
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дописи, рілс, сторіс, залучають нову аудиторію та збільшують лояльність до акаунту в підписників. Та час від часу стає важко регулярно генерувати свіжий та цікавий контент для Інстаграм. Саме тому доцільно користуватись вічнозеленим контентом. Це такий матеріал, котрий актуальний завжди, адже не прив’язаний до часу чи подій у світі.
Розберемо переваги вічнозеленого контенту, надамо поради та ідеї щодо використання.
Вічнозелений контент — це контент, який довгий строк залишається актуальним. Це може бути будь-який контент, котрий не пов’язаний з певними датами або подіями та не має обмеженого терміну дії.
Вічнозелений контент — продукт регулярного попиту, його шукають кожен день. Такий контент можна використовувати протягом тривалого часу. Також доцільно перепрофілювати його в інші формати та місця присутності.
Покажемо на прикладі блогу агенції з інтернет-маркетингу: маємо статтю про Безкоштовні інструменти для маркетингу. Вона добре ранжується, та ми вирішили поділитися корисною інформацією й в соцмережах. Тож у дописі коротко розповіли про кожен із сервісів (на кожен сервіс йде свій слайд).
Рис. 1 – Приклад вічнозеленого контенту блогу маркетингової агенції
Тема корисна, широка та не пов’язана з певними моментами часу. Тож допис є актуальним кожен день.
Актуальний в будь-який час контент має певні переваги. Ми виокремили 3 головні.
Вічнозелені дописи зазвичай готуються довше та потребують ресурсів на їх підготовку. Але, зробивши один раз допис з повною інформацією про певний процес, можна використовувати цей допис кілька разів.
Наприклад, ви оформлюєте в окремий пост всі можливі варіанти оплати чи доставки замовлення й закріплюєте його у профілі. Таким чином нові користувачі, заходячи в ваш акаунт, одразу побачать потрібну інфу. Це значно зекономить час менеджера акаунту — він не відповідатиме на десятки однотипних повідомлень у Директ. Ми не гарантуємо, що таких питань не буде взагалі, але їх кількість скоротиться.
Насправді краще зробити ще й чат-бот з відповідями на найпоширеніші питання. Й тоді вже чат-бот візьме на себе зобов’язання з комунікацій з користувачами соцмережі.
Постійно надаючи контент, котрий оновлюється, бренд демонструє повагу до своїх підписників. Користувачам не потрібно переглядати купу публікацій в акаунті, щоб знайти потрібну інформацію. Натомість вони легко знаходять відповіді на всі свої запитання, скорочуючи час на прийняття рішення перед покупкою вашого продукту.
У разі, якщо ваш бренд тільки виходить в інфопростір, зберіть в конкурентів та Google перелік найпоширеніших питань, які стосуються вашої галузі. І на основі цієї інформації виокремте теми, котрі завжди на часі й включіть їх в контент-план для Інстаграм.
Рис. 2 – Приклад візуалу стрічки з надписами на дописах для навігації
Знов візьмемо закріплений допис з доставкою. У разі, якщо ви змінюєте якісь опції доставки, оновіть текст. Якщо важлива інформація прописана й на картинках, випустить новий допис та закріпить його в акаунті замість старого.
Якщо ви все вірно організували, й всі переваги вашого бізнесу та продукції є на видному місці в акаунті, ви вже маєте значну конкурентну перевагу. Адже ви спростили шлях користувача у воронці продажів. Бо важлива для прийняття рішення інформація є перед очима, вона змістовна й зрозуміла, то в користувача виникне мінімальна кількість уточнень щодо купівлі.
Далі поговоримо більш детально про формати вічнозеленого контенту.
Контент, який тривалий час не втрачає актуальності, можна публікувати та зберігати в соціальних мережах за допомогою кількох форматів контенту.
Ми виділили 5 форматів контенту, з котрими варто працювати. Розберемо на прикладі.
Припустимо, ми — інтернет-магазин одягу. В нас вийшла колекція одягу Basic. Ми вирішили презентувати нашу колекцію в офлайн-магазині та паралельно включили прямий ефір в Інстаграм. Зберегли його й наразі маємо запис прямого ефіру презентації Basic колекції одягу. Як отримати більше контенту з 1 ефіру?
Ось 5 прикладів вічнозеленого контенту в Інстаграм, які можна зробити з ефіру:
Рис. 3 – Гайди з предметами одягу
Оскільки колекція одягу Basic, то вона наявна в асортименті магазину завжди, незалежно від сезону. Таким чином ми маємо принаймні 5 форматів контенту з 1 похідного.
Зазвичай всю важливу інформацію та FAQ бренди зберігають в Закріплених сторіс (Хайлайтс, Актуальне).
Рис. 4 – Закріплені Хайлайтс
Якщо ваша інформація щодо продукції часто змінюється, доречно у сторіс кріпити посилання на картку товару й вже на сайті робити всі зміни. Тоді не доведеться при кожній переоцінці товарів викладати нові сторіс з ціною, кольорами тощо.
Подібні Хайлайтс будуть завжди доречними та актуальними. І вашим завданням стане відстеження актуальності інформації на сайті. Тобто такими діями ви ніби знімаєте з менеджера акаунту одне фонове завдання.
Влітку в Україні стали доступні рілс. Й зараз для всіх відео є окрема вкладка Reels.
Рілс часто залітають в Рекомендації та мають попит в користувачів мережі. Це логічне продовження формату сторіс з трохи більшою довжиною.
Рис. 5 – Рілс в акаунті
Щоправда, деякі користувачі соцмереж ще не звикли помічати цю вкладку серед інших на сторінці. Тому нагадуйте про це в публікаціях, історіях та прямих трансляціях в Інстаграм.
Також якщо ви маєте успішний ТікТок, спробуйте перепрофілювати контент звідти й в Інстаграм. Звичайно, не репостом з водним знаком, а окремою заливкою відео в соцмережу. Це може допомогти охопити ширшу аудиторію з меншими зусиллями, збільшити видимість бренду.
В Інстаграм можна використовувати аудіо, тож доречно брати тренди аудіо з ТікТок та застосовувати в Інстаграм. А згодом на ролик можна накласти інший доречний аудіофрагмент.
Особливість рілс — зараз Інстаграм дає змогу створювати ремікси з викладених сторіс. Як ми можемо це використовувати для створення вічнозеленого контенту:
Тобто, застосовуємо автоматизацію для Інстаграм. Разом з тим пушимо актуальні рілс (такі, котрі поза часом) та періодично публікуємо їх в сторіс.
Такі дописи мають візуально виділятися в стрічці, щоб при скролінгу людина одразу помічала потрібний пост. Зазвичай дописи з вічнозеленим контентом містять напис на самій обкладинці, а всередині — карусель з фотографій або макетів.
Рис. 6 – Допис з написом на фото
На прикладі вище бачимо допис Студії: в каруселі перелічені всі магазини в Україні. Тип допису — вічнозелений, адже є необхідність в переліку адрес студій в Україні, ця інформація цікавить та потрібна користувачам. Та бренд розширюється, й кількість магазинів збільшується. До того ж в Україні тривають перейменування вулиць, тож з часом цей допис потрібно буде оновити.
Саме ці пости користувачі часто зберігають собі та пересилають друзям. Наскільки ефективні подібні дописи, можна переглянути в Статистиці Інстаграм (опція доступна для акаунтів авторів та бізнес-профілів).
Відстежуйте, які дописи зі стрічки є найефективнішими, та публікуйте їх повторно (раз на квартал, пів року, рік) або адаптуйте до повторної публікації. При цьому попередні дописи можна заархівувати. У разі, якщо ви дотримуєтесь певної кольорової гами візуалу профілю чи маєте сформовану сітку профілю, просто публікуйте контент ще раз.
Каталоги складаються з кількох дописів, поєднаних однією темою. Тобто, це добірка дописів.
Рис. 7 – Приклад вічнозеленого каталогу
Каталог — простий механізм створення вічнозеленого контенту. Для створення каталогу потрібно:
Таким чином ви одразу матимете кілька рубрик для контент-плану. Й далі потрібно буде тільки оновлювати кожен з гайдів.
Для полегшення навігації по акаунту та збереження актуальності контенту важливі хештеги Інстаграм. Розбийте весь контент на умовні рубрики та призначте кожній хештег. Поділіться цим списком з читачами, щоб вони могли сортувати інформацію за важливим параметром.
Дослідіть, скільки публікацій використовували певний хештег, щоб зрозуміти, чи регулярно він оновлюється та чи популярний він досі:
Рис. 8 – Кількість дописів з використанням хештегу
Вічнозелений контент актуальний та доступний завжди, його шукають. Він знаходиться на виду. І оскільки ці теми мають попит, потенціал швидкого та довгострокового рейтингу такого контенту високий.
Головне — пам’ятати помічати вічнозелені дописи хештегом рубрики.
І Facebook, і Instagram пропонують користувачеві функцію Рік тому в цей день (або кілька років тому), яка дозволяє заново запустити старий пост у стрічці (Фейсбук) чи сторіс (Інстаграм) та дати йому друге дихання.
В Instagram спогади, якими ви можете поділитися, знаходяться в розділі Архів (три горизонтальних риски справа — Архів). Коли ви ділитеся спогадом, він публікується як історія.
Рис. 9 – Спогади в Інстаграм
Таким чином можна:
Тобто спогади — це додаткове джерело для контенту, в т. ч., вічнозеленого.
Створення вічнозеленого контенту в Інстаграм вимагає добре продумати контент-план та стратегію розвитку акаунту в соцмережі загалом. І на це потрібен час.
На що слід звертати увагу під час створення контенту:
Згадайте наш приклад з пункту Як створювати вічнозелений контент для Інстаграм: як з 1 прямого ефіру можна робити 5 видів актуального контенту. І пам’ятайте, що вічнозелені дописи користувачі часто зберігають й повертаються до них згодом. А це впливає на охоплення, лояльність до бренду та впізнаваність.
Сподіваємося, ваш контент радуватиме цільову аудиторію та приноситиме користувачам користь. А вам — продажі та нових прихильників бренду.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.