
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Тренди візуалу Інстаграм 2022 варто почати з нагадування про те, що все нове – добре забуте старе. Тенденція трендів показує, що те, від чого ми йшли на початку року, швидше за все, знову повернеться до нас, тільки вже наприкінці року.
Раніше я писала про тренди 2021 року, і, відштовхуючись від цього, бачимо, що тренди, які вже пішли, знову повернулися до нас в листопаді-грудні.
Пояснити це можна тим, що тренд з'являється й його поступово підхоплюють усі. Тоді інфлюенсери намагаються максимально швидко піти від нього, щоб не бути як усі, тим самим створюючи нові й нові ідеї.
Але трендові ідеї, на відміну від хайпових, не проходять так швидко, вони трансформуються у щось постійне, іноді навіть щось легендарне.
З останнього варто зробити висновок: чим швидше ви використовуєте Інстаграм-тренд, тим вище ймовірність потрапити до “його хвилі” й отримати профіт, чим використовувати тренд пізніше, коли люди просто пропустять його, як вже застарілий та приїлий.
Так після виходу серіалу “Гра в кальмарі” у вересні 2021 користувачі:
Так вони змінили візуальну концепцію Інстаграм у 2021 році.
Рис. 1 - Кінотренд 2021 Гра в кальмара
Ті ж, хто використовував елементи кінотренду через місяць - виглядали вже не оригінально, тому що на момент їхньої публікації елементи серіалу вже були використані скрізь.
Тенденцію ми можемо спостерігати як у світових брендів, так і у дрібних/великих інфлюенсерів. Незважаючи на те, що багато дівчат-інфлюенсерів проводять студійні зйомки для брендів і мають у своєму арсеналі багато якісного контенту, у профіль мережі все частіше потрапляють їх “випадкові” фото, короткі ролики та “фото в моменті”.
Сюди ж можна віднести й те, що у 2021 році все частіше для фото в мережі користувачі використовують телефон, ніж проф. камеру. Та й обробка фото в Інстаграмі вже не займає стільки часу, як раніше.
Рис. 2 – Природність та випадковість у моменті
Основна особливість у тому, що постановочне фото можна скопіювати точнісінько, а живе фото – це міміка, акценти, передача особливості та унікальності людини або місця.
Так, короткі відео вже давно актуальні, але з часом все більше професіоналізму ми в них помічаємо: постановка кадру, тінь, графіка, ефекти та музичні переходи.
На прикладі двох комплектів одягу виникло двоє людей у цих образах. У такому разі бренд використовує тренди ТікТока для анонсу своїх новинок. Це допомагає й показати потрібні товари, й цікаво та небанально подати це все користувачам.
Рис. 3 – Формат ТікТок в Інстаграм
Одночасно ролики можна завантажити у кілька соц. мереж та отримати додатковий трафік.
Популярність масок у сторіс пройшла давно, більше немає колишнього ажіотажу. Сьогодні ніхто не створює такої кількості масок як недавно. Раніше навіть існували люди, які робили маски на замовлення. Можна сказати, що всі вже “награлися”.
Зараз є тренд масок та фільтрів, які покращують/коригують світло, або “згладжують” шкіру обличчя без інших видимих змін зовнішності на кшталт звуження вилиць або збільшення губ.
Також популярно серед інфлюєнсеров створити свою маску та використовувати тільки її, це допомагає зробити свій стильний Інстаграм.
Модні фільтри Інстаграм 2021, наші спостереження:
Рис. 4 – Модні фільтри Інстаграм 2021
Рис. 5 – Модні фільтри Інстаграм
При цьому у 2021 було модно:
Тренд залишається з нами й на 2022 рік.
Рис. 6 – Застосування персональних ефектів в Інстаграм
В нашому Телеграм-каналі ми провели опитування, де запитали підписників про актуальність масок на цей час:
Рис. 7 – Опитування по актуальності масок у Телеграм
За нашими спостереженнями, багато користувачів мережі вже давно не використовують маски або фільтри, при цьому спокійно працюючи з камерою айфона при записі відео. І відразу після цього виставляють ролик у сторіс.
Якість сторіс, знятої на телефон, буде краще, ніж відео, зняте одразу в сторіс, це факт. Адже всі ми знаємо, що мережа псує якість фото та відео у будь-якому випадку.
Рис. 8 – Свій стиль в Інстаграм Сторіс
Свій стиль в Інстаграм сторіс – це тренд 2021, який точно буде актуальним у 2022.
У цьому тренді мається на увазі, що не тільки ваша пряма діяльність має бути показана користувачеві в мережі.
Більше приваблює те, що не показують інші:
Рис. 9 – Тренд Створення контенту, не пов’язаного з основною діяльністю
Дайте можливість вашому клієнту стати ближче до вас, подружитися з вами та вашими цінностями. Розкажіть історію про створення бренду, покажіть людей, які взяли участь у цьому.
Тут важливо, що знайомство актуальне тоді, коли у вашої компанії/бренду є захисники бренду та адвокати бренду. Коли у вас маленька аудиторія, навряд чи хтось захоплюватиметься вами й стежитиме за вашим життям.
Цей тренд можна спробувати впроваджувати точково та відслідковувати реакцію.
Естетично привабливий тренд, який прийшов до нас разом із модою на одяг у стилі 80-90-х.
Саме звідти приходять до нас:
Рис. 10 – Тренд на в’язані речі
Рис. 11 – Тренд на прикраси з бісеру
Рис. 12 – Тренд на керамічні вироби незвичайної форми та розпису
Рис. 13 – Тренд на свічки
Рис. 14 – Тренд на картини мазками
Тренд залишиться з нами й на 2022 рік.
Зверніть увагу, як все більше компаній вдаються до використання фото/відео контенту на обліковому записі своїх користувачів. Адже це:
Покажіть, що ваші клієнти такі самі люди, як і всі інші. До того, коли клієнт бачить, що людина, яка купила у вас раніше чимось схожа на неї саму, вона подумки приміряє роль вашого клієнта й розуміє, що й сама готова ним стати.
Рис. 15 – Користувацький контент та міні-блогери
Така сама тенденція і в бік міні-блогерів.
Логіка така: краще за 10 блогерів з аудиторією до 10 000 користувачів, ніж один блогер з аудиторією 100 000 користувачів. Оскільки довіра вища саме у перших.
Тут спрацьовують фактори кількості реклами в блогера на день й іноді ціна такої реклами, якщо не говорити про реальні цифри прямих продажів. Тим самим ви можете використовувати контент даного блогера у себе на акаунті, видаючи це знову-таки за контент користувача (UGC).
Ваше головне завдання – створити тренд, який забажають повторити або вчасно “зловити” хвилю тренду, що вже існує.
Радимо стежити як за українськими, так і за світовими інфлюєнсерами, адже у нас із ними контент може відрізнятися значно, але й безперечно перетинатися між собою.
Також великим важелем впливу є світові модні будинки, й багато тенденцій йдуть саме від одягу, який вони створюють. І це логічно, тому що саме фешн-індустрія диктує тренди візуалу майбутнього року. Слідкуйте за декількома профілями й спробуйте застосувати наступні колірні тренди. Тоді й зловіть хвилю актуальності візуалу Інстаграм 2022.
Але, ніколи не забувайте про унікальність, адже ви й ваш бренд – такий єдиний. Продемонструйте це іншим користувачам у всій красі та з різних боків!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.