замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
150
2

Дописи, рілс, сторіс, залучають нову аудиторію та збільшують лояльність до акаунту в підписників. Та час від часу стає важко регулярно генерувати свіжий та цікавий контент для Інстаграм. Саме тому доцільно користуватись вічнозеленим контентом. Це такий матеріал, котрий актуальний завжди, адже не прив’язаний до часу чи подій у світі.

Розберемо переваги вічнозеленого контенту, надамо поради та ідеї щодо використання.


Що таке вічнозелений контент в Інстаграм?

Вічнозелений контент — це контент, який довгий строк залишається актуальним. Це може бути будь-який контент, котрий не пов’язаний з певними датами або подіями та не має обмеженого терміну дії.

Вічнозелений контент — продукт регулярного попиту, його шукають кожен день. Такий контент можна використовувати протягом тривалого часу. Також доцільно перепрофілювати його в інші формати та місця присутності.

Покажемо на прикладі блогу агенції з інтернет-маркетингу: маємо статтю про Безкоштовні інструменти для маркетингу. Вона добре ранжується, та ми вирішили поділитися корисною інформацією й в соцмережах. Тож у дописі коротко розповіли про кожен із сервісів (на кожен сервіс йде свій слайд).

Приклад вічнозеленого контенту блогу маркетингової агенції

Рис. 1 – Приклад вічнозеленого контенту блогу маркетингової агенції

Тема корисна, широка та не пов’язана з певними моментами часу. Тож допис є актуальним кожен день.


Переваги вічнозеленого контенту

Актуальний в будь-який час контент має певні переваги. Ми виокремили 3 головні.

  • Збереження ресурсів та витрат.

Вічнозелені дописи зазвичай готуються довше та потребують ресурсів на їх підготовку. Але, зробивши один раз допис з повною інформацією про певний процес, можна використовувати цей допис кілька разів.

Наприклад, ви оформлюєте в окремий пост всі можливі варіанти оплати чи доставки замовлення й закріплюєте його у профілі. Таким чином нові користувачі, заходячи в ваш акаунт, одразу побачать потрібну інфу. Це значно зекономить час менеджера акаунту — він не відповідатиме на десятки однотипних повідомлень у Директ. Ми не гарантуємо, що таких питань не буде взагалі, але їх кількість скоротиться.

Насправді краще зробити ще й чат-бот з відповідями на найпоширеніші питання. Й тоді вже чат-бот візьме на себе зобов’язання з комунікацій з користувачами соцмережі.

  • Турбота про аудиторію.

Постійно надаючи контент, котрий оновлюється, бренд демонструє повагу до своїх підписників. Користувачам не потрібно переглядати купу публікацій в акаунті, щоб знайти потрібну інформацію. Натомість вони легко знаходять відповіді на всі свої запитання, скорочуючи час на прийняття рішення перед покупкою вашого продукту.

У разі, якщо ваш бренд тільки виходить в інфопростір, зберіть в конкурентів та Google перелік найпоширеніших питань, які стосуються вашої галузі. І на основі цієї інформації виокремте теми, котрі завжди на часі й включіть їх в контент-план для Інстаграм.

Приклад візуалу стрічки з надписами на дописах для навігації

Рис. 2 – Приклад візуалу стрічки з надписами на дописах для навігації

Знов візьмемо закріплений допис з доставкою. У разі, якщо ви змінюєте якісь опції доставки, оновіть текст. Якщо важлива інформація прописана й на картинках, випустить новий допис та закріпить його в акаунті замість старого.

  • Конкурентна перевага.

Якщо ви все вірно організували, й всі переваги вашого бізнесу та продукції є на видному місці в акаунті, ви вже маєте значну конкурентну перевагу. Адже ви спростили шлях користувача у воронці продажів. Бо важлива для прийняття рішення інформація є перед очима, вона змістовна й зрозуміла, то в користувача виникне мінімальна кількість уточнень щодо купівлі.

Далі поговоримо більш детально про формати вічнозеленого контенту.


Як створювати вічнозелений контент для Інстаграм?

Контент, який тривалий час не втрачає актуальності, можна публікувати та зберігати в соціальних мережах за допомогою кількох форматів контенту.

Ми виділили 5 форматів контенту, з котрими варто працювати. Розберемо на прикладі.

Припустимо, ми — інтернет-магазин одягу. В нас вийшла колекція одягу Basic. Ми вирішили презентувати нашу колекцію в офлайн-магазині та паралельно включили прямий ефір в Інстаграм. Зберегли його й наразі маємо запис прямого ефіру презентації Basic колекції одягу. Як отримати більше контенту з 1 ефіру?

Ось 5 прикладів вічнозеленого контенту в Інстаграм, які можна зробити з ефіру:

  • ефір — зберегти запис ефіру та прикріпити його у профіль;
  • сторіс — поширити основні тези в Інстаграм сторіс та зробити з них Хайлайтс (тобто, скільки позицій містить колекція, фото кожного товару з розмірною сіткою, ціною, складом тканини, посилання на товар на сайті тощо);
  • допис — зробити допис-карусель з кожної моделі одягу, котрий шеритимуть та зберігатимуть (кожна одиниця товару на окремому слайді);
  • рілс — зробити нарізки з прямого ефіру та змонтувати їх в рілс (можна зробити рілс з відеорядом, взятим з ефіру, а можна — з фоторядом, якщо ви провели окрему фотосесію з одягом на моделях);
  • каталог/гайд — детально розповісти про кожен товар в окремому дописі (на 1 товар – 1 допис), а потім об’єднати всі дописи в гайд (а гайди в акаунті показуються на окремій вкладці).

Гайди з предметами одягу

Рис. 3 – Гайди з предметами одягу

Оскільки колекція одягу Basic, то вона наявна в асортименті магазину завжди, незалежно від сезону. Таким чином ми маємо принаймні 5 форматів контенту з 1 похідного.


1. Закріплені сторіс або Хайлайтс

Зазвичай всю важливу інформацію та FAQ бренди зберігають в Закріплених сторіс (Хайлайтс, Актуальне).

Закріплені Хайлайтс

Рис. 4 – Закріплені Хайлайтс

  • інформація у сторіс має бути викладена стисло та зрозуміло (фото та ціна товару, посилання на нього тощо);
  • соціальний доказ — покажіть переваги та реальний результат від використання продукту (зазвичай це відгуки клієнтів).

Якщо ваша інформація щодо продукції часто змінюється, доречно у сторіс кріпити посилання на картку товару й вже на сайті робити всі зміни. Тоді не доведеться при кожній переоцінці товарів викладати нові сторіс з ціною, кольорами тощо.

Подібні Хайлайтс будуть завжди доречними та актуальними. І вашим завданням стане відстеження актуальності інформації на сайті. Тобто такими діями ви ніби знімаєте з менеджера акаунту одне фонове завдання.


2. Рілс та ремікси

Влітку в Україні стали доступні рілс. Й зараз для всіх відео є окрема вкладка Reels.

Рілс часто залітають в Рекомендації та мають попит в користувачів мережі. Це логічне продовження формату сторіс з трохи більшою довжиною.

Рілс в акаунті

Рис. 5 – Рілс в акаунті

Щоправда, деякі користувачі соцмереж ще не звикли помічати цю вкладку серед інших на сторінці. Тому нагадуйте про це в публікаціях, історіях та прямих трансляціях в Інстаграм.

Також якщо ви маєте успішний ТікТок, спробуйте перепрофілювати контент звідти й в Інстаграм. Звичайно, не репостом з водним знаком, а окремою заливкою відео в соцмережу. Це може допомогти охопити ширшу аудиторію з меншими зусиллями, збільшити видимість бренду.

В Інстаграм можна використовувати аудіо, тож доречно брати тренди аудіо з ТікТок та застосовувати в Інстаграм. А згодом на ролик можна накласти інший доречний аудіофрагмент.

Особливість рілс — зараз Інстаграм дає змогу створювати ремікси з викладених сторіс. Як ми можемо це використовувати для створення вічнозеленого контенту:

  • робити додатковий контент з наявних сторіс;
  • викласти декілька вічнозелених сторіс, обробити їх в ремікс та залити ремікс як рілс в соцмережу;
  • подивитись спогади попередніх років, надихнутися, зробити ролик про тогорічну подію та додати його в профіль — це допоможе викликати очікування майбутніх подій.

Тобто, застосовуємо автоматизацію для Інстаграм. Разом з тим пушимо актуальні рілс (такі, котрі поза часом) та періодично публікуємо їх в сторіс.


3. Вічнозелені дописи

Такі дописи мають візуально виділятися в стрічці, щоб при скролінгу людина одразу помічала потрібний пост. Зазвичай дописи з вічнозеленим контентом містять напис на самій обкладинці, а всередині — карусель з фотографій або макетів.

Допис з написом на фото

Рис. 6 – Допис з написом на фото

На прикладі вище бачимо допис Студії: в каруселі перелічені всі магазини в Україні. Тип допису — вічнозелений, адже є необхідність в переліку адрес студій в Україні, ця інформація цікавить та потрібна користувачам. Та бренд розширюється, й кількість магазинів збільшується. До того ж в Україні тривають перейменування вулиць, тож з часом цей допис потрібно буде оновити.

Саме ці пости користувачі часто зберігають собі та пересилають друзям. Наскільки ефективні подібні дописи, можна переглянути в Статистиці Інстаграм (опція доступна для акаунтів авторів та бізнес-профілів).

Відстежуйте, які дописи зі стрічки є найефективнішими, та публікуйте їх повторно (раз на квартал, пів року, рік) або адаптуйте до повторної публікації. При цьому попередні дописи можна заархівувати. У разі, якщо ви дотримуєтесь певної кольорової гами візуалу профілю чи маєте сформовану сітку профілю, просто публікуйте контент ще раз.


4. Каталоги або гайди

Каталоги складаються з кількох дописів, поєднаних однією темою. Тобто, це добірка дописів.

Приклад вічнозеленого каталогу

Рис. 7 – Приклад вічнозеленого каталогу

Каталог — простий механізм створення вічнозеленого контенту. Для створення каталогу потрібно:

  1. обрати тему для майбутньої добірки;
  2. продумати кілька дописів та створити контент для них;
  3. згідно контент-плану викладати дописи та одразу об’єднувати їх в каталог.

Таким чином ви одразу матимете кілька рубрик для контент-плану. Й далі потрібно буде тільки оновлювати кожен з гайдів.


5. Навігація та хештеги

Для полегшення навігації по акаунту та збереження актуальності контенту важливі хештеги Інстаграм. Розбийте весь контент на умовні рубрики та призначте кожній хештег. Поділіться цим списком з читачами, щоб вони могли сортувати інформацію за важливим параметром.

Дослідіть, скільки публікацій використовували певний хештег, щоб зрозуміти, чи регулярно він оновлюється та чи популярний він досі:

Кількість дописів з використанням хештегу

Рис. 8 – Кількість дописів з використанням хештегу

Вічнозелений контент актуальний та доступний завжди, його шукають. Він знаходиться на виду. І оскільки ці теми мають попит, потенціал швидкого та довгострокового рейтингу такого контенту високий.

Головне — пам’ятати помічати вічнозелені дописи хештегом рубрики.


6. Спогади у сторіс

І Facebook, і Instagram пропонують користувачеві функцію Рік тому в цей день (або кілька років тому), яка дозволяє заново запустити старий пост у стрічці (Фейсбук) чи сторіс (Інстаграм) та дати йому друге дихання.

В Instagram спогади, якими ви можете поділитися, знаходяться в розділі Архів (три горизонтальних риски справа — Архів). Коли ви ділитеся спогадом, він публікується як історія.

Спогади в Інстаграм

Рис. 9 – Спогади в Інстаграм

Таким чином можна:

  • за допомогою спогадів ділитися актуальним й досі контентом;
  • подивитися похідний допис та знову опублікувати його у стрічці (можна залишити чи оновити текст, а фото змінити).

Тобто спогади — це додаткове джерело для контенту, в т. ч., вічнозеленого.


Висновок

Створення вічнозеленого контенту в Інстаграм вимагає добре продумати контент-план та стратегію розвитку акаунту в соцмережі загалом. І на це потрібен час.

На що слід звертати увагу під час створення контенту:

  • контент має бути корисним та цікавим користувачам (якщо певні дописи будуть завжди актуальними, то це плюс, адже їх можна буде знов використати);
  • просувайте вічнозелений контент Інстаграм на різних платформах: у різних соціальних мережах та форматах (хайлайтс, рілс, ремікси, дописи, прямі ефіри, каталоги, спогади).
  • оновлюйте публікації (текст допису, котрий можна закріпити у профілі, або оновлення старого допису актуальним вмістом та повторна публікація).

Згадайте наш приклад з пункту Як створювати вічнозелений контент для Інстаграм: як з 1 прямого ефіру можна робити 5 видів актуального контенту. І пам’ятайте, що вічнозелені дописи користувачі часто зберігають й повертаються до них згодом. А це впливає на охоплення, лояльність до бренду та впізнаваність.

Сподіваємося, ваш контент радуватиме цільову аудиторію та приноситиме користувачам користь. А вам — продажі та нових прихильників бренду.


банер буст пост

Кнопка Просування допису в Facebook для професійних акаунтів

SEO для Facebook банер

SEO для Facebook

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.