


1.2 Шапка профілю інтернет-магазину

Логін, аватар та опис – головні складові шапки.

Що обов’язково повинно бути в описі у шапці профілю Інстаграм:

  • чим займаєтесь (ваша діяльність – її обираєте під час переходу на бізнес-профіль);
  • контакти (адреса, телефон, месенджери, ці кнопки теж з’являються після переходу на бізнес-профіль й будуть видимі лише в версії додатку соцмережі, на десктопі ви їх не побачите);
  • посилання на сайт з UTM-міткою.
  • Інста-магазин шапка профілю karna
  • Інста-магазин шапка профілю dodosocks
  • Інста-магазин шапка профілю engmonsters
  • Інста-магазин шапка профілю blurcoffeeshop

Рис. 2 – Приклади правильно заповнених шапок профілю

Також в описі ви цілком можете використовувати emodji, й у прикладах вище ми їх бачимо.

Допоможе вам й стаття SEO для Інстаграм – там детально роз’яснено, як зробити профіль ще ефективнішим.


1.3. Хайлайтс чи закріплені сторіс

Хайлайтс чи закріплені розповіді розміщуються одразу під шапкою профілю (як створити хайлайтс).

Що важливо для хайлайтс:

  • кожна закріплена сторіс повинна мати назву (Розпродаж, Ціни, Асортимент тощо);
  • за можливості робіть сторіс в єдиному стилі чи на єдиному шаблоні;
  • обкладинка сторіс теж важлива (читайте, як створити красиву обкладинку).

Перший пункт зрозумілий. Що мається на увазі в другому? Однаковий шаблон сторіз з товарами на них.

  • Хайлайтс єдиний шаблон
  • Хайлайтс єдиний стиль

Рис. 3 – Магазин має закріплені розповіді в єдиній колірній гамі

Щодо п. 3 – які обкладинки можна обирати для хайлайтс?

Будь-які, починаючи з колірної заливки круга та закінчуючи спеціально створеною обкладинкою вашим дизайнером.

  • Як оформити хайлайтс дизайнерська обкладинка
  • Як оформити хайлайтс фото
  • Як оформити хайлайтс колірний круг
  • Як оформити хайлайтс фото музикантів

Рис. 4 – Варіанти обкладинок для закріплених сторіс

Час подумати про рекламу своїх виробів.


2. Бізнес-профіль та зв’язування акаунтів Фейсбук та Інстаграм

Для запуску таргетованої реклами потрібно мати бізнес-профіль, аби була можливість запускати промопости чи рекламні кампанії через кабінет Facebook.

Переведення акаунту до бізнес-профілю:

  • дає змогу запускати рекламу;
  • з’являються кнопки зв’язку у шапці профілю;
  • є дані статистики для аналізу аудиторії, кампаній тощо.

Бізнес-профіль кнопки

Рис. 5 – Кнопки у бізнес-профілі

На останньому фото бачимо ще кнопку Відкрити магазин – такі є, коли ви маєте можливість користуватися шопінг-тегами. В Україні шопінг-теги поки що недоступні.

Для переведення акаунту у бізнес-профіль потрібно зв’язати сторінки у ФБ та Інстаграм. Тож ви обов’язково повинні мати власну бізнес-сторінку у Фейсбук.

Зв’язування акаунтів окрім наведених вище 2х переваг потрібно:

  • для просування публікацій (це можна робити як через кнопку Просувати, так і через бізнес-сторінку ФБ);
  • для підвищення безпеки акаунту.

Як правильно зробити зв’язування, ми досить детально описали в статті Як зв’язати акаунти Фейсбук та Інстаграм. Тож дотримуйтеся інструкції, вона містить 2 варіанти зв’язування. Все вдасться!

Там же обираєте свій рід діяльності. Він відображатиметься під ніком у профілі.


3. Контент-стратегія для інтернет-магазину

Що публікувати в новому акаунті? Інтернет-магазину доречно мати контент-план.

Що є важливим для плану:

  • рубрики контенту (асортимент магазину, корисна інформація, розважальний контент, конкурси, новини компанії, акції та розпродажі, загалом – все, що придумаєте та втілите);
  • кількість дописів на тиждень (через день ви публікуєте контент, чи тричі на тиждень, і т. д.);
  • кількість сторіс на день/тиждень/місяць;
  • чи будете знімати прямі ефіри та як часто;
  • розробка власного хештегу, за яким знаходитиме фоловерів зі своїм товаром;
  • чи будете проводити конкурси та розіграші.

Подумайте, яку корисну інформацію та який саме розважальний контент публікуватимете.

Найпростіший спосіб – брати теми від клієнтів. Подивіться, що вони пишуть вам у Директі та коментарях. 

Викликайте емоції в підписників, спонукайте до обговорення, розказуйте історії, залучайте у життя бренду в дописах та сторіс. І тут вам в нагоді буде наша стаття Як підвищити залученість у сторіс.

Щодо змісту контенту у дописах чи розповідях:

  • робіть змістовні описи товару;
  • розповідайте про призначення товарів;
  • використовуйте UGC та репостіть вдалі знімки клієнтів з вашим товаром;
  • робіть живі фото та відео бекстейджу зйомок;
  • демонструйте товари дня чи тижня у сторіс чи постах;
  • якщо маєте сайт, то на кожен товар у сторіс додавайте посилання-стікер на картку товара з ним;
  • заохочуйте фоловерів до наступних покупок – надавайте бонуси тим, хто викладає фото з вашою продукцією.
  • Картка товару докладний опис
  • Картка товару опис

Рис. 6 – Докладний опис товарів з фото

Чи приклад зі стікерами в Телеграм:

  • Стікер-посилання на Телеграм-канал
  • Стікер-посилання на картку товару

Рис. 7 – Стікери з активним посиланням на Телеграм чи сайт магазину

Як зекономити на фотосесіях? Робіть скріни сторіс та дописи з відео. По суті, це той самий контент користувачів. Або ж взагалі постіть тільки користувацький контент, як робить один з аккаунтів @zoho_culture.

UGC

Рис. 8 – Блогер демонструє одяг з інтернет-магазину

А щоб бути в тренді та робити не тільки якісні актуальні сторіс та дописи, а ще й дуже красиві, читайте та надихайтеся Модні тенденції та фільтри в Інстаграм 2022.

Як робити класні відео самостійно? Ми розглядали це у Як креативно знімати сторіс та Додатки для красивого Інстаграм. А коли вже набудете якусь значну кількість постів, зробіть гід в Інстаграм – т. з. рубрикатор дописів.

Обов’язкові елементи для організації розіграшу:

  • підписка на ваш акаунт;
  • лайк під постом з анонсом конкурсу;
  • коментар з відміткою @ 1-3 друзів;
  • репост анонсу у власні сторіс;
  • згадування організатора та хештегу розіграшу # під постом.
  • Спільний розіграш в Інстаграм
  • Розіграш в Інстаграм
  • Розіграш в Інстаграм колаборація
  • Розіграш в Інстаграм кількість коментів

Рис. 9 – Приклад спільного розіграшу 2 магазинів

Бачимо, що допис має 5000+ коментарів тільки у профілі магазину Просто Миколка, й також 5000+ у Старого лева.

Умови докладніше:

Умови участі в розіграші

Рис. 10 – Перелік умов участі в розіграші

Які ще ідеї можна використовувати для розіграшів:

  • відповідь на питання, що було в анонсі;
  • поділитися фото з вашим продуктом;
  • відгадати загадку;
  • фото у фотозоні з власним хештегом та відміткою локації (підходить для середніх бізнесів – якщо ви – кав’ярня, то фото в інтер’єрі є дуже прийнятним);
  • запропонуйте підписникам доробити дизайн чи колір продукту.

Як трохи заповнили профіль, маємо знайти покупців товару. Так, таргетована реклама нам допоможе з клієнтами, проте нам потрібні й підписники, й адвокати бренду.


4. Як набрати підписників в Інстаграм

Ваша аудиторія точно є в мережі. Й ми вже писали, як визначити свого цільового покупця. Також згодиться й стаття 7 способів отримати підписників в Інстаграм у 2021 році.

Тож коротко пройдемося основними тезами процесу.

  • Цільова аудиторія.

На що орієнтуємось при визначенні ЦА:

  • Стать – хто ваш покупець. Авжеж, є момент з подарунками один одному. Проте він незначний, все ж таки основна частина відвідувачів та підписників – саме ваша аудиторія.
  • Геоприналежність – чи потрібне відправлення товарів за кордон.
  • Вік – яка найширша частина споживачів, на що будемо орієнтуватися у рекламі та постах.
  • Захоплення фоловерів.

Під час реєстрації в соцмережі користувачі зазвичай вказують свій вік, стать, місце розташування. Так само вони заповнюють розділ Інтереси й переваги. Як це нам допоможе? Ось кілька параметрів у поміч:

  • хештеги – ключові слова, за якими ми можемо знайти своїх користувачів;
  • геолокація – місце розташування зазвичай вказано у шапці профілю користувача. Також відвідувачі мережі часто проставляють локацію у дописах.

Хештеги корисно використовувати для знаходження контенту та щоб клієнти знаходили й вас. Є навіть Стратегія використання хештегів в соцмережах.

Чи є межі за кількістю? Дуже детально ми розбиралися з цим у статті Хештеги для просування в Інстаграм: скільки використовувати. Отож:

  • 3-5 хештегів під фото – брендові теги (доречно для великих брендів);
  • частину підібраних тегів наводьте під дописом, а частину – у першому коментарі під фото (так, хештеги працюють);
  • загалом використовуйте до 30 тегів, періодично тестуючи їх – спосіб підходить тим, в кого є час та можливість тестувати теги.

Як зрозуміти, що теги діють? Це ви побачите у бізнес-акаунті у вкладці Статистика. Також в нагоді стануть Метрики, що треба відстежувати.

Й майте на увазі, що і геолокації, і хештеги, сьогодні заспамлені. Подивіться будь-яку відому локацію в місті, там знайдеться багато лівих фото від салонів краси тощо.

Проте гео та теги добре працюють при налаштуванні таргетингу. Якраз і поговоримо про це.


5. Реклама в Інстаграм

Існує 2 види реклами в соцмережі.


5.1 Робота з лідерами думок

Як працювати з лідерами думок? Є 2 способи праці:

  • через агенцію – тоді вся відповідальність приходиться на агенцію, і в разі форс-мажорів типу блогер зник, вони беруть ризики на себе та шукають іншого блогера;
  • самостійно – тут всі ризики на вас, перемовини та узгодження рекламних роликів теж, а це дуже багато часу.

При будь-якому варіанті перш за все підпишіться на блогера та послідкуйте за ним котрийсь час. А як саме творити комунікацію з інфлюенсерами, читайте у Як працювати з інфлюенсерами в Інстаграм.

Лідер думки або блогер може прорекламувати ваш товар як на бартерній основі (коли за рекламу ви даруєте товар), сплативши рекламу або комбіновано (бартер+оплата).

Зазвичай лідери думок роблять професійні якісні фото, які ви зможете використати у себе у профілі – у сторіс або додавши до основної стрічки. Перед тим як це зробити, обов’язково потрібно уточнити, чи не буде проти ця людина, і, можливо, погодити фото.

Інфлюенсер реклама одягу

Рис. 11 – Блогер додав собі у профіль фото з рекламною позначкою

Якщо блогер дозволив використати фото, ви можете додати його до стрічки.

Бренд на блогері

Рис. 12 – Використання цього фото у профілі магазину та активність

До співпраці з блогерами потрібно підходити відповідально, обговорювати всі моменти, щоб після цього не було казусу чи скандалу.

З іншого боку, коли ми бачимо фото лідера думок в профілі компанії, наша довіра до бренду підвищується. Простіше кажучи – якщо ми бачимо, що цей умовний бренд носить Настя Каменських чи Монатік, то ми швидше за все також забажаємо його купити.

Крім того, якщо додавати у свій профіль фото лідера думок, то ми маємо отримати дозвіл в менеджера інфлюєнсера або запитати його напряму, щоб потім не вігрібати за порушення авторського права.


5.2 Таргетована реклама

Переконайтеся, чи відповідає ваш акаунт рекомендаціям до запуску реклами. А також чи не використовуєте ви заборонені елементи. Насамперед:

  • чи є в креативах оголені тіла;
  • чию музику ви використовуєте: власностворену, з безкоштовних бібліотек чи авторську (за авторську можете отримати бан);
  • те ж саме стосується фото зірок: акторів, музикантів тощо;
  • також не можна демонструвати на фото логотип Інстаграм.

Рекламна кампанія відхилені оголошення

Рис. 12 – Відхилені оголошення в рекламній кампанії магазину білизни

У цьому випадку іноді допомагає повторна перевірка, але тоді ФБ повинен переконатися, що магазин дійсно продає білизну.
А далі читайте нашу інструкцію, як запустити таргетовану рекламу в сторіс.

Що потрібно пам’ятати при налаштуванні реклами через кабінет Facebook Ads:

  • це має бути реальний профіль та реальна людина;
  • мінімум 10 друзів в наявності;
  • мінімальна кількість дописів – 10;
  • фото в профілі повинно бути справжнім;
  • співпадають дані профілю та карти, що підв’язана до акаунту;
  • ви маєте бути адміном сторінки, з котрої запускається реклама (як надати доступи).

Пробуйте запускати рекламу одночасно з телефону та через кабінет Фейсбук. Тестуйте обидва варіанти, вони можуть мати різний ефект. Інколи реклама, запущена з телефона, має кращий результат, ніж через кабінет ФБ.

Також пам’ятайте, що після відправки реклами на модерацію чи внесення у вже працюючу суттєвих правок може пройти й 12 годин. І дайте рекламі строк на навчання, хоча б 3 дні.

Навчання кампанії

Рис. 13 – Процес навчання кампанії

Тільки після цього рекомендується аналізувати результати реклами.


6. Спілкування з підписниками

Не забувайте про нього.

По-перше, фідбек має бути. Лайк чи відповідь, ви повинні тримати зв’язок з глядачами. Формуйте лояльну аудиторію.

По-друге, ціну пишіть одразу. В дописі чи розповіді, будь-де. Уявіть, скільки ви втрачаєте клієнтів, не кожен здає питання в коментарях “Ціна?”. Декого бескінечне “Відповили у Директ” відштовхують від акаунту. Особливо якщо передивляєшся щось конкретне у декількох профілях, й у 4 з 5 є ціна під фото, а в одного – ні.

По-третє, регулярно перевіряйте Директ, відповіді на питання користувачів мають даватися в короткі строки. Бо дуже часто через дуууже довгу відповідь менеджера у Директі покупець переходить в інший профіль та робить там замовлення.

Спілкування в коментах з підписниками

Рис. 14 – Спілкування з підписниками в профілі

Отож, ефективне просування інтернет-магазину потребує витрат: як фінансових, так і часових, і людських. Визначайте обов’язкові моменти для себе з наведених пунктів та працюйте.

Тестуйте ідеї та гіпотези з ведення акаунту, просування, налаштування таргетованої реклами. Тут вам стануть у нагоді наші кейси з SMM.


Банер бан ТікТок

Тіньовий бан ТікТок

Чат-бот Інстаграм банер

Чат-бот в Інстаграм

Facebook Ad Library - все про роботу з рекламою

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.